Diskuse

Mazda CX-3 vs. Renault Captur: Kdo si lépe poradí s vyhýbacím manévrem?

15.6.2017

Losí test ukázal, že Mazda CX-3 a Renault Captur se při vyhýbacím manévru zachovají velice odlišně. Jeden jde do přetáčivého smyku, druhý zarazí elektronika.

 

  • 912 Reagovat !

    foto doggfather

    doggfather 15.06.  20:19

    Srovnání

    Mazda CX-3 proti Renault Captur? To snad nemyslíte vážně. Mazda je o level jinde. To je jako srovnávat Dacii a Superba.
    • 67 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 15.06.  20:55

      « Re: Srovnání

      No, já bych sice víc věřil Mazdě (hlavně kvůli motoru), ale pokud je Captur skutečně nová generace pak nevím, proč by měl být o level horší.
      • 70 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 15.06.  21:12

        « Re: Re: Srovnání

        Tebe v podobných soudech hrubě limituje fakt, že zjevně nejsi bezhlavý fanda. ;-)

        • 20 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 15.06.  21:16

          « Re: Re: Re: Srovnání

          To byla příjemná lichotka, červenám se a děkuji! :-)
          Mazdička už bydlí o vesnici vedle, ale pomalu pokukujem po větší sestřičce téhle testované, tak třeba zase jednou budu nadšený/bezhlavý. :-)
      • 50 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 15.06.  22:49

        « Re: Re: Srovnání

        Nová generace není...ale nevidím důvod ho s Mazdou nesrovnávat, vždyť prakticky patří mezi zakladatele své/jejich kategorie.
    • 63 Reagovat !

      foto holden2

      holden2 15.06.  21:01

      « Re: Srovnání

      a z tech druhejch dvou je lepsi dacia nebo superb? a od dacie ktery model?
    • 44 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 15.06.  21:06

      « Re: Srovnání

      Leda v pubertálních vlhkých snech...
    • 18 Reagovat !

      foto moreczech

      moreczech 15.06.  21:10

      « Re: Srovnání

      Utři mlíko pod bradou a dobrou caparte :yes: :yes:
    • 47 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 15.06.  22:28

      « Re: Srovnání

      Problem je spiš to, že renault/nissan podvozky prostě neumi na urovni a ještě k tomu je zařiznou elektronikou.
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 16.06.  21:06

        « Re: Srovnání

        Tento test z hľadiska bežného užívateľa dopadol pomerne špatne pre mazdu a renault ho dal s prstom v nose ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.06.  04:23

      « Re: Srovnání

      Na tenhle příspěvek radši zapomeň. Dacie nemá proti Superbu ve třídě nic, naopak CX-3 a Captur jsou stejná třída.

      Takže bych levely nechal ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 16.06.  06:46

      « Re: Srovnání

      Máš pravdu. Mazda svou světlou výškou 155 mm patří mezi hatchbacky. I to Sandero má víc. Captur s 200 mm je opravdu o level výš a je celkem logické, že se v zatáčkách bude chovat jinak než hatchback CX3.
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 16.06.  07:12

        « Re: Re: Srovnání

        Až jsem ti to tu psal nejmíň dvakrát. Captur má sv. výšku 170mm. [odkaz] obrázek úplně dole. Bude to na potřetí stačit? Je to už druhý ceník po sobě kde uvádějí stále stejnou sv. výšku. O 15mm vyšší, než "hatchback" od Mazdy.
        • 10 Reagovat !

          foto Redmex

          Redmex 16.06.  11:00

          « Re: Re: Re: Srovnání

          Tu sa musim zastat Poga, ono nestaci pozriet obrazok, treba aj vediet co na nom je zobrazene. Marketingove materialy znesu vela.

          Renault koncern uvadza "svetlu vysku zatazeneho vozidla", nie je mi sice jasne, ako zatazeneho (maximalna nosnost? / EU normovana hmotnost?), ale aspon neide o abstraktne meranie prazdneho auta - to je 170mm.
          [odkaz]

          Mazda nedava ziadne dodatocne informacie, takze je to najskor maximalna svetla vyska u prazdneho auta, co je nic nevypovedajuca hodnota, kto riesi prejazdnost auta bez vodica, ze? >:D

          Bez aspon orientacneho amaterskeho premerania, je to uplne nezmyselna debata o nicom.
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 16.06.  12:48

            « Re: Re: Re: Srovnání

            Mazda samozřejmě uvádí co je to za hodnotu, těch 155mm - bez zatížení, ale vč. řidiče 75kg. Dá se velmi reálně předpokládat, že Renault zatížením myslí totéž - euro řidiče.
            Rozhodně tvrdím, že hodnota Capturu je vzhledem k primárnímu použití auta výborná, ale není to 20cm. Nedělejme z něj off-road. Výška u Mazdy je nic moc, ale porovnáme- li ji s čerstvě testovaným MB-E all-terain, tem ji má nastavitelnou cca 120-150mm. Takže trága to u malé Mazdy asi není. Ale za SUV- hodnotu to taky nepovažuji. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 16.06.  13:20

              « Re: Re: Re: Re: Srovnání

              Osobne neviem odkial pochadza ta hodnota 200mm pre Captur, ale asi to bude nejake tlacove vyhlasenie, kedze ak vygooglis nieco ako "Renault Captur svetla vyska" tak min. polovica testov ju bude opakovat. Cize je mozne, ze nezatazeny ma naozaj tych 200, alebo je na to potrebny nejaky specialny priplatok (vid. Skoda a jej paket pre zle cesty).

              Ani 155 mi nepride take zle cislo, ak to s nastupenim spolujazdca neklesne o 10mm, ale je to fakt skor hodnota vyssieho hatchbacku (asi preto crossover...).

              Kazdopadne je to zase dalsi namet pre redakciu - odmerat (priblizne) svetlu vysku auta!
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 16.06.  13:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Srovnání

                Tak jako tak zaslouží obě automobilky pochvalu minimálně za to, že tu hodnotu snadno najdeš. Kvůli MB-E allterrain jsem hledal světlou výšku u něj i všech konkurentů, a bez úspěchu. A to mi přijde v rámci prémiových produktů dost hanba.
  • 60 Reagovat !

    foto aproximus

    aproximus 15.06.  21:34

    test

    vsázím na vítězství mazdy, i když srdce je pro evropu.

    PS: z těch vlezlých reklam a samospouštějícího videa je mi vážně na blití. už to s tou masírkou trochu přeháníte, ne? :no:
    • 00 Reagovat !

      foto euro89

      euro89 16.06.  11:06

      « Re: test

      Neni nic snadnejsiho, nez si reklamy zablokovat. Ja uz na to nervy nemel, tak jsem si blokovani reklam nastavil. Nevim, co pouzivas za prohlizec, ale u Opery to nastavis behem minuty v menu prohlizece v levem hornim rohu. ;-)
      PS: Moje srdce preje radsi japoncum, nez africke kolonii. >:-[]
  • 24 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 15.06.  23:16

    ten rendlík není SUV

    vždyť není 4x4 :no: To, že to řadí mezi SUV je jen další francouzský podvod. :no:
    • 40 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 16.06.  07:04

      « Re: ten rendlík není SUV

      Ne, není to francouzský podvod. Výrobce jej nazývá crossoverem. Nebyl by nějaký další inteligentní výplod?
    • 00 Reagovat !

      foto skejpa

      skejpa 16.06.  10:04

      « Re: ten rendlík není SUV

      Ač mám mazdu rád, tak SUV není ani jedno z těch aut >:D Sportovní moc nejsou (ale ok, to ještě beru) a na užitková auta jsou zoufale malá. 4x4 v nich stejně moc lidí nevyužije :-)
  • 32 Reagovat !

    foto jirabrdnik

    jirabrdnik 15.06.  23:34

    Všichni opravdu lpíme na vyhýbacím manévru provedeném profi jezdci?

    neuvěřitelné pitomé testy předkládáte zdejší veřejnosti ... mám vám poradit co testovat? angažujte mě tedy na dtech@volny.cz
    • 62 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.06.  04:27

      « Re: Všichni opravdu lpíme na vyhýbacím manévru provedeném profi jezdci?

      Milý Jiro, jestli jsi nikdy nemusel provádět vyhýbací manévr, pak zřejmě ještě nejsi držitelem ŘP. Ano je to velmi zajímavý parametr a novinář je stejně profi jezdec jako každý, kdo v práci používá služební vůz.

      Kluci, své první příspěvky řeště citlivěji vůči sobě samým :-!
      • 11 Reagovat !

        foto CrankyDude

        CrankyDude 16.06.  06:38

        « Re: Re: Všichni opravdu lpíme na vyhýbacím manévru provedeném profi jezdci?

        "Vyrazili jsme tak do letiště v Hoškovicích u Mnichova Hradiště, kde jsme si pro ně připravili losí test."
        Kua, to se tu losy jenom hemží, nedavno jsem bral dva stírací v trafice... >:D A vyhrál 50 Kč. :-!
        • 30 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 16.06.  07:11

          « Re: Re: Re: Všichni opravdu lpíme na vyhýbacím manévru provedeném profi jezdci?

          Jaky kupujes? Ja jsem bohuzel limitovanej tim, ze jak na tom losu neni nakresleny aspon jedno prase, neni pro me zajimavej.
          • 10 Reagovat !

            foto CrankyDude

            CrankyDude 16.06.  11:42

            « Re: Re: Re: Re: Všichni opravdu lpíme na vyhýbacím manévru provedeném profi jezdci?

            Kupuješ asi blbou edici - na tom losu musí být né obrázek prasete, ale losa.
            Prasata najdeš na cestě. Za volantem. >:D Občas potkáš i řidiče. To je pak ta výhra. :-O
        • 21 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.06.  07:31

          « Re: Re: Re: Všichni opravdu lpíme na vyhýbacím manévru provedeném profi jezdci?

          Losí test je název pro vyhýbací manévr...bojovat jen pro boj je nesmysl ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto CrankyDude

            CrankyDude 16.06.  11:39

            « Re: Re: Re: Všichni opravdu lpíme na vyhýbacím manévru provedeném profi jezdci?

            Losí test, jelení test, klokaní test, či ISO 3888-2, ale pořád je to o schopnost řidiče vyhnout se nečekané překážce na cestě. I když auto může být schopno projet test i v 90 km/h (dosavadní rekord je pro Citroën Xantia Activa V6 s 85km/h) bez převrácení, realita je, že ve švédsku za lonský rok bylo 37,594 srážek právě s losem.
            Jsou i takové momenty, že nekteří se nedokážou vyhnout ani stacionárnímu mostku: [odkaz]
            či motorkaři: [odkaz]
            Co s tím my - jako euro-občané - uděláme, aby bylo bezpečno všude a všem? :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Riceeater

              Riceeater 16.06.  21:32

              « Re: Re: Re: Re: Všichni opravdu lpíme na vyhýbacím manévru provedeném profi jezdci?

              Zakazal bych losy... takhle to prece v eurokolchozu vedenem socany chodi ;-)
  • 22 Reagovat !

    foto cape

    cape 16.06.  09:53

    renault

    no neviem neviem.. za mna "vitaz" jednoznacne captur. inak povedane radsej by som na normalnej ceste "oproti sebe" mal cloveka v nom.
    na to ze to nebola vysoka rychlost sa mazda chovala az moc neistoto a bol by som zvedavy ako by to redaktor zladol keby bola o nieco znizena prilnavost.
    • 00 Reagovat !

      foto hipisko

      hipisko 02.07.  21:18

      « Re: renault

      suhlasim s tebou. Nechapem tu filozofiu redaktora, ved tu mazdu rozhadzalo ako keby mala zle tlmice, Captur to dal s prehladom.

      A staci, aby tam bola iba blba mlaka a zrovna tuto situaciu by uz mazda z tym prenosom sil nedala ani keby mala kolajnice pod sebou, tam by uz ziadna elektronika nepomohla a reci o skusenych vodicoch si moze redaktor odpustit kedze su uplne mimo reality.
      Ktory skuseny vodic si kupi captur/cx-3?

      za mn a jednoznacne vitazstvo Renaultu a to rozhodne nie som fanusik znacky
  • 10 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 16.06.  10:45

    Hruška s Jablkem

    Porovnávané auta patří do jiných skupin uživatelů a vzájemně si nekonkurují.
    Captur je skvělé auto pro mamky s dětma, počínaje prostorem vzadu až po příjemné naladění podvozku i dobrou cenu.
    Mazda míří výše pro trochu fifi dámičky od bohatších manželů, vzadu nic moc místa, dveřní otvor vzadu také moc neexceluje :-)
    • 12 Reagovat !

      foto euro89

      euro89 16.06.  11:15

      « Re: Hruška s Jablkem

      Mazda hlavne vubec nepusobi dojmem auta pro zensky. Za me je to ridicsky nejprijemnejsi male SUV, ktere ma jediny zasadni nedostatek a to je absence rezervy, ktera nejde ani doobjednat.
      Zatimco Captur je pro lidi, kteri by radsi meli jezdit verejnou dopravou...
      • 00 Reagovat !

        foto RS

        RS 16.06.  11:37

        « Re: Re: Hruška s Jablkem

        Ono záleží na výbavě. V testu je Mazda taková šedá myš, ale pod okny mi tu stojí sousedky kus, který je v nějaké top verzi. Rudá barva, rudočerná kola, všude samé křidélko, spojler a jiná cingrlátka, a i když to vypadá ve výsledku dobře, tak je to vlastně hrozně přeplácané a působí to až hračkářským (ženským) dojmem.

        Paradoxně o kus dál tu je bílý Juke, který je přeplácaný už z podstaty, a u něj mi to nějak nevadí...
        • 00 Reagovat !

          foto Riceeater

          Riceeater 16.06.  21:35

          « Re: Re: Re: Hruška s Jablkem

          Prave ta ruda perla a revolution top slusi mazdam nejvice... hned v zavesu je ta seda.
      • 20 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 16.06.  12:00

        « Re: Re: Hruška s Jablkem

        Pozerám na tieto auta na fotkách a že by táto mazda bola výrazne chlapskejším autom sa moc povedať nedá. Tvoju poslednú vetu nemá zmysel komentovať
  • 30 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 16.06.  12:03

    Pretáčavý šmyk

    Chápem testérov pocit hravosti, ale naozaj je pretáčavý šmyk to pravé pre väčšinu zákazníkov? Myslím, že nie a aspoň podľa videa to vyzerá tak, že práve renault potreboval na manéver menej miesta, čo môže byť zásadný rozdiel na úzkej ceste s autom v protismere
    • 20 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 16.06.  12:48

      « Pretáčavý šmyk

      Souhlas, Captur zvládl vyhýbací manévr daleko lépe, prostě držel se zvolené stopy jak klíště a nepovolil, pravděpodobně by bez problémů zvládl i zvednutí rychlosti někam nad 70 km/h bez nějakých excesů. CX-3 s rozevlátým zadkem, kvílejícími pneu a zadním kolem v luftu (viz video 3:19-3:20) by na skutečné silnici a v reálné situaci bylo daleko nebezpečnějším autem, protože jak píšeš potřebuje na vyhýbací manévr daleko více místa a evidentně se již při této rychlosti nachází na mezi přilnavosti.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 16.06.  14:53

        « Re: Pretáčavý šmyk

        Souhlas, z kategorie aut pro holky a důchodce vyšel vítěz pro mě Capture, jinak by to bylo u roadsterů třeba...
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 16.06.  12:52

      « Re: Pretáčavý šmyk

      Pokud sis přečetl text pod videem, tak to autor popisuje docela podobně jako ty, vlamuješ se do otevřených dveří. ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Bojoval do posledního dechu: Býk probodl toreadorovi krk. Nakonec padl

Bojoval do posledního dechu: Býk probodl toreadorovi…

Má víc štěstí než rozumu. To by se dalo říct o toreadorovi Arturu Macíasovi, který málem zemřel v Mexiku během…

Toto jsou první fotografie odolného tabletu Samsung Galaxy Tab Active 2

Toto jsou první fotografie odolného tabletu Samsung…

V polovině září se na internetu začalo mluvit o nástupci dva roky starého tabletu Galaxy Tab Active od Samsungu.…

 

iSport.cz

Everton po výprasku s Arsenalem reaguje na krizi. Odvolal Koemana

Everton po výprasku s Arsenalem reaguje na krizi.…

Fotbalisté Evertonu mění trenéra. Ronald Koeman byl odvolán po nedělní prohře 2:5 s Arsenalem, po které je…

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude chybět několik týdnů

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude…

Fotbalisté Sparty se budou muset v nejbližších zápasech obejít bez útočníka Václava Kadlece, který si v úvodu…

 

Reflex.cz

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…

Cestovatelka Petra Ježková: Mých 10 nejlepších míst na Kubě

Cestovatelka Petra Ježková: Mých 10 nejlepších míst na Kubě

Podívejte se na 10 tipů, které byste si podle cestovatelky Petry Ježkové při návštěvě Kuby neměli nechat ujít.