haha, za půl roku se možná objeví na nějakém autosalónu, ale než se dostane do evropy a ty si ji objednáš a oni ji dovezou, tak bude 1,5roku v prd*li a to jsem ještě optimista, když vezmu v úvahu jaká o ní bude poptávka.
prvni kusy maji byt v prodeji letos v zime, ale vsichni vime jak to u mazdy chodi...na kvalitu se ceka a nejen cesky, ale celkove evropsky trh je pro mazdu sekundarni. skoda tech mensich vyrobnich kapacit...
Nedávno jsem tady u jiného článku četl, že se má Mazda od Fiatu co se týče techniky co učit. Už to dál radši nebudu komentovat :-)
Jinak svezl jsem se již s benzínem (s AT) i naftou (man.) a oba ty motory na mě působily velmi dobře. K charakteru a účelu auta naprosto ideální motory.
Co se týká designu, tak v reálu se mi líbí o dost víc jak na fotkách.
Exteriér za 1, interiér, hlavne palubka mi príde ako z roku 2000... ale to nie je nevýhoda, ani výhoda - proste na mna moc konzervatívne poňatie :-)
Ale ináč to vyzerá na podarené autíčko...
jinak v australii uz to par majitelu ma. pokud nekoho zajima spotreba, tak je mozne ji u par kousku dohledat na fuelly.com. na automat se ctyrkolkou jsou to dobra cisla, ale ne revolucni...
Mě právě ta spotřeba přijde dobrá.
Tedy... když si uvědomíš, že splňuje normu EU6, není do toho potřeba lít močovinu a není to zacpaný filtrem navíc. Tyhle věci podle mě na spotřebě přidají a tak až všechny automobilky přejdou na novou normu, tak jim spotřeba u dieselů stoupne.
Presne tak. Na Euro6 je to vynikajuce, pretoze vacsina tychto ekologickych predpisov kadejako priskrcuje motor a spotrebu zvysuje. Samotny DPF urobi pol litra, az liter navyse...
Projel jsem podobnou specifikaci v benzínu s automatem, takže jen pár rozdílů. Benzín jako takový není při nastartování o mnoho kldinější než nafta, vibrace nejsou, ale je hlučnější. Po rozjetí je to jiná, nikdo však nemůže očekávat zátah nafty. prostě klidně zrychluje a když opravdu potřebujete je nutný sešlápnout plyn až na podlahu. Pak je zrychlení adekvátní.
Převodovka je hlaďoučká, přirovnal bych ji k 6°ZF jen s tím rozdílem, že nemá sportovní režim, samozřejmě, že je možnost cvakat voličem, ale klasický S to není a údajně má převodovka tak vypracovanou logiku, že pozná předjíždění od požadavku na trvalejší dynamickou jízdu...no budiž.
Spotřeba se kupodivu velmi blížila naftě. Nijak jsem zbytečně 2,0i nehonil, je to spíš pro klidnější povahy, ale oscilace pod 8l/100km potěší.
Interiér za mě povedenej, jen zamrzí pouhá jedna barva látek a dvě u kůže. Buďto černá nebo krémová, ta však na rozdíl od černé není v ČR snad ani jedna. Uvítal bych pěknou hnědou atd...
Pěkné zpestření na trhu, povedená konstrukce a výborné parametry motorů. Snad bude SKY technologie oblíbená i u zákazníků a následně Mazda odměněna dostatečnými prodeji. Držím palce ! Jen jsem zvědav jestli i v případě nové 2, 3 a 6 při použití SKY budou chybět Evropou tolik "potřebná" málá turba. Snad by to věděl Marko, zda má Mazda něco na prknech, v testech nebo dokonce před spuštěním :-);-):yes:
tak..osobně myslím, že CX 5 je hit, který spíš nestíhají vyrábět. Já sám o ní uvažuju a až se trochu uklidní vody, asi vyrazím a začnu vyjednávat s dealerem:)
2 a 3 netuším, ale jestli bude nová 6 stejně postavená jako CX 5 a navíc bude držet super design konceptu, tak myslím, že Mazdu čekají hodně slušný prodeje:) Snad si i pak rozmyslí avizovanou alianci s Fiatem....
skyactiv bude urcite. design nebude tak agresivni jako u konceptu, ale spise bude podobny CX5, a to taky neni vubec spatne. myslim, ze z mazdy 6 bude kral mainstreamu, a to celkem s prehledem. jeste se ukaze so dokaze nove mondeo.