Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda CX-5: Diesel Skyactiv se bude prodávat i v Japonsku

Díky nízkým emisím NOx bude Mazda prodávat nové dieselové motory i na domácím trhu.
Zpět na článek
26. 10. 2011 13:48
26. 10. 2011 14:41
26. 10. 2011 14:48
26. 10. 2011 16:16
26. 10. 2011 15:30
26. 10. 2011 13:48
spotreba
nejdulezitejsi informace v tomto clanku je relativne skryta. mereni dle japonskeho standardu je totiz na rozdil od EU velmi blizke realite a srovnani statistik napr. se spritmonitor to jen dokazuje.

lze tudiz skutecne predpokladat realnou spotrebu kolem 5,5 litru, coz je u tohoto typu auta bajecne.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
26. 10. 2011 14:41
Re: spotreba
Je to tak, Mitsubishi 1,8 a 2,2 DI-D a Subaru boxer diesel mají velmi nízkou spotřebu blízkou realitě také.
Avatar - Choochoo
26. 10. 2011 14:48
Re: spotreba
Oni uz i ty oxidy dusiku o necem napovidaji. Uz se tesim, az si ji budu moci prohlednout. Jen skoda ze nejsou prisne normy i v evrope, kdyz si evropa hraje na to jak je ekologicka. Pokazde kdyz pred sebou vidim mrak z koncernovych dieslu vzpomenu si na doby wartasu. Mazda :yes:
26. 10. 2011 16:16
Re: spotreba
normy spotreby v EU jsou extremne smesne a jdou na ruku automobilkam. Ty se pak chlubi marketingove nizkymi cisly, ktere jsou vsak nedosazitelne. Nejusmevnejsi je Opel Ampera. Normovany cyklus 1,6 l/100 km. Realita prvnich testu je spis 10 litru na 100 km. O podvod se nejedna, protoze Opel pouze dodrzuje evropske normy.
26. 10. 2011 14:52
uvidime co to bude
z motora zmizol katalyzator a filter pevnych castic, pravdepodobne aj EGR, pribudlo vykonne turbo (predpokladam ze je vykonnejsie ako existujuce), ine zhaviace sviecky, upravene vyfukove ventily... uz len pocat co z toho bude to povestne "kurvitko"
v kazdom pripade drzim place, nic horsie ako filter pevnych castic za posledne roky nevymysleli, v tomto motore nebude, tesime sa :-)
uz len aby to tu bolo
Rozbalit vlákno
7
26. 10. 2011 15:25
Re: uvidime co to bude
DPF v tom motore bude, aj ked prve spravy tvrdili nieco ine. A turba budu dve.
26. 10. 2011 15:59
Re: uvidime co to bude
kde to pisu? lebo tu na auto.cz je napisane ze dpf nebude, ale je to clanok s pred par mesiacov
este doplnim: tento clanok pise ze filter nebude [odkaz]
citujem "Skyactiv-D je splňuje bez selektivní katalytické redukce a nepotřebuje ani katalyzátor se zachytávačem NOx"
Avatar - WinDiesel
26. 10. 2011 21:11
Re: uvidime co to bude
Ale jasně že DPF bude. Ale nebude filtr zachytávající a likvidující NOx (oxidy dusíku). Ti zmatkaři tam píší to samé 2x - selektivní katalytická redukce = redukce NOx na H2O a N2 - vodu a dusík. Katalyzátor se zachytávačem NOx neboli oxidů dusíku je to samé. Bez DPF se Euro6kové motory neobejdou. Přál bych si to ale myslím že to není technicky dosažitelné.
26. 10. 2011 22:23
Re: uvidime co to bude
Ve specifikaci se píše:
- A highly efficient Mazda active ceramic diesel particulate filter (DPF)

ale snad nebude tak otravný >:D
Avatar - WinDiesel
27. 10. 2011 11:48
Re: uvidime co to bude
Dle mých informací má být vstřikovací tlak až 2 500 bar, což znamená vynikající atomizaci paliva a tím pádem málo nepáleného uhlíku = malý a výkonný DPF bez potřeby časté regenerace nezvyšující spotřebu.
26. 10. 2011 16:17
Re: uvidime co to bude
nejaky odkaz? pokud vim tak dpf nebude.
Avatar - Shr3k
26. 10. 2011 17:07
Re: uvidime co to bude
DPF nebude.
26. 10. 2011 15:30
nové video?
[odkaz]

co myslí benzín nebo diesel?
Rozbalit vlákno
0