Diskuse

Mazda CX-5: Průkopník Kodo a Skyactiv nastupuje v nové generaci

16.11.2016

Japonská automobilka Mazda si pro letošní autosalon v Los Angeles připravila světovou premiéru druhé generace modelu CX-5, slavícího své největší prodejní úspěchy v Evropě.

 

  • 98 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 16.11.2016  10:27

    Rozpaky

    Od čias minulej generácie CX-5 sa mi dizajnový smer Mazdy opäť páči, pôsobia dynamicky a prepracovane, jednoducho taký svieži vietor. Zároveň ale trochu začínam mať problém s dlhými kapotami a stiahnutým zadkom. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale ten profil vyzerá dosť zle. Neviem ako vôbec mohli pustiť von takúto foto, ktorá to z nejakého dôvodu celé ešte umocňuje. Je to ako keď si začnete kresliť auto na kraji papiera a už sa vám tam zrazu nezmestí v takej dĺžke, ako by sa patrilo.
    Predná maska vyzerá pritom super, ale úzke a pomerne malé svetlá sa na vysoký pontón akosi nehodia. Verím ale, že s proporciami novej trojky nebudem mať problémy a bude to opäť krásne auto.
    [odkaz]
    • 72 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 16.11.2016  10:39

      « Re: Rozpaky

      všetky tvoje mínusy sú u mňa plusy, nová 5 je za mňa super
    • 20 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 16.11.2016  10:53

      « Re: Rozpaky

      Mám to přesně naopak. Přední maska je mi značně nesympatická, vše ostatní je příjemná změna, především interiér je (zatím dle fotografií) špičkový.
      Jak píše kankunen níže...naštěstí se designově nepojaponštila...
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 16.11.2016  17:50

        « Re: Re: Rozpaky

        Souhlas. Maska a kapota děs, světla pěkný a interiér vypadá super.
    • 10 Reagovat !

      foto euro89

      euro89 16.11.2016  13:07

      « Re: Rozpaky

      Ja design s dlouhou pridi povazuji za plus. :yes:
      • 31 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 16.11.2016  13:12

        « Re: Re: Rozpaky

        To záleží... u dlouhého auta jo, u krátkého to může působit až komicky. Pro mě je to zcela bez výhrad u Mazdy 6.
        • 10 Reagovat !

          foto euro89

          euro89 16.11.2016  14:00

          « Re: Re: Re: Rozpaky

          Naopak, treba u Mazdy 2 je to pro me ten rozdilovy prvek v designu, ktery ji dle meho dela nejhezcim autem segmentu B. A vetsi trojce muze v designu konkurovat jen 1er a to ma Mazda "jen" predni pohon.
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 16.11.2016  14:10

            « Re: Re: Re: Re: Rozpaky

            Jako názor beru, ale nesouhlasím.

            Mazda 3 hb má právě při pohledu přímo z boku moc dlouhý přední převis a vůbec čumák v kombinaci s jinak krátkým autem. V tomhle je lepší Ma3 sedan, kde zadní kufr dává tomu čumáku trošku protiváhu, která mi u hatche chybí. Z většiny běžných pohledů je to ok a klidně bych si hatch koupil, ale je to tam.

            [odkaz]
            [odkaz]

            A ideálně
            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 17.11.2016  19:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozpaky

              Souhlas, M3 vypadá trochu zvláštně. Sedan mě ale taky nebere, třeba zvyšující se spodní linka oken mi u takové karoserie přijde nešťastná. Na M6 mi zase vadí "svalnatý" předek.
              • 00 Reagovat !

                foto cizak

                cizák 13.01.  02:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozpaky

                Jako Škodovkář nejsi vůbec závistivej >:D
  • 62 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 16.11.2016  10:31

    Výborně, strach že Mazda bude chtít vypadat

    jako japonské auto se nepotvrdil. Celé to je v pořádku.
    • 57 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 16.11.2016  10:57

      « Výborně, strach že Mazda bude chtít vypadat

      Ale není, je to opět příklad nepovedeného faceliftu, tedy mluvím o exterieru. Zbytečná snaha o dramatizaci, markanty nejspíš z příští generace M6, M3, ten kšilt nad maskou je nepovedený, celé to mělo být přiostřeno (zmenšená světla), ale naopak tím cx5 dostala lehce nakynutého dojmu (zadek) a divného výrazu (předek) s pyskem jakoby měla předkus. Exterier preface je pro mně výrazně lepší (krásně vyvážený).
      Naopak vnitřek je na jedničku, vkusné, hodnotně vypadající, ergonomické.
      Celkově je facelift s přimhouřením oka za 2-. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 16.11.2016  11:24

        « Re: Výborně, strach že Mazda bude chtít vypadat

        Přesně :yes:

        Pro pořádek... tohle je nová generace, to co se prodává teď je facelift první generace.
        • 22 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 16.11.2016  12:10

          « Re: Re: Výborně, strach že Mazda bude chtít vypadat

          I když je to asi nová generace, taky mi to spíš připadne jako fc.
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 16.11.2016  12:13

          « Re: Re: Výborně, strach že Mazda bude chtít vypadat

          Aha, já myslel, že je to klasická řeč marketingu, "zcela nová" mazda CX5 a ve skutečnosti jde o facelift. Tohle je fakt nové auto, mea culpa. ;-)
  • 21 Reagovat !

    foto cudzinec11

    cudzinec11 16.11.2016  10:49

    dizajn ok,

    interier upraveny, asi trochu nizsi hluk. Zatial sa vsak ziadna revolucia nekona, aku novu techniku prinesie tato nova generacia? Prevodovky rovnake, motory rovnake, 2,5 turbo tam nie je, rozmery rovnake, kufor rovnaky, ja by som to nazval faceliftom:D
    • 20 Reagovat !

      foto Stewee

      Stewee 16.11.2016  18:58

      « Re: dizajn ok,

      ...ako všetky posledne tri generácie VW Golf, ja už ich ani neviem od seba rozonať. Táto Mazda bude od predchádzajúcej dizajnovo zjavne rozpoznateľná.
  • 93 Reagovat !

    foto Ghostyx

    Ghostyx 16.11.2016  10:52

    Tak tohle

    vypadá fantasticky, jak z venku, tak hlavně interiér, je přímo dokonalý... :yes: Mazda překvapila a moc moc se mi to líbí. :yes: ;-)
  • 30 Reagovat !

    foto skejpa

    skejpa 16.11.2016  11:02

    Pěkné

    Na SUV si nepotrpím ale toto je pěkné auto. Mohli by ještě dodat technické údaje a nějaké novinky pod kapotou :-)
    • 10 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 16.11.2016  11:06

      « Re: Pěkné

      no, zatím to na nějaké posílení "dmýchnutím" nevypadá...
      Otázkou je, jestli je to dobře nebo špatně....
  • 30 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.11.2016  11:10

    vyzera pekne

    paci sa mi..... mazda tento styl dotiahla k dokonalosti..... ale napriek tomu si myslim ze vacsia CX9 a sportovejsie strihnuta CX4 ( ktoru maju v cine ) su tvarovo za mna asi najpodarenejsie z podarenych ;-) .. hlavne tej vacsej CX9 v eu je za mna velka skoda.... taketo SUV mazde v eu proste casom bude chybat... zvlast ked sa nam tu tlacia nove kusky ako napr ford edge, skoda kodiaq ... a vraj casom bude aj tigi XL... ved mozno raz... kazdopadne tato mensia CX-5 je velkostou asi fakt to co v eu leti od SUVeciek najviac... zapada presne k tej triede kde su tie najpredavanejsie kusky ( tigi, tucson, sportage, kuga, kadjar a pod. )

    velka pochvala hlavne za tie male stihle svetla... su dokonale .. voci sucasnej CX-5 akoby su razom akoby o dve generacie dalej .. moc sa mi pacia :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 16.11.2016  11:13

      « Re: vyzera pekne

      nová CX9 už jedna v ČR jezdí :-) A je to zkrátka "jiné SUV". Nicméně jedno z nejkrásnějších na (neevropském) trhu.
      • 10 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 16.11.2016  11:21

        « Re: Re: vyzera pekne

        tak nejake tie kusky asi su ale na cz/sk stranke mazdy ju tusim nenajdeme.... fakt nadherne auto.... a tato novsia CX-5 ju za mna dizajnom neprekonava ... pri tejto novej CX-5 mam akysi dojem az prilis nizkej a dlhociznej kapoty ( v kontexte k zbytku vozu ) s dlhym prednym previsom ... ale su to len fotky a nazivo to bude urcite dokonale... a zase musim byt uprimny... stihle vozy sa mi pacia a to aj pri SUV ( outlander ) ... lebo bachraty sportage je sice tvarovo zaujimavy a ozaj neprehliadnutelny ale eleganciou a noblesou tejto CX5-5 nesiaha ani po blatniky to je fakt

        CX-9 nejaka ta starsia generacia u nas bola.... sem tam sa da stretnut... preto ma kusok prekvpilo ze ta nova k nam uz neprisla... ale ozaj len kusok... lebo tych japonskych vozov je u nas v eu vlastne coraz menej v poslednej dobe...
        • 20 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 16.11.2016  11:39

          « Re: Re: Re: vyzera pekne

          Je několik věcí, které lze při pohledu zepředu na novou CX-5 kritizovat. Na druhou stranu, boční linie jsou moc fajn, tebou uvedené světlomety jsou také sympatické...a interiér je tak nejaponský, až mi srdce plesá radostí
          • 10 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 16.11.2016  11:47

            « Re: Re: Re: Re: vyzera pekne

            uz som to chcel napisat hned hore ale zabudol som.... jak tato nova CX-5 tak aj CX-9 posobia na mna doslova az americky.... ale to je za mna len a len dobre.... ;-)
          • 21 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 16.11.2016  12:13

            « Re: Re: Re: Re: vyzera pekne

            Proč Octavie, stači se podivat na Kodiaka, proti tomu je nova CX-5 povedena.
            • 00 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 16.11.2016  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: vyzera pekne

              live ten Kodiaq zase až taková katastrofa není. Jsou fakt mnohem větší úlety.
              • 21 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 16.11.2016  12:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyzera pekne

                To nepopiram, ale zminka o SS ke Kodiaku dobře sedi. On i třeba novy Tiguan, ktereho jsem měl možnost vidět, dobře nevypada. Přitom Ateca je moc pěkna "hrouda".
                • 10 Reagovat !

                  foto skyactive-for-everybody

                  skyactive for everybody 16.11.2016  12:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyzera pekne

                  Já ti mám s Atecou nějaký problém... auto je to hezké, ale z nějakého důvodu na mě interiér působí moc levně.
                  • 10 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 16.11.2016  12:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyzera pekne

                    Tak ja měl leona ve vyběru a jestli je to s Atecou +- to stejne tak se ani nedivim. Jedina vybava, kterou bych vzal na milost, byla FR a i tam je pěkně vidět, jak si Seat u VW stoji.
                    • 10 Reagovat !

                      foto skyactive-for-everybody

                      skyactive for everybody 16.11.2016  12:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyzera pekne

                      Je to docela škoda (například nemožnost nastavit si pásy - to je fakt iracionální hovadina). Mě se SEAT líbí, je jiný, ale ten interiér zkrátka nedám.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Anndy008

                        Anndy008 17.11.2016  00:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyzera pekne

                        Tak výškové nastavenie pasov nie je ani v bmw3 možné :-) a nejako to nevadí.
  • 21 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 16.11.2016  11:22

    Nic moc

    Už jsem to psal vedle - je to zbytečná snaha o agresivní stajling, nízká světla na vysokém SUV nefungují, chromovaný rám v masce taky moc ne, z boku ta mezera mezi chromem a kapotou už vůbec ne (ale to je detail). Ve výsledku to pořád není špatné, ale současný model se mi líbil víc - po faceliftu, před ním to bylo až příliš obyčejné.
    • 30 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 16.11.2016  11:37

      « Re: Nic moc

      no, každopádně si na ty nedostatky zvykneš dříve, než na Octavii se čtyřma vočima...
      • 00 Reagovat !

        foto vondry87

        vondry87 16.11.2016  11:41

        « Re: Re: Nic moc

        No když jsme u srovnání s Octávií, tak na mě CX-5 působí úplně stejně. Fotka z nízkého čelního pohledu naprostá katastrofa, ale zbytek ok.

        Asi si budu muset zvyknout, že na nová auta se z tohoto úhlu prostě koukat nesmí. A ani by ty fotky neměli zveřejňovat >:D >:D :-!
        • 21 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 16.11.2016  11:46

          « Re: Re: Re: Nic moc

          Tak to budeš muset jezdit bez zpětných zrcátek >:D >:D >:D
          Ale vážně, čelní masky mnoha vozidel začínají být... nepěkné. Suzuky S-Cross, facelift Octávie, Peugeoty řady 3008 a 5008... a určitě je toho mnohem víc... některé vozy Lexus kupříkladu...
          • 00 Reagovat !

            foto vondry87

            vondry87 16.11.2016  12:11

            « Re: Re: Re: Re: Nic moc

            No ale často platí, že čím ošklivější auto z přímého čelního pohledu je, o to hezčí a zajímavější je při pohledu z šikmých úhlů. Nevím, jestli tam je nějaká spojitost, ale asi si designér prostě musí vybrat >:D
            • 10 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 16.11.2016  12:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nic moc

              Tak jsou výjimky... třeba nová A4 nebo Ford Mondeo, kde to všechno tak nějak zapadá i přesto, že mají tlamy jak zpěvák od Aerosmith...
              • 00 Reagovat !

                foto vondry87

                vondry87 16.11.2016  12:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic moc

                Jo u těchto dvou příkladů to opravdu funguje dokonale. Ono i u té oktávky jsou ty tvary relativně ucházející a kdyby se prostě a jednoduše propojily ty světlomety, tak to bude povedené auto, jenže to by nebyla ta správná mezigenerační obměna.
                • 10 Reagovat !

                  foto skyactive-for-everybody

                  skyactive for everybody 16.11.2016  13:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic moc

                  ber tu Ochcávku z té lepší stránky... už si ji v zrcátku nespleteš s Rapidem >:D
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.11.2016  11:55

      « Re: Nic moc

      a co take grand cherokee ... ved prave ten kontrast jeho malickych svetiel na vysociznom predku je ta dokonalost ;-) ....
    • 01 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 16.11.2016  12:17

      « Re: Nic moc

      Jak se mi součastne mazdy libi, tak pravě CX-5 řadim k těm nejmeně povedenym. Hlavně pohled zepředu, kdy je proporčně uzka a vysoka. Takove CX-3 nemam co vytknout a navic vypada velice dobře. Nova generace CX-5 mi přijde povedenějši než ta součastna.
      • 10 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 16.11.2016  12:26

        « Re: Re: Nic moc

        Tak na to znám řešení. Přesedni z původního Tiguanu do CX-5 a bude ti to jedno...
        • 10 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 16.11.2016  12:31

          « Re: Re: Re: Nic moc

          To jo, vic však potěši to, že u CX-5 nevymyšleli ptakoviny a dostala klasicke budiky, za to rozhodně palec nahoru.
          • 00 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 16.11.2016  12:36

            « Re: Re: Re: Re: Nic moc

            Souhlas! U Mondea mi to už jednou zamrzlo. Nepříjemné to bylo.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 16.11.2016  12:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nic moc

              Na digi budiky, už jsem četl od vicero lidi, že s tim nemaji moc dobre zkušenosti. Spiš, ale naražim na budiky v Mazdě 3, kde neni pohyb ručičky, ať už klasicky nebo digitalně, navic čislice nejsou zrovna velke.
              • 00 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 16.11.2016  12:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic moc

                Tak v trojkách s tím problémy nemáme, CX-3 jsem před měsícem prodal (byla jen takovej můj úlet) a tam také celou dobu nic, z čeho bych byl rozčarovanej.
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 16.11.2016  12:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic moc

                  Ja mam prostě rad pohyb ručičky a s digi zobrazenim nemam zatim žadnou zkušenost, takže nevim jake negativa to přinaši. Ale prostě digitani čislice nemusim.
                  • 00 Reagovat !

                    foto skyactive-for-everybody

                    skyactive for everybody 16.11.2016  12:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic moc

                    Má to spoustu výhod i nevýhod. Výhoda je, když máš možnost si do kapličky pustit navigaci jako v Audi nebo i v Tiguanu například. Zvolit si zobrazení(chceš raději otáčkoměr nebo rychloměr, nebo všechno dohromady?) Nevýhodou je právě ta možnost zamrznutí nebo nedej bože, když se ti to pos... ale klasické analogové budíky jsou a budou pořád "cool", protože působí důvěryhodněji. V tom tě naprosto chápu.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 16.11.2016  12:37

        « Re: Re: Nic moc

        Otázka názoru. Pro mě byla původní CX-5 trošku tupá, ale s faceliftem to dostalo jiskru a víceméně nemám výhrady:

        [odkaz]

        Druhá generace... já nechci být paranoidní, ale podobně jako u CR-V v tom vidím tu orientaci na americký designový jazyk, který mně osobně nevoní.
  • 51 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 16.11.2016  11:35

    A pak že nejde vyrobit hezké červené SUV

    Kodiaq může blednout závistí viz. včerejší článek >:D >:D :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 16.11.2016  12:44

      « Re: A pak že nejde vyrobit hezké červené SUV

      CX5 je pěkná..bez diskuze...včetně interieru.
      Bude skvěle jezdit..je to Mazda.
      Bohužel vypadá to jen jako další facelift..to je mínus.
      Kapota je o kus delší než by u SUV měla být , a zavazadelník mohl pár litrů přidat.
      Auto si koupí lidé , kteří se chtějí lišit.
      A mají rádi větší zábavu za volantem , u SUV ji jinde moc nenajdete.
      • 10 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 16.11.2016  12:51

        « Re: Re: A pak že nejde vyrobit hezké červené SUV

        predny previs keby bol o 5cm kratsi asi by to nebolo na skodu .. aj za mna suhlas.... v tomto to kusok mozno uz prekaucovali ( CX9 je stale asi najkrajsia mazda za mna )

        ale inak mam rad auta s dlhymi kapotami... len u SUV zase nemusia byt ako u corvetty ;-) ale ok... mazda to proste takto pekne natiahla az to z niektorych uhlov vyzera ako nejaky megahatch ( akurat ze sa potom straca ista SUV aura ) ;-) ... ale nie ok... vazne krasne auto.. nenecham sa pomylit fotkami... nazivo to bude masivna paradicka... aku vie ponuknut lea a len mazda
        • 10 Reagovat !

          foto parafin

          parafin 16.11.2016  17:22

          « Re: Re: Re: A pak že nejde vyrobit hezké červené SUV

          Tu nejde o to, že by niečo prekaučovali. Dlhá kapota je daň za tie komplikované výfukové zvody, ktoré niekde zmestiť musia.
  • 01 Reagovat !

    foto euro89

    euro89 16.11.2016  13:05

    CX-5

    Po strance designu opet bez vyhrad. :yes: Jen mi vadi ta elektronicka parkovaci brzda. V tomhle smeru mi CX-3 s klasickou ruckou vyhovuje vice. Ono celkove z meho pohledu je CX-5 takovym nepotrebnym autem. Dokud jsem svobodny, tak by plne vyhovovala CX-3, ktera je i s plnou vybavou a nej motorizaci pod cenou CX-5. A jako auto pro rodinu povazuju CX-5 za prilis malou. K rodinym ucelum bych si umel predstavit CX-9, kterou si buhuzel zajemce z Evropy nekoupi. Kazdopadne prodejni statistiky ukazuji, ze to vetsina lidi vidi jinak, nebot nejen CX-5, ale vseobecne kategorie stredne velkych SUV se prodava nejvic. Jen asi nikdy nepochopim proc. Pro svobodneho cloveka zbytecne drazsi a pro rodinu moc male... Mensi i vetsi sourozenci CX-5 mi davaji vetsi smysl.
  • 30 Reagovat !

    foto Wolfsteen

    Wolfsteen 16.11.2016  13:27

    Vzkaz do Škodovky

    Takto se dělá interiér:
    [odkaz]
    vs
    [odkaz]

    >:D
    • 30 Reagovat !

      foto IbizaFR

      IbizaFR 16.11.2016  16:38

      « Re: Vzkaz do Škodovky

      a já se přidám že takto se dělá i exteriér, Mazda je nádherná :yes: :yes: na rozdíl od toho Kod... kterej je nám tu servírován 10x denně :no: ;-\
  • 10 Reagovat !

    foto IceDive

    IceDive 16.11.2016  14:43

    CX5

    Exterier sice posobi ako facelift ale na to sme si uz zvykli aj pri inych znackach. Interier vyzera velmi dobre na fotkach, verim ze taky bude aj v reale.

    Dufam ze hosi v Japonsku zapracovali aj na podvozku. Aktualna generacia je s 19" obutim ciste peklo pre zadnych cestujucich.
  • 03 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 16.11.2016  15:32

    Staré chyby

    1) už teďka je evidentní, že sedáky jsou krátké
    2) podlaha je nahoře současně s prahem, takže nohy si o sedáky neopřu i kdyby byly sebedelší
    3) loketní opěrka neposuvná, takže loket si o ni neopřu
    4) automatická převodovka sice skvěle řadí, ale podřazuje i při sebemenším sešlápnutí plynu
    5) karoserie mají všechny Mazdy už někdy od ročníků okolo 2002 ze staniolu, i sebemenší krupobití to pobije!

    6) bude to mít konečně normální head-up displej místo toho šidítka co dávaj do trojky??
    • 00 Reagovat !

      foto cudzinec11

      cudzinec11 16.11.2016  17:51

      « Re: Staré chyby

      6. head-up bude farebny a v pohode
      3. neposuvnost opierky si "vycital" z fotiek???
      4. ako bude naladeny automat, mas nejake interne informacie?
      5. moja krupobitie prezila bez skod
      atď.
      • 00 Reagovat !

        foto maca02

        maca02 16.11.2016  22:36

        « Re: Re: Staré chyby

        Ad 3) ano, je mi jasný, že to tak bude, Mazda tyhle drobnosti prostě neumí, viz opěrka v trojce, která řidiče vyloženě obtěžuje
        Ad 4) nemám, proč by tam dávali ale něco jinýho, než dávaj jinam, to mi jasný není. Naladěný to bude víceméně úplně stejně, co taky jinýho naivně čekat
        Ad 5) naše vůbec, škoda 30.000 czk. Od té doby jsem alergickej na všechno, co se chlubí ušetřením váhy na karoserii, obzvlášť u Japonců
        Ad 6) nechce se mi věřit, že tam daj něco jinýho než do trojky. Něco vyvinuli/koupili a teď to budou sázet napříč řadama, to je podle mýho jasný
      • 00 Reagovat !

        foto cizak

        cizák 13.01.  02:13

        « Re: Re: Staré chyby

        Moje přežila dvoje kroupy, ale kamínky lak nezvládá ani náhodou ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 16.11.2016  17:58

      « Re: Staré chyby

      Ad 6) - jaký head-up display by sis představoval? Z BMW?
      • 00 Reagovat !

        foto maca02

        maca02 16.11.2016  22:35

        « Re: Re: Staré chyby

        Ad 6) ano, chci ten z bmw, audi, ... prostě normální projekční, bez toho hnusnýho vyklápěcího sklíčka co mají v trojce a co má třeba Mini, Tiguan, Passat, co bude mít Golf atd.
  • 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 17.11.2016  14:49

    design

    na obrázcích mi připadají světlomety malé k těm velkých plochám, ale na videu je to lepší, tak uvidíme. Interiér je ale velký posun dál :yes:

    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tajemný tvor zaplavil pobřeží Kalifornie. Jsou jich tisíce a znemožňují rybolov

Tajemný tvor zaplavil pobřeží Kalifornie. Jsou jich…

Obyvatelé Kalifornie nebyli v červencových vedrech jediní, kdo zaplavil pláž podél severního pobřeží. Oceán v…

Počasí s Honsovou: Tropy podusí Česko i o víkendu. Pak přijdou hromy a blesky

Počasí s Honsovou: Tropy podusí Česko i o víkendu.…

O víkendu se vyšplhají teploty na 30 °C. Počítat ale musíme i s bouřkami, které budou v některých částech…

 

iSport.cz

PŘESTUPY ONLINE: Žádný Fribourg, Řepík jde ze Sparty do Slovanu

PŘESTUPY ONLINE: Žádný Fribourg, Řepík jde ze Sparty…

ONLINE | První máj je lásky čas, ale pro hokejové fanoušky také dnem prvních oficiálních přestupů. Právě 1.…

Boasson Hagen unikl a na Tour slaví! Před časovkou drží náskok Froome

Boasson Hagen unikl a na Tour slaví! Před časovkou…

Nejdelší etapu letošní Tour de France vyhrál po 222,5 kilometrech Edvald Boasson Hagen. Norský cyklista zaútočil…

 

Reflex.cz

Příběh dojemné fotografie Marlene Dietrichové poklekající před ruským spisovatelem Paustovským

Příběh dojemné fotografie Marlene Dietrichové…

Marlene Dietrichová byla celosvětově známou a uznávanou herečkou a zpěvačkou. Konstantin Paustovskij byl ruský a…

Další katoličtí pedofilové: Prověřme všechny církevní školy!

Další katoličtí pedofilové: Prověřme všechny církevní školy!

Zase praskl jeden skandál o laskavosti a dobrotě katolických pedofilů. Tentokrát se vyjevilo, že v Řezně…