Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda CX-9: Druhá generace přijde nejspíš také do Evropy

První generace Mazdy CX-9 se do Evropy oficiálně nevozila. Tu druhou však japonská automobilka hodlá na starém kontinentu nabídnout.
Zpět na článek
28. 3. 2016 12:21
28. 3. 2016 15:12
28. 3. 2016 18:10
28. 3. 2016 12:21
CR
Co je tohle? [odkaz] Byla normalne k dispozici i na strankach mazda.cz, coz nevypada na nejakou podpultovku u dealera Fordu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
28. 3. 2016 15:12
Re: CR
:yes: Také si pamatuji, že ji zcela oficiálně nabízeli. Akorát tedy šlo o jednorázovou akci limitovanou pevně daným počtem kusů, jestli se nepletu.
Avatar - Dzakobo
28. 3. 2016 14:25
Efektivita motoru
Japonci vše pochopili a jsou mílové kroky vpředu. Audi ve 2,0 TFSI Ultra sice používá Millerův cyklus, ale při plném zatížení se přepne na klasický Ottův. Proto má také turbo s obtokovým ventilem :no:

2,5 Skyactiv používá Millerův cyklus stále. To znamená, že spaliny jsou vždy o něco chladnější a proto mohli použít turbo s variabilní geometrií lopatek, které zásadně zlepšuje tah odspodu a nelze tedy poznat rozdíl v reakcích na plyn mezi Millerem + var. turbo nebo Otto + obtokáč.

Mazdaspeed :yes:

PS: Doufám v Mazdu 3 MPS s 2,5T a stačilo by 250 koní
Rozbalit vlákno
4
28. 3. 2016 16:21
Re: Efektivita motoru
Samozřejmě. Na auto.cz je zázrak, že věta "Japonci jsou o mílové kroky vpředu" přišla až ve 14:25, stejně jako plivnutí na nějakou německou prémiovou značku. Ještě, že jsi se zapojil, jinak by to byl plonkovej den! >:D :-!
Avatar - Dzakobo
28. 3. 2016 18:56
Re: Efektivita motoru
Kámo, teď jsi mě rozesmál. Uvědom si, že Japonci jsou pracovití jako včeličky. Většinou vše dělají důsledně. Podívej se např. na jejich odpadové hospodářství a nebo v Čechách něco tak obyčejného, jako psací potřeby od Pilotu - dokonalost sama (jen v mikrotužce od Pilotu se mi nikdy vevnitř nezlomila tuha apod.).

Zkrátka tohle téma mne zajímá a tak jsem se poinformoval na anglickojazyčných webech, od českých pisálků to očekávat nemůžeme. A tam jsem se dozvěděl to, co píšu výše. Japonci když vše promyslí, tak se to nebojí aplikovat. Němci jsou zkostnatělí a brání se větším změnám (viz. design Audi, VW atd.).

Mazda CX-9 půjde v USA na dračku, spotřeba úžasná, tah 400 Nm solidní, design pěkný. Tomu říkám benzínová odpověď na Clean diesel >:-[]

Mimo téma: Uznávám 3 národy: Izraelce, Němce, Japonce. Američany neberu, ti jen přetáhli spoustu "mozků" z těchto národů díky nabízeným financím a po 2.SV "beztrestnosti".
Avatar - _Karel_
28. 3. 2016 20:33
Re: Efektivita motoru
Jaká je ta "úžasná spotřeba"? Doufám, že menší, než u menší CX-7 s menším motorem. Protože ta nijak úžasná nebyla.
Design Audi považuji za jeden z nejlepších. Ty nemusíš, ale je to jen a jen tvůj názor.
Avatar - Ghostyx
29. 3. 2016 10:52
Re: Efektivita motoru
Pokud se bude v průměru pohybovat někde kolem 10 L, tak to bude úžasné na tak velké benzínové auto... :yes: Nevím, co máš s CX-7, ale běžně se s ní jezdí kolem oněch 10,5 L, což není sice "úžasné" číslo, ale v dané kategorii výkonných benzínových SUV naprosto v normálu... ;-)
28. 3. 2016 18:10
Hmmm
...krasavice to je. Dle videi na serverech vselijakych povedena i v interieru... Jen si nejsem jisty tim dieselem, jestli to nalezite rozjede... Nebo ma Mazda v planu nejaky novy naftak?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
28. 3. 2016 18:23
dobrá zpráva
Auto je to nádherné, ovšem zamrzí ten foukaný čtyřválec. Lhal bych si do kapsy, kdybych napsal, že je to v pohodě, že u Mazdy vědí co dělají. U XC90 to krom té interiérové koupelny kritizuju snad pod každým článkem. Tam je navíc ještě mnohem více nadopovaný. No, tu to asi nebude žádný stíhač. Pokud navíc Mazda trefí podvozek, což se dá předpokládat, bude to mnohem rychlejší než motor. U CX5, M6, M3 je občasný nedostatek výkonu krásně kompenzován řízením, člověka baví. Ale že by se podobně vodilo i takové hromotlucké SUV? Neví někdo kolik to bude vážit?
Takže fandím, už jen pro to, jak vypadá zvenku i zevnitř. Nádhera. Ale jsem trochu skeptik, ten čtyřválec..., no uvidíme.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dzakobo
28. 3. 2016 19:04
Re: dobrá zpráva
Jedná se o rodinné auto, tedy žádná stíhačka. Motor tahá hezky od nízkých otáček, takže nabízí 2x tolik krouťáku než 2,0 Skyactiv a na ten jsem nezaznamenal nadávky. Navíc bude CX-9 relativně lehká, jak je nyní u Mazdy zvykem. V téhle třídě zvuk motoru nikdo neřeší, klidný chod zaručí vyvažovací hřídele. Pohoda.
29. 3. 2016 09:12
Re: dobrá zpráva
Mohlo být hůř.Objem nechali na hezkých 2,5 la výkon 169 kW k takovému objemu je ideál. Není to nijak vyhoněná 2,0 nebo 1,6.