Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda v Evropě roste v řádech desítek procent

Nové, vizuálně atraktivní modely přinesly vloni Mazdě ne evropském trhu obrovský úspěch a postaraly se o nárůst prodejů o téměř 20 procent.
Zpět na článek
18. 1. 2015 12:05
18. 1. 2015 16:52
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 1. 2015 17:11
18. 1. 2015 15:34
19. 1. 2015 10:46
19. 1. 2015 10:55
19. 1. 2015 12:25
18. 1. 2015 16:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 1. 2015 14:10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 1. 2015 12:56
18. 1. 2015 13:13
18. 1. 2015 14:04
18. 1. 2015 13:41
18. 1. 2015 15:47
18. 1. 2015 22:11
18. 1. 2015 22:15
18. 1. 2015 22:40
19. 1. 2015 09:12
19. 1. 2015 10:38
18. 1. 2015 22:32
19. 1. 2015 10:41
19. 1. 2015 11:52
22. 1. 2015 12:25
18. 1. 2015 19:45
18. 1. 2015 14:10
18. 1. 2015 19:27
19. 1. 2015 16:12
18. 1. 2015 19:50
18. 1. 2015 20:27
19. 1. 2015 11:56
19. 1. 2015 12:19
21. 1. 2015 15:37
18. 1. 2015 11:53
Snad jí růst vydrží
Hlavně aby jí to vydrželo. V devadesátých letech byly taktéž na vrcholu a poté přišel obrovský propad...
Rozbalit vlákno
40
18. 1. 2015 11:59
Re: Snad jí růst vydrží
:yes:
Avatar - Guttalax
18. 1. 2015 12:03
Re: Snad jí růst vydrží
Né jen Mazda,ale drtivá většina japonských aut patří do špičky. Co do kvality,spolehlivosti. :-!
Avatar - euro89
18. 1. 2015 12:23
Re: Snad jí růst vydrží
Bohužel už né co do designu nebo možnosti individualizace modelů... Alespoň, že u Mazdy platí v současnosti jen to druhé.
18. 1. 2015 12:45
Re: Snad jí růst vydrží
už nepřispívej ty tele. :no:
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 12:49
Re: Snad jí růst vydrží
no, vcelku má pravdu, předsedo.
18. 1. 2015 20:57
Re: Snad jí růst vydrží
Musím jen souhlasit, že japonci auta umí. Co se kvality týká, tak tu mají bezkonkurenční. Osobně teď vlastním po mnoha Škodovkách novou Corollu a je to jiný level. Jezdím pracovně s novou dvoulitrovou Octavií, která fakt dobře lítá, ale požitek z jízdy mám až když sednu do japonské atmosféry v benzínu a po otočení klíčku sešlápnu plyn. Kluci japonský mají šikovný ručičky. ;-)
Avatar - Guttalax
18. 1. 2015 21:10
Re: Snad jí růst vydrží
Mám 3 měsíce stejné auto.Přikoupil jsem paket exclusive za pár kaček.Přechod z korejce byl obrovský.Ale ted už mám požitky z jízdy jako ty. :yes:
Avatar - white label
18. 1. 2015 21:21
Re: Snad jí růst vydrží
No jo, nová Corolla, to je jiný level, doslova synonymum pro požitek z jízdy..., který jen tak někde nenajdeš. :yes: >:D
Tady je dneska fakt sranda, kam se všichni hrabou, na kluky japonský, co mají šikovný ručičky... >:-[] ;-)

P.S. Teď vážně, ta (požitkářská) atmosféra v Corolle má objem 1.33, nebo 1.6?
Avatar - Guttalax
18. 1. 2015 21:47
Re: Snad jí růst vydrží
Já vzal 1.6 97kw. A nekaz nám radost ;-)
Avatar - white label
18. 1. 2015 23:35
Re: Snad jí růst vydrží
Ale jo, těch 97kW/6400ot./min-1 nezní špatně, horší je to s těmi 160Nm, které navíc Toyoyta (aspoň na českých stránkách) uvádí v "obrovském" rozsahu 4400-4400 ot.min-1. >:-[]
[odkaz]

A máš manuál, nebo Multidrive S?
19. 1. 2015 00:05
Re: Snad jí růst vydrží
Baby jezdí s automaty a chlapi s manuály. Nechat si vzít požitek z řazení, které je tady opravdu excelentní by byl hřích. ;-)
Avatar - white label
19. 1. 2015 00:14
Re: Snad jí růst vydrží
Tak to už asi nejsem chlap..., no nic, zítra si pro jistotu skočím k obvoďákovi přeměřit testosteron. 8-s
>:D

P.S. Ale, že nám těch "bab" na silnicích strmě přibývá, dokonce včetně sportovních aut, jako je 911ka, nebo SS vůbec. ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 1. 2015 00:18
Re: Snad jí růst vydrží
A ked ti namera malo - potom sa premenujes na "Whitelie" ? >:D
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 00:19
Re: Snad jí růst vydrží
>:-[] Whitelie, sakra!
Avatar - white label
19. 1. 2015 00:26
Re: Snad jí růst vydrží
Když už, tak rovnou dohromady, "whiteliesakra", akorát si k tomu budu muset "sloučit" nick, nevíš náhodou o někom, kdo by mi poradil, jak se to tu dělá? >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 00:29
Re: Snad jí růst vydrží
Prej správce webu. Moje verze s čárkou se mi líbí víc. Teď si to asi nespravedlivě slíznu od Hamunasakry, i když zrovna já si jsem jistej, že (skoro)vždycky píše chlap.
Avatar - white label
19. 1. 2015 00:35
Re: Snad jí růst vydrží
Takže ty si vážně myslíš, že Kylie byla chlap už do začátku? >:D
Ale pokud mě budete oslovovat v ženském rodu, pak samozřejmě očekávám vybrané chování jako k ženě, žádné narážky, dvojsmysly apod., o hanlivých/vulgárních výrazech nemluvě. ;-)
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 00:38
Re: Snad jí růst vydrží
Ne, ale myslím, že poznám nasranýho chlapa od nasrané ženské. >:D
No, s tím vybraným chováním- nic neslibuju, poradím se s Holdenem.
Avatar - white label
19. 1. 2015 00:46
Re: Snad jí růst vydrží
Mám za sebou pár "dobrých" životních zkušeností a jedna z nich říká jasně, že nasraný chlap není nic, proti opravdu nasrané ženské. ;-)
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 00:49
Re: Snad jí růst vydrží
Chtěl jsem napsat >:D >:D >:D , ale asi se hodí spíš :-( :-( :-(
Avatar - Emel
19. 1. 2015 09:15
Re: Snad jí růst vydrží
Toho radši ani nezmiňuj... ale on se vyskytuje hlavně v diskusích o Škodivce, tak snad...
Avatar - AUDIRS6
19. 1. 2015 00:37
Re: Snad jí růst vydrží
uz som ti chcel napisat, ze mozes byt "v klidku", ze uz asi spi...ale v tom vidim, ze 0:32 bolo od neho/nej pisane pri "probleme Q2/Q4" :-! tak sa asi mame na co tesit aj my ... >:-[]
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 00:39
Re: Snad jí růst vydrží
Tak psst!! ať nás neslyší! ;-)
Avatar - white label
19. 1. 2015 00:49
Re: Snad jí růst vydrží
Neboj, je zaneprázdněn, tohle téma právě ohnivě řeší vedle s kunym pod Škodovkou. >:-[]
Avatar - simply never
19. 1. 2015 00:48
Re: Snad jí růst vydrží
On pocuje vsetko, pisal mi, že najistejsia metoda, aby ste isli spát je ta, aby som sa zapojil do debaty ja. Aspoň sa teraz zasmejte.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 00:51
Re: Snad jí růst vydrží
>:D :yes:
Avatar - AUDIRS6
19. 1. 2015 00:52
Re: Snad jí růst vydrží
klasicky sa ti podarilo dat tomu korunu !!!! >:D >:D >:D >:D
este si dam 1 cigu, popozeram ako s chalanmi podebatis a pojdem asi ozaj spat :-)
Avatar - simply never
19. 1. 2015 00:55
Re: Snad jí růst vydrží
Už ich nechám, nechcem aby si museli dat pred spanim trojitu vodku na upokojenie (priklad). Dobru.
Avatar - white label
19. 1. 2015 01:07
Re: Snad jí růst vydrží
"...popozeram ako s chalanmi podebatis...", vtipálku! >:D >:-[]
Avatar - AUDIRS6
19. 1. 2015 01:14
Re: Snad jí růst vydrží
>:-[]
Avatar - white label
19. 1. 2015 00:53
Re: Snad jí růst vydrží
Takže příjemnou zábavu... a dobrou noc.
Avatar - white label
19. 1. 2015 00:23
Re: Snad jí růst vydrží
Ne, logicky česky na "white labelová" (pro přátele "labelovka"), a můžete mě pak oslovovat v ženském rodu, já na to naštěstí nejsem tak citlivý jako "Kyliesakara" >:D
A pokud to měření dopadne v normě, tak budu vlastně jen "hříšný" chlap. ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 1. 2015 00:27
Re: Snad jí růst vydrží
hmm, a ja som si myslel, ze zacnes sa informovat, kde dat prerobit svoj vozovy park z automatov na manual... :-) Tak ale Mayer zvladol prerobit 1. RS6 na manual... - to len taky maly tip ;-)
19. 1. 2015 08:23
Re: Snad jí růst vydrží
Tak takhle jsem to zase nemyslel :-). S automatem jsem taky jezdil ale osobně mi to řazení chybělo. Moje žena za to taky občas sedne a pro ní by ten automat byl ideální. Tím jsem chtěl naznačit, že ženám automat víc vyhovuje a proto je spíš pro ně. Jinak rozhodně žádnej testosteron měřit nemusíš. Je každého věc co mu vyhovuje a některý značky aut ten automat mají určitě parádní.
19. 1. 2015 13:09
Re: Snad jí růst vydrží
Ať si píše čísla němec na billboardy. Corolla umí jezdit v provozu svižně, přesně a rychle a to i v zatáčkách - hodnotim jako pozorovatel, ne řidič :yes:
18. 1. 2015 23:58
Re: Snad jí růst vydrží
1,6 jsem vzal taky a v nádherný černý metle. Ten paket exklusive,byl dokoupen za nějakých 25. 000,- kaček. Tohle se u Škodovky stát nemůže. Nikdy jsem nepochopil jejich politiku, kdy dají klimu zdarma a seberou třeba vnitřní madla za pár halířů. Japonci dají komplet výbavu (nikdy nedají holobrk) a pak za pár kaček dohodí něco navíc. Když si vezmu, že ta Corolla je kus auta a stála necelých 400. 000,- Kč, což bez problému dáš i za novou Fábii se spolehlivým oturbeným motorem 1,2 kde sedíš jak na verpánku, pak byla koupě Corolly naprosto parádní. Nebudu moc daleko od pravdy, že ten toyoťácký atmomotůrek přežije dva přešponovaný turbomotůrky 1,2.
Avatar - Guttalax
19. 1. 2015 17:02
Re: Snad jí růst vydrží
Mě přišla na 390 tis.. S tím paketem je tam max. výbava.Už jsi zkoušel parkovacího asistenta? Super věc. :yes:
20. 1. 2015 15:29
Re: Snad jí růst vydrží
To víš, že zkoušel a je to fakt dobrý. Ještě tam chybí asistent pro udržování bezpečné vzdálenosti za vozidlem jedoucím před tebou, kterého bych uvítal namísto Hill holdru a nic nechybí. Jinak musím říct, že jsem naprosto spokojenej. Kdyby jsi měl zájem můžeme si občas předat nějaký ty zajímavosti a postřehy na Toyota foru. Tahle Corolla je nová a moc lidí ji ještě nemá. Nějaká ta rada co a jak se vždycky hodí.
Avatar - Guttalax
20. 1. 2015 20:01
Re: Snad jí růst vydrží
:yes:
18. 1. 2015 17:56
Re: Snad jí růst vydrží
Rovněž přeji Mazdě úspěch,sám tuto značku neměním už 23 let,hezčí a spolehlivější auta se jen tak nevidí-myslím tedy v dané cenové relaci.Jen tak dál
Avatar - Verny_2013
18. 1. 2015 12:05
konfigurace
A kdyby byla možnost flexibilnější konfigurace a kdyby lépe naslouchali výtkám a přáním evropských zákazníků mohlo by být ještě lépe.
např u M3 šílená loketné opěra, krátké sedáky, u CX5 vibrující zrcátka i kapota. Jinak nové modely a technologie Skyactive nemají chybu. a Design no jak to říct, jsou to prostě japonské krásky jak M3, M6 CX5 i nově příchozí M2 a CX3.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - simply never
18. 1. 2015 14:51
Re: konfigurace
Ta konfiguracia. Žijeme v etape či dobe individualizacie, kto to nechápe, je iný, t.j. kazí nám našu jednotu (nás co chceme vsetko konfigurovat podla vlastných zelani) a takeho nechceme. To bola ironia. Nadšenci koncernu vsemozne ukazuju, ake je dolezite konfigurovat podla vlastných potrieb. Povedzte mi potom, prečo, keď si otvorim nejaky internetový bazar, jednotlivé oktavie sa lisia nanajvys puklicami? Kde je ta individualizacia? Prečo to chcete, ale bazarove auta hovoria o pravom opaku? Tvorba ceny, pocul uz o tom nejaky zastanca konfigurácie? Ja pri tom nepopieram výhody individualizacie (ale ako hovorim, prax hovori presne o opaku), hovorim o tom, že to má aj nevýhody. Na zaver otázka pre konfiguratorov: keď ste si v roku 1996 kupovali Felicie, zasktrtli ste si aj ABS, servo a 2 airbagy? Konfiguracia je tu preto, aby sa v konečnom dosledku vybralo od zákazníka viac penazi, lebo stavia na ludskej chamtivosti. Za mna su balíky z hladiska skutocnych potrieb ferova alternativa ku individualizacii, akú ponúka napr. koncern.
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 15:23
Re: konfigurace
to mas tak - ty si mozno chcel v roku 96´ konfigurovat Feldu, a ked si videl co ponuka, tak si zanevrel na nu a s nou suvisiaci cely koncern...Ti, ktori v tej dobe konfigurovali Golfy, Passaty, Audiny, Seaty...tak s tym asi problemy nemali a ani teraz nemaju. >:D
Takze uz vieme, ako daleko siaha tvoja zarputilost voci koncernu, dakujeme ti za vysvetlenie. Ono by sa ale chcelo pozriet do kalendara a do konfiguratorov aktualnych Skodoviek, hadam by si tam uz nejaky rozdiel nasiel.... ;-)
Avatar - simply never
18. 1. 2015 15:28
Re: konfigurace
Ale coby, 1.6 GLX, červená romantická. Si domyslavy a so stale nespravnymi zavermi, mas este otazky?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 1. 2015 16:52
Re: konfigurace
Clanok je sice o europskom trhu, ale neda mi pripomenut, ze na JDM ponuka Mazda v moznosti konfiguracii este aj farbu ziaroviek. Schvalne, googluj Mazda Web Tune Factory.

Mazda v Europe nikdy neponukla Dvojku s pohonom vsetkych 4 kolies, ale v Japonsku ano.

Ked vyrabas auta v Japonsku a predavas v EU, ekonomika nepusti - ponuknes par pevnych vybav plus dealer installed accessories. Ale tie vybavy ponuknes tak, ze vzdy budu bohatsie ako to, co ponuka konkurencia.

Nemozes skratka ponuknut holobyt za cenu "uz od" a utopit sam seba v nezmyselnej logistike.
18. 1. 2015 17:11
Re: konfigurace
No jo, problém těch konfigurací je ale také v tom, že jsou někdy právě moc bohaté. Jinak řečeno, že některé motorizace jsou zbytečně drahé, protože je nelze koupit v nějaké normální výbavě, kde není milion nesmyslů, které člověk nechce. Ono když k autu je třeba pět motorů v celkem 10 konfiguracích pěti různých výbav, tak nějaké dvě tři konfigurace navíc by snad nebyly až takový problém. Namátkově by Mazda potřebovala nějakou slabší výbavu pro nejsilnější motory.
18. 1. 2015 15:34
Re: konfigurace
Nikdo neříká, že jsme reprezentativní vzorek (snad si to ani nikdo nemyslí). A nemám ponětí, jaké Octavie nabízí v bazarech, do kterých koukáš. Pochybuji, že lidé skončí se stejnými konfiguracemi až na kryty plechových kol, byť by šlo o drobnosti, protože kolikrát jde právě o drobnosti. Jiná situace je u firemních aut a skladovek, v rámci firmy/ dealera je to pak někdy jedno jako druhé.

Nevím, jak ty, já vždy na příplatkovou výbavu dostal pořádnou slevu, mnohem větší než na základní "železo". Pro mne je konfigurace o tom, že za své peníze dostanu auto blíž ideálu. Cenu buď akceptuji, nebo ne.
Avatar - simply never
18. 1. 2015 15:53
Re: konfigurace
Ja ti to nepopieram, ak dobre citam tvoju reakciu, davas mi istym sposobom za pravdu.
19. 1. 2015 13:15
Re: konfigurace
Prodával jsem škodovky, teprve listovavání doplatky nám dávalo vydělat! A čím více toho ten trouba zaklikal tím lépe a i slevička bude >:D A pak třeba odvezl Octávií dražší než Mondeo - ale měl to se slevičkou. Někdy jsem ty týpky obdivoval, jak se do toho malýho auta nasoukali >:D
Avatar - Verny_2013
18. 1. 2015 17:08
Re: konfigurace
Když si čtu tvůj příspěvěk, tak se přiznám nechápavě kroutím hlavou. Motat dohromady felicie z r.1995 a nové mazdy z r. 2015 to mi hlava nebere. možnost nakonfigurovat si auto podle svých představ - no sorry ale to je dnes základ a ten kdo to nepochopí ta ztrácí zákazníky. Stejně jako ten kdo kdo není schopen dodat auto do 3 měsíců. Jinak já jsem dlouhodobě fanda mazdy, líbí se mi její design, přístup k pohonným jednotkám a precizní technika. Málem jsem koupil před pár lety CX5. Neměl jsem ani přemrštěné požadavky na výbavu, stačil by mi základ 2,0 benzín emotion + automatická klima + kožený volant. A toho automobilka prostě nebyla nebyla schopna. Tedy vlastně byla, je to obsaženo ve výbavě Chalenge ale ta nabízí dalších milón zbytečností s příplatkem 100000Kč. Tak jsem od nich odešel a koupil VW. To je celé protože dát za tyto 2 položky 100 litrů to jsem prostě neskousl. Podle mě je to jedna z příčin proč se u mazdy bavíme o tržním podílu 1,5%. protože ta auta mají potenciál možná na 5%.
Avatar - Jaros71
18. 1. 2015 23:25
Re: konfigurace
Jsem na tom podobně..chci střešní okno a nechci TOP výbavu s koženými nevětranými sedadly..
U CX5 máš jen tuto verzi..jinak bez šíbru..! 8-s
Velká škoda.
19. 1. 2015 10:21
Re: konfigurace
to je jeste dobra kombinace... novou M3ku v Evrope se stresnim oknem (nebo parkovaci kamerou) nekoupis, zkouseli jsme to v CZ, DE a SE.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 10:29
Re: konfigurace
Copak revolution nemá standardně park. kameru?
19. 1. 2015 10:46
Re: konfigurace
Na MACZ je Mazda3 Revolution Top a majitelka si stěžovala na chybějící parkovací kameru, pokud si dobře pamatuji.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 10:49
Re: konfigurace
Zrovna jsem na to koukal do ceníku, nemá. Přitom v příručce je. Potvory.
19. 1. 2015 10:55
Re: konfigurace
Někdo v diskuzi psal, že jde snad domontovat, takže je možná jako příslušenství.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 10:59
Re: konfigurace
To psal určit cudzinec11, ten by si montoval i kůži. Slyšel jsem, že na M6 stojí kamera (coby ND) asi 20.000,-. Nevím, co stojí jinde, ale přijde mi to docela drsný.
19. 1. 2015 12:25
Re: konfigurace
Psal to Cavalera a z kontextu to vypadalo na nabídku prodejce. Těch zajímavě naceněných náhradních dílů se najde víc. Takový radar adaptivního tempomatu je pěkně na ráně a na Avensis myslím stál přes sto tisíc.
18. 1. 2015 12:08
Mazdě to přeju
Typická ukázka, že člověk, resp. firma dělá nejlepší a nejefektivnější věci, když je v krizi úplně na dně. Dobrý příklad pro ostatní - nikdy to nevzdat. (alfo, hmmm :-) )
Rozbalit vlákno
1
18. 1. 2015 13:11
Re: Mazdě to přeju
to nejlepší vydáváme, když jsme drceni, říkával pan Železný, ještě jako ředitel TV Nova
18. 1. 2015 12:08
Až těch řádů bude víc než skoro dva, bude to úspěch.
Počítají se kusy, ne procenta.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
18. 1. 2015 12:15
Re: Až těch řádů bude víc než skoro dva, bude to úspěch.
Někoho ještě zajímá Evropa, ztracený kontinent?
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2015 15:29
Re: Až těch řádů bude víc než skoro dva, bude to úspěch.
Píšeš už jak topper...Ten ztracený kontinent rozhodně není zanedbatelným trhem a nedávno začal znovu růst.
19. 1. 2015 13:22
Re: Až těch řádů bude víc než skoro dva, bude to úspěch.
... ano, když se loni započítaly do HDP kur*y a prodejci drog, z druhé strany se přepočítává inflace jakože není (PC, NB a tablety přece slevnily, že, staší jen pomalu měnit nákupní košík), někde mezitím je informace, že se změnila strategie výpočtu HDP za posledních 5 let o 3% a že HDP tvoří z 40% výdaje samotného státu (to je jako bych si do výplaty připočital co utratí mé děcka). Ve výsledku je celá evropa v propadu okolo 10% když to počítáme ve starých číslech a láta se to jen zadlužováním. Jak to dělali lichváři vždy, že: 1/ pujč asi a ukaž, že máš úroveň, 2/ už si to utratil?, 3/ A teď mi řekni jak to vrátíš ty hajz*le. Tak takhle se nám sem šíří nadvláda těch, kteří nám půjčili - a ano, my už jsme poctivě utratili. A tak už jen posloucháme.
18. 1. 2015 12:35
Re: Až těch řádů bude víc než skoro dva, bude to úspěch.
Počitají se peníze... a bohužel japonci zacínají být posledními automobilkami, které nabízí solidní atmosféry, takže jak bude EU přicházet na to, že přeturbené 3 válce nejsou ideálním řešením, japonci porostou...
Avatar - Guttalax
18. 1. 2015 12:46
Re: Až těch řádů bude víc než skoro dva, bude to úspěch.
Taky si myslím,že příjde čas ,kdy se ty foukané 3hrnečky začnou sypat.O těch solidních atmosférách máš pravdu. :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 1. 2015 16:53
Re: Až těch řádů bude víc než skoro dva, bude to úspěch.
Skus to povedat mobilnej divizii Samsungu :-)
Avatar - Auto CZ
18. 1. 2015 12:17
Nie su na to pripraveny
Aby ukrojili zabehnutym lidrom z kolaca. U nas sa prihlasila v okrese koncom roka jedna mazda... >:-[]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - praděda7
18. 1. 2015 13:07
Re: Nie su na to pripraveny
Je to tak. Marketing pokulhává a to je pak vidět u dealerů. I Toyota se do solidního marketingu tady u nás moc nepouští. Ale jinde ve světě to je jiná story. Asi ji ten náš mini trh za to nestojí. Zrovna tak jako Mazdě.
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 13:10
Re: Nie su na to pripraveny
Reklamy Mazdy vidím pořád. Bilboardy počínaje a internetem konče.
Imho, jak se připravuje na "ukrojení z koláče"?
Myslel bych, že tím, že udělám dobrý auta a daří se mi je prodávat.
Avatar - praděda7
18. 1. 2015 14:00
Re: Nie su na to pripraveny
Můžu tě ujistit, že co se týče reklamy v porovnání se západní Evropou, USA a Austrálií, je to tady bída.
Avatar - Auto CZ
18. 1. 2015 15:11
Re: Nie su na to pripraveny
Udelat dobri auta nestaci. Musi to prijat lidicki a ti zrovna po dobrych autech nesahnou, kdyz vidim vsude samu fabii a roomsteri
Avatar - Guttalax
18. 1. 2015 13:48
Re: Nie su na to pripraveny
Ale autorizované servisy mají slušně pokryté.Třeba Toyotě jsem nevěnoval pozornost.Pak jsem si začal všimat na cestách a nevěřil jsem zpočátku kolik jich na našich cestách potkávám. :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 1. 2015 14:10
Re: Nie su na to pripraveny
"Nie su na to pripraveny"

Mas tam hrubku....
Avatar - nathan
18. 1. 2015 14:17
Re: Nie su na to pripraveny
Myslím že tvoj okres vo svete nikoho nezaujíma >:D
Avatar - Auto CZ
18. 1. 2015 15:09
Re: Nie su na to pripraveny
To si teraz urazil pana neplatica socialnych odvodov, hrdeho arogantneho majitela benzinovej 6ky. >:D
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2015 12:20
175 tisic je krasne cislo
ale to nadsenie by som trosku brzdil... ono v roku 2004 predala mazda v eu vyse 260 tisic aut a nikto z toho nerobil senzaciu..... mazda tak este stale ma co dobiehat, v minulosti sa ich v eu predavalo proste stale viac ako je tomu dnes ... mazda sa proste pomaly dostava do cisel spred 10 rokov ... ale na skutocny narast a rekordy v eu ... tak na to si musime este od tejto znacky par rokov asi este pockat

kazdopadne je mazda na dobrej ceste aby dokazala vylepsit vysledky z minulosti, v buducnosti ma na to :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - praděda7
18. 1. 2015 13:01
Re: 175 tisic je krasne cislo
Také jsem si všiml. Autor vycházel s depresovaného základu. To potom ty procenta skáčou. Ale jinak přeji Mazdě vše dobré a věřím, že hned jak se objeví nová M3 MPS se znovu setkáme. :-)
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 14:49
Re: 175 tisic je krasne cislo
Jasně, ale určitě uznáš, že je lepší vidět, že se čísla prodejů s uvedením nových modelů sunou nahoru, než kdyby se nedělo nic. ;-)
Avatar - praděda7
18. 1. 2015 12:56
Doporučení
CX-5. Každému, kdo plánuje koupi středně velkého SUV, vřele doporučuji otestovat. Já nekoupil jen k vůli tomu, že nebyla originálně v nabídce s 2.5 l benzinem. Jinak nebylo vozu co vytknout.
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2015 13:13
děda7
Ted uz by jsi se dockal 2.5 v prodeji ale jen v automatu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
18. 1. 2015 14:04
Re: děda7
Pozdě! ;-) A/T jsem stejně měl v úmyslu koupit k vůli polovičce, která manuál nezvládá.
Avatar - miromen
18. 1. 2015 13:41
Zaslouženě
Z japonske produkce si uspěch nejvice zaslouži pravě Mazda. Diky modelum ktere nemaji vyraznějši slabiny a i když nenabizi turbomotory tak jejich atmosfery se nemaji v ramci konkurence zač stydět spiš naopak. Jedina brzda je podle mě v opravdu špatne konfigurovatelnosti kde by mohla Mazda vice zapracovat.
Rozbalit vlákno
41
Avatar - simply never
18. 1. 2015 15:09
Re: Zaslouženě
Prečo ta zlá konfiguratelnost nevadí rocne skoro 20 mil. kupcom japonských aut? Co všetci zosaleli? Japonci nemaju turbobenziny, elekt. pomocnikov novej generacie (myslene do istej miery nadnesene), turbodizle vykazuju cez celé spektrum konstrukcne nedostatky (aj mazda...), servis a nahradne diely su drahé (však honda?), opatovny predaj žiaden zázrak, reklama slabá, dizajn viacmenej netrafil vkusu europana (toyota, mitsu). Ale predavaju sa a to preto, lebo tu zmienene nedostatky su medialne umelo nafukovane, nezmyselne. Inak sa opytam: aka je velkost chyby kupcov japonských aut, keď uprednostili balíky pred možnosťou individualizacie? Pred odpovedou si pozrite ponuky bazarov: 2 audiny lisiace sa farbou, 2 octavie lisiace sa puklicami, 2 fabie lisiace sa poctom najazdenych km. A to nie som proti konfiguracii, som proti ludskej chamtivosti, ktorú ponúka prave možnost individualizacie...
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 15:31
Re: Zaslouženě
Vidim, ze sa v tych Audinach vyznas asi ako v celom koncerne. Ak mi ukazes 2 lisiace sa IBA farbou, mas u mna flasu šampáňa >:D
Avatar - simply never
18. 1. 2015 15:38
Re: Zaslouženě
No uz som sa zlakol, že nenapises a nepovies všetkým, že nerozumiem audinam, alebo autam tak nejak celkovo. Nuz, schvalne si pozri tie z nemecka dovezené zvarene audiny sám a hladaj rozdiely.
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 15:48
Re: Zaslouženě
Takto: Aby sme sa rozumeli:
Ja proti tebe ani tvojmu vyberu auta nic nemam. Problem je, ze ty mas stale niceo proti koncernu... :-! A ver, ze je jo sakra velky problem najst 2 fakt rovnako vybavene - ono je to prave tou konfigurovatelnostou ;-)
Avatar - simply never
18. 1. 2015 15:58
Re: Zaslouženě
Nebud malý, zese zle, a uz som ta ráz pochválil, že si dobrý partner na debatu. Ja praveze dokola hovorim, že strategie, ktoré su ponukane mimo koncernu su rovnocenné, často lepsie (aj horsie). To iba pár jedincov si to vyklada tak, že niekto sa dotkol nečistou rukou na modlu.
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 16:11
Re: Zaslouženě
A co tak chlapsky priznat 1 zakladnu vec:
Kazdy ma slobodu vyberu a podla toho uspech tej-ktorej automobilky vyzera.
Ja praveze Mazdu - lebo o nej tento clanok pojednava - chvalim za vacsinu veci.
Ukazuje, ze ano - ide to aj bez turbo-benzinov, ale mala by uspech o dost vacsi, keby umoznila potencialnym zaujemcom vacsiu slobodu vo vybere konfiguracie vybavy. Moj malinky skromnucky odhad je 20% pre EU. Keby k tomu este pridali viac moznosti pohonov ( motor / prevodovka / fwd / awd ) bolo by to mozno dalsich 10%. A to uz su slusne cisla, nad ktorymi keby sa zamysleli, vyzeralo by to pre nich este krajsie a financne tiez zaujimavo. Ja zase ale niesom taky analyticky expert, na to su ini odbornici.
Takze mier. ;-)
PS: S tymi rovnakymi autami v bazaroch - to uz fakt nerob. Zbytocne sa zhadzujes.
Avatar - simply never
18. 1. 2015 16:16
Re: Zaslouženě
Mier aj s tebou Winnetou. ;-)
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 16:33
Re: Zaslouženě
Já bych ty procenta viděl opačně. Výbavový stupně jsou celkem v pohodě, poměrně dobře odstupňovaný, výbava za rozumnou cenu. Mnohem horší je motor/převodovka/výbava.
Mě se naštěstí trojka do mých představ dobře trefila.
19. 1. 2015 13:27
Re: Zaslouženě
Chlapsky přiznej, že jsi dobrý materiál pro reklamu. Jmenuje se to "mustby". Prostě s dost silný PíáR si to ty, kdo vyhlašuje, co musí být. Je třeba samozřejmě vybrat nějaký nesmysl, který ostatní nedělají (protože to je nesmysl). A pak se to reklamuje. Třeba škrabka ve víčku nádrže. A ejhle ono se vždy najde dost hejlů, co to musí mít.
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 16:42
Re: Zaslouženě
první dvě věty - hřebík na hlavičku!! :yes:
Avatar - simply never
18. 1. 2015 17:01
Re: Zaslouženě
Tyka sa ma to, preto zareagujem: skus si prečítať koment z 15:58. To vaše tvrdenie je čisto socialistické: kto nie je s nami, je proti nám. Je to nezmysel, pričom platí, že ja sa klaniat koncernu nebudem. Chapes rozdiel?
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 17:14
Re: Zaslouženě
Jakoukoliv diskuzi nesmyslně směřuješ jako svůj boj proti koncernu.Jen ty. V naší předvčerejší diskuzi pod ceníkem mazdy 2 jsem souhlasil s kritikou nekonfigurovatelnosti mazdy. A ty jsi z toho- jako vždy- vydedukoval klanění koncernu.
Je tu víc automobilek, než koncern. Máš tímhle směrem asi nějaký skrytý problém.
Já mám rád auta, zrovna japonce dost, a zrovna VW daleko míň. Ale u tebe je asi každej, kdo neblahořečí tvé oblíbence zavilý koncernista. O ničem jiným debaty s tebou nejsou.
Kdo není se mnou, je proti mě- kravina jak hrom.
Avatar - simply never
18. 1. 2015 18:17
Re: Zaslouženě
Prečo zase útočiš? Nevidis to, že je to tak, keď ja si dovolím napisat nazor iný ako pochvalny na koncern, hned tu mam niekolko kamaratov, ktorí má obvinia z nenávisti ku koncernu? Nevidis to? A dovolujes si obviňovat mna, že som proti koncernu? Ved to je tu pár jedincov proti mne! Keď som sa rozpisal k teme euro 6 (prijate opatrenia v ekologii) - ani si necekol, nechcel si alebo si nevedel reagovat, alebo keď sme sa bavili o cenových zlavach. Ak sa nevies zapojit, ociernujes ma, debaty so mnou su alternativny pohlad na svet tohto serveru, ktorý sa točí prevaznecokolo koncernu. Prestan ma teda obvinovat, konspirovat, robim to vari ja tebe!? Pozorně si precitaj moje dnesne prispevky, su max. věcné, bez utokov, akurat upozornuju, že systém balikov je alternativou konfiguratora, ktorého zmysel je postavený na ludskej chamtivosti. V čom ty zase vidíš útok na koncern? Keď chceš vediet, chovaj sa slušne, alebo nereaguj. Vidíš neexistujuce útoky, za všetkým vidíš ohrozenie, to je paranoja. Mám nieco o paranoji a prejavoch schyzofrenie napisat? Zasa by sa v tom niekto uvidel a mna obvinil z útoku.
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 18:45
Re: Zaslouženě
Přečetl jsem si tvůj první příspěvek tady, a říkám- bez urážky- jeden z nás dvou musí být blázen.
Avatar - simply never
18. 1. 2015 18:56
Re: Zaslouženě
Nakolko evidentne neovladas system diagnostiky jedinca, nasledkom ktorého je možné označit človeka ako blbá, blázna alebo prirad si sem akekolvek synonymum, je vysoko pravdepodobne, že tvoj zaver je nespravny. Možno som ti extremne nesympaticky, a to je vsetko. Možno ine, opakujem, prestan útočit, obviňovat ma a označovat má za nieco, čoho význam vlastne nepoznas. Vyvrat moje vecne argumenty, co nerobis a prestan osocovat
Avatar - white label
18. 1. 2015 19:11
Re: Zaslouženě
Jaké tvoje "věcné argumenty", vždyť v případě tvých reakcí ani není CO vyvracet...
Avatar - simply never
18. 1. 2015 19:40
Re: Zaslouženě
Velmi si mi teraz pomohol. Tvoj prispevok je živý dokaz, ktorý potvrzuje moje stanovisko voci karelgr, že tu mam kamaratov, ktorí utocia, nech poviem cokolvek. Argumentovat znamená predkladat fakty, dokazy. To robim, druhá vec je ta, že vám nevyhovujem, nakolko moje argumenty nie su v sulade so subjektivnym názorom pár jedincov. Nie je moj problém, ak niekto nerozumie sposobu tvorby ceny, resp. vyberu nastoja uplatnenia produktu na trhu, resp. nepozná možnosti strategie prieniku na trh. Nehnevajte sa chlapci, ale občas prezentujete názory, ktoré nie su podložené znalostami a preto vás ide zo mna roztrhnut. Keď poviem karlovi, chod na stránku mžp, nastuduj si prijate strategie a opatrenia na znizovanie neg. vplyvov priemyslu na ekosystem, a jeho reakcia je, že (parafrazujem) on nic studovat nechce, tak je chyba aj u vás.
Avatar - white label
18. 1. 2015 21:13
Re: Zaslouženě
Není zač... Tvůj zdejší boj s větrnými mlýny je velmi dojemný, hotový Don Quijote, navíc zjevně postrádající svého Sanchu. A my, místo abychom oslavovali tvůj záslužný boj a vnesení světla do diskusní tmy, ti ještě házíme klacky pod nohy... >:D ;-)
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 19:57
Re: Zaslouženě
Ty to ještě zkoušíš s ním diskutovat ? Tak to určitě taky sázíš Sportku... ;-) >:-[]
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 20:01
Re: Zaslouženě
Výsledek tak vypadá ;-\
18. 1. 2015 15:47
Re: Zaslouženě
Třeba v USA je mnohem důležitější, jestli to auto můžeš mít rychle. Tam klidně koupí ze skladu Rolls Royce. Hlavně že je "hned". Nevím, jestli s tím přišli Američané, nebo Japonci. Když se podíváš do Evropy, ať je to italská, francouzská, německá, britská, nebo švédská automobilka, jejich auta typicky nabízí širší konfiguraci. I evropský Ford to tak má. Přitom to automobilkám/ prodejcům nebrání v nabídce balíčků a skladovek.
Avatar - simply never
18. 1. 2015 16:10
Re: Zaslouženě
Presne tento pristup co pises som zažil v Kanade. Asi je to tým, že americký/kanadský kupec nevie či tam ma 150 alebo 250 koní, kriteriom vzdy bola uz vyššie spomínaná rychlost kupy a drziak na coca colu.
18. 1. 2015 22:11
Re: Zaslouženě
Bohužel v ČR si u Mazdy neužiješ ani té rychlosti dodání.
Avatar - Emel
18. 1. 2015 22:15
Re: Zaslouženě
Skladovek je celkem dost a vzhledem ke "konfigurovatelnosti" je slušná šance že si vybereš.
18. 1. 2015 22:40
Re: Zaslouženě
Ano, můžeš mít štěstí. U VW mají největší šance nenároční zákazníci.
Avatar - Emel
19. 1. 2015 09:12
Re: Zaslouženě
Je fakt že většina skladovek je v naftě (Golf 1.6TDI), případně 1.2TSI... ale viděl jsem i pár pěkných kousků s 1.4TSI a ErgoActive.
19. 1. 2015 10:38
Re: Zaslouženě
I ty 1,4 budou mít jen několik příplatků. Je to logické, snaha o vyšší specifikace je loterie. Jde najít i nějaké GTI. Jak jsem napsal, největší šance mají nenároční zákazníci. Takových Comfort Edition s 1,2 by mělo být dost.
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 22:29
Re: Zaslouženě
No to ovšem ani u evropské jedničky, ta si dobou dodání s Mazdou (do výroby) v ničem nezadá. ;-\
18. 1. 2015 22:32
Re: Zaslouženě
Právě a s tím jde pro mne hlavní výhoda sešněrované nabídky z okna. Půl roku mohu čekat stejně tak na Golf jako na Mazdu3.
Avatar - white label
18. 1. 2015 23:23
Re: Zaslouženě
Třeba u Golfu je to aktuálně (stále) pravda, ale není tomu tak u všech modelů VW.
19. 1. 2015 10:41
Re: Zaslouženě
Také záleží na motorizaci, pohonu atp.
Avatar - praděda7
18. 1. 2015 16:58
Re: Zaslouženě
Pozor! Turbodiesel v Mazdě CX-5 nemá chybu.
Avatar - rokyta.p
18. 1. 2015 20:28
Re: Zaslouženě
Většina věcí od současné Mazdy nemá chybu :yes: :-!
19. 1. 2015 10:07
Re: Zaslouženě
Nema chybu? Nie je zly, ale spotrebou sa prilis lisi od deklarovanych cisel. Okrem toho su momentalne problemy s poruchovymi vackovymi hriadelmi.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 10:10
Re: Zaslouženě
Bylo tu slyšet, že byly a už nejsou. Změněn materiál.
19. 1. 2015 10:15
Re: Zaslouženě
To je pravda, zmena bola v septembri 2013. Ale teraz sa zacinaju prejavovat problemy s autami vyrobenymi do toho terminu. Mazda samozrejme ziadnu zvolavacku nerobi, takze iba ak je pruser, meni vacku, turbo, podtlakovu pumpu a neviem co este.
Trochu pruser.
Avatar - PepaJ
19. 1. 2015 11:52
Re: Zaslouženě
No pokud se zajimas a zjistis, ze mas tento vuz..s vadou ..proste jedes k dealerovi od tveho vozu a domuzes se toho na co mas pravo..jen se musis postarat Ty sam..nikdo Ti dnes zadarmonic neda..a to auto nema cenu rohliku a ani za rohem si druhe hned nekoupis, kdyz ho stale potrebujes.

Takze cekat na to az se ta vada ve voze projevi a pak ji teprve resit...to muze udelat akorat hlupak....
19. 1. 2015 13:34
Re: Zaslouženě
Ako zistis, ze mas tento voz z vadou, ked sa ti doteraz neprejavila? A ako na to ma prist napr. clovek, ktory necita denne ma internete fora o svojom aute?
Pises tu nezmysly.
Ak chces preverit vackovy hriadel, urobia ti v servise diagnostiku, ale istotu nemas, aj ked nic nenajdu.
Jedina moznost je otvorenie motora a preverenie stavu vackoveho hriadela. Ak bude v poriadku, zaplatis cely ukon. Takto to funguje.
Avatar - PepaJ
22. 1. 2015 12:25
Re: Zaslouženě
Zjistis to jednoduse dle sveho VIN..to jest vyrobeno kdy..ta hridel se tam davala do X d..a pokud tvuj vuz spada do doby predtim nez tento material vymenily za ten tvrdsi...trval bych diky mnozstvi poskozeni...u jinych vozu po celem svete ...na okamzite vymene.. za tu jinou tvrdsi!
Avatar - Emel
18. 1. 2015 19:45
Re: Zaslouženě
Pokud si někdo koupí japonské auto, tak to přece není o tom, že upřednostní balík před možností individualizace, ale prostě upřednostní Mazdu 3 před Golfem.

Mazda sice roste o desítky procent, ale pořád je cca. na 10% VW. Může klidně růst o dalších pár desítek procent, přijde CX-3 v dnes populární kategorii... ale pořád je tu hodně lidí, které prostě odradí to, že si nemůžou koupit to co by chtěli.

Nevím proč bych měl japonská auta urážet srovnáním s nabídkou bazarů... nehledě na to, že pokud chci bazarovou Fabii, můžu si vybrat prakticky cokoli chci, protože nabídka je nekonečná.
Avatar - Emel
18. 1. 2015 14:10
Bravo Mazda
Design prodává... a ani v tom ostatním se Mazda nemá za co stydět. Ještě by to chtělo následovat Hondu a Toyotu s kompaktním kombíkem - pro rodiny je 6 drahá a 3 malá... nejlépe s 2.5g, ale to už si vymýšlím. :-)
Rozbalit vlákno
16
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 14:46
Re: Bravo Mazda
Ty už zase vyhlížíš 3MPS v kombíku, co ? ;-) No, já myslím, že 2.0 165 by pro začátek na uhryznutí z koláče stačil.
Avatar - praděda7
18. 1. 2015 17:05
Re: Bravo Mazda
Asi by mu nestačil. MPS jsem měl a v 2.0 l 165k M3 jsem se svezl. Nestačil!
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 17:18
Re: Bravo Mazda
Jemu asi ne, ale kupcům kombíků s o něco skromnějšími nároky by mohl. ;-)
Avatar - Emel
18. 1. 2015 19:27
Re: Bravo Mazda
Hele možná že jo... nepotřebuju nutně 200k+. Pokud by byl kombík s 2.0G165 v manuálu a solidní výbavou někde kolem 550 ceník...

Já říkal že šestka je pro mě zbytečně velká a drahá... spíš teda drahá než velká :-) ... ale líbit se mi nepřestala.
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 19:44
Re: Bravo Mazda
Jak říkáš, tedy píšeš. Kupovat kombík nižší střední, tak by mě i vzhledem k určení auta taková nabídka zaujala. A Ma3 by měla velkou šanci, že ji opravdu koupím. V tom výběru, co jsem dělal teď, jsem přece jen mířil malinko jinam.
19. 1. 2015 13:35
Re: Bravo Mazda
A proč chceš koupit kombík, aby byl malý ? To už jsou fakt konfigurace na úrovní statistické chyby -. malý, ale kombik, levný, ale s drahým motorem. Pro takové mám informaci. Existuji i bazary a také firmy pro úpravu vozidel. Co takhle starší šestka s 2l v kombi, pak to nechat odladit, třeba i turbíčko (decentně) a kůži do interiéru? Stále budeš pod 500t a máš něco individuálního (klidně i s tvým jménem na sedadle).
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 14:55
Re: Bravo Mazda
Tos vymyslel úplně sám? >:D
Jakože ti, co kupují třeba OIII kombi, megane kombi, astra kombi, jsou blbci, že si nekoupili superba, lagunu nebo insignii? Nebo si nevytunili ojetinu?
Zkus chápat, že tvoje potřeby nejsou o nic lepší, než potřeby jiných.
Avatar - Emel
19. 1. 2015 16:12
Re: Bravo Mazda
A já pro tebe mám taky informaci - existují i jiné automobilky než Mazda, které to umí. Konkurence je velká, rozdíly malé. Jasně, skalní fanoušek Mazdy půjde radši do bazaru pro starší šestku... no, já jsem sice fanoušek Mazdy, ale evidentně ne skalní.

Bohužel nemám celková čísla pro víc značek, u Octavie je kombík cca. 60% prodejů v ČR (a přes 90% v Německu)... je to prostě důležitá modelová varianta.
Avatar - white label
18. 1. 2015 19:41
Re: Bravo Mazda
Tak to má výhodu, protože Ma3 je v kombíku už jako hb. >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 19:53
Re: Bravo Mazda
>:-[] No, je fakt, že ta délka hatchbacku už "kombíková" je. Ale nad kufrem budou chalupáři brblat. ;-)
Avatar - Wolfsteen
18. 1. 2015 19:48
Re: Bravo Mazda
Tak já mám trojku týden doma a rozhodně nemůžu říct, že by byla pro rodinu malá!!!
Avatar - Emel
18. 1. 2015 19:50
Re: Bravo Mazda
Pro moji rodinu malá je... stejně jako jakýkoli jiný hatchback. Kdyby to muselo být... jenže ono nemusí.
Avatar - Wolfsteen
18. 1. 2015 20:23
Re: Bravo Mazda
Tak já mám sedan ;-)
Avatar - Emel
18. 1. 2015 20:27
Re: Bravo Mazda
No ja, více litrů, ale na úkor praktičnosti... a navíc Mazda ve své moudrosti usoudila, že silnějšího motoru k sedanu netřeba :-/ . Ale auto moc pěkné, to zase nic proti tomu :-)
19. 1. 2015 11:06
Re: Bravo Mazda
ako píšu viacerí, napíš čo to o nej. Zaujímal by ma počet otáčok na šestke pri 90/110/130, hluk a spotreba PP pri týchto rýchlostiach a celkový pocit z motora, či stačí ak si teda nechcem hladkať ego, ani honiť triko, ani nejazdím jak hovado.
Avatar - PepaJ
19. 1. 2015 11:56
Re: Bravo Mazda
hluk a otacky
: jaky model mas na mysli novou M3 ci novou M6?
18. 1. 2015 17:58
Mazda-krásná a spolehlivá auta
Mazdy miluji,sám je mám 25 let,škoda jen,že u nové šestky se nevyrábí hackbatch
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Wolfsteen
18. 1. 2015 19:49
I já jsem přidal
Tak i já jsem přidal jeden kus Mazdě k dobru. Nová trojka už okupuje moji garáž :-! :yes:
Rozbalit vlákno
33
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 19:55
Re: I já jsem přidal
Toz gratulacia ! ;-)
nejake detaily: motor / vybava...
alebo bude recenzia na moje.auto.cz ? ;-)
Avatar - Wolfsteen
18. 1. 2015 20:27
Re: I já jsem přidal
Je to 1,5 - 100 koní, sedan. Výbava Challenge, na přání jen červená metalíza RED SOUL.Recenze na moje.auto.cz určitě časem bude, zatím se seznamujeme, takže jakmile se lépe poznáme, určitě něco vytvořím
[odkaz]
Avatar - Emel
18. 1. 2015 20:32
Re: I já jsem přidal
Pro zajímavost - neuvažoval jsi o té 2.0?
Avatar - Wolfsteen
18. 1. 2015 20:40
Re: I já jsem přidal
Uvažoval, ale na moje ježdění mi ta 100koňová verze úplně stačí. Nemám potřebu si honit triko nebo si hladit ego :-) Navíc jak je známo je M3 lehké auto, takže i s tou 1,5 to jezdí krásně ;-)
Avatar - Guttalax
18. 1. 2015 20:56
Re: I já jsem přidal
Hezká.Tak at ti jezdí. :yes:
Avatar - Jaros71
18. 1. 2015 23:30
Re: I já jsem přidal
Jo , fakt moc pěkná ! :yes:
Japonská Alfa Romeo.. :-)
Avatar - white label
18. 1. 2015 23:38
Re: I já jsem přidal
Japonská Alfa? Myslíš tak krásná, nebo tak poruchová? >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 21:29
Re: I já jsem přidal
Může ti stačit, proč ne. Ale že bych tu 2.0 hned nazval honěním trika, to asi nikoliv. ;-) Nějakou rezervu výkonu osobně považuju spíš za příspěvek k bezpečnosti. :-)
Avatar - Wolfsteen
18. 1. 2015 21:36
Re: I já jsem přidal
Jak píšu, jsem vcelku klidný řidič a tohle je zatím moje nejvýkonnější auto. Rezerva výkonu se hodí, ale člověk ji využije jen zřídka, pokud teda nemá potřebu jezdit jak hovado...
Avatar - white label
18. 1. 2015 21:36
Re: I já jsem přidal
Jen se klidně přiznejme, jsme dvoulitroví (navíc turbo) honiči trika a ty jsi náš čerstvý přírůstek... >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 21:43
Re: I já jsem přidal
Omyl, to vy jste honiči trika, já si pouze hladím ego. >:D
Avatar - white label
18. 1. 2015 21:45
Re: I já jsem přidal
Jj, techtle, dejme tomu, ale mechtle v žádném případě..., to byste mě vážně urazil. >:-[]
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 21:48
Re: I já jsem přidal
To sou jen takový láry-fáry.
Avatar - white label
18. 1. 2015 23:26
Re: I já jsem přidal
láry možná, ale fáry... ;-)
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 23:33
Re: I já jsem přidal
Vím, že jsou to jen takové třesky- plesky, ale když si někdo hraje na hogo-fogo, nemůže čekat, že tomu budu jen tak mírnix-týrnix přihlížet ;-)
Avatar - white label
18. 1. 2015 23:41
Re: I já jsem přidal
A já jsem doteď myslel, že je to (psáno) mírnyx-týrnyx, ale kde si to teď můžu ověřit? >:-[]
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 23:43
Re: I já jsem přidal
Taky jsem se na to po sobě díval a přemýšlel. Já mám pravopis tzv. pohledovej, tj. kouknu a vidím jestli jo nebo ne, a když vidím tvou verzi, vypadá líp.
Avatar - white label
18. 1. 2015 23:47
Re: I já jsem přidal
Asi to nakonec bude vše s tvrdým "mýrnyx -týrnyx", ale nejspíš to k nám přišlo z němčiny, kde jsou naopak samé měkké i - "mir nichts - dir nichts".
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 23:53
Re: I já jsem přidal
Jo, vypadá to tak. Zírám (po gůglení), že se to pořád dost používá.
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 21:55
Re: I já jsem přidal
Pri vsetkych tych vasich "eko R4" si pri vas pripadam ako neekonomicke-neekologicke hovado >:-[] Ale ked este trosku zostarnem a dohladim si svoje ego ja, tak sa potom aj ja pridam ;-) Len ked furt mi to akosi neda a za spravny pocet valcov povazujem 8 >:-[]
...ale cest vynimkam, uz boli aj 2 V6ky a 3 R4ky - davnejsie... ;-)
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 22:03
Re: I já jsem přidal
Tak na tom není nic špatnýho hladit si 1.5 nebo rovnou 2 ega. Hlavně když máš aspoň 2 (m)ega. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 22:09
Re: I já jsem přidal
tak niektori sa tu prezentuju s rozdvojenou osobnostou, ze by si mohli kludne aj 2(m)ega hladit >:D Ja som sa este ani k prvemu (m)egu kompletne neprehladkal >:D
(jo-no - pri tych € to trva dlhsie ako u vas :-! )
Avatar - Emel
18. 1. 2015 21:48
Re: I já jsem přidal
Lepší triko, než...

Atmosféru jsem ale ještě neprodal, takže se pořád počítá!
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 21:53
Re: I já jsem přidal
Sem myslel, že už máš i dvolitrový turbo? :-)
Avatar - Emel
18. 1. 2015 21:57
Re: I já jsem přidal
Aj aj.
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 22:06
Re: I já jsem přidal
Ty myslíš doplňkovou mášturboci ? >:D
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 21:42
Re: I já jsem přidal
Naložený není ani ten dvoulitr žádný žihadlo- třeba na dálnici.
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 21:45
Re: I já jsem přidal
Počkej, to jako myslíš ten můj dvoulitr ? Jo Mazdy, no tak to jo... >:-[] ;-)
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 21:47
Re: I já jsem přidal
Ten tvůj má-pokud se nemýlím- výkon dvou mých, tak to by mohlo na nějakej baťoh stačit. ;-)
Avatar - praděda7
19. 1. 2015 16:52
Re: I já jsem přidal
Souhlas. Testoval jsem oba M3 2 l benziny ve dvou osobách a opravdu se nedá mluvit o nějakých žihadlech. Jenomže to bylo po přesednutí z mojí (dnes už prodané) MPSy. Dovedu si ale představit, že pro někoho, kdo sedlal nějaký běžný 4hrnek, by to byl docela zajímavý zážitek. S 1.5 l jsem nejel, tak nemůžu komentovat.
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 20:32
Re: I já jsem přidal
Pěkná :-) :yes:
18. 1. 2015 22:34
Bravo, Mazdo! Rezervy se ale ještě najdou...
Mazdě patří obrovský dík, že vrhla obrovské finance do vývoje technologie SkyActiv. Jízdní vlastnosti má tradičně výborné, velké zlepšení (bráno evropským vkusem) ovšem nastalo u designu. Hlavní slabinou tedy skutečně zůstává nemožnost volnější kombinace motoru/převodokvy a stupně výbavy. Škoda také opuštění liftbacku u řady 6 a absence verze kombi u řady 3 (v tomto by si Mazda měla vzít příklad od Toyoty a Hondy). Hlavně ale Mazdo, moc prosím, nekaž svoje skvělá autíčka diktátorským vnucováním el. P brzdy nebohým zákazníkům!!! :-( :'-( :'-( 8-s :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 22:42
Re: Bravo, Mazdo! Rezervy se ale ještě najdou...
Jo, liftu u šetky je škoda.Kombík u trojky- byla nějaká reálná malůvka, a moc se mi to nelíbilo. Ale nepochybuju o prdejích v evropě, kdyby.
Avatar - Jaros71
18. 1. 2015 23:37
Re: Bravo, Mazdo! Rezervy se ale ještě najdou...
Bez kombíků to v Evropě nejde..
Mrkni na FIAT..přestal dělat kombíky , a kde je..
Avatar - _Karel_
18. 1. 2015 23:39
Re: Bravo, Mazdo! Rezervy se ale ještě najdou...
On už toho fiat vůbec kromě prcků moc nedělá, což je trochu škoda.
19. 1. 2015 07:11
Re: Bravo, Mazdo! Rezervy se ale ještě najdou...
Jo, so vsetkym mas pravdu. 6/lift a 3/kombi by sa hodilo. Aj vacsia moznost konfigurovania. Lenze tie "nedostatky" vyplyvaju z toho, ze Mazda je mala (a v podstate samostatna) automobilka. Nemoze sa zrovnat s Toyotou, ani Hondou. Nemaju take vyrobne, distribucne a logisticke moznosti, ako napriklad Skoda (v ramci koncernu). Do Europy vozia auta z Japonska a Mexika (ci odkial), a individualna konfiguracia kazdeho vozu by im to riadne predrazila.

Elektricka brzda je neskutocna blbost, nad ktorou mi rozum zostava stat. Vsak nema prakticky ziadnu vyhodu oproti klasickej, mechanickej rucnej brzde! Este povedzme u automatu, ok. Ale v spojeni s mechanickou prevodovkou? A predsa to do aut davaju. Naco, preboha? Je to len dalsia vec, ktora sa moze pokazit, a potom koli takej blbosti volas odtahovku. Okrem toho cely ten mechanizmus elektrickej rucnej brzdy podla mna vazi viac, ako jedna paka a lanko u mechnickej rucky...
19. 1. 2015 10:18
Re: Bravo, Mazdo! Rezervy se ale ještě najdou...
Neskoro. Elektronicka parkovacia brzda bude po faceliftre u M6 a CX-5 standardom,
19. 1. 2015 12:19
výbavy
mne sa výbavové balíky mazdy celkom páčia, určite mi je sympatickejšie keď napr. M3 má základ, ktorý môžem z fleku brať, je tam všetko potrebné vrátane dobrého motora. Mazda asi inú možnosť v eú nemá, tak je zbytočné diškurovať, samozrejme kto si chce poriadne zakonfigurovať, môže si u škoda/vw užiť.
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2015 15:37
Parada
Vsetko na vybornu:
- ponuka modelov: 2, 3, 6, cx3, cx5
- infotainment: Mazda Connect
- kvalitne interiery po vzore mazdy 3
- oblubeny dizajn KODO
- znizovanie hmotnosti
- spolahlivost
- postupne vylepsovanie negativ ako odhlucnenia, antikoroznej ochrany
- moderni bezp. asistenti
- Skyactiv I funguje, SKYACTIV II benzinove motory do troch rokov!!!

Skutocny narast predaja este len zacne od roku 2018 a spustenia Skyactiv II benzinov, asi by som mal kupit akcie mazdy...

Co dodat, ked nieco kardinalne nedobabru, na najblizsich 10 rokov maju vystarane
Rozbalit vlákno
0