Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
32
/
33
Prohlédnout znovu
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mokrá část okruhu ukazuje, že na kluzké silnici je jasná odezva řízení potřeba vůbec nejvíc
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Větší přítlačná síla nutí příď lépe následovat otáčení volantu. Se stejným úhlem by jinak auto mířilo ven.
|
acz
Princip G-Vectoringu v kostce: zpomalení v nájezdu do zatáčky zatíží přední kola pro obratnost, na výjezdu zadní pro stabilitu
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu