Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
5
/
33
Prohlédnout znovu
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mokrá část okruhu ukazuje, že na kluzké silnici je jasná odezva řízení potřeba vůbec nejvíc
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Větší přítlačná síla nutí příď lépe následovat otáčení volantu. Se stejným úhlem by jinak auto mířilo ven.
|
acz
Princip G-Vectoringu v kostce: zpomalení v nájezdu do zatáčky zatíží přední kola pro obratnost, na výjezdu zadní pro stabilitu
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem