Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
8
/
33
Prohlédnout znovu
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mokrá část okruhu ukazuje, že na kluzké silnici je jasná odezva řízení potřeba vůbec nejvíc
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Větší přítlačná síla nutí příď lépe následovat otáčení volantu. Se stejným úhlem by jinak auto mířilo ven.
|
acz
Princip G-Vectoringu v kostce: zpomalení v nájezdu do zatáčky zatíží přední kola pro obratnost, na výjezdu zadní pro stabilitu
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul