Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaná Mazda 5: Ceny v ČR začínají na 521.900,- Kč

Diskuze (8)
Nejnovější verze Mazdy5 zná své české ceny. Se zážehovým motorem se prodává od 521.900,- Kč, turbodiesel vychází o 60 tisíc dráž.

Mazda 5 přichází na český trh ve výrazně modernizované podobě. Nabídku tvoří nezvyklá kombinace pohonných jednotek: dva benzinové (1,8 MZR/85 kW a 2,0 MZR/110 kW) a jediný turbodiesel 1,6 MZ-CD (85 kW), který nahradil dosavadní 2,0 MZR-CD (81 a 105 kW).

Na výběr je pět úrovní výbavy. Základní CE obsahuje 6 airbagů, ESP, klimatizaci, rádio, elektrické stahování předních a zadních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem a 15palcová ocelová kola.

TE přidává přední mlhovky, palubní počítač, ovládání rádia na volantu, více odkládacích schránek a 16palcová litá kola. Od tohoto provedení mají všechny verze Mazdy5 sedmimístný interiér.

Verze TX je jediná, která umožňuje volbu mezi všemi třemi motory. Obsahuje vše z TE a dále Bluetooth hands-free, tempomat, světelný a dešťový senzor, vyhřívání předních sedadel, zatmavená zadní skla a zadní parkovací senzory.

V TX Plus jsou dále obsaženy xenonové světlomety a elektricky posuvné zadní boční dveře s dálkovým ovládáním.

GTA nechybí kožené čalounění, sada spoilerů a 17palcová kola.

Pro TX, TX Plus a GTA lze připlatit za navigaci s dotykovou obrazovkou (18.000,- Kč).

Mazda5 - ceny na českém trhu
Motor1,8 MZR2,0 MZR1,6 MZ-CD
Převodovka6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]179819981560
Válce/ventily4/44/44/2
Největší výkon [kW/min-1]85/5300110/620085/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]165/4000191/4000270/1750
Max. rychlost [km/h]182194180
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,811,013,7
Komb. spotřeba [l/100 km]7,26,95,2
Cena CE [Kč]521.900,--581.900,-
Cena TE [Kč]594.900,--654.900,-
Cena TX [Kč]619.900,-639.900,-679.900,-
Cena TX Plus [Kč]-671.900,-711.900,-
Cena GTA [Kč]-714.900,-754.900,-

Diskuze (8)
22. 1. 2011 03:20
Re: Do tlamy
Vidíš, tak já jsem se na tuhle možnost (dovézt M6 z DE) ptal u Mazdy v Auto Zeman a tam mi řekli jedno výrazné NE. Tak jsem si řekl, že to bude asi všude stejný, a dál jsem se neptal.

Já přiznávám, že benzínovým motorům moc nerozumím, moje první auto sice byl benzínovej Renault Clio 1.4 16V, ale toho jsem měl jen 3 roky a teď už 5 let jezdím v dieselu. Majki, a tobě se zdá, že by třeba ten benzínovej 2litr mohl mít síly dost? Mně se zdá i ta nabídka benzínů pro M5 strašná slabota. Podle tebe se zdá být nabídka motorů v beníznu pro M5 OK? Vždyť to bude poooommaaaallý.
Avatar - micaello
14. 1. 2011 14:38
Re: Do tlamy
Pokud si vyberes nejaky model Mazdy v zahranici, tak treba AutoDuba Mazda (ale myslim si ze i spousta jinych prodejcu) to umi dotahnout do CR, dat ti na to standardni zaruku a starat se ti o to auto, jako by to bylo auto od ceskeho importera. Cim vic lidi to takhle bude delat, tim driv se mozna importerovi otevrou oci.
Ad. design - me se libi, na zivo je to uplne o necem jinem (stejne jako u Mazdy3).
Ad. motory - v dieselu je to tragos, ale me to nevadi, dieselu a jeho karcinogenum nefandim.
Avatar - kolmar
13. 1. 2011 16:28
Re: Do tlamy
Toho rodiusa si mi zobral z jazyka...napadlo ma to iste.
13. 1. 2011 15:21
Re: Do tlamy
Ale jo, já bych časem i ten zadek skousl, ale v našich končinách jí pohřbí cena...Už jsem čet test ve SM (2.0 benzin) - nešetřili superlativy na motor, jízdní vlastnosti, interiér.
13. 1. 2011 15:01
Re: Do tlamy
Mně se třeba design líbí. Vůbec, ve srovnání třeba s novým Grand C-Maxem se mi zdá být parádní. Mazdám jsm vždy fandil. Ale do tlamy by podle mě zasloužili za něco úplně jinýho. Nabídka motorů třeba. To je něco neuvěřitelnýho. Alespoň jeden slušnější, silnější motor. Nebo mi třeba vadí povinnost kupovat si 6. a 7. sedalo (nechci-li tu nejzákladnější výbavovou verzi) - proč? Kdo to chce, ať si to přec dokoupí. Na sezení nám stačí 5 sedadel, ale jako rodina bychom raději potřebovali pořádnej kufr. Každej litr navíc berem. Takže nakonec mi na té Mazdě zůstává jen ten vzhled a design, který tady zrovna Kankunen tak kritizuje. Všechno ostatní je hluboko pod očekáváním a bohužel, Mazda5 naším novým vozem nebude...

Vůbec i český importér Mazdy mi přijde jako totální expert. Třeba na M6 jsem nedovedl pochopit, proč na německém trhu k ní může být v nabídce k přikoupení střešní okno, ale český dovozce to prostě nabídnout nemůže a nemůže. Nebo proč si není možné ve špičkové výbavě GTA připlatit za sedadla v elektřině. Vím, pro někoho je to banalita, ale někdo je na takovou blbost jako střešní okno zvyklý a chce ho. A hlavě, už z principu, Proč to pár set kilometrů na západ jde a tady ne?