S příchodem nových modelů by se měly zvýšit stagnující prodeje japonské automobilky Mazda, která od dubna do září, tedy za 6 měsíců, prodala 659 tisíc vozů. Prognóza hospodářského vývoje zůstala nezměněna.
ja myslim ze to je taky podle faceliftu. myslim ze faceliftovana verze muze mit 18ky a ta starsi 17ky. my tam mame 16ky 205/55 myslim ale kolik je maximum to netusim...
Myslím že to trochu trvalo ale zapracovali na dieselech a to by mohlo fungovat: M3 s 2,0MZRCD 105kW a nová M6 s 2,0MZRCD 103kW a 2,2MZRCD 137kW :yes:
Hádejte jaká ještě Mazda dostane 2,2MZRCD 137kW ??? :yes:
Tak to je pro me osobne docela zklamani... :no: Cekal jsem ponekud vic... CX-7 mam v soucasne benzinove verzi a je to moje prvni Mazda, ktera se mi libila... Vse je OK az na ten motor. Vykon, zrychleni - fantasticke, ale ta spotreba je udes! Ani pri nejekonomictejsim jezdeni se nedostanu pres prumer 12,5 a to jsem necekal... Na pairove hodnoty zapomente! Pri sportovni jizde 16 a vic...
To víš, co bys nechtěl. Auto jako kráva, vynikající výkon...Není to holt nafta...Když někdo říká ,že nafta patří do kamen...Mě se to auto taky líbí, ale bral bych právě s uvedeným 2,2 MZCD, jestli ovšem bude mít patřičný výkon. Jen se divím , jaks to mohl nečekat, při výkonu 191 kw je to ještě dobrá spotřeba.jako bys nevědel ,jak výrobci tu spotřebu podhodnocují.
Tak necekal jsem to proto, protoze v papirech uvadi neco uplne jineho a verim, ze spousta lidi jim na to skoci... Autak je to libivy, bytelny, dobre zpracovany s relativne nizkou cenou a zakaznici si reknou, hmmm super vykon a tzv. downsizing, tak to tady asi nebude zle i se spotrebou jako u tak tezke konkurence napr. od BMW apod. To preci je pouze 2,3ka a vykon jako u bezneho 3,5 litru, tak to i ta spotreba nebude tak priserna, protoze to je preci pouze 2,3ka... Tak to jsem si presne taky rikal, ale ejhle! Realita je trosku zklamani, ale jen trosku... Staci mirne polechtat plyn a mas tam prumer 14 a ani se nenadejes a nadrz prazdna a jedes k pumpe! Jeste aspon kdyby ta nadrz tam byla vetsi, ale opravdu to moc autak na dlouhe streky asi nebude... Myslim, ze Mazda ma se spotrebou tohohle motoru MZR DISI obecne asi problem, protoze ono i v papirech stavajici 6ky MPS se taky pisou podobne parametry spotreby jako u me CX-7 a to je 6 nepomerne mensi a hlavne lehci autak nez CX-7 a verim, ze i u ni ta realita bude asi taky daleko horsi... Nechci se chlubit, ale jako podnikatel mam autaku vic a taky treba posledni model SUV X-Trail od Nissanu s nejvykonnejsim 2,0 DCI motorem, ktery ma oproti SUV CX-7 sice o 80koni mene a autak je to taky asi o 100kg lehci, ale subjektivne ten motor ma podobny byci tah a zrychleni, ma na diesel neskutecne dobry zvuk a ta prumerna spotreba? Pri jakekoliv sportovni jizde prumer neprekroci 8,5L nafty! Tak o tom se muze zatim Mazde jenom zdat... :'-( Ale verim, ze pokud ten diesel udelaji tak dobre jako u Nissanu potazmo Renaultu, tak to bude paradni motor a i tech 137kw na urcite jeste o neco tezsi autak jako dnesni CX-7 muze dostacovat... ;-)
Souhlasím s Tebou.
Spousta lidí podlehla mámení, že kdyř se k benzínu přidá turbo, že spotřeba bude jako u turbodieselu. Chyba lávky. Turbo zvýší výkon (dodá více vzduchu) a samozřejmě úměrně tomu zvýší i spotřebu. Tento problém mají všechny turbobenzíny.
no vidis :-) to me ani nenapadlo. to by mohla byt prijemna kombinace a asi i bude podle toho jak se nechali slyset... :-) ale i tak je muj favorit M6 2,5i :-)
precitajte si niekedy tie haluze ake uvadzaju nemci pri svojich autach... Pozeram na toto: Audi A4 Avant 2.0 TFSI, 147kW, 280/ 1800-5000, akceleracia 7,6s, kombinovana spotreba 7,8 Super98... :-)))))))))))))