Dusil dělá zcela pravidelně chyby v číselných údajích. Dokonce, i když se jedná o klíčový údaj článku (což není tento případ)
Minule hmotnost R8RWS
cena SL
atd
Většinou si to potichu opraví....a ještě jsi za vola >:D
I když si ji nekoupím, tleskám.
Konečně někdo vyrobí něco, co je sportovní.
A ani to nevá v názvu Sport.
Na to je třeba Sportsvan, Sportage, Sport Tourer, Sports Utility a podobný žvásty.
popřípadě celá sportovní značka, co nikdy nevypotila sporťák (Seat)
U sky 2.0G slo hlavne o tocivost a vykonovu spicku, redline sa posunul na 7500 ot ! Jak toto moze byt na ukor sportovnosti ? Je to prave naopak a mazda tak vypocula nareky zakaznikov za co jej velka pochvala !
Ještě chybí věta, motor se nevyplatí točit až k omezovači, protože nad 4000 už klesá kroutící moment. >:-[]. Miata je v současnosti auto, které ti poskytne zážitek při menších rychlostech, při dnešních schopnostech aut je to zajímavá vlastnost.
super... dokonalost ma meno mx5..... mne by popravde bohate stacila aj ta slabsia 1,5tka s manualom... uz ta ma krasne parametre za vcelku este sympaticku cenu ... a stale je tam aj velmi dobra spotreba hoc ta je tu samozrejme druhorada .... mazda :yes:
ved jasne... 2.0 bude vzdy lepsi ako 1,5 .. asi aj preto ta jeho cena ktora ta stve ;-) ... za mna zaklad je uz dokonaly .. za 630 tacov top kara aka sa da dnes kupit :yes:
Ale jo, nic proti puristickému pojetí výbavy, i když třeba kožený volant bych asi chtěl... tím spíš mě štve, že mi k dvoulitru automaticky přibalí hlídání jízdy v pruzích, které bych naopak nechtěl.
ja tiez nepotrebujem tempomat a mam ho ( skor by som miesto neho bral LED svetla ) ... obcas si proste nevyberies a to ani u europskej znacky nie to este u japonca ;-\
Rozdíl je v tom, že Miata je (na rozdíl od Pola atp.) typem auta mnohem víc pro radost než pro užitek. Škoda, že aspoň v tomhle případě Mazda neumožnila větší individualizaci výbav. Pustit silnější motor a samosvor do nižších výbav, umožnit eliminaci kravin resp. dát je za příplatek. Jezdil jsem teď týden po krásných jihočeských silničkách se zcela konvenčním autem a i tak to pro mě byla radost. S autem k tomu přímo určeným je to ovšem jiná úroveň.
Tys ale koupil skladovku, ne :-) ? Myslím, že tempomat se běžně připlácel. No nic, prostě se mi nelíbí, že si k dvoulitru musím koupit systém jízdy v pruzích.
Ten 2L bude robit asi velky rozdiel voci terajsej generacii.
Uz len kadernicky kurz a idem do toho :-)
Vybavy su klasicke japonske, ber, alebo bez prec. A vyskladaj si inde menej za rovnaky peniaz :-)
Tak není, ale to neznamená, že se cílovka nepřekrývá, pořád je to RWD auto pro zábavu s cenovkou okolo 800 (pokud se bavíme o dvoulitru). Já jsem hezký příklad... víc se mi líbí MX-5, ale vlastně bych ji chtěl s pevnou střechou... :-)
Generace je to furt ND, jen fl... ale to je asi jasný.
Výbavy jsou klasicky japonsky otravné... pokud chceš roadster s dvoulitrem, tak nutně musíš mít parkovací senzory a "sledování provozu za vozidlem" a "systém jízdy v pruzích"... to jsou věci, co chápu u šestky, ale u puristického roadsteru by povinně být nemusely.
To bude asi tim, ze vetsina majitelu nove mx-5 v zahranici je nad 60 let :-) uprimne i u nas krome srazu mx-5 potkavam lidi od 60 let a vejs jak se v tom prohrani. No protoze kdo je mladsi a ma na mx-5, tak si koupi kupecko nebo nejaky sedan od Audi, BMW, Merglu atd...prece nebude jezdit mx-5 :-) to nejsou me vymysly, to je zpoved lidi, kterym se sice libi a i by ji brali, ale leda tak jako 6. vozidlo. Radsi daj prednost jinym. Aspon zase neztraci na atraktivnosti ji videt na silnici :-) stejne jako kdyz potkam GT86 (BRZ) ci 370Z :-) Fajn auta, ale lidi evropane radsi vezmou Nemce...
Problém se základním motorem je ten že nemá samosvor.
Kdyby ho měl určitě by za tu cenu šel na dračku.
Jinak ale také MIATA je moc fajn ale TOYOBARU je praktičtější
Ta pevná střecha je u nás plus, cenu má taky lepší a o dost - Miata s pevnou skládací střechou a bilstain už je velmi blízko milionu zato Toyobaru vyjde o 150 levneji - v základu má lepší podvozek aspoň BRZ, a velikost kufru je u TOYOBARU taky jinde plus možnost sklopit zadní sedačky a už se tam dá vozit opravdu dost. Vejde se tam za volant i normálně narostlej člověk a ne jen trpaslíci pod 180 cm. A nad 180 už je to dost o kompromisem.
Miata je zase hezčí, má kvalitnejsi interiér.
Jsem velmi rad za tyhle auta.
A jak tu někdo psal o BMW a Audi a td. To je pro tyhle auta skoro urážka - BMW už není co před 15 lety kdy měli v nabídce poslední opravdu řidičské auto, od té doby je to jen nalestený VW - nic víc. Audi nikdy nebylo něco víc než jen luxusnější VW.
Toyota by prý rada něco menšího než GT86 - kdyby vynechaly ty zadní zbytecne sedačky a váhu hodily o 150-200kg dolu mohlo by to byt velmi zajímavé pokud by s cenou šli také tak o 150-200 dolu.