Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Inovovaná Mazda MX-5 je na českém trhu: Na kolik vyjde nejlevnější miata?

Současné vydání MX-5 existuje od podzimu 2014. V letošním roce auto prošlo modernizací. Spíše než na vzhled se zaměřila na techniku.
Zpět na článek
29. 8. 2018 14:12
29. 8. 2018 14:41
29. 8. 2018 16:20
29. 8. 2018 15:25
29. 8. 2018 15:41
29. 8. 2018 15:48
29. 8. 2018 15:55
30. 8. 2018 10:39
30. 8. 2018 10:55
1. 9. 2018 22:27
29. 8. 2018 16:17
30. 8. 2018 06:32
30. 8. 2018 08:24
31. 8. 2018 18:12
29. 8. 2018 14:04
Točivý moment
U dvoulitru v tabulce nebude 505, ale 205, jako v textu. :-) 505, to by bylo.
Rozbalit vlákno
1
29. 8. 2018 14:09
Re: Točivý moment
Dusil dělá zcela pravidelně chyby v číselných údajích. Dokonce, i když se jedná o klíčový údaj článku (což není tento případ)
Minule hmotnost R8RWS
cena SL
atd
Většinou si to potichu opraví....a ještě jsi za vola >:D
29. 8. 2018 14:12
KONEČNĚ
I když si ji nekoupím, tleskám.
Konečně někdo vyrobí něco, co je sportovní.
A ani to nevá v názvu Sport.
Na to je třeba Sportsvan, Sportage, Sport Tourer, Sports Utility a podobný žvásty.
popřípadě celá sportovní značka, co nikdy nevypotila sporťák (Seat)

Mazda :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - lamal
29. 8. 2018 14:41
Re: KONEČNĚ
presne tak... som rad, ze mazda nema svoju MQB na kt postavi uplne vsetko...
Avatar - CHerokee
29. 8. 2018 16:20
Re: KONEČNĚ
Dobrý postřeh. Škoda, že jich nejezdí více, MX-5 je romantika a radost.
Avatar - lamal
29. 8. 2018 14:41
Pruznost na ukor sportu ?
U sky 2.0G slo hlavne o tocivost a vykonovu spicku, redline sa posunul na 7500 ot ! Jak toto moze byt na ukor sportovnosti ? Je to prave naopak a mazda tak vypocula nareky zakaznikov za co jej velka pochvala !
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
29. 8. 2018 15:26
Re: Pruznost na ukor sportu ?
Ještě chybí věta, motor se nevyplatí točit až k omezovači, protože nad 4000 už klesá kroutící moment. >:-[]. Miata je v současnosti auto, které ti poskytne zážitek při menších rychlostech, při dnešních schopnostech aut je to zajímavá vlastnost.
Avatar - lamal
30. 8. 2018 15:58
Re: Pruznost na ukor sportu ?
:yes:
Avatar - Emel
29. 8. 2018 15:27
Re: Pruznost na ukor sportu ?
Ta věta se ale týká 1.5G.
Avatar - skejpa
30. 8. 2018 11:03
Re: Pruznost na ukor sportu ?
Je to bohužel napsané i u dvoulitru.
Avatar - 3_diamanty
29. 8. 2018 14:46
brusenie drahokamu
super... dokonalost ma meno mx5..... mne by popravde bohate stacila aj ta slabsia 1,5tka s manualom... uz ta ma krasne parametre za vcelku este sympaticku cenu ... a stale je tam aj velmi dobra spotreba hoc ta je tu samozrejme druhorada .... mazda :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
29. 8. 2018 15:31
Re: brusenie drahokamu
Mnooo... jako četl jsem dost chvály na 1.5, to je fakt. Za mě ale není o čem - dvoulitr, samosvor. Jen ty výbavy mě štvou.
Avatar - 3_diamanty
29. 8. 2018 16:19
Re: brusenie drahokamu
ved jasne... 2.0 bude vzdy lepsi ako 1,5 .. asi aj preto ta jeho cena ktora ta stve ;-) ... za mna zaklad je uz dokonaly .. za 630 tacov top kara aka sa da dnes kupit :yes:
Avatar - Emel
29. 8. 2018 16:36
Re: brusenie drahokamu
Ale jo, nic proti puristickému pojetí výbavy, i když třeba kožený volant bych asi chtěl... tím spíš mě štve, že mi k dvoulitru automaticky přibalí hlídání jízdy v pruzích, které bych naopak nechtěl.
Avatar - 3_diamanty
29. 8. 2018 17:53
Re: brusenie drahokamu
ja tiez nepotrebujem tempomat a mam ho ( skor by som miesto neho bral LED svetla ) ... obcas si proste nevyberies a to ani u europskej znacky nie to este u japonca ;-\
Avatar - woody-alien
29. 8. 2018 19:21
Re: brusenie drahokamu
Rozdíl je v tom, že Miata je (na rozdíl od Pola atp.) typem auta mnohem víc pro radost než pro užitek. Škoda, že aspoň v tomhle případě Mazda neumožnila větší individualizaci výbav. Pustit silnější motor a samosvor do nižších výbav, umožnit eliminaci kravin resp. dát je za příplatek. Jezdil jsem teď týden po krásných jihočeských silničkách se zcela konvenčním autem a i tak to pro mě byla radost. S autem k tomu přímo určeným je to ovšem jiná úroveň.
Avatar - Emel
29. 8. 2018 21:10
Re: brusenie drahokamu
Tys ale koupil skladovku, ne :-) ? Myslím, že tempomat se běžně připlácel. No nic, prostě se mi nelíbí, že si k dvoulitru musím koupit systém jízdy v pruzích.
Avatar - 3_diamanty
29. 8. 2018 22:56
Re: brusenie drahokamu
ano .. bral som uz "hotovy kus" skladovku... ved neviem ci LED svetla sa nedaju aj nejak zvlast doobjednat...
29. 8. 2018 15:25
Skoda
že 2litr je jen ve vyšší výbavě.Rozdil mezi motory jen 39tisic
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
29. 8. 2018 15:41
2l
Ten 2L bude robit asi velky rozdiel voci terajsej generacii.
Uz len kadernicky kurz a idem do toho :-)
Vybavy su klasicke japonske, ber, alebo bez prec. A vyskladaj si inde menej za rovnaky peniaz :-)
Rozbalit vlákno
7
29. 8. 2018 15:48
Re: 2l
A kde inde najdes taketo auto?
Avatar - Beefcake
29. 8. 2018 15:55
Re: 2l
Taliansky klon.
Alebo tazsie BRZ, kde to je s tymi stupnami vybavy este veselsie :-)
Avatar - wakantanka
30. 8. 2018 10:39
Re: 2l
som nevedel, že BRZ je roadster ... :-)
Avatar - Emel
30. 8. 2018 10:55
Re: 2l
Tak není, ale to neznamená, že se cílovka nepřekrývá, pořád je to RWD auto pro zábavu s cenovkou okolo 800 (pokud se bavíme o dvoulitru). Já jsem hezký příklad... víc se mi líbí MX-5, ale vlastně bych ji chtěl s pevnou střechou... :-)
Avatar - Beefcake
1. 9. 2018 22:27
Re: 2l
Pri tom aute naozaj pointa nie je v tom, ci je roadster.
Avatar - Emel
29. 8. 2018 16:17
Re: 2l
Generace je to furt ND, jen fl... ale to je asi jasný.

Výbavy jsou klasicky japonsky otravné... pokud chceš roadster s dvoulitrem, tak nutně musíš mít parkovací senzory a "sledování provozu za vozidlem" a "systém jízdy v pruzích"... to jsou věci, co chápu u šestky, ale u puristického roadsteru by povinně být nemusely.
30. 8. 2018 06:32
Re: 2l
To bude asi tim, ze vetsina majitelu nove mx-5 v zahranici je nad 60 let :-) uprimne i u nas krome srazu mx-5 potkavam lidi od 60 let a vejs jak se v tom prohrani. No protoze kdo je mladsi a ma na mx-5, tak si koupi kupecko nebo nejaky sedan od Audi, BMW, Merglu atd...prece nebude jezdit mx-5 :-) to nejsou me vymysly, to je zpoved lidi, kterym se sice libi a i by ji brali, ale leda tak jako 6. vozidlo. Radsi daj prednost jinym. Aspon zase neztraci na atraktivnosti ji videt na silnici :-) stejne jako kdyz potkam GT86 (BRZ) ci 370Z :-) Fajn auta, ale lidi evropane radsi vezmou Nemce...
30. 8. 2018 08:24
Toyobaru
kdyby bylo i 4dverove kupé tak bych o tom tk uvažoval.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
30. 8. 2018 08:35
Cenová politika
Bohužel to vypadá, že v ČR budeme mít ND pof FL opět o kus dražší než v DE a hlavně PL, kde lze 2.0 kombinovat i s nižšími stupni výbav. :-(

Sakra, já to auto chci :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
30. 8. 2018 09:21
Re: Cenová politika
Nemám rád kabriolety, nemám rád kabriolety.. :-)
Avatar - woody-alien
30. 8. 2018 11:23
Re: Cenová politika
Jj, jsou určitě kyselé a nedobré. >:-[] ;-)
Avatar - skejpa
30. 8. 2018 11:07
Re: Cenová politika
Není přece problém to koupit v Polsku/Německu a dovézt si jí sem...
Avatar - woody-alien
30. 8. 2018 11:30
Re: Cenová politika
[odkaz]
>:-[]
31. 8. 2018 18:12
MX5
Problém se základním motorem je ten že nemá samosvor.
Kdyby ho měl určitě by za tu cenu šel na dračku.

Jinak ale také MIATA je moc fajn ale TOYOBARU je praktičtější
Ta pevná střecha je u nás plus, cenu má taky lepší a o dost - Miata s pevnou skládací střechou a bilstain už je velmi blízko milionu zato Toyobaru vyjde o 150 levneji - v základu má lepší podvozek aspoň BRZ, a velikost kufru je u TOYOBARU taky jinde plus možnost sklopit zadní sedačky a už se tam dá vozit opravdu dost. Vejde se tam za volant i normálně narostlej člověk a ne jen trpaslíci pod 180 cm. A nad 180 už je to dost o kompromisem.
Miata je zase hezčí, má kvalitnejsi interiér.

Jsem velmi rad za tyhle auta.

A jak tu někdo psal o BMW a Audi a td. To je pro tyhle auta skoro urážka - BMW už není co před 15 lety kdy měli v nabídce poslední opravdu řidičské auto, od té doby je to jen nalestený VW - nic víc. Audi nikdy nebylo něco víc než jen luxusnější VW.

Toyota by prý rada něco menšího než GT86 - kdyby vynechaly ty zadní zbytecne sedačky a váhu hodily o 150-200kg dolu mohlo by to byt velmi zajímavé pokud by s cenou šli také tak o 150-200 dolu.
Rozbalit vlákno
0