Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda MX-5: Ceny po faceliftu začínají na 639 tisících Kč, základní model bez stabilizačního systému

Kultovní dvoumístná Mazda MX-5 prodělala technické změny i retuše vzhledu. V těchto dnech přichází na český trh se základní cenou necelých 639 tisíc Kč.
Zpět na článek
27. 3. 2009 08:49
27. 3. 2009 09:12
neregistrovaný "carmik"
27. 3. 2009 09:24
27. 3. 2009 10:30
27. 3. 2009 15:12
neregistrovaný "507--"
27. 3. 2009 09:11
27. 3. 2009 09:39
27. 3. 2009 10:23
27. 3. 2009 15:25
27. 3. 2009 15:50
27. 3. 2009 10:16
27. 3. 2009 10:20
27. 3. 2009 10:26
27. 3. 2009 15:34
27. 3. 2009 10:29
27. 3. 2009 15:12
neregistrovaný "507--"
27. 3. 2009 15:38
27. 3. 2009 15:21
27. 3. 2009 10:22
neregistrovaný "Galeo"
27. 3. 2009 10:26
27. 3. 2009 12:24
27. 3. 2009 12:31
27. 3. 2009 15:09
neregistrovaný "507--"
27. 3. 2009 15:49
27. 3. 2009 20:09
neregistrovaný "PREMDA"
27. 3. 2009 22:02
28. 3. 2009 09:10
neregistrovaný "PREMDA"
28. 3. 2009 10:54
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 11:49
neregistrovaný "PREMDA"
28. 3. 2009 12:27
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 01:33
28. 3. 2009 16:22
29. 3. 2009 09:59
27. 3. 2009 10:42
neregistrovaný "Joe_ST"
27. 3. 2009 10:45
neregistrovaný "Galeo"
27. 3. 2009 10:57
neregistrovaný "Joe_ST"
27. 3. 2009 11:18
27. 3. 2009 10:50
27. 3. 2009 12:26
27. 3. 2009 20:14
neregistrovaný "PREMDA"
28. 3. 2009 10:54
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 11:50
neregistrovaný "PREMDA"
28. 3. 2009 12:25
neregistrovaný "507--"
27. 3. 2009 12:50
27. 3. 2009 12:57
27. 3. 2009 20:58
Avatar - skejpa
27. 3. 2009 08:31
hodně fajnové ceny
co na to rict :-) bravo mazda :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
27. 3. 2009 08:49
Japanodrzek
Tak tohodle japanodrzka bych rád povodil na dlouhym táhlym.. Moc hezké auto. Bravo. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "carmik"
27. 3. 2009 09:12
Re: Japanodrzek
Lepší je už jen Honda S2000. >:-[]
Avatar - Pierro
27. 3. 2009 09:24
Re: Japanodrzek
souhlasím... ;-)
27. 3. 2009 10:17
Re: Japanodrzek
A Z4 a Z8 a Opel GT, a Pontiac Solstice a.....
27. 3. 2009 10:30
Re: Japanodrzek
Zkus se podívat na stav svého konta, než tu začneš házet letem světem... abychom neskončili za chvilku s větrem ve vlasech u Rollse.
29. 3. 2009 15:12
Re: Japanodrzek
Vsechna tato auta, az na Z8 jsou relativne dostupna, asi tak, jako MX5ka.
Avatar - riderhenry
27. 3. 2009 11:41
Re: Japanodrzek
Z4 je naprosto jinak zamerene, takze se neda porovnavat, co je lepsi nebo horsi, Opel GT sotji za prd (si precti nejaky srovnavaci test), Pontiac na tom bude asi podobne, nevim...
29. 3. 2009 14:48
Re: Japanodrzek
Pontiac vypadá aspoň přitažlivě...
29. 3. 2009 15:16
Re: Japanodrzek
Vec nazoru a vkusu.
29. 3. 2009 15:15
Re: Japanodrzek
Jel jsem ve vsech, ridil jsem vsechny, pulka jich je v rodine, MX5ku jsem si prejl jen ve FR. na autosalonu a nutno dodat, ze jizda v ni, je oproti tomu, co jsem vypsal takova..lehci a svezi, nehraje si na tvrdej sportak,takze je na denni pouziti vhodnejsi.Z4 je na denni jezdeni fpohe (zkusenosti) a Opel neni na prd, s Pontiacem jsou na tom prakticky stejne, akorat Oplik ma par o par koni vic a Pontiac mekci podvozek.
27. 3. 2009 12:42
Re: Japanodrzek
Jasně, Z4 a Z8 proti MX-5 >:D >:D
29. 3. 2009 15:15
Re: Japanodrzek
OK Z8 je moc, kazdopadne Z4ku tam nechat muze a pripsat Z3.
neregistrovaný "507--"
27. 3. 2009 15:12
Re: Japanodrzek
A ešte toto vo verzii cabrio. :-! [odkaz]
29. 3. 2009 15:15
Re: Japanodrzek
Jedete s rodinkou na vejlet?
27. 3. 2009 09:11
IKONA
Jak příznačné... když se tu objeví článek o Mazdě 2 na základním motoru a se základní výbavou, odehrávají se tu diskuzní orgastické voskové bakchanálie, tečou potoky saké a... když se tu konečně objeví ikona ikon, Mazda MX-5, dvacetiletá legenda v tom nejlepším a nejživoucím slova smyslu je tu... ticho. Jen kolega skejpa sipavě a až agoniálně, drcen pravděpodobně konkurenční realitou zejména v subkompaktní třídě, povlává s v pravačce třímajícím kůlem s vyšitým zlatým MX-5 na korouhvi.

Ano... MX-5 je autoikona. Dokázala to, co dokazují nemnozí (např. GOLF), dokázala se stát v cenově velmi přijatelné hladině klenotem. Ovšem s celtou nad hlavou, to je snad jasný... jo, s celtou... to když svou mazdu proháníš tam někde nad elej a stacato deštových kapek po střeše tě přenáší v myšlénkách na tu děsnou kótu dvacet pět, tam do promoklý džungle vietkongu, kdes ve stanu trhaně usínával s emšestnáctkou nastavenou na sériovou palbu, na celtu stanu útočila kapka za kapkou a tys věděl, že tohle peklo se přece nedá přežít... Tak to dnes valíš ve své MX-5 směr frisco... jsi jako kočka, vždyť sis v tý džungli už vybral šest svejch životů. Tak opatrně, s tím posledním musíš už dojet až do cíle...

BRAVO MAZDA MX-5
Rozbalit vlákno
27
Avatar - riderhenry
27. 3. 2009 09:39
Re: IKONA
S tebe se stava spisovatel? ;-)

O moc lepe ten facelift udelat nemohli, za to si pochvlau zaslouzi (vylepsit jizdni vlastnosti, zvuk motoru, Recara a predevsim snizeni ceny). Ja se k MX-5 moc vyjadrovat nebudu, protoze ji mam velice rad (obcas se vzbudim, a myslim si, ze je lepsi Honda S2000, obcas zase ze Mazda MX-5, ale ta Honda navrch proste ma! :-) ). Zaujala me informace o poctu airbagu - ve skutecnosti ma jen 4 airbagy. Je skoda, ze v nejvyssi vybave (ktera podle me dava jako jedina smysl) uz je tak blizko S2000, ale te se cenou opravdu moc konkurovat neda. Taky je fajn, ze nema rezervu a jen sadu na opravu pneu.
27. 3. 2009 10:23
Re: IKONA
Honda má navrch možná jízdními vlastnosmi, ale co se týká designu, je MX-5 jasná trefa. Možná jen malý problém s velkým evropským bejkem, ten se asi uvnitř bude nejspíše trochu tlačit.
Avatar - white label
27. 3. 2009 15:25
Re: IKONA
...spíš se tam prostě nevejde, teda pod tu střechu, mám vyzkoušené... 8-s
27. 3. 2009 15:50
Re: IKONA
Věřím, to je holt problém.
27. 3. 2009 10:16
Re: IKONA
Ja to cele tvoje basneni necetl, tak kontraproduktivni bejt nechci, ale muzu jen dodat, ze MX-5ka mela vzdycky trosku problem s designem a evidentne se to nemeni.Po designove strance je to auto pro zensky, nebo pro Gaye, pripadny muzsky majitel by musel bejt minimalne Bisexualni, aby se mu to libilo. :-!
Avatar - Pierro
27. 3. 2009 10:20
Re: IKONA
a na tohle moudro jsi přišel kde?? Já teda nejsem ani na chlapy ani přesobojí a stejně s mi MX5 líbí. A myslím že nebudu sám komu se z nás "normálních" chlapů líbí. Zkus mi ty jeden znalče designu charakterizovat auto pro ženský..! :-!
Avatar - white label
27. 3. 2009 15:34
Re: IKONA
Pierro před náma se stydět přece nemusíš, tady je to anonymní...a mně ten tvůj "niček" připadal hned takový Pierroztomiloučký... :yes: >:D >:D
27. 3. 2009 10:29
Re: IKONA
Tak zde se tedy zásadně neshodneme. To auto, aby vizuálně fungovalo musí být malé, a tvar je prakticky stále stejná variace na dané téma. Té klub by mě v případě MX-5 tedy rozhodně ani nenapadl. Naopak.
neregistrovaný "507--"
27. 3. 2009 15:12
Re: IKONA
Ty si asi vážne mimozemšťan.

P.S.: Ty chceš auto pre chlapov, ty benjamín. [odkaz]
Avatar - white label
27. 3. 2009 15:38
Re: IKONA
A tady ti bylo kolik, nebo to je
z loňska...? :*)
Avatar - white label
27. 3. 2009 15:21
Re: IKONA
Ale hlavně ne moc přes 180 cm!!! :-!
neregistrovaný "Galeo"
27. 3. 2009 10:22
Re: IKONA
Byli jste někdy na motokárách? Určitě byli. Tak si představte stokrát větší emoce a přiblížíte se pocitům z řízení téhle na pohled nevinné dračice. :yes:
27. 3. 2009 10:26
Re: IKONA
:-) Těží z nízkého těžiště a malé váhy, jo, je to správněj auťák pro mladýho bejčka.
Avatar - Ghostyx
27. 3. 2009 12:24
Re: IKONA
Famozne napsane... ;-) :yes: GTI, ty mas proste spisovatelsky strevo, jak vysity a v tom jsi jedinecnej a nezamenitelnej. BraVWo. ;-)
neregistrovaný "507--"
27. 3. 2009 15:09
Re: IKONA
Je to legenda. Japonské auto, ktoré oslovilo aj Európu, auto, ktoré ma dizajn, ktorý sa páči aj Európe. A to je pritom športiak.
neregistrovaný "PREMDA"
27. 3. 2009 20:09
Re: IKONA
První odstavec ok. Druhej je tak mimo mísu, že je to až do nebe volající. Z JOUDY se nikdy spisovatel nestane.
27. 3. 2009 22:02
Re: IKONA
Škoda, že nevíš nic ani o Mazdě, ani o vietkongu. Nikdy už to nedohoníš, přemku. Jako pohádkář jsi tu ovšem výbornej. Příště si tu prvovětou pochvalu odpusť, neb od tebe mě chvála uráží... 8-s :-!
neregistrovaný "PREMDA"
28. 3. 2009 09:10
Re: IKONA
Špatně vybraný metafory, jejich počet, jejich křečovitý užití. JOUDO je to kýč.
Tvoje psaní je jako náhrdelník udělanej z fosforových céček. Úplnej kýč.
P.S. Ten Vietkong má s Mazdou tolik společnýho jako ty a technický znalosti.
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 10:54
Re: IKONA
Ale nedefinoval si marianek koľko majú technické znalosti spoločné s GTI-im.
neregistrovaný "PREMDA"
28. 3. 2009 11:49
Re: IKONA
Zase špatně Danielku. V obojím. Mariánek je jen kolega diskutér. ZLATEJ JOUDA má s technickejma znalostma společnýho tolik jako Vietkong a Mazda. Hádej kolik je to?
ZLATEJ JOUDA je jen nezaměstnaná socka. Vyžírá svou mámu důchodkyni a je to na něm znát. 3 brady, bachor jak nažranej nedvěd, prsty mastný od salámu, bachor mastnej od prstů. >:-[] :no:
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 12:27
Re: IKONA
Vieš, myslel som ti, že môžeš by starší odomňa, lebo štýl marianka, čo sa týka uhladenosti je predsa len vyšší než ten môj. Ale keď sa tak pozerám na tieto tvoje výlevy pod nickom premda, tak fakt mám pocit, že taký hlupáčik ako ty ma vôbec nemusí rozčuľovať. Ba naopak. Budeme zbierať tvoje perly a pobavíme sa na nich na konci roka. Nashledanou u ZLATEHO VENTILKU. ;-) :yes:
Avatar - VDC
28. 3. 2009 01:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 3. 2009 09:59
Re: IKONA
Kurnik, ty chválíš Japonské auto?? To snad neee... ikdyž je pravda že když ji považujou za ikonu ve svém segmentu i v Páté rychlosti tak proč-by ty ne?
neregistrovaný "Joe_ST"
27. 3. 2009 10:42
MX5
no moje srdce tluce o 106 (a nemyslim malyho pazoutka), ac trapny heterosexual, jednu takvou malou potvurku mam, jako gay si v ni nepripadam, s designem moji NB FL problem taky nemam, to co mala mazda umi nikdo nepochopi nez si do ni sedne a sveze se....

celta nad hlavou je proste o emocich o trochu jinem vnimani auta, ne jako plechove vseobklopujici slupky ale jako o male lodce ve ktere clovek sedi a muze rukou hladit vitr kolem sebe...

MX neni o vykonu, neni o brutalnim zatahu, o malovani zadnimi pneu na asfalt....
dodnes si vzpominam na to porovnani Miata vs Z3 - skalpel a motorova pila....rizeni, citlivost, vyvazenost, ovladatelnost...to vsechno je za ty penize v takovych davkach.

zatim je zima, ale jak se to prehoupne pres 15C tak me nic nezastavi....

viva MIATA....
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Galeo"
27. 3. 2009 10:45
Re: MX5
naprostý souhlas, jezdil jsem jí čtyři roky, ještě tu s mrkačkama, nádherný vzpomínky... :-! S manželkou jsme se hádali, kdo bude řídit :-)
neregistrovaný "Joe_ST"
27. 3. 2009 10:57
Re: MX5
ja uz se tak tesim...... :-) :-) :-)

NA byla super....dal jsem do NB o trosku koniku vic a je to dokonaly auto, neni premotorovany jako ty turbo verze, ale preci jen par Nm a HP navic ji opravdu slusi.
Avatar - micaello
27. 3. 2009 11:18
Re: MX5
Me se NB zpocatku nelibila...proste ty mrkacky mely neco do sebe :-) . Ale ono se staci svezt kteroukoliv a clovek pochopi... :yes:
Avatar - Ghostyx
27. 3. 2009 12:26
Re: MX5
JoeST zdravim a davam jako vzdy... :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
27. 3. 2009 20:14
Re: MX5
Tak, tohle je pěkně napsaný. A pravdivě. Z tvýho příspěvku je cejtit zkušenost. Dost to kontrastuje s tím nesmyslem, co nahoře píše ZLATEJ JOUDA.
MX je pojem, MX je řidičský nebe. :yes:
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 10:54
Re: MX5
Mariánku, a ty si spisovateľské peklo. >:D ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
28. 3. 2009 11:50
Re: MX5
Danielku, jseš jen dítě. ;-)
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 12:25
Re: MX5
Určite staršie než ty.
Avatar - micaello
27. 3. 2009 10:47
Ikona dovedena k dokonalosti
Musim rici, ze Mazda dovedla Ikonu timto faceliftem k dokonalosti. Naprosto uzasne, v dane cenove hladine bezkonkurencni pomer jizdnich vlastnosti/zabavy/uzitku/pozitku/prozitk… Vitr ve vlasech, slunce nad hlavou, kvalitni okreska pod koly a zvuk motoru ... zasnil jsem se ... snad si za par let tento sen splnim ... BRAVO Mazdo, opet jsi to dokazala :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2009 12:50
Úcta
Auto pro nadšence do ježdění a řízení, které se stalo legendou ješte za aktivního života. Ne vždy je výkon všechno. Velmi děkuji Mazdě, že MX-5 udržela původní myšlenku nízké váhy, bez nutnosti "zbytečného" výkonu a výborného nastavení pro opravdový požitek z jízdy. Važme si toho, protože aut této kategorie už moc není.
S dovolením GTIho - BRAVO Mazda :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - marclucpicard
27. 3. 2009 20:58
FL Mx-5
Myslim si ze je to velmi podareny FL v duchu zoom-zoom. Vsetky modely ktore za poslednu dobu presli FL sa im velmi podarili, ci uz to je M3, M3 MPS, M5 alebo tato Mx-5-ka. Zatial nepoznam krajsiu rodinku aut ako su Mazda a ich sucasne modely ci uz po dizajnovej alebo uzitkovej stranke s dobrymi jazdnymi vlastnostami.
Rozbalit vlákno
0