Kultovní dvoumístná Mazda MX-5 prodělala technické změny i retuše vzhledu. V těchto dnech přichází na český trh se základní cenou necelých 639 tisíc Kč.
Z4 je naprosto jinak zamerene, takze se neda porovnavat, co je lepsi nebo horsi, Opel GT sotji za prd (si precti nejaky srovnavaci test), Pontiac na tom bude asi podobne, nevim...
Jel jsem ve vsech, ridil jsem vsechny, pulka jich je v rodine, MX5ku jsem si prejl jen ve FR. na autosalonu a nutno dodat, ze jizda v ni, je oproti tomu, co jsem vypsal takova..lehci a svezi, nehraje si na tvrdej sportak,takze je na denni pouziti vhodnejsi.Z4 je na denni jezdeni fpohe (zkusenosti) a Opel neni na prd, s Pontiacem jsou na tom prakticky stejne, akorat Oplik ma par o par koni vic a Pontiac mekci podvozek.
Jak příznačné... když se tu objeví článek o Mazdě 2 na základním motoru a se základní výbavou, odehrávají se tu diskuzní orgastické voskové bakchanálie, tečou potoky saké a... když se tu konečně objeví ikona ikon, Mazda MX-5, dvacetiletá legenda v tom nejlepším a nejživoucím slova smyslu je tu... ticho. Jen kolega skejpa sipavě a až agoniálně, drcen pravděpodobně konkurenční realitou zejména v subkompaktní třídě, povlává s v pravačce třímajícím kůlem s vyšitým zlatým MX-5 na korouhvi.
Ano... MX-5 je autoikona. Dokázala to, co dokazují nemnozí (např. GOLF), dokázala se stát v cenově velmi přijatelné hladině klenotem. Ovšem s celtou nad hlavou, to je snad jasný... jo, s celtou... to když svou mazdu proháníš tam někde nad elej a stacato deštových kapek po střeše tě přenáší v myšlénkách na tu děsnou kótu dvacet pět, tam do promoklý džungle vietkongu, kdes ve stanu trhaně usínával s emšestnáctkou nastavenou na sériovou palbu, na celtu stanu útočila kapka za kapkou a tys věděl, že tohle peklo se přece nedá přežít... Tak to dnes valíš ve své MX-5 směr frisco... jsi jako kočka, vždyť sis v tý džungli už vybral šest svejch životů. Tak opatrně, s tím posledním musíš už dojet až do cíle...
O moc lepe ten facelift udelat nemohli, za to si pochvlau zaslouzi (vylepsit jizdni vlastnosti, zvuk motoru, Recara a predevsim snizeni ceny). Ja se k MX-5 moc vyjadrovat nebudu, protoze ji mam velice rad (obcas se vzbudim, a myslim si, ze je lepsi Honda S2000, obcas zase ze Mazda MX-5, ale ta Honda navrch proste ma! :-) ). Zaujala me informace o poctu airbagu - ve skutecnosti ma jen 4 airbagy. Je skoda, ze v nejvyssi vybave (ktera podle me dava jako jedina smysl) uz je tak blizko S2000, ale te se cenou opravdu moc konkurovat neda. Taky je fajn, ze nema rezervu a jen sadu na opravu pneu.
Honda má navrch možná jízdními vlastnosmi, ale co se týká designu, je MX-5 jasná trefa. Možná jen malý problém s velkým evropským bejkem, ten se asi uvnitř bude nejspíše trochu tlačit.
Ja to cele tvoje basneni necetl, tak kontraproduktivni bejt nechci, ale muzu jen dodat, ze MX-5ka mela vzdycky trosku problem s designem a evidentne se to nemeni.Po designove strance je to auto pro zensky, nebo pro Gaye, pripadny muzsky majitel by musel bejt minimalne Bisexualni, aby se mu to libilo. :-!
a na tohle moudro jsi přišel kde?? Já teda nejsem ani na chlapy ani přesobojí a stejně s mi MX5 líbí. A myslím že nebudu sám komu se z nás "normálních" chlapů líbí. Zkus mi ty jeden znalče designu charakterizovat auto pro ženský..! :-!
Tak zde se tedy zásadně neshodneme. To auto, aby vizuálně fungovalo musí být malé, a tvar je prakticky stále stejná variace na dané téma. Té klub by mě v případě MX-5 tedy rozhodně ani nenapadl. Naopak.
Byli jste někdy na motokárách? Určitě byli. Tak si představte stokrát větší emoce a přiblížíte se pocitům z řízení téhle na pohled nevinné dračice. :yes:
Škoda, že nevíš nic ani o Mazdě, ani o vietkongu. Nikdy už to nedohoníš, přemku. Jako pohádkář jsi tu ovšem výbornej. Příště si tu prvovětou pochvalu odpusť, neb od tebe mě chvála uráží... 8-s:-!
Špatně vybraný metafory, jejich počet, jejich křečovitý užití. JOUDO je to kýč.
Tvoje psaní je jako náhrdelník udělanej z fosforových céček. Úplnej kýč.
P.S. Ten Vietkong má s Mazdou tolik společnýho jako ty a technický znalosti.
Zase špatně Danielku. V obojím. Mariánek je jen kolega diskutér. ZLATEJ JOUDA má s technickejma znalostma společnýho tolik jako Vietkong a Mazda. Hádej kolik je to?
ZLATEJ JOUDA je jen nezaměstnaná socka. Vyžírá svou mámu důchodkyni a je to na něm znát. 3 brady, bachor jak nažranej nedvěd, prsty mastný od salámu, bachor mastnej od prstů. >:-[]:no:
Vieš, myslel som ti, že môžeš by starší odomňa, lebo štýl marianka, čo sa týka uhladenosti je predsa len vyšší než ten môj. Ale keď sa tak pozerám na tieto tvoje výlevy pod nickom premda, tak fakt mám pocit, že taký hlupáčik ako ty ma vôbec nemusí rozčuľovať. Ba naopak. Budeme zbierať tvoje perly a pobavíme sa na nich na konci roka. Nashledanou u ZLATEHO VENTILKU. ;-):yes:
Kurnik, ty chválíš Japonské auto?? To snad neee... ikdyž je pravda že když ji považujou za ikonu ve svém segmentu i v Páté rychlosti tak proč-by ty ne?
no moje srdce tluce o 106 (a nemyslim malyho pazoutka), ac trapny heterosexual, jednu takvou malou potvurku mam, jako gay si v ni nepripadam, s designem moji NB FL problem taky nemam, to co mala mazda umi nikdo nepochopi nez si do ni sedne a sveze se....
celta nad hlavou je proste o emocich o trochu jinem vnimani auta, ne jako plechove vseobklopujici slupky ale jako o male lodce ve ktere clovek sedi a muze rukou hladit vitr kolem sebe...
MX neni o vykonu, neni o brutalnim zatahu, o malovani zadnimi pneu na asfalt....
dodnes si vzpominam na to porovnani Miata vs Z3 - skalpel a motorova pila....rizeni, citlivost, vyvazenost, ovladatelnost...to vsechno je za ty penize v takovych davkach.
zatim je zima, ale jak se to prehoupne pres 15C tak me nic nezastavi....
NA byla super....dal jsem do NB o trosku koniku vic a je to dokonaly auto, neni premotorovany jako ty turbo verze, ale preci jen par Nm a HP navic ji opravdu slusi.
Tak, tohle je pěkně napsaný. A pravdivě. Z tvýho příspěvku je cejtit zkušenost. Dost to kontrastuje s tím nesmyslem, co nahoře píše ZLATEJ JOUDA.
MX je pojem, MX je řidičský nebe. :yes:
Musim rici, ze Mazda dovedla Ikonu timto faceliftem k dokonalosti. Naprosto uzasne, v dane cenove hladine bezkonkurencni pomer jizdnich vlastnosti/zabavy/uzitku/pozitku/prozitk… Vitr ve vlasech, slunce nad hlavou, kvalitni okreska pod koly a zvuk motoru ... zasnil jsem se ... snad si za par let tento sen splnim ... BRAVO Mazdo, opet jsi to dokazala :yes:
Auto pro nadšence do ježdění a řízení, které se stalo legendou ješte za aktivního života. Ne vždy je výkon všechno. Velmi děkuji Mazdě, že MX-5 udržela původní myšlenku nízké váhy, bez nutnosti "zbytečného" výkonu a výborného nastavení pro opravdový požitek z jízdy. Važme si toho, protože aut této kategorie už moc není.
S dovolením GTIho - BRAVO Mazda :yes:
Myslim si ze je to velmi podareny FL v duchu zoom-zoom. Vsetky modely ktore za poslednu dobu presli FL sa im velmi podarili, ci uz to je M3, M3 MPS, M5 alebo tato Mx-5-ka. Zatial nepoznam krajsiu rodinku aut ako su Mazda a ich sucasne modely ci uz po dizajnovej alebo uzitkovej stranke s dobrymi jazdnymi vlastnostami.