Diskuse

Mazda modernizuje MX-5. Dostala silnější 2.0 Skyactiv-G a podélně nastavitelný volant

12.6.2018

Výkon atmosférického dvoulitru v MX-5 narostl ve vysokých otáčkách o 15 %. A zvyšoval se i točivý moment.

 

  • 110 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 12.06.  20:10

    Trefa

    Japonci uhodili hlavičku na hřebíček, tohle to autko potřebovalo. Krásné je, zábavné je...výkon krapet chyběl.
    • 40 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 12.06.  21:28

      « Re: Trefa

      Posílení dvoulitru je fajn, doteď byl fakticky slabší, než v ostatních modelech (118kW 200Nm vs. 121kW 210Nm).

      Já bych přivítal nějakou pure variantu... se samosvorem a dvoulitrem, ale bez kompletní sady jízdních asistentů apod.

      Když vidím ND, musím si hodně připomínat, že vlastně nemám kabriolety rád :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Redmex

        Redmex 13.06.  09:04

        « Re: Re: Trefa

        Pre teba je tu RF a strecha :-)

        Mne sa vlastne paci tiez viac ako kabrio a pri problemoch so zapalmi dutin je mi aj milsia :*)
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 13.06.  09:11

          « Re: Re: Re: Trefa

          RF se mi líbí, ale já bych se bez té možnosti střechu sundat obešel... a auto s pevnou by mohlo být lehčí, pevnější a levnější.

          Ale to je jen takový potlach samozřejmě, MX-5 tak jak je je skvělá :yes:
          • 20 Reagovat !

            foto Redmex

            Redmex 13.06.  09:24

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            Osobne by mi tiez stacila uplne pevna strecha, pripadne targa. Skoda ze nerobia roadster, ale zase je pravda, ze Miata sa stala legendou ako kabriolet.

            Inak na inych trhoch sa da kupit aj zaujimavejsie kombinacie. Napr. v Polsku je 2 liter aj s relativne zakladnou vybavou a za ovela lepsie ceny - [odkaz]
            V Madarsku si pamatam nieco podobne.
  • 612 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 12.06.  20:25

    205Nm... směšné

    raději zůstanu u svého dvoulitru, který má 380Nm. ;-)
    • 117 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 12.06.  20:28

      « 205Nm... směšné

      Tohle napsat pod auto jako je MX-5 = je fakt demence
    • 87 Reagovat !

      foto mato967

      mato967 12.06.  21:06

      « Re: 205Nm... směšné

      Presne tak. Keď pôjdeš do obchodu tak si kúpiš chipsy ktoré majú 103 gramov, ale chipsov je v balíku 380 radšej, ako keby si kúpil balík, v ktorom je 205 chipsov, a má 135 gramov. Hlavne že máš viac chipsov. >:D :yes:
    • 77 Reagovat !

      foto Horst-Fuchs

      Horst Fuchs 12.06.  21:29

      « Re: 205Nm... směšné

      Výborný nápad. Představil jsem si MX-5 s čoudícím pumpe-düse chrochtákem pod kapotou a večer je hned lepší.
      Mimochodem teď v Německu v pokračování aféry dieselgate soud rozhodl, že prodejce musí odkoupit za původní cenu jeden pančovaný nafťák. To je už samo o sobě zajímavé, protože se očekává vlna dalších žalob. Možná ještě zajímavější ale je, že se v tomto jednom případě jednalo o EOS. Možná někde v rozsudku bude, že prodejce zneužil zjevné pokročilé demence kupujícího...
    • 79 Reagovat !

      foto okoloiduci

      okoloidúci 12.06.  21:47

      « Re: 205Nm... směšné

      Ak Vám to náhodou uniklo, váš chrochták je prepĺňaný a v tejto Mazde je atmosférický motor. Osobne si myslím, že 205 Nm z 2,0 l atmosféry je slušná hodnota. To som zvedavý, aký krútiaci moment by mal ten Váš dvojliter, ak by bol bez turba.
      • 67 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 13.06.  07:46

        « Re: Re: 205Nm... směšné

        A jakou výhodu má motor bez turba? Aby se z něj dostal nějaký výkon, musí se točit jak vysavač :no:
        • 56 Reagovat !

          foto okoloiduci

          okoloidúci 13.06.  08:08

          « Re: Re: Re: 205Nm... směšné

          >A jakou výhodu má motor bez turba?
          Žeby jednoduchosť? O jedno potenciálne "kurvítko" menej?

          >Aby se z něj dostal nějaký výkon, musí se točit jak vysavač
          Záleží na tom, o akom motore sa bavíme. Staviate to roviny, akoby neexistoval atmosférický motor objemu viac ako 1,6 l. Zoberte si napr. Barichellovo Camaro [odkaz] 3,6 V6, 328 koní, 377 Nm. Barichello síce neuvádza konkrétne otáčky pri danej rýchlosti, ale podľa [odkaz] v časti "Full specifications & photo gallery" by to malo pri 130 km/h točiť približne 2 100 otáčok. Takže žiadny vysávač.
        • 20 Reagovat !

          foto prezdivany-alias

          přezdívaný alias 13.06.  15:47

          « Re: Re: Re: 205Nm... směšné

          Máš pravdu, diesel bez turba opravdu žádnou výhodu nemá. Pokud nepovažuješ za výhodu, že si při jízdě s ním připadáš jako kapitán remorkéru. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto palix

          palix 19.06.  20:09

          « Re: Re: Re: 205Nm... směšné

          Čisto náhodou mám jeden 2 liter v Mazde 3 (88 kW). Akú má výhodu? Napr okamžitú reakciu na plyn, silu v nízkych otáčkach (1,0 turbo je tu slabý)... A ak sa vytočí ide do červeného poľa s ochotou. Navyše dobrá spotreba, ktorá je menej závislá na štýle jazdy ako u turbomotoru.
          Na druhej strane nie je taký pružný a preto je potrebné viac radiť. V každom prípade je príjemným spoločníkom.
    • 40 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.06.  07:11

      « Re: 205Nm... směšné

      Konečně názor >:-[] :-!
      • 21 Reagovat !

        foto prezdivany-alias

        přezdívaný alias 13.06.  15:39

        « Re: Re: 205Nm... směšné

        Nejhorší je, že dostal 6 palců nahoru. Neumím si to vyložit jinak, než že těch 6 lidí by do MX-5 chtělo diesela z Octavie.

        Možná se však pletu a těch 6 borců akorát umí ocenit přímočarý, dlouhodobě konzistentní trolling >:-[]
  • 42 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 12.06.  22:11

    Trochu

    mi nejde na rozum, že dvoulitr skyactiv G se teprve nyní dostává na úroveň subovského boxeru, přitom ten tu už je víc jak 5 let. Mazdi skyactive by měl mít větší potenciál a je divné, že se motoráři v mazdě víc nerozšoupnou.
    • 31 Reagovat !

      foto Mino-1

      Mino 1 12.06.  22:54

      « Re: Trochu

      Predokladam, ze jednoducho na to nevideli dovod. Technicky to urcite mozne bolo. Japonsku tvrdohlavost by som za tym hladal ;)
      • 60 Reagovat !

        foto Krabatt

        Krabatt 13.06.  06:54

        « Re: Re: Trochu

        Emise, už to říkali několikrát. Udržet tyhle větší objemy na přijatelných emisích znamená, že musí přiškrtit výkon. Ze stejného důvodu sem zatím nevozí ani turbo benzín 2,5L.
        • 38 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 13.06.  07:06

          « Re: Re: Re: Trochu

          A přitom stále jde jen o neškodný CO2...
          • 51 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 13.06.  07:14

            « Re: Re: Re: Re: Trochu

            Jen CO2?

            A co CO, NOx a NH?
            • 16 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 13.06.  10:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trochu

              Ano, problém s dovozem a nastavením silnějších jednotek je jen a pouze v emisích CO2. Tedy přesněji ve flotilových emisích a neustálé hrozbě EU pokutami za překračování nesmyslně nastavené hodnoty.
              Nedávno jedna americká firma uvedla do provozu zařízení na odlučování CO2 z atmosféry a jeho přeměnu na uhlovodíkové palivo. Hon za snížením objemu CO2 povede nakonec k tomu, že jej snížíme natolik, až nás to úspěšně zabije.
          • 47 Reagovat !

            foto Ada-je-zase-tady

            Ada je zase tady 13.06.  07:47

            « Re: Re: Re: Re: Trochu

            neškodný... >:D >:D >:D
            • 71 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 13.06.  08:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trochu

              Ado vždyť ho máš v sodovce. ;-)
              • 40 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 13.06.  15:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu

                Ale nemá, Áda je dieselboy, ten si dává do sodovky NOx
            • 21 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 13.06.  12:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trochu

              :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto Wolfalack

          Wolfalack 13.06.  07:09

          « Re: Re: Re: Trochu

          A ani nedovezou
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.06.  07:10

      « Re: Trochu

      Jak víš, že jsou na horší úrovni? Jen z hlediska čistého čísla maximálního výkonu?
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 13.06.  08:28

        « Re: Re: Trochu

        Byl tam rozdíl cca. 30kW, to je poměrně dost.
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 13.06.  09:35

          « Re: Re: Re: Trochu

          Rozumím, jen nejde apiori říct, že je Mazdí motor horší ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 13.06.  10:36

            « Re: Re: Re: Re: Trochu

            Já zase rozumím tomu, co píše J@W. Je divné, že Mazda má už roky standardní verzi dvoulitru v běžných spotřebních autech typu 3 nebo CX-5 ve specifikaci 121kW 210Nm a do svého jediného sportovního modelu šoupne 118kW a 200Nm. Pokud už to ladí pro MX-5 na míru, tak bych čekal... no, něco jako to, co představili teď. O pár kW víc, klidně o pár Nm méně, posazeno do vyšších otáček...

            Třeba byla ta 118kW verze lehčí, nebo šla líp do otáček... ale upřímně mi to zní spíš jako hledání výmluv než že bych tomu věřil ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Niemand

              Niemand 13.06.  12:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trochu

              V MX-5 je motor inak orientovaný, čo neumožnilo rovnaké tvarovanie sania a hlavne výfukov. To pokojne par KW mohlo zobrať. A asi nechceli hneď investovať do úprav motora keď nevedeli ako sa v dnešnej dobe uchytí na trhu malý kabriolet.
              • 20 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 13.06.  14:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu

                Ne, spíše šlo čistě jen o politiku. Neoficiálně se ví, že Skyactiv bez zásadnějších úprav umí 200 koní a umí při tom plnit emise. Tedy ty skutečně škodlivé - možná že by se zvýšila papírová produkce CO2 a hrozily by nějaké flotilové pokuty (i když při počtu prodaných dovulitrů se mi nechce věřit, že by to nějak moc zamíchalo...)

                každopádně, ten motor by to prostě měl bez problému umět.
                • 00 Reagovat !

                  foto Niemand

                  Niemand 14.06.  06:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu

                  To bol teda argument. S kopou uprav z toho dostanú 180koní, ale inak všetci vedia, že je to umelo škrtené. Pri tom súčasne úpravy rozhodne neboli zamerane na CO2.
                  Okrem toho ten motor má už v súčasnosti problém so škodlivými emisiami a EURO6d Temp bez úprav určite nezvládne.
                  To čo zvládne úpravca čo na emisie a životnosť hádže bobek nie je to čo si môže automobilka dovoliť v prvo výrobe.
    • 20 Reagovat !

      foto Niemand

      Niemand 13.06.  12:50

      « Re: Trochu

      Mazda použila motor ktorý mala. Je nadštvorcový a na atmo má pomerne silný stred. Motor fajn, ale k MX-5 sa mi nehodil. U Subaru spravili motor len pre jedno auto. Je úžasne točivý so špičkou momentu a výkonu blízko seba ďaleko za 6000rpm, ale pod 5000 ani nevieš, že to má v papieroch písaných 200 koní. A ak chceš výkon z atmo motora tak otáčky proste potrebuješ a podľa týchto úprav to zjavne vedia aj Mazde, ale základ je stále ten istý motor s dlhým zdvihom a to ich limituje.
  • 50 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 12.06.  22:26

    Teď ještě

    aby se se svojí verzí miaty pochlapil Fiat...
    • 50 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 12.06.  22:35

      « Re: Teď ještě

      A dal tam nějaký normální motor....
      • 41 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 12.06.  23:06

        « Re: Re: Teď ještě

        Přesně tak jsem to myslel.
        • 64 Reagovat !

          foto Freddka

          Freddka 12.06.  23:54

          « Re: Re: Teď ještě

          Tak bohuzel fiat nechape o co tady jde a daji tam nic moc prevodovku a nesportovni turbo motor a tim to zabijou, ikdyz to je vykonnejsi, vsechno kouzlo veci je pryc
          • 30 Reagovat !

            foto Magister

            Magister 13.06.  09:06

            « Re: Re: Re: Teď ještě

            Tak tak, navíc je to dražší klon. Ač krásný.
  • 81 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 12.06.  22:27

    To je návrat do starých dobrých časů,

    Vysokootáčkový motor.
    • 55 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 13.06.  00:03

      « Re: To je návrat do starých dobrých časů,

      Je to tak a je to do sportovnich aut super.

      Off topic:
      Ikdyz je to mimo spektrum mx5 - slyseli jste ted tu atmosferu v 911? To je proste uplna bomba, 9000 to toci a ten zvuk boze ... no mit vsechny prachy na svete v garazi mam tohle [odkaz]
      Nejaky turba pche! K cemu!
      A JAK je tahle nova GT3 jedovata, i zavodnici rikaj, ze Porsche prave vyrabi neco, z ceho bude proste legenda :-)
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.06.  07:14

        « Re: Re: To je návrat do starých dobrých časů,

        To jednou ze všech spalovacích motorů, ale GT3 je famózní stroj.
      • 10 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 13.06.  08:34

        « Re: Re: To je návrat do starých dobrých časů,

        :yes: pěkně to točí.
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 13.06.  10:56

        « Re: Re: To je návrat do starých dobrých časů,

        slyseli jste ted tu atmosferu v 911 - jo, slyšeli, a aj sa vozili :-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 13.06.  11:10

          « Re: Re: Re: To je návrat do starých dobrých časů,

          Aj ho na okruhu udělali ;-)
      • 30 Reagovat !

        foto Mino-1

        Mino 1 13.06.  15:49

        « Re: Re: To je návrat do starých dobrých časů,

        Jj, ma to super zvuk. Ale V10 je skratka V10. A tiez toci 9000 otacok ;)
        [odkaz]
  • 60 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 13.06.  08:59

    Supermiata...

    180 koní na tunu. To už je porce, proti které se nedá nic namítat, obzvlášť když si uvědomím, jak hezky lítala už současná 160k verze. Jen ten dvouhmotový setrvačník poněkud sráží nadšení z vyšších otáček.

    Stejně mám však pocit, že Mazda konečně vyrobila MX-5 přesně podle mého gusta. Už na ni jen vydělat.
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 13.06.  09:05

      « Re: Supermiata...

      Jak už jsem psal výš... doufám, že trošku přeskládají výbavy (teď to proběhlo u šestky)... aby šel koupit dvoulitr samosvor bez hlídání jízdy v pruzích a tak.

      Jo, a kdybych si mohl vybrat, tak prosím auto s pevnou střechou... au, už mlčím >:D
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 13.06.  09:29

        « Re: Re: Supermiata...

        Ale máš úplnú pravdu, toto spraviť ako klasické kupé (konkurent Toyobaru), väčšia tuhosť karosérie, nižšia hmotnosť, väčší kufor, potenciálne nižšia cena, samé pozitiva a sociální jistoty. >:D [odkaz]
        • 20 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 13.06.  12:36

          « Re: Re: Re: Supermiata...

          o nicom inom pri Miate ani neuvazujem... tuhe cuope + 135 kw a 7500rpm limiter... raj na Zemi
          • 00 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 13.06.  12:56

            « Re: Re: Re: Re: Supermiata...

            To už máš teraz v GT86, ktorá sa po svete predáva jak teplé rožky. Len Europan potrebuje 300 koňové turbo a tonu elektroniky čo mu bude stále pozerať cez rameno a fušovať mu do riadenia.
            • 20 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 13.06.  13:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Supermiata...

              chcel by som radsej Miatu coupe ako GT86 ... kvoli hmotnosti a celkovemu konceptu i dizajnu, nic proti GT86/BRZ samozrejme ...
            • 40 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 13.06.  13:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Supermiata...

              Zase GT86 je o dobrych 200kg tazsie a to zasadny rozdiel.
              Jasne dostanes za to dalsie 2 miesta, ale ked ide o zabavu, je to vazna nevyhoda.

              Podla merani dynamiky, uz teraz je voci MX5 G160 tou pomalsou.
              [odkaz]
              • 20 Reagovat !

                foto Niemand

                Niemand 13.06.  14:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supermiata...

                Otázkou je ako veľmi jej v tom súboji pomôže točivejší motor ak náhodou bude mať slabší stred, lebo merania pružnosti potvrdili presne to čo som písal v inom príspevku. Nižšia hmotnosť pomôže vždy a v tejto disciplíne je Mazda silná.
                • 40 Reagovat !

                  foto Redmex

                  Redmex 13.06.  14:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supermiata...

                  Len teoretizujem, ale Mazda 2 liter ma priestor na to, aby hore ziskal a stred nestratil. Ono momentalne bol jeho stred slabsi ako v Mazde 3, kde mal o cca 10Nm viac.

                  Ak do toho mierne skratia prevody, aby vyuzili vyssie otacky, tak to bude vyrazne dynamickejsie.

                  Inak nic proti GT86 / BRZ, len je to uz cenou aj pojatim blizsie hot hatchom a tam sa proti turbo motorom bojuje tazko.
                  V tom je prave MX5 jedinecna svojou kompaktnostou. Je v podstate ekvivalentov malych aut ala Peugeot 208 gti a spol. :-)
                  • 30 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 13.06.  15:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supermiata...

                    Ono dvoulitrová Miata u nás začíná taky na 800t, to je fakticky totéž co to BRZ... ale neboj, ten tvůj polský ceník jsem otevřel a myslím na to :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Enthusiastic-driver

                      Enthusiastic.driver 13.06.  16:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supermiata...

                      Kdyby jen v Polsku.. všude okolo to je levnější. Ksakru >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 13.06.  21:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Supermiata...

                Tu je VYBORNY clanok (aj debata) na tu temu: [odkaz]
                Aj vs 300k turbo.
      • 10 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 13.06.  14:41

        « Re: Re: Supermiata...

        Mě by docela zajímalo, jestli by se Miata Coupé chytla, anebo by to byla kusová záležitost...
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 13.06.  15:04

          « Re: Re: Re: Supermiata...

          To mě taky. Podle mě by to propadák nebyl. Legenda je roadster, to je jasné...
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 14.06.  06:34

      « Supermiata...

      Je to určitě dobrý krok. I když s tím, jak jezdí dosavadních 160k, nemám vůbec problém.
      Jen bych rád věděl, jestli kdy bude v debatách o Miatě vládnout něco jako spokojenost. Nejdřív se pořád řešil motor, samozřejmě poskládání výbav a cena, teď začnete s coupé a až udělaj kupé, tak se vám nebude zdát kufr, ne? >:-[] >:-[] ;-)
      PS: A i kdyby nakrásně už všechno bylo v pořádku, vytáhnou se do diskuze kadeřníci. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 14.06.  08:46

        « Re: Supermiata...

        Hele, a ty už jsi někdy o nějakém autě napsal, že je dokonalé :-) ?

        Znáš mou averzi k jízdním asistentům... už SS by mě štval. Proč bych měl mít v dvoulitrové MX-5 systém kontroly provozu za vozidlem? Za vozidlem nic není, ne dlouho a určitě se to neblíží. Systém hlídání jízdy v pruhu, to musí být na točité okresce taky pecka. Asi se to dá vypnout, ale já to tam prostě vůbec nechci!
  • 20 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 13.06.  12:38

    15% v najvyssich ot + redline UP

    No parada, 135 kw + 7500 redline je presne to co Miate chybalo... fakt si myslim, ze viac netreba, navyse reakcie na plyn budu nad 5000ot ako ziletka... perfect !!!

    zoom zoom 5000 - 7500 ot
    • 10 Reagovat !

      foto Redmex

      Redmex 13.06.  13:38

      « Re: 15% v najvyssich ot + redline UP

      BRB uz teraz ponukalo upravu na 200 atmo koni. Ale je super, ze teraz to bude z fabriky.

      Maju aj novu 1.5 turbo s vykonom 210k. Skoda, ze to nie je kompresor, ale ten motor je este hladnejsi po otackach :-)
      • 10 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 13.06.  13:54

        « Re: Re: 15% v najvyssich ot + redline UP

        1.5 je hladnejsia ako povodna G160, tato nova 135 kw myslim napravi reputaciu hladu po otackach aj pre 2.0 sky ;-)

        suhlas 1.5T s 210k to je velmi pekne... ktovie aky hlad ma v turbo verzii, kvoli emisiam sa tie dnesne turba uz moc nezenu do otaciek a maju aj nizsi redline, uz sa to neladi ako kedysi - turbo/neturbo 8000ot bude furt >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Redmex

          Redmex 13.06.  14:00

          « Re: Re: Re: 15% v najvyssich ot + redline UP

          Podla grafu tej 1.5t od BBR je to taky mix starej skoly a moderny.

          Obmedzovac v 7750 a maximum vykonu okolo 7000 s tym, ze turbo tlaci maximum v 4000.

          Sazmorejme je to stale len upravca, fabrika by si taketo hodnoty nemohla dovololit skrz emisie.
          • 10 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 13.06.  14:39

            « Re: Re: Re: Re: 15% v najvyssich ot + redline UP

            tak to je jasne v tom pripade... som myslel, ze to je nejaka JDM verzia od Mazdy, v pripade upravcu to je mozne... som nejak pozabudol na clanky co tu kolovali, ze to vlastne bolo BBR co ponukalo turbo kit na 1.5

            neviem si uplne predstavit co na to prevodovka + motor samotny, ten to asi s vludnym pouzivanim a spickovym olej rezimom vydrzi no o prevodovku by som sa fakt bal...
            • 10 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 13.06.  14:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: 15% v najvyssich ot + redline UP

              Maximum je nejakych 270 Nm. To by nemuselo byt na prevodovku a spojku prilis ak 2.0 ma nieco cez 200 Nm a vo vyssich otackach.
              Kazdopadne olej bude treba menit castejsi ako v motore tak aj v prevodovke a synchrony zrejme skor ci neskor budu potrebovat vymenu. S tym, ale ten co si to zaplati najskor pocita.

              O JDM verziach netusim, tam by nieco podobne mohlo existovat aj od samotnej Mazdy, ale je to mimo mna.
              • 20 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 13.06.  15:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15% v najvyssich ot + redline UP

                pochybujem ze 1.5 ma rovnako dimenzovanu prevodovku ako 2.0 je to velmi nepravdepodobne... u 2,0 prevodovky by som sa 270nm az tak nebal, no tiez by som to bral ako strop...
                • 00 Reagovat !

                  foto Niemand

                  Niemand 14.06.  08:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15% v najvyssich ot + redline UP

                  Práveže to je pravdepodobne. Mazda je príliš malá, aby mala prevodovku pre každý motor. Najskôr budú mať niečo pre benzín a niečo pre diesle a to je všetko. A tých 1,5 sa nepredá toľko, aby mali sa výrobne ušetrilo na vývoj novej prevodovky.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Redmex

                    Redmex 14.06.  09:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15% v najvyssich ot + redline UP

                    Tiez si myslim, ze to bude jedina prevodovka. Rozdielny bude urcite staly prevod, ale ekonomicky to nedava zmysel mat 2 verzie pre pozdlznu zastavbu, ak vyrabaju iba 1 model. Mazda sa sprava prilis racionalne pre taketo riesenie. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto kacko

    kacko 14.06.  10:09

    Mazdě a Libni obloukem se vyhni

    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 14.06.  11:17

      « Re: Mazdě a Libni obloukem se vyhni

      A ? Ta starina s tymto clankom ako suvisi ? Si mal napisat sem : [odkaz]
      Ze nafta patri do kachli a traktora plati aj pre Mazdu.
      • 00 Reagovat !

        foto kacko

        kacko 14.06.  11:38

        « Re: Re: Mazdě a Libni obloukem se vyhni

        Děkuji za odkaz, už jsem to tam nacpal. Jak to s tím souvisí? No přece jde o Mazdu a lidi kolem ni. Banda podvodníků a šmejdů.
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 14.06.  14:45

          « Re: Re: Re: Mazdě a Libni obloukem se vyhni

          Facepalm. Double.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Macronová na dovolené: Nohy jako tyčky, cesta na pláž s vnoučaty a letní sídlo prezidentů

Macronová na dovolené: Nohy jako tyčky, cesta na…

I první dámy mají nárok na dovolenou. Ta francouzská - Brigitte Macronová (65) - zamířila jako správná patriotka…

Sebevražda DJe Loutky (†51): Měl zdravotní potíže, měsíc ho ládovali medikamenty!

Sebevražda DJe Loutky (†51): Měl zdravotní potíže,…

Michal Maudr alias DJ Loutka (†51) koncem loňského léta 2016 skončil po náročném víkendu v nemocnici. Strašné…

 

iSport.cz

Dobrý start! Kvitová začala v New Havenu vítězstvím nad Radwaňskou

Dobrý start! Kvitová začala v New Havenu vítězstvím…

Petra Kvitová porazila v prvním kole tenisového turnaje v New Havenu Polku Agnieszku Radwaňskou 6:1, 7:6. Další…

Restart u Rangers, vsadí na Čechy i gólmana budoucnosti: Ukažte se!

Restart u Rangers, vsadí na Čechy i gólmana…

Velké jablko - velká přestavba! V New Yorku staví pro sezonu 2018/19 v mnoha směrech nový mančaft. Pár veteránů…

 

Reflex.cz

Plešivec: Pravěké hradiště na stejnojmenném vrchu je místem obětí a legend

Plešivec: Pravěké hradiště na stejnojmenném vrchu je…

Směrem k Brdům náhle obzoru vévodí výrazná hora. Mohutný křemencový masiv, majestátně se vypínající nad…

Vzpomínky na Srpen 68: Začal střílet ostrými náboji kolem nás a smál se

Vzpomínky na Srpen 68: Začal střílet ostrými náboji…

Cizí vojska vpadla do dětských prázdninových dnů, do výletu v Paříži, výročí svatby, do kasáren či k táboráku.…