Diskuse

Mazda MX-5 RF má české ceny. Novou targu můžete mít i s automatem

15.2.2017

Příplatek oproti verzi s plátěnou střechou činí 70.000 korun. Dvoulitrový atmosférický čtyřválec lze navíc kombinovat s automatickou převodovkou.

 

  • 10 Reagovat !

    foto Dr-Tacr

    Dr.Tacr 15.02.  16:18

    Chyba v tabulce

    Opravte si tabulku s údaji. Hodnoty maximální rychlosti a zrychlení 0-100 km/h jsou v tabulce přehozeny.
    • 00 Reagovat !

      foto V6last-imil

      V6last imil 15.02.  17:32

      « Re: Chyba v tabulce

      Taková drzost!!!
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 15.02.  21:17

        « Re: Re: Chyba v tabulce

        To místní množství chyb v tabulkách i textech? Tomu se řiká jinak než drzost >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 15.02.  21:58

          « Re: Re: Re: Chyba v tabulce

          Blbost, nebo slepota? >:D
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.02.  08:16

          « Re: Re: Re: Chyba v tabulce

          ;-) :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 16.02.  08:41

          « Re: Re: Re: Chyba v tabulce

          Na ACZ už snad nevyjde článek, aby v něm nebyly faktické chyby, nepřesnosti, o stylistické bídě ani nemluvě. :'-(
  • 02 Reagovat !

    foto Warrual

    Warrual 15.02.  17:03

    Mx5

    Když v budoucnu vyrobí i s /klasickou/ pevnou skládací střechou, nevidím smysl targy.

    Taky je škoda smutné palety barev nabízených laků. Červená a padesát odstínů šedi.
  • 04 Reagovat !

    foto jarafara

    jarafara 15.02.  17:19

    nic moc

    Jak ceny tak hodnoty žádná sláva...
    • 18 Reagovat !

      foto V6last-imil

      V6last imil 15.02.  17:32

      « Re: nic moc

      Zlatá Octavia
      • 10 Reagovat !

        foto jarafara

        jarafara 15.02.  17:38

        « Re: Re: nic moc

        Co má tohle společného s Octavií? Trapas... ale v každé diskuzi se najde někdo kdo prostě musí plácnout o škodě >:D
        • 30 Reagovat !

          foto V6last-imil

          V6last imil 15.02.  17:46

          « Re: Re: Re: nic moc

          Ironie. Mx5 stojí za každou korunu, hnidopichu
          • 02 Reagovat !

            foto jarafara

            jarafara 15.02.  17:52

            « Re: Re: Re: Re: nic moc

            780 za něco co se doplouží 0-100 za cca 9s, to už je nějaký sporťák
            • 22 Reagovat !

              foto chytrak1

              chytrak1 15.02.  17:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: nic moc

              zrychlení za devět u takovýho auta nevadí. Vadí těch 780. To má být maximálne 680.
              • 20 Reagovat !

                foto Ja-Prvni-123

                Ja Prvni 123 15.02.  20:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic moc

                Proč?
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 15.02.  22:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic moc

                680 už dávno neni co kdysi bejvalo :-)

                Třeba se to trochu zlepší až ČNB přestane intervenovat ;-)

                Anebo nakonec naopak zhorší = jak některý modely předpovídaj >:-[]
  • 33 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 15.02.  17:46

    ceny brutus

    Auto je to skvělý a zajímavý, ale co za to chce importer v čechách, to skoro hraničí s drzostí. Když budu hledat auto na zábavu u uvidím že golf gti stojí v základu necelých 700 zatímco tahle základní mazda o 70 tis víc a přitom golf má o 75% (!) vyšší výkon.

    A samozřejmě vím, že každý z těch aut je o něčem jiném, ale prostě je mazda brutálně předražená.

    Sorry jako. :*)
    • 20 Reagovat !

      foto V6last-imil

      V6last imil 15.02.  17:47

      « Re: ceny brutus

      Golfů jezdí 3*, toto třeba měsíc nepotkas
      • 01 Reagovat !

        foto chytrak1

        chytrak1 15.02.  17:53

        « Re: Re: ceny brutus

        No bodeť bys potkal. Za ty prachy si to koupí jen kafka. Ty auta jsou v německu o 30 - 50 tis kč levnější (klasický soft top). A to v době kdy ostatní automobilky masivně reexportujou protože díky kurzu koruny jsou autav ČR výrazně levnější než v německu. Fuj. :no:
    • 30 Reagovat !

      foto McLoo

      McLoo 15.02.  19:28

      « Re: ceny brutus

      Klasicka koncepcia (motor vpredu a RWD) je drahsia ako koncepcia "vsetkovpredu" (predohrab). MX-5 je vyrabana v Japonsku - dovozne cla zvysuju jej cenu.
      Cely vyvoj mx-5 sa musi zaplatit z jeho predaja, kdezto Golf je masovo predavane auto a vyvoj karoserie, podvozku, prevodovky a pod sa zaplati aj z predaja "beznych motorizacii"
  • 10 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 15.02.  17:48

    Pěkné

    ....a zrovna v té červené je to jak malé Ferrari....chybí tomu jen nějaký ten zoom zoom motor.... ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 15.02.  20:14

      « Re: Pěkné

      No, nevím.. ten dvoulitr asi docela zoom zoom pojede.
      ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto Wawris

      Wawris 15.02.  23:10

      « Re: Pěkné

      Mi ND s dvoulitrem přišla na technické okresce jako první skutečně dostatečně výkoná Miata a poprvé jsem neměl pocit, že by to potřebovalo přičarovat stáda koní. Bly bych s tím spokojen :-) Každopádně Skyactiv motory jsou velmi dobře laditelné, takže po skončení záruky klidně šup na 190k.

      Mimochodem, zoom zoom je minulost, teď už fiči jinba ittai! >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 16.02.  08:30

        « : Re: Pěkné

        Otázka je, aký vplyv budú mať pridané kilogramy (naviac vysoko umiestnené) na pocitovú dynamiku. Myslím, že je pomerne veľké množstvo potenciálnych záujemcov o MX-5, ktorý by nejakú výkonnejšiu verziu privítali, napr. s kompresorom.
        • 30 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 16.02.  09:15

          « : Re: Pěkné

          Napriklad s wanklem. :-)
        • 20 Reagovat !

          foto Wawris

          Wawris 16.02.  09:20

          « Re: : Re: Pěkné

          Jaké přidané a vysoko umístěné kilogramy máš na mysli? Jako já si fakt myslím, že ND 2.0 nijak extra další výkonnostní variantu nepotřebuje. Oproti NC 2.0 je to navzdory papírovým údajům dynamický skok. Alespoň pocitově. Vůbec jsem neměl pocit podmotorovanosti jako v Toyobaru.
        • 10 Reagovat !

          foto Wawris

          Wawris 16.02.  09:40

          « Re: : Re: Pěkné

          Jo, už asi chápu. RF má přidat 40 kilo - to je rozdíl plná/prázdná nádrž, imho na hranici měřitelnosti.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 16.02.  10:26

            « Re: Re: : Re: Pěkné

            Ja som niekde čítal 150 libier, t.j. cca. 75 kíl, čo je jeden dospelý človek; 40 kg nie je také zlé.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 16.02.  10:46

        « Re: Re: Pěkné

        No nevím nevím, pravdu máš v tom, že Zoom Zoom kampaň již skončila. V juesej ji ale v roce 2016 nahradili sloganem Driving Matters. Já hádám, že Jinba Ittai filozofii Mazda používala ještě před kampaní Zoom Zoom a právě ve spojitosti s MX-5. Zoom Zoom pak s MPSama, které v roce 2015 skončily bez následovníků. Nedivil bych se, kdyby se Zoom Zoom znovu vynořilo s novýma MPSama, jestli ještě vůbec kdy nějaké budou. ;-\ Mazda, jak jsem již psal jinde, na tom není finančně zrovna nejlépe.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 16.02.  11:02

          « Re: Re: Re: Pěkné

          Já si tedy v EU zoom zoom nevšiml už hodně, hodně dlouho. Řekl bych, že to skončilo s předchozí generací modelů.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 16.02.  11:10

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné

            Skončilo to s MPS v roce 2014...
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 16.02.  11:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné

              Takže chceš říct, že u současné generace 3 a 6 ještě zoom zoom používali?
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 16.02.  12:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné

                MPS skončila v roce 2014.
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 16.02.  13:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné

                  No a? To už jsi psal. 3 a 6 šly na trh v roce 2013, u 6 to bylo možná dokonce koncem 2012. CX-5 byla 2012. Tak se ptám, jestli používali zoom zoom, když píšeš o MPS a 2014 a zřejmě nesouhlasíš s tím, co jsem napsal - že zoom zoom skončil s předchozí generací modelů (a u MPS šlo o předchozí generaci 3).
        • 00 Reagovat !

          foto Wawris

          Wawris 16.02.  13:37

          « Re: Re: Re: Pěkné

          Zoom zoom byla kampaň pro celé portfolio od roku 2002 - přišlo s první šestkou. Jinba ittai je nová čerstvá kampaň, opět pro celé portfolio. Běží krásná reklama zrvona teď i v našich TV :-)
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 16.02.  13:58

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné

            Ale ano...ale zoom zoom mělo opravdu smysl, protože v tu dobu šly do prodeje MPSy. Jinba Ittai je spojena zásadně s MX-5.
            • 00 Reagovat !

              foto Wawris

              Wawris 16.02.  14:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné

              Proč by? Mi Jinba Ittai sedí ke všem Mazdám - všecky jsou řidičsky na výši, mají plně vypinatelnou elektroniku, atd. že to začlo u MX-5 je vedlejší.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 16.02.  11:01

        « Re: Re: Pěkné

        Také nevidím problém v motoru. Příjemné svezení. Problém mám s výbavami. Proč nemůže být nějaká výbava pro nadšence se všemi těmi "go fast" hračkami bez nesmyslů, které jen zvedají cenu a určitě i hmotnost?
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 17.02.  08:09

          « Re: Re: Re: Pěkné

          :yes: Amen.

          Dvoulitr až od Revolution a k nejlepším sedačkám aby ses prokousával přes start/stopy a asistenty utírání nosu. Motor je v pohodě.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 17.02.  11:52

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné

            V USA ji myslím mají. Měla by to být Club, druhá ze tří výbav. Má Bilsteiny, svorný diferenciál, látkové čalounění a neměla by mít asistenty. Za příplatek pak BBS a Bremba (i do tohoto balíčku propašovali pitomost - bezklíčový přístup, ale tam to končí; ještě je tam nějaký aeropack, tak snad není ošklivý). Chybí jí jen Recara, ty tam snad vůbec nenabízí; alespoň že čalounění není kožené. A dvoulitr je samozřejmě základ, tedy jediný motor v nabídce.

            Tohle platí pro manuální převodovku, s automatickou myslím o něco přijdeš.
    • 01 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 16.02.  08:44

      « Re: Pěkné

      Hm, pro mně je to naopak 10:0 pro roadster verzi, té tarze nějak nemůžu přijít na chuť, je to moc plechu na malém prostoru, je vidět, že je to nápad ex post. ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 15.02.  17:58

    zrychlení s automatem

    Proč to má o 1 vteřinu na 100 horší zrychlení s automatem?
    • 31 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 15.02.  20:04

      « Re: zrychlení s automatem

      ... no, protože to má automat...
      • 10 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 15.02.  22:01

        « Re: Re: zrychlení s automatem

        >:D >:D >:D
      • 02 Reagovat !

        foto white-label

        white label 15.02.  23:32

        « Re: Re: zrychlení s automatem

        Ano, protože to má automat, ale ne dvojspojku...
        • 22 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.02.  08:18

          « Re: Re: Re: zrychlení s automatem

          To taky není dogma...je to automat kde se spousta výkonu "ztrácí" v měniči.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 16.02.  17:04

            « Re: Re: Re: Re: zrychlení s automatem

            Minimálně je to pravidlem, nevím o případu, kdy je dvojspojka (z 0 na 100) pomalejší, než manuál ve stejném autě se shodnou motorizací.
            U dvojspojky se (mimo jiné) právě v měniči nic neztrácí, ale u zrychlení 0-100 není až tak podstatné co se ztrácí v měniči (hdm), jako rychlost řazení + počet a délka jednotlivých převodů. Proto někdy může být i hdm rychlejší, než manuál, viz třeba vzpomínaná M140i/M240i.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 17.02.  12:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: zrychlení s automatem

              U měničů záleží, jak agresivně jsou uzamykané (i tam je spojka). Samozřejmě záleží i na rychlosti přeřazení, obzvláště u aut dávajících 100 na trojku. 8HP se myslím může dostat na nějakých 200 ms, což je skvělá hodnota. Dvouspojky jsou ještě rychlejší, ale jen pokud správně předpoví další stupeň a samozřejmě jen mezi sudými a lichými.
      • 12 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 16.02.  08:32

        « Re: Re: zrychlení s automatem

        Táto odpoveď by obstála pred dekádou, ale dnes, keď sú špičkové automaty rovnako rýchle, ako manuály, niekedy i rýchlejšie, je taký výrazný pokles dynamiky zarážajúci a naznačuje, že ten automat zrovna prvá liga nebude.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 16.02.  10:56

          « Re: Re: Re: zrychlení s automatem

          Kolik automobilek mimo prémii ti však takový špičkový automat (planetový s měničem) dá?
        • 10 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 16.02.  11:00

          « Re: Re: Re: zrychlení s automatem

          0-100 muze byt hodne zavadejici udaj. Staci aby u manualu byla dvojka presne po 100kmph a u automatu byla jen do 98kmph a uz je rozdil (nerikam ze zrovna vterinovy) na svete. Zrovnatak start muze mit automat vlaznejsi, co rozdilu jen prida a pritom tohle bude v realnem svete a pri realnem pouzivani trapit jen malokoho.

          Takze ikdyz mi do mx5 nic jineho nez manual ideove nesedi, hul bych nad automatem kvuli 0-100 udaju nelamal. Chce to projet. ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto white-label

          white label 16.02.  19:42

          « Re: Re: Re: zrychlení s automatem

          Tak to jsi zřejmě zapomněl, že tohle už není diskuse pod M140i, protože opravdu rychlé hdm automaty, které nabízí v největší míře právě prémiové BMW, se zatím do mainstreamu nedostaly.
          Naposledy jsem jel s (hdm) automatem od Mazdy v CX5 a CX3 a rychlostí řazení neoplývaly. Takže pokud chceš rychlý ("stupňový") automat v mainstreamu, musíš jít do dvouspojky.
          • 00 Reagovat !

            foto parafin

            parafin 17.02.  12:58

            « Re: Re: Re: Re: zrychlení s automatem

            Pokiaľ chceš rýchly automat, tak nemôžeš ísť do dvojspojky, lebo to za prvé nie je automat, ale skôr robotizovaná prevodovka a za druhé je rýchla iba pri akcelerácii hore, kdežto v akomkoľvek inom režime je pomalá až strach. Najmä keď má nachystaný iný stupeň, než sa od nej chce. Dvojspojka je iba lacná alternatíva pre užívateľov lacných krabičiek a nie skutočná alternatíva pre vodiča. Že to dáva porsche do áut, to vôbec nechápem.
  • 31 Reagovat !

    foto Horst-Fuchs

    Horst Fuchs 15.02.  19:41

    Tak nevím

    Tak nějak nevím, jestli jsou diskutující při smyslech. Auto je prostě nádherné a v podstatě bez konkurence. Ano, můžeš koupit Beetle Cabrio, ale s přihlédnutím k tomu, že v ceně je vstupenka na gay pride, si to nejspíš rozmyslíš. Koncern jinak totiž nic (slovy NIC) ani vzdáleně podobného v nabídce nemá.
    Co se týče barev - rozhodně to není 50 stupňů šedi, to si diskutující asi spletl s oblíbeným čtením své družky. Barev není sice moc, ale jedna lepší než druhá. Jasně, červená by byla první volba, ale co ta černá, ale i v té safírové vypadá nádherně. A v šedé nebo bílé, hmm...
    Automat je klasický měničový, fakt se někdo diví, že je zrychlení o vteřinu horší?
    Takže přátelé, jmenujte mi pár cenově srovnatelných aut, které nabízejí za stejný peníz podobný požitek z jízdy, navíc v otevřeném autě. Žádné? Ano, to je správná odpověď.

    • 05 Reagovat !

      foto Googlit

      Googlit 15.02.  20:08

      « Re: Tak nevím

      Beetle je auto pro holky ne pro gaye. Za to Miata to je pravý GAY symbol. Můžeš to obkecávat jak chceš. Pokud se ti MX5 líbí tak si gay, to je celé, nic víc v tom nehledej.
      • 20 Reagovat !

        foto rembaz

        rembaz 15.02.  22:27

        « Re: Re: Tak nevím

        Jj. Správny chlap jazdi aspoň H2.

        To sú zase názory. A áno, RFko sa mi páči a kúpim si ho.
    • 41 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 15.02.  20:13

      « Re: Tak nevím

      Když ten folcvágen má prostě těch 180kW proti 118 Mazdy...

      Co na tom, že moc nezatáčí... na dálnici bude fakt rychlejší!

      A pak, tyhle klasický auta se musejí moc řídit, a na to už dneska není nikdo zvědavej.
      Skoro nikdo.
      ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto Wawris

      Wawris 15.02.  23:13

      « Re: Tak nevím

      No barvy jsou ale fakt mizérie. Proto se skoro všecky prodávají v té soul red :-/
  • 40 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 15.02.  20:48

    Všichni

    chytráci co říkají, že 7,5 na sto je málo a že produkt koncernu je vlastně lepší, tak mám pro vás jednu radu: "Hoďte ty prospekty a tabulky do kanálu, a aspoň jednou v životě se s MX5, nebo RX8 svezte"!
    Jinak do té doby nepochopíte, co to znamená adekvátně využívat svůj výkon, co to v praxi znamená váha/výkon, a co to znamená mít k tomu kvalitní a schopný podvozek. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 16.02.  08:43

      « Re: Všichni

      Súhlas, niet nad osobnú skúsenosť. Na druhej strane nikto z nás zatiaľ nemá skúsenosť s touto targou a nevieme, do akej miery ovplyvní dynamiku a jazdné vlastnosti kovová strecha, ktorá pridáva nie malé kilogramy (naviac zvyšuje ťažisko). Filozofia MX-5 je o nízkej hmotnosti a z toho vyplývajúcej obratnosti, takže kovová skladacia strecha ide proti tomu a už čísla naznačujú, že ten vplyv vyššej hmotnosti nie je zanedbateľný. Osobne si myslím, že FR s 1,5kou bude akurát na také to plážové korzovanie; dvojliter bude iste dostatočný. Každopádne práve ťažšia RF by silnejšiu, fúkanú (kompresorovú) motorizáciu zužitkovala.
      • 20 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 16.02.  08:56

        « Re: Re: Všichni

        S RF jsem nejezdil, osobní zkušenost mám s normální ND. A musím říci, že 1,5 bych také nechtěl, i když nejede špatně. Zato dvoulitr je perfektní, ND se vyznačuje tím, že přestože jak ulitmátně sedí, je neskutečně komfortní, až má člověk pocit, jestli není oproti NC trochu podvozkově "vydechlá", ale je to fakt jen pocit.
        Tím že šlo skoro cca. 200 kg dolů, tak dobře jede. Jenomže to je ten marketingový problém, který mě napadl hned u uvedení ND - motor je furt ten stejný 118 Kw, takže každý nový zákazník co nemá zkušenost s předešlými generacemi, si vezme prospekt, mrkne do tabulky a řekne si, že je to vlastně staré auto.
        Už se trochu opakuju, jezdím pracovně hodně s koncernovými auty, mám je i celkem rád, jezdí dobře, ale jak prefektně mechanicky a podvozkově fungují mazdy, na to nemají.
  • 41 Reagovat !

    foto VIZI

    VIZI 15.02.  21:19

    Trapný golf

    Jak někdo může porovnávat tohle auto s golfem :no: to je středověk. Běžte už s tím VW do zadele němčouři.
    • 02 Reagovat !

      foto andy2210

      andy2210 15.02.  22:46

      « Re: Trapný golf

      take si myslim. Golf by tenle sportak roznesl na kopytech kdekoli a kdykoli vcetne zatacek. Prodejni uspechy budou nekde na urovni GT 86. Btw. kolik stoji Audi TT v zakladu?
      • 20 Reagovat !

        foto C30AMG

        C30AMG 16.02.  09:16

        « Re: Re: Trapný golf

        Andy, je to jako se sexem. Chceš si ho užít, nebo být co nejrychleji v cíli? Prožitek, chlapče, to je to slovo!

        ... a pokud chceš něco rychlého, pak je tu spousta lepších možností ve stejné cenové hladině. Třeba zánovní 335i.
      • 20 Reagovat !

        foto Wawris

        Wawris 16.02.  09:55

        « Re: Re: Trapný golf

        Já upřímně moc nechápu tu dnešní honičku za koněma. Provoz je hustý, média tlačí na bezpečnost na cestách a měření za každým bukem a přitom se pomalu každý pohoršuje nad auty, která nepřekonají trojnásobně okreskový limit... Přitom aby v nich měl řidič pocit, že se děje nějaká akce, musí se pohybovat v rychlostech, které jsou na okamžitý řidičák pryč.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 16.02.  10:56

          « Re: Re: Re: Trapný golf

          No ono to není tak moc o vysoké rychlosti jako spíš o akceleraci. A k tomu potřebuješ koně. A krouťák. A to ti dnešní zemisovaný dvoulitr bez turba už nedá. Jo, ještě nedávno, i taková 1.8 v Hondě s VTECem, když jsi hezky podřadil před zatáčkou a udržel ji nad 6000ot/min, akcelerovala výtečně... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Wawris

            Wawris 16.02.  13:42

            « Re: Re: Re: Re: Trapný golf

            Jak jsem psal výš - ND 2.0 je první Miata, která jede. Předchozí nezemisované generace jsou proti současnému zemisovanému dvoulitru jak astmatičtí osli (snad s výjimkou NC 2.0). Zkoušeli jsme i duel ND 2.0 proti 1.8 NBFL s kompresorem a ND ztrácelo tak nepatrně, že to ani nestojí za řeč.
            Hondí motory jsou kapitola sama pro sebe, na ty se bohužel bezprostřesnotí reakce a charakterem nechytalo skoro nic ani kdysi, natož teď. Ale ten skyactiv dvoulitr má takový velmi hutný střed a fakt Miatě sluší. I kdžy nějaká K20 to pořád není :-)
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 16.02.  14:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trapný golf

              Jel jsem s dvoulitrovou 3kou, ale v porovnání s 3 MPS to byl jen slabý odvar.
  • 10 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 15.02.  22:24

    Kurzy čteni

    Nevsim jsem si ze by to auto nekdo srovnával s golfem. Ani ja ne. Zato vidím, ze je tu několik sotva pologramotnych diskutérů, kteří by potřebovali zpět na zakladku.Takze Srovnával jsem pouze cenu tech dvou aut, která je v cr u Mazdy nastavena brutálně vysoko. Golf gti ma svy přednosti a mx5 zase jiny.
    • 30 Reagovat !

      foto Wawris

      Wawris 15.02.  23:16

      « Re: Kurzy čteni

      Klasický sporťák byl, je a bude vždycky dražší. To není o přednostech, ale o vývoji, unikátní platformě, počtu vyrobených kusů... Cena je +- stejná jako u předchozích generací a souhlasím, že trochu sundat by to mohli. Už jen s ohledem na ceny v DE.
      • 20 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 16.02.  07:56

        « Re: Re: Kurzy čteni

        Je zajímavé jak si pořád celkem vysoko drží cenu řada NC po druhém faceliftu, skoro je to na úrovní poslední generace.
  • 03 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 16.02.  07:53

    Předražený hnusný auto !

    S výkonem poštovní dodávky a navíc mě serou MAZDA - náckové co pochválí i upadlý nápis mazda. 8-s
    • 30 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 16.02.  08:05

      « Re: Předražený hnusný auto !

      Už jsem to psal výše, zkus si někdy do nějaké mazdy sednout, jak umí sladit pedál spojky s řazením jednotlivých kvaltů, jak jim chodí řadičky, jak umí naladit podvozky, jak umí konstruovat benzínové motory. A takhle jim to chodí i po 5-7mi letech.
      • 01 Reagovat !

        foto kaiserlabus

        kaiserlábus 16.02.  10:15

        « Re: Re: Předražený hnusný auto !

        Seděl jsem ve CX3 sedí na silnici jako normální víceprvek, nic speciálního. Motor jede odspoda do 2tis. pak nic až zase od 3tis. Nechápu jak by mohlo jezdit úsporně. Četl jsem spotřebu na foru Mazda a pak z něj vypadlo, že z kopce vyřazuje apod. Škoda objemu bez turba.
  • 00 Reagovat !

    foto VIZI

    VIZI 16.02.  20:53

    M

    Teď na prima cool tak můžete kritizovat saláti
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tajemný tvor zaplavil pobřeží Kalifornie. Jsou jich tisíce a znemožňují rybolov

Tajemný tvor zaplavil pobřeží Kalifornie. Jsou jich…

Obyvatelé Kalifornie nebyli v červencových vedrech jediní, kdo zaplavil pláž podél severního pobřeží. Oceán v…

Počasí s Honsovou: Tropy podusí Česko i o víkendu. Pak přijdou hromy a blesky

Počasí s Honsovou: Tropy podusí Česko i o víkendu.…

O víkendu se vyšplhají teploty na 30 °C. Počítat ale musíme i s bouřkami, které budou v některých částech…

 

iSport.cz

PŘESTUPY ONLINE: Žádný Fribourg, Řepík jde ze Sparty do Slovanu

PŘESTUPY ONLINE: Žádný Fribourg, Řepík jde ze Sparty…

ONLINE | První máj je lásky čas, ale pro hokejové fanoušky také dnem prvních oficiálních přestupů. Právě 1.…

Boasson Hagen unikl a na Tour slaví! Před časovkou drží náskok Froome

Boasson Hagen unikl a na Tour slaví! Před časovkou…

Nejdelší etapu letošní Tour de France vyhrál po 222,5 kilometrech Edvald Boasson Hagen. Norský cyklista zaútočil…

 

Reflex.cz

Příběh dojemné fotografie Marlene Dietrichové poklekající před ruským spisovatelem Paustovským

Příběh dojemné fotografie Marlene Dietrichové…

Marlene Dietrichová byla celosvětově známou a uznávanou herečkou a zpěvačkou. Konstantin Paustovskij byl ruský a…

Další katoličtí pedofilové: Prověřme všechny církevní školy!

Další katoličtí pedofilové: Prověřme všechny církevní školy!

Zase praskl jeden skandál o laskavosti a dobrotě katolických pedofilů. Tentokrát se vyjevilo, že v Řezně…