To co se od Mazdy čekalo, je nyní oficiálně potvrzeno. Stejně jako u předchozích MX-konceptů, dostane také Crosssport sériovou podobu. Nedočkavci nechť nejásají. Stane se tak zřejmě v roce 2006, Evropa se dočká o rok později.
kdy je dobře se zastavit a popatřit tu zoufalost tvarů a křivek. S tímhle bych tedy s uvedením na trhy rozhodně nespěchal. Co to je? On tam někdo zkouší jako zlepšovák udělat auto? Tak pánové, jestli tohle je cesta dopředu, tak já vyskakuji z vlaku.
..asi ti to muselo dát hodně práce poskládat za sebe písmenka tak aby to dalo slovo... ale ještě musíš hodně trénovat... kdyžtak se poraď s někým chytřejším a zeptej se na takový zařízení, kde tě to naučí... říká se mu škola... ty mentální gigante..
Skloňování sice vázne, ale jsou správně všechna i/y A ty bys měl obzvláště ocenit nick čtyři tečky Třeba se dočkáme a "...." začne místo urážek psát i názory. Každý jsme nějak začínali. Můžu doporučit takový ty písmenka na papírových čtverečkách. Skvěle se na tom dá pocvičit skládání slov. Já krtka zásadně skládám nejdřív z papírových čtverečků. ps: pod New new beetle zase řádím.
Ale já to myslím vážně. Už dlouho jsem to neviděl napsaný správně. Horší je už jenom přinutit novináře, aby psali Infiniti a ne Infinity. Normálně bych na tom tak nebazíroval, ale pak si člověk (nebo krtek) chce najít informace, protože ho to auto zaujalo. To se pak nahledá.
ta to tady celý zválcuje... už teď snad nikdo nepochybuje o jejím nasazení a úspěchu.. Konečně se dočkáme.. konečně budeme mít možnost potkávat na ulicích a v lese krásnej crossover.. Tohle bude závidět i Simir Gerchan... Ne.., nezačnu kvůli tomu jezdit na ryby, ale asi se dám na věštění.. když mi tam šupnou tu skleněnou kouli.. Nebo je to globus místo navigačky..??
Já bych jí koupil, kdyby nechali stejný středový panel. Ale to určitě nehrozí a tak se Enterprise zase nekoná. A uznávám...možná bych ten panel časem vymontoval a přidělal do nějaký fajnovější káry.
Achjo, chlapi chtělo by to trošku ubrat ten subjektivní plyn (GTI-VW; Lones-ameriky) a oprostit se od toho, kterou značku preferuju. Netvrdím, že ta obluda od mazdy je něco extra, ale za to může VW a ten jeho pohřební Touareg, kterej v Evropě odstartoval masivní poptávku po SUV. A když je poptávka, tak je i nabídka, ne? Ale jestliže bude ten Crossport, alespoň z půlky tak dobrá jako černá RX-8 co mi spinká v garáži nebo vínová Xedos 9, co na ní tak závistivě hledí, jdu do toho! A je mi jedno, že se budu s Huckleberry Finnem projíždět po Mississippi P.S.: Kdyby tam šópli Wankela...
Já jsem objektivní převelice velmi (jen holt chválit lepší, tomu se prostě neubráním )Uznal jsem, že ten koncept má nepřekonatelně nádherný interiér ovšem posteskl jsem si, že takhle v sérii asi vypadat nebude. Nikde jsem Mazdy nehanil, takže klid. Kdybys to tu četl častěji, tak víš, že tu často japonce bráním.
...to nebyl útok na tebe, jenom připomínka Špatně jsem to formuloval. Respektive, formuloval jsem to jak jsem chtěl, ale vyznělo to jak jsem nechtěl. Tvoje slabost pro ameriky je všeobecně známa, ale jinak v pohodě Co se týče oné subjektivity, to je Achillova pata GTI-ho, tam je to až nepochopitelné...
Hezky jsi to napsal Ovšem ty dve špatné zprávy ti musím sdělit - tak Layne, za prvé ani trochu plyn ubírat nebudu, přičemž oprošťovat se nemám od čeho... asi to tu čteš tak málo, jak málo publikuješ. A za druhé k té Mazdě - Ty si opravdu myslíš, že když tu občas vystupuji jako Vw guru, tak že se neumím podívat třeba na Mazdu objektívníma očima? Já nepotřebuji konfrontovat Mazdu ani s Tuaregem, abych na první pohled viděl tu zoufalost. Mimochodem, Layne, dodnes jsem nepochopil lidi, co si od Mazdy můžou koupit něco jiného než MX5. Samostatná kapitola jsou tzv Xedosáci...to je na román. A popravdě, já myslel, že už vymřeli na nudu. Tak doufám, že tys světlou výjimkou a že bys nám to tu dokázal podrobně vysvětlit.
Á, vidím, že do vosího hnízda jsem píchl Rozumím Tvému rozhořčení nad mojí účastí ve výsostných vodách diskuse na www.auto.cz, ale dovol mi ti připomenout, že každý jednou začínal...určitě i ty, ne?A k těm mazdám: MX-5 je famózní, čehož jsou důkazem prodejní čísla, RX-8 je po stránce techniky super, ale v čem je naprosto nepřekonatelná, je pocit z jízdy!!!Bzučící Wankel, prázdná okreska,vzrušením zpocené ruce na tom perfektním volantu...prostě krása, doporučuju zkusit! A Xedos? Dobře, image se nemůže rovnat německé konkurenci, ale spolehlivost (ta moje má najeto 214 tis. a jediná závada bylo rozbité okénko, motor s Mullerovým cyklem je perfektně odhlučněný, silný, mocně zatahující v celém spektru otáček, nadčasový interiér, spousta místa pro nohy a hlavu...zní to jako popis nové A6 (až na ten motor), ale uvědom si, že tohle auto se vyrábí od roku 1994! A ani po těch dlouhých 11 letech neztrácí kouzlo. Xedos je narozdíl od inertních "prémiových sedanů" osobnost. A to je důvod, proč ho bráním...
A ještě jedna věc: proč je Harley-Davidson tak oblíbená značka, i přesto, že všichni ví, že ty motorky jsou nespolehlivý, hlučný a pomalý? Proč si lidi místo toho nekoupí super japonský mašiny, který šlapou jako hodinky a jsou technicky dokonalý? Protože z Harleye máš ten pocit, ten feeling, víš, že to neni jenom stroj, ale něco jako živej organismus. A přesně takovej je Xedos, technicky se nemůže rovnat M-B E, ale pocitově ho zašlape do země. A o tom to je. Z aut by se něměly stát stroje pro denní potřebu, nějaký mikrovlnky, který posuzuješ podle image výrobce, historie, nebo na základě strohejch technickejch údajů...Howg
Pokud tady Layne začínáš, cením tvou odvahu se v prvním příspěvku dotknout mého publikování o Vw. Tak jen na okraj - zásada - píšeme o autech, o druhých jen humorně, a čas od času sem zbloudí blb, a toho je třeba sejmout. Takže, to beru jeko uvodní tvůj příspěvek a myslím, jak jsem te četl, že to tu vedle sebe zvládneme, dokonce myslím, že budeš "umět" napsat. Jenom prosím tě nemíchej krevetovej salát rukama od sazí - Xedos je spolehlivé auto (to je i Logan), ovšem přirovnávat imidž Xesodu k imidži Harleye, no tak to je hodně silná káva Tak prosím tě, uber trochu plynu na emocích, a subjektivních názorech a soustřeď se víc na fakta P.S. Apoštola krás doufám máš přečteného dost jsem se na něm namakal
GTI, GTI... podle tebe evidentně všichni, kteří nepublikují stejně jako ty, neumějí číst. Kdykoliv někdo napíše proti VW, tak se trefí do černého a ty startuješ jak postřelená husa. To že nejseš schopný ty pochopit, proč si někdo kupuje Mazdu, je úplně stejný jako si já nedovedu představit, že si někdo koupí VW. Mazda alespoň umí vyrobit auta několika segmentů, ve kterých strčí VW do kapsy. Posaď se do nových modelů a pak to srovnej s VW - tvrdým, strohým, nudným. Zkus si ve slovníku najít pojem "objektivní" a jen se za něj neschovávej.
A za další, tvého publikování se může dotknout kdokoliv - je to veřejná diskuze a pokud bude v úrovních slušného chování, tak nevidím problém rovnat nějaké blby do laťě. Nebo je blb každý, kdo neřídí VW?
Ukončím to tvými slovy "uber trochu plynu na emocích, a subjektivních názorech a soustřeď se víc na fakta"
Tím blbem jsem samozřejmě myslel toho, kdo píše sprostě... Takže toho je opravdu potřeba sejmout. Ale, že by se tu nevedla diskuze na úrovni jsem si nevšiml. Ani toho, že netrpím kritiku. Ostatně, zkus napočítat kritiky VW a jeho zastánce... Tak z tohoto pohledu si tvůj příspěvek trochu hodně protiřečí. Opravdu se ti zdá, že VW kritik to ode mně schytává a já ne? Můj pohled na Mazda Xedos byl a je velice kritický, to s VW nemá nic společného. Musíš se naučit rozeznávat to, co píši pro pobavení a to kde prezentuji své názory, třeba na ten pokus Mazdy udělat hezké auto v segmentu, kde se hezká auta dělat nemaj. Z tvé poslední věty je zřejmé, žes vůbec nepochopil, že ta slova jsem uvedl jako žert v odpovědi kolegovi Laynovi. Takže, ZZ, uber u sebe na "blbé" náladě, povznes se trochu a můžem tu spolu i žertovat. A třeba čas od času se utkat nad "krásou" a "obsahem" Mazdy obecně. Tady... v kolébce toho nejkrásnějšího, co kdy bylo v autech vykonáno. (S lehkou odbočkou přes USA, abych to od Lonese neschytal ).
Johnny Cash - Cadillac, One Piece At A Time - část II.
Hned další den jsem se z továrny vymotal jak lasice / Pomohli mi kamarádi a velká krabice / Spocený vracel jsem se domů s převodovkou v ní / Není to můj styl tohleto kradení / Ale věřím, že GM mé auto nechybělo / Protože sestavit ho hodně roků chtělo / Další den jsem vynesl ven palivovou pumpu / A ještě den potom motor i celý podvozek z gruntu / A kolik vážily všechny ty chromové ozdoby / I když malé, tak těžké byly tyhle potvory / Snadno se pašovaly matice, podložky a šroubky / Větší kusy musel jsem promýšlet do hloubky / A protože dlouho běželo všechno jak má / Začal jsem ho sestavovat, když padla tma / Tenkrát poprvé mi došlo, že něco nesedí / Můj osmiválec drnčel jako té dé í! / A převodovka vůbec neřadila / Vždyť stará byla jako Elvisova díla