Myslím, že CX7 byla jedním z těch 5 nejpovedenějších SUV na trhu... Bude mi chybět. Naproti tomu CX5 je možná skvělý automobil, ale designově nesahá CX7 ani po pověstné kotníky. A CX9 je jen na benzínu, ta se v Evropě nechytá (pouze v Rusku).
CX-9 s 3.7 V6 prerobené na LPG je úplný ideál. Nerozumiem prečo sa nechytá, resp. prečo sa ani nepredáva. Keby to dali s fabrickým LPG, tak nie je o čom.
Buď letos a nebo příští rok se představí nová Mazda CX 9, která se bude prodávat v Evropě a měla by dostat komplet motory Sky jak benzín tak i diesel, vím že se šušká že benzínový motor by měl být V6 a diesel 4 válec s dvojitým přeplnování a měla by shodit prý až 300kg na váze. Uvidíme co Mazda představí v Británii. JInak je to škoda že Mazda ukončuje výrobu CX 7, zrovna příští rok se chystám pořídit nějaký zachovalejší exemplář s benzínovým motorem ;-)
CX5 urcite hezci interier nema, snad krome lepe resene navigace, staci se podivat, jak je resena (resp. neresena) stredova loketni operka u CX5 tady to mela CX7 reseno rozhodne lepe uz jenom tim, ze ten stredovy tunel je celkove posazen vys nez u CX5 a tudiz i prevodovka a vsechny ostatni prvky jsou vys a pusobi to dospeleji a luxusneji nez u CX5 a clovek se citi jakoby vic obklopen hmotou, podobne, jak tomu je u nemeckych luxusnich aut. Tohle reseni, co ma ted CX5 vic odpovida nejakemu beznemu SUV a nicim neurazi, ale ani nezaujme, ale chapu, ze to je dost subjektivni nazor a kazdemu se libi asi neco jineho... :-)
Myslim, ze je to chyba, jelikoz ten model byl stale zivotaschopnej a svezi, mel skvely (i po letech) design, coz u CX5 dle meho nazoru uz tak neni, stacilo udelat par kosmetickych zmen na palubovce, trosku jeste zapracovat na vybave a dat SKY motory a prevodovky a klidne to mohli bouchat dal i bez snizovani hmotnosti na sasi a kastli a verim, ze by se prodaval dal a mozna i lepe nez doposud... ;-) Skoda Mazdo za ten podle me dost neuvazlivej krok, opravdu skoda! :no:
Devítka je skvělé auto, ale velikostně již konkurent Q7.
Pětka je pro vyšší postavy prostě malá (zvlášť vzadu).
Rozdíl ve velikosti cca 555 versus 507 cm je propastný a v rozporu s vyjádřením Mazdy by NAOPAK vyžadoval jeden mezimodel, kolem 4.8m, který by byl velikostně IDEÁLNÍ rodinné pětimístné auto. CX7 měli ponechat, výrazněji ji zvětšit a nasadit také skyactive.