Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda: rodinu rychlíků MPS rozšíří roadster MX-5 MPS

Mazda rozšíří rodinu rychlých modelů MPS o divoký roadster Mazda MX-5 MPS.
Zpět na článek
18. 5. 2006 10:49
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 11:03
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 11:07
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 11:19
neregistrovaný "Tibby"
18. 5. 2006 11:22
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 5. 2006 11:27
neregistrovaný "Tibby"
18. 5. 2006 11:37
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 5. 2006 11:54
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 11:18
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 5. 2006 11:26
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 11:57
neregistrovaný "bbleach"
18. 5. 2006 16:30
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 11:58
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 16:31
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 11:59
neregistrovaný "Frollo"
18. 5. 2006 16:32
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 12:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 5. 2006 16:33
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 13:47
neregistrovaný "Viper"
18. 5. 2006 16:33
neregistrovaný "GTI"
22. 5. 2006 12:25
neregistrovaný "jajaja"
18. 5. 2006 16:51
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 18:59
neregistrovaný "Charger"
18. 5. 2006 19:40
neregistrovaný "Tibby"
18. 5. 2006 21:40
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 21:43
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 20:17
neregistrovaný "MadPete"
18. 5. 2006 21:33
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 21:56
neregistrovaný "MadPete"
18. 5. 2006 23:52
neregistrovaný "Tom"
19. 5. 2006 05:57
neregistrovaný "ovečka"
19. 5. 2006 11:42
neregistrovaný "Tom"
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 10:49
výborný krok
MX-5ka je svojím spôsobom taká motokára a s 250k pod kapotou to bude radsť šoférovať. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 11:03
RAKETA MX-5 MPS
Tak i když zrovna s tímhle hezounem nemusíš toužit bejt v dlouhým táhlým první nahoře, vždyť MX-5 je o stylu, o kráse, o požitku, nikoliv o krvi... může se někdy hodit... mít pod kapotou 250 samurajů v jednom šiku. Zvedám palec :yes: Nemusí pršet, stačí, když kape... tohle je pro mě opravdu svěží východní vítr... BRAVO Mazda :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 11:07
Re: RAKETA MX-5 MPS
:yes: MX-5 je štýl ,ktoré s nových roadsterou sa môže pochváliť plátenou strechou?je to škoda plachta je predsalen väčšia romantika
neregistrovaný "Tibby"
18. 5. 2006 11:19
Re: RAKETA MX-5 MPS
Boxster :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 5. 2006 11:22
Re: RAKETA MX-5 MPS
Tak tak... :yes: O to víc zamrzí, že i Mazda za pár měsíců představí MX-5 s kovovou střechou - holt i legendy někdy podléhají módním trendům... :-(
neregistrovaný "Tibby"
18. 5. 2006 11:27
Re: RAKETA MX-5 MPS
Taky jsem z toho byl na porcelán, ale bylo mi zde vysvětleno, že to bude jen další možnost - plátěná střecha nezanikne a bude se nadále nabízet :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 5. 2006 11:37
Re: RAKETA MX-5 MPS
Já vím, plátěná varianta naštěstí zůstane... :yes: Ale přesto - k téhle ikoně se mi prostě kovová střecha nehodí ani jako alternativa...Ale chápu, že kvůli mému zpátečnickému pohledu si asi v Mazdě neřeknou, že na tuhle část trhu kašlou... ;-)
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 11:54
Re: RAKETA MX-5 MPS
srdce im to nedovolí
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 5. 2006 11:18
bez titulku
Tak to jsem zvědav...Na první pohled to zní jako dobrá zpráva - o MX-5 se vždy říkalo, že její podvozek by snesl výrazně více výkonu, než jí kdy Mazda věnovala...Ovšem na druhou stranu MX-5 proslula především perfektním vyvážením a ovladatelností - dokonalé rozložení hmotnosti 50/50... :yes: Jsem zvědav, jak si inženýři z Mazdy poradí s oříškem, aby tenhle nárůst výkonu nebyl na úkor ovladatelnosti (v důsledku příliš těžkého předku)... Pokud to svedou (a že jsou to kluci šikovný už prokázali dostatečně ;-) ), bude to famózní sportovní nářadí - ne že by doposud nebylo... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 11:26
Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
Včera jsem se byl zas po dlouhý době projít ve vnitřní zóně. Všude sterilní vzduch a ticho, jen šumění klimaček. Nijak moc mě to nebere, ale je to pořád lepší, než se válet ve třetím patře týhle třistametrový trubky na Proseku v koji, co ji mám po svým dědovi. Deset metrů. Ještě, že jsou čtvereční. Tady mám celou svou přítomnost i minulost. Na budoucnost nepotřebuju nic, tu tady nemá stejně nikdo... V krabici od keksů si oprašuju tři autíčka. Jsou z kovu a vejdou se mi do dlaně. Jedno mi věnoval už dávno kámoš. Má zlatavou barvu, myslím to autíčko, a na spodku vyražený logo Cadillac. Vzadu dosvisla malilinké blinkry. To nebaštím a nebaštil jsem to ani tehdy, jenže ten kámoš, Lones... nebo jak to komolil, ten na ně byl. Ty ostatní dvě jsou modely z historický řady Burago - Porsche 911 a Alfa cross, ta má švih. Měl jsem ještě Espace, ale toho jsem tady na patře vyměnil s Radiem (dobrej kluk, ale někdy mě štve) za žárovku. Žárovka - tak to je něco. S tím se kdysi svítilo. Večer si ji často beru do dlaní, zahřejvám ji a představuju si, jaký to muselo bejt, když si lidi sami rozsvěcovali. Těch 300 luxů 2 hodiny denně mi teda setsakra nevyhovuje. Androida poznám na padesát metrů. Čučej kolem - pravá levá, pravá levá. Tohle je zatím neodnaučili, kdo taky. Nemiluju ani kyborgy ani replikanty. Nemusím žádnýho. Ještě si živě pamatuju na aféru se Svatým Václavem. Koukali jsme na to na patře asi čtyři pohromadě, teda každej do svýho mobilu (divný slovo) skoro v přímým přenosu. Kyborgové tehdy ohryzali Svatýmu Václavovi koně, a to nám lidem, co maj srdce nebo to co z něj v týhle pakárně ještě zbylo, pod nos moc nešlo. Měsíc ho pak hlídali replikanti, ti jsou loajální, a pak koně i s Václavem odvezli a namísto bronzový sochy postavili plastovou repliku. A na tohle už si ti zmršení kyborgové nechaj zajít chuť. Jim nestačí, že maj na každým rohu automat s Castrol olejem co obsahuje mosazný částice. Nemaj vychování. Po městě chodí málo lidí. Je to problém, auta se sunou bezhlučně, sehneš se pro ztracenou plastkartu a koupíš jí přímo do čumáku. Jenže já mám auta rád. Hlavně veterány. Miluji hybridy. Dole v Karlíně kvůli nim dodejchává ještě poslední pumpa. Nemaj šanci, ale pro mně maj svý kouzlo. Na displeji mobilu mám Priuse. Jeden z prvních (abych se nespletl, kámoš z patra, Mates, ten by mi to neodpustil) co jezdil. Měl volant, ani nevíte, co to je, že jo? Často sedávám na ochozu u Musea nad Sv. Václavem a sleduju, jak se to kolem šine. Občas mi někdo zamává, to je stopro člověk, a to mi zvedne náladu. Většinou ale řídí tupí kyborgové. Do toho bych nepřised ani kdyby šlo o jedničku bavoráka. Dělaj je už ve čtvrtý generaci a dělaj je pořád krásný. Bavoráci maj výjimku z omezené rychlosti. Můžou to pálit i čtyřicítkou. Děda mi vyprávěl o dobách, kdy se prej jezdilo i ve Škodovkách cross stopadesát. Tohle je jediný, co od něho neberu. Takovej nesmysl... Ale zeptámse na to ještě večer u nás na patře Ciella nebo Marka, ti znaj, taky dělaj do aut. Jo, můj děda..., na plastkartě měl až do svýho konce v rubrice BIO číslovku 100. Sto procent! A takovejch bylo málo, to mi věřte. Svýho dědu jsem miloval. Já mám na plastkartě taky 100% bio, do mě žádnej implantát nedostanou. Od Muzea to vždycky vezmu Václavákem dolů a často pak zabloudím až na Karlův most. Tam ještě potkávám nefalšovaný lidi. I když, prej se mezi ně pokoušel nedávno vetřít jeden replikant s uměleckejma vlohama. Houby vlohama, chtěl černý plastkarty na tu jejich břečku co do sebe v jednom kuse lejou. V Karlovce mě zmerčila kyberpatrola, co tu hlídá pasáky z východu. Mám propadlej kredit na plastkartě a to je dneska hrdelní zločin. Prosmejkl jsem se do Kaprovky a koukal zmizet. Mazal za mnou. Neměl jsem žádnou šanci, zbejvalo mi jediný. V kapse jsem měl pro strejčka příhodu magnet z repráku. Vymontoval jsem ho z radia, co dědovi hrávávalo jeho oblíbený songy. Baterie už bych dnes do něj nesehnal. V mžiku jsem plastkartu přetáh v kapse přes ten magnet, otočil jsem se a pozvolna, aby mě neprozradily rozšířený zorničky jsem k němu pozvedl svůj pohled. Předal jsem mu kartu ke kontrole. Rytmicky mu poblikávaly ty jeho chladný elektrooči, byl evidentně zmatenej. Nahlásil mi, že má nejspíš poruchu identifikátoru... To víš, že jo, ty žabáku, pomyslel jsem si, ale srdce, to jsem měl až v krku. Díky dědo, vždycky jsme si rozuměli, viď. Kartu mi vrátil a já se dekoval. Plastkarta se za chvíli zmátoří a já taky. Mě teda nikdy nedostanou. Mě ne! Ty magnety jsem vymontoval tenkrát oba dva, jeden jsem Trackerovi vyměnil za prospekt mý nejmilejší káry. Jo, Tracker, ten je taky vod nás z patra. Má na zdi parádní foto Mazdy MX-5 modelovýho roku létapáně dvatisícepět. Parádní kus.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "bbleach"
18. 5. 2006 11:57
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
valim voči :yes:
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 16:30
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
;-) :yes:
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 11:58
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
vynikajúce :yes: GTI neplánuješ nejakú knihu??mnohý z nás by si radi prečítali postrehy zo sveta motorizmu
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 16:31
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
... :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Frollo"
18. 5. 2006 11:59
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
:yes: :yes: :yes: A o tom Lexu IS se sedmou generací hybridního motoru TDI si nenapsal? :-)
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 16:32
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
Sci-fi nepíši ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 5. 2006 12:15
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
:-) :yes: Moc pěkný vzpomínky na budoucnost. :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 16:33
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
;-) :yes:
neregistrovaný "Viper"
18. 5. 2006 13:47
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
:yes: :-)
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 16:33
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
:yes: ;-)
neregistrovaný "jajaja"
22. 5. 2006 12:25
Re: Z LÁSKY K MX-5 (Prosek 1)
parada :yes:
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 16:51
OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
Lexus se rozhodl vstoupit do seriálu American Le Mans. Lexus připraví speciál odvozený z modelu IS350(!) disponující výkonem 450 koní. Hmotnost auta bude méně než 1270 kg! Závodit budou v kategorii GT2S s vozy kategorie GT2 "The factory team will field two Lexus IS350s for the full season in the new GT2S category which allows sedan-style vehicles to compete for positions, podiums and points in
GT2." Brácho, chceš znát soupeře lexusního sedanu IS? To se raději něčeho chytni.. Porsche 911 GT3 RSR, Ferrari F430GT, BMW M3 GTR atd. Brácho, doufám, že nemáš zatměno jako obvykle.. že Ti to dneska aspoň trochu pálí a že si nešlapeš na vedení >:-[] ;-) Představit si tu krásu.. lexusní sedan IS soupeří s Porsche a Ferrari.. dokonce jim třeba časem natrhne pozadí.. dochází Ti to? To je drzost co? Takové ikony a oni se klidně rozhodnou jít s nima do souboje, bejt Tebou, vrátim se zpátky do jeskyně >:-[] ;-) Lexus ruleZZ
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Charger"
18. 5. 2006 18:59
Re: OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
Ještě lepší je jak ted Toyota jezdí ovály s Camrym....-já si vždycky říkal že tam něco sportovního musí být.. >:-[] :yes: 8-s
neregistrovaný "Tibby"
18. 5. 2006 19:40
Re: OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
Ovály? :-) Podívej se do japonska, konkrétně na seriál SuperGT ;-) Lexus SC430 ::: 1.kolo, Suzuka: 1. místo. 2.kolo, Okayama: 5. místo. 3.kolo, Fuji Speedway: 1. a 2. místo... Jen dodám, že tenhle rok Lexus v seriálu SGT debutuje.. ;-) Jojo, Lexus ruleZZ :yes:
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 21:40
Re: OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
SuperGT nepravidelně sleduju, Lexus opravdu slušně válí :yes: Jen škoda, že se o tom tady skoro nikde nepíše.. ještě, že je internet, jinak by člověk téměř neměl šanci zjistit co se děje ve světě.. BTW Lamborgini a SuperGT - docela ostuda, když se museli stáhnout do nižší třídy.. tady o tom člověk nic neslyší, uveřejnují se jenom informace, který VWyhovují :-( :no:
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 21:43
Re: OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
samozřejmě Lamborghini ;-)
neregistrovaný "MadPete"
18. 5. 2006 20:17
Re: OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
Poctive louskas PR, jen co je pravda. Takze muj Yaris vlastne prohani Ferrari 248 F1 >:D
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 21:33
Re: OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
A spousta tvejch známejch má pod kapotou 1.2 HTP DTM RS >:-[] ;-) Jde o to, že spousta "expertů" na tomhle serveru je schopna donekonečna plkat o tom, jak Toyota nemá historii (první auto postaveno tuším kolem 1935), jak nemá tradici v motorsportu apod. Tak že jako obvykle, pouze plním svou občasnkou povinnost, informuji ovečky a snažim se rozšířit jejich omezený rozhled ;-)
neregistrovaný "MadPete"
18. 5. 2006 21:56
Re: OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
Vsak kvuli oveckam se do motorsportu leze, aby si mysleli, ze s dizlovym IS si kupuji GT3 a ze v Twingu najdou Alonsovu helmu :-)
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 23:52
Re: OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
Dělá to tak každej.. já jen aby zas někdo neplkal nesmysly ;-\ Na Toyotě v motorsportu se mi líbí jedna věc, jde do toho za sebe. Třeba F1: žádné kupování zavedené stáje (ne, že by na to Toyota neměla), ale raději začnou na zelené louce, raději se budou pár let plácat v blátě, učit se z chyb a získávat zkušenosti.. ale výsledky, to budou jejich výsledky, jen jejich zásluha, tohle vysoce oceňuji :yes: a zároveň nepochybuji, že případný úspěch x-násobně marketingově využijí (což není nic špatného, zvláště když to bude jejich úspěch).. srovnej to s jinejma automobilkama - spolupracují nebo nakoupí poíl v zavedené stáji, která má dlouholeté know-how, cpou do ní peníze a dodávají motory.. jen že tohle já neocením, případné výsledky jdou hlavně na vrzb dané stáje, automobilka "jen" asistuje.. třeba VW, jestli se jednou rozhoupe a vstoupí do F1, tak vsadim svoje kalhoty, že tam vstoupí prostřednictvím koupě/spolupráce se zavedenou stájí - úspěchy mohou přicházet hned a VW bude dělat machry (tak jako jiné automobilky v F1).. u mě je tohle srabáctví.. jestli jsou akt dobrý, tak by na to měli jít od lese a začít také na zelené louce a pak všem ukázat, jak na tom jsou
neregistrovaný "ovečka"
19. 5. 2006 05:57
Re: OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
No nahradit jeden omezenej rozhled druhym omezenym (tvym), no nevim ;-)
neregistrovaný "Tom"
19. 5. 2006 11:42
Re: OT: když už jsme u těch japonských stíhaček
Obecně rozšířený omezený rozhled + můj omezený rozhled = dva omezený rozhledy.. a to vždycky bude víc, než jen ten jeden omezený rozhled, vlastně už je to takový docela neomezený ;-)