Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda RX-8 s automatem a novými barvami

Originální sportovní automobil Mazdy s rotačním motorem RX-8 bude od poloviny října dostupný s automatickou převodovkou a několika vylepšeními.
Zpět na článek
22. 8. 2006 10:29
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 10:47
neregistrovaný "Tibby"
22. 8. 2006 10:56
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 10:58
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 10:57
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 12:19
neregistrovaný "STAVROS"
22. 8. 2006 10:59
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 10:56
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 11:00
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 11:07
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 11:08
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 11:12
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 11:18
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 11:47
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 11:58
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 11:59
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 11:44
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 11:50
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 11:52
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 12:01
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 12:06
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 12:23
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 12:27
neregistrovaný "sepo"
25. 8. 2006 11:53
neregistrovaný "a.l.i."
22. 8. 2006 12:25
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 12:38
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 12:41
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 12:42
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 12:43
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 13:10
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 13:24
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 13:25
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 13:41
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 13:50
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "Emmel"
22. 8. 2006 13:53
neregistrovaný "MAR"
22. 8. 2006 13:44
neregistrovaný "MAR"
22. 8. 2006 14:01
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:08
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 14:15
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 21:13
neregistrovaný "well"
22. 8. 2006 22:34
neregistrovaný "well"
22. 8. 2006 23:51
neregistrovaný "ignor"
24. 8. 2006 13:56
neregistrovaný "Baca z Liptova"
25. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "a.l.i."
23. 8. 2006 02:49
neregistrovaný "assasin"
24. 8. 2006 09:12
neregistrovaný "donald"
25. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "a.l.i."
21. 3. 2007 12:33
anonym
21. 3. 2007 12:33
neregistrovaný "vcvcvcvc"
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 10:29
Automat
S tím automatem, nevím, tomu autu zoufale chybí krouťák, automat může tento nedostatek pouze zvýraznit. :-O
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tibby"
22. 8. 2006 10:47
Re: Automat
Wankel je třeba točit, točit a točit. Ve vysokých otáčkách se Ti odmění lineárním zátahem, kultivovaností a nádherným zvukem. Krouťák tomu autu nechybí, RX (7/8) není zařazením taxikářský turbodýzl. Je to sportovní vůz a tak od něj nečekejme nerelevantní.
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 10:56
Re: Automat
Bože to snad nemyslej vážně dávat k Wankelu automat.... 8-s
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 10:58
Re: Automat
no jak visíš tak myslej. Ale kdo ví nikdy nekoupí ;-)
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 10:57
Re: Automat
Správně...ale to lidem nezasvěceným nevysvětlíš. Wankel je dřina a vyžaduje mistrovské vzládnutí spojky a plynu. A když to člověk umí je to čistá radost řídit něco tak dokonalého jako RX-7 potažmo RX-8 je.
neregistrovaný "STAVROS"
22. 8. 2006 12:19
Re: Automat
Trosku nechapu to zvladnuti spojky, s RX-8 jezdim docela casto a musim rict,ze se mi s ni jezdi opravdu pohodove a prijemne. Zadna drina, spise naopak.
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 10:59
Re: Automat
Každý sportovně laděný motor potřebuje točit, většina z nich dosahuje max. krouťáku v horní třetině otáček, tvoje pozn. o dýzlu je v tomto zcela mimo. Krouťák tomu autu chybí, za to já nemůžu, je to vlastnost Wankelu. Proto moc nechápu automat, ten tomu nepomůže.
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 10:56
Re: Automat
Už jsi někdy Rx-8 řídil? ;-)
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 12:14
Re: Automat
Pokud myslíš mě, tak ano, slabší verzi. RX-8 se mi líbila podvozkem, řízením, brzdami i tím jak vypadá uvnitř i zvenku, ale motor mě moc neohromil. Je to jistě technický unikát, ale nějaký R4 turbo nebo menší klasický šestiválec by RX-8 udělali lepší službu. Ale nic proti, jen ten automat prostě nechápu. ;-)
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 11:00
Automat
Rozhodnutí Mazdy dát automat k Wankelu se nemusí líbit sportovním puristům, ale je pochopitelné. RX8 si kupují "pozéři" a ne okruhoví jezdci, je to polosporťák, automat k němu patří. (jinak by nesměl být ani v Mercedesech ;-) )
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 11:07
Re: Automat
pozéři? není už pozdě na ranní vtipnou kaši? Co takhle RX-8 ze tákladu od mazda-speed ve verzi a-spec s wankel posíleným turbo kitem, speciálním podvozkem s pořádným difuzorem a odladěným výfukem. Vzhledem k tomu, že auto má něco málo přes 1100 kg, výkon ( uprostřed!!! uloženého motoru je 216Kw a díky uložení auto sedí jako přikované ) je to sporťák, který dokáže na náročném okruhu potrápit i supersporty. To nemluvím o rádobysporťácích na českých silnicích. Ono je důležité to umět. Kapišto? ;-)
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 11:08
Re: Automat
Jistě, ono se dá jezdit i s Felicií (měl jsem to štěstí a čest ve WRC) a také nebyla vyrobena za tímto účelem...
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 11:12
Re: Automat
Lidé, kteří chtějí skutečně sportovat se na RXko nepůjdou do autosalónu podívat, za cenu tohoto polokupé-polosedanu je zcela jiné sportovní náčiní ;-) . Mě se také líbí, nápad udělat praktický skorosporťák je bezvadný a ono lze skutečně říct, že "stačí" na zažití spousty srandy na silnici - a točit někam k 8tisícům, mňam.
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 11:18
Re: Automat
to je přesně ono. Dá se s ní prádně vyblbnout - a třeba i na okruhu ( Masarykuv ) Ona fabia je úplně jiná písnička. RX-8 má už od základu ve vínku sportovní duši. Hlavně díky neuvěřitelné ovladatelnosti. Fakt je hračka jezdit s ní řízeným smykem. Auto je na to jako dělaný. A když ses zmíinil o těch otářkách, tak wankel se krásně nechá až do 9.250. A to má pořád chuť...Je to fantastické auto.
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 11:47
Re: Automat
WRC felicia ... to je niaky omyl ... felda bola len 2 kolka ... KIT CAR ... Fabca a oktafka boli WRC
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 11:56
Re: Automat
Uvědomil jsem si to později, samozřejmě Felicia kit car.
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 11:58
Re: Automat
Tuším, že měla "mizerných" 150-170 kobylek, ale zážitky k nezaplacení ;-)
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 11:59
Re: Automat
tomu verim .. rad by som mal tu cest :yes:
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 11:44
Re: Automat
to je sice fajn cele .. ale za tu cenu a stymi upravami si kupim EVO .. plus niake este diely ktomu ..... a mam kazdodenne peklo :-! za tu cenu urcite EVO .. alebo STI :-! :-! :-!
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 11:50
Re: Automat
STi je sprintér...a je to úplně jiná písnička než RX-8 je. To vždycky záleží na vkusu a případě EVO/STi taky hodně na řidičském umění. Zvládnout tyhle bestie rozhodně není jednoduchá věc...
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 11:52
Re: Automat
.. to je jasne ..ale to ani tu RX8 v tom kite co pises .... no mne sa len zda ze to EVO za tu cenu asi je lepsie .. ale ta RX8 a-spec ... moze byt faaaajn ale ja si myslim ze na okruh skooorej .. a to evo asi skoor na okresku ...ale ja som A-spec neriadil takze je to len domnienka podla toho co citam :-)
neregistrovaný "Gougy"
22. 8. 2006 12:01
Re: Automat
Evo ani RX8 jsem nesedlal, ale také bych sáhl po Evině, Subaru mě neoslovilo, ale když jsem si Evičku prohlížel v salónu, interiér na zabití, jenže uvnitř tepe srdce se špičkovým podvozkem a kus karbonu namísto křídla je dechvyrážející (vím, detail za pár tisícovek, ale ten mě na Evu prostě dostal)
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 12:06
Re: Automat
.. nic si stoho nerob ja sa k niektorim autam tusim aj modlim [EVO, M3 CSL ...] :*) :*) :-)
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 12:23
Re: Automat
RX-8 je stavená na pevnou vozovku... .) A-SPEC je extrém - origo neseženeš s levostraným řízením. Musíš jen nakoupit kit na revolution nebo renesis verzi. Třeba turbo kit se dá sehnat za cca. 40tis. Je fakt, že do wankela nemůže jít tlak pod takovým náporem jako jsou bary u EVA nebo STi. Wankel to ale kompenzuje svojí chtivostí za otáčkama což už samo o sobě vypovídá, že je to spíš okruhový motor. A tady si dovolím tvrdit, že na okruhu by EVO ani STi by neměli šanci - hlavně díky extrémní gripu, který parádně koncipovaná RX-8 poskytuje už v základní verzi. Neuvěřitelný. To si pak představ co dokáže se sportovním podvozkem - a opět musím říct, že i ten sériový není vůbec špatný.
Tak nebo tak. JDM´s JEDOU! ;-)
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 12:27
Re: Automat
... tAK NABO TAK .. JA SPORUJEM NA evo :-) NIC PROTI rx8
neregistrovaný "a.l.i."
25. 8. 2006 11:53
Re: Automat
RX 8 MPS, 300HP ...
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 12:25
PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
Tak už se zase driftuje. Brácho, musím tě zklamat... na silnici je to úplně jiný, než při driftování na gauči... Jo... vím... je to úchvatný... sedíš v bačkorách... drift za driftem... dokud nezavaříš plazmu. Vždycky mě udiví, co lidí si kupuje auto k vyblbnutí... v životě jsem ovšem na žádného takového nenarazil... a to ani, když jezdí empětku... Asi to bude tím... že rychlí silniční jezdci... jezdí... narozdíl od plejstejšnovejch driftařů... kteří po víkendech kupujou nejspíš novou sadu gum... ostatně pětadvacet táců... to je brnkačka... hlavně hoši, až vyrazíte na silnice, nezapomínejte dolejvat vodu do ostřikovačů... to vás plejstejšn nenaučí... Jinak... Mazda RX-8... Kdybych si chtěl koupit auto na vyblbnutí, tak by mě jí někdo musel implantovat do hlavy... Co to je? Pokus o sedanosní coupé nebo coupósní sedan... Výborně jede... to skoro každé auto... a na to vyblbnutí, brácho... je ideální - JOJO... to jsou drifty, žes to neviděl...
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 12:38
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
.. ja sa idem sem tam vyblbnut ... ked som mal este 4x4 tak som stym malym landroverikom v zime ked nasnezilo jazdil o 3 rano driftom po celom meste tak do 5 neraz .. je to nadhera prazdne mesto ... a ty si to kostis bokom cez krizovatku .. samozrejme kednic nejde siroko daleko .... to bola parada .... teraz mam sice zadokolku .. ale ten vykon moc nestaci asi som mal kupit silnejsi model ... ale do driftu ho nakopnem aj ked je to celkom dost makacka ... a pneumosky budem zachvilu muset menit no co uz .... ale niaky yten konik by sa hodil .... drift forever .. ale k pefeknemu drifterovi mam daleko .... :-!
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 12:41
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
inac tomu Landroverikovi som odpalil predny a medzinapravovy diferak tak to netreba prehanat ... a raz som utrhol stabilizator riadenia o obrubnik .... 8-s :*) :-)
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 12:42
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
a raz som si brnkol babykillerom [mreza vpredu auta] o znacku pri drifte ale len tak malo ale bol to celkom zazitok .... P>S> nikoho som neohrozil akurat tak seba
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 12:43
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
O driftech tady nebyla řeč. Pokud vím, zmínil jsem se o Masaryk. Okruhu. Kde můžeš zkusit nejen jízdu řízeným smykem a vzhledem k tomu, že se tam nedostaneš tak často tak nemusíš každý měsíc kupovat nové gumy. Najeto mám něco přes 200tis. S CRX a s 320 coupé. Taky vím co je to závodit. A zájem o to, jestli by si někdo s aliasem GTI koupil nebo nekoupil RX-8 jde úplně mimo mě.
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 12:51
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
RX-8 není auto na vyblbnutí, má to být "kupé" pro každý den s dobře namixovanou dávkou sportovnosti a praktičnosti. Proč ne, vypadá dobře, jede dobře, jen ten motor, daň za vyjímečnost, žere a proti klasice nabízí navíc jen pohled na ručičku otáčkoměru na čísle 9. Bohužel pro RX-8 se za stejné peníze dají koupit lepší auta.
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 13:02
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
Také si myslím, že na vyblbnutí jsou jiná auta... Mě na tom nesedí to, že sedí jaksi na dvou židlích... "jakokupé a jakosedan"... troje dveře, jedny dokonce protiběžné... tohle bych těžko trávil...
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 13:10
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
tohle bych jí zrovna nevyčítal, design to nějak nekazí, je to jen podobná snaha jako sedany se skrytými klikami, co se mají tvářit jako kupé nebo sedan s tvarem kupé (CLS) apod. Mě se to auto fakt líbilo, když s ním Mazda vyšla, ale po svezení jsem jen poděkoval, Wankel pro mě není.
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 13:24
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
No... točit motor 9 tisíc... to si raději udělám doma v mixeru dobrej koktejl :-)
neregistrovaný "renesis"
22. 8. 2006 13:25
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
a přesně to je na tom autě to vyjímečné. RX-8 stejně jako RX-7 koupí jen hrstka lidí, kteří vědí proč ji kupují. Souhlasím, že jsou lepší auta za sumu kolem 800tis. Ale jak jsem psal je to otázka vkusu. Někdo zaběhlou klasiku a někdo něco vyjímečného-pro druhého těžce stravitelného. Ostatně proč ne. Wankel papá a žádá si ten nejkvalitnější olej - hlavně tedy jeho častou výměnu. Je náročný na řidičovo umění. Je to prostě wankel! Navíc ten fantastický bezsloupkový koncept karoserie...Tohle jsou nejčastější výtky. Já patřím mezi příznivce vysokých otáček a nenapodobitelného designu. RX-8 je těžko stravitelná pro hodně lidí. A to je možná to co mi na ní hodně imponuje. To auto nebylo vyrobené - stejně jako RX-7 pro masy. Ale pro fajnšmekry - ne pro stejšnové samuraje jak si může pan GTI myslet...
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 13:41
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
No, nevím jestli Mazda zamýšlela RX-8kou udělat auto pro pár fajnšmekrů :-O takovému marketingovému konceptu by bossové firmy jistě požehnali :-), taky nerozumím tomu, co myslíš tím, že je Wankel náročný na řidičovo umění, většina těch, co se považují za řidiče umí řadit a držet sportovně laděný atm. motor v horní části otáčkoměru, tohle bych za umění nepovažoval, pokud jde o jízdní vlastnosti je RX-8 spíše user friendly, takový 350Z je na řízení o kus náročnější. ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 13:50
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
Mazda, renesisi, neusiluje o to, vyrobit legendu... v tom je ten problém... To auto je sice vyjímečné... ale ve věcech u nichž zpravidla o vyjímečnost fajnšmekři neusilují... má jiný motor...jo... tuhle kapitolu už dávno jiní zavřeli... Bohužel... zázrak se nekoná... Tak jako Xedos 6... o němž dnes už jan málokdo ví, jak vypadal... zapadne pozvolna "hvězda" RX-8. P.S. Vyjímečnost auta není to, kolik jich potkáš na silnici... vyjímečnost spočívá v jedinečné kráse karoserie, která dokonale zapadne do doby... tu dobu v sobě odrazí... a stane se tak kultem, ikonou... RX-8 je "jen" jiná... Jinak, asi jsi mě nepochopil přesně... já Rx-8 nepřisuzuji plejstejšnovejm samurajům... Tohle auto je pro dobré řidiče.
neregistrovaný "Emmel"
23. 8. 2006 11:16
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
To přirovnání je dost mimo... Xedos 6 měla zcela tradiční V6 motor, i dnes patří k nejhezčím autům co můžeš potkat. Rozhodně si ji vybavím snáz než auto z té doby třeba od Lexusu, kterému měla konkurovat.

Můžeš srovnávat s RX-7, ta rozhodně nezapadla a je to legenda. RX-8 je výjimečná i z hlediska designu, i technicky... i když nedosahuje kvalit RX-7, tak je to pořád výjimečné auto.

Výjimečnost auta je i v tom, že jich je málo. I kdyby měla Fabie nebo Golf "kastli odrážející ducha doby" (jako že nemají), pořád to bude tuctové auto které potkáváš každý den na silnici a už tě nemůže ničím zaujmout. Focus, Golf, Astra, Megane, Almera, 3, 307.. všechno víceméně stejné, jaká v tom je výjimečnost? Ale RX-8... kde máš nějaké podobné auto?
neregistrovaný "MAR"
22. 8. 2006 13:53
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
V poslední době jsem s RX-8 hodně jezdil. Není to auto na každý den i když ho tak Mazda prezentuje. Motor musíš točit i když zátah nad 3.000 není u té silnější verze až tak špatný a na dálnici na 6ku táhne pořád pěkně. Podvozek je vynikající pro sportovní svezení na hladkém asfaltu, na rozbité silnici je to utrpení, tlumiče se prostě ani nehnou. Spotřeba odpovídá sportovnímu zaměření auta. Co mně vadilo nejvíc byl posez za volantem, kdy jsem se prostě se svými 190 cm nemohl posadit dost vzpřímeně jak to mám rád. Zajímavé že ve verzi bez el. nastavení sedadel to šlo, asi se dají spustit níž. Takže jsem měl hlavu pořád vraženou ve střešním okně ;-\ Celkově fajn auto na víkend.
neregistrovaný "MAR"
22. 8. 2006 13:44
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
Troje dveře? Podívej se na to auto někdy také z druhé strany ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:01
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
Mám v hlavě fixováno, nevím už proč, že má lichý počet dveří... :-)
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 14:08
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
poklona designerům Mazdy? :-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:15
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
:-)
neregistrovaný "well"
22. 8. 2006 21:13
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
Je to nejkrásnější auto současné automobilové produkce. Škoda Wankela(každý to nemůže živit), pokuď by měl 2,0 i-VTEC z Hondy CTR. To by byla ďábelská kombinace >:-[] :yes:
22. 8. 2006 21:21
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
Nejkrásnější auto?.... Klid, Welle... o kráse možná máme trochu rozdílnou představu... ale karikatury většinou bodujou v jinejch zebříčkách...
neregistrovaný "well"
22. 8. 2006 22:34
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
To víš, Passat v metle a TDíčku to není :-) . Jinak já napsal jen svůj názor, mě se to auto líbí, tobě možná BMW X3 (ale to fakt nechápu) ;-) . Hlavně že je z čeho vybírat :yes:
neregistrovaný "ignor"
22. 8. 2006 23:51
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
svuj vzhled sem netahej
neregistrovaný "Baca z Liptova"
24. 8. 2006 13:56
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
GTI radsej sa ku krase nevyjadruj kedze vrcholom krasy u Teba je ludove vozitko Golf a passat!
neregistrovaný "a.l.i."
25. 8. 2006 11:57
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ SAMURAJ
uz si sa v nej niekedy previezol? a poprosim ta hod sem aspon dve porovnatelne ...
neregistrovaný "assasin"
23. 8. 2006 02:49
nechápu
jak tady můžou bejt lidi udělaný z nějakých vysokootáčkových mixérů,a to nejen wanglů...no fuj,tah to v nízkých otáčkách nemá,spotřeba jde pak do *a sou strašně poruchový...kdo někdy jel s nejakým velkoobjemovým atmosférickým 8mi nebo 10ti válcem OHV nebo SOHC tak by už nic jiného nebral...jeden příklad za všechny 5,7l V8 HEMI MDS...nízká spotřeba ku výkonu a kroutivému momentu...a ten brumlavý zvouček :-) ...byl zážitek se v tom Chargeru 2006 R/T projet, a ta cena...škodajen že je to import ;-\
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "donald"
24. 8. 2006 09:12
Re: nechápu
Nejzábavnější přirovnání (zatim).Porovnávat americký mastodonty a RX-8.Tady je krásně vidět naprosto rozdílnej přístup k autum.RX-8 je zaměřena na ovladatelnost,jízdní vlastnosti atd. a Charger? Věřím tomu,že 2006 už bude líp ovladatelnej než původní neřízený střely,ale pořád když se silnice zatočí,tak mazda ukáže zadní světla.Nemám nic proti US cars a mít zbytečný money,tak Shelby GT350 by mi vůbec v garáži nevadilo,jen mi přijde naprosto zcestný porovnávat RX-8 a american muscle cars.A RX-8? Nevim,mám z ní docela smíšený pocity.Jednou si řikám,že by mi nevadila,podruhý,že bych jí ani moc nemusel. ;-\
neregistrovaný "a.l.i."
25. 8. 2006 12:14
Re: nechápu
pre najomny vrah: Wankle sa pouzivaju ako pohon katamaranov a lietadiel.Neviem kde zijes a o akej poruchovosti hovoris.A tvoj priklad hovori za vsetko 5.7l a 225kW he, hehehehe. 1.3l 206kW (aj to len preto ze zakon v jpn povoluje ako max.vykon)
anonym
21. 3. 2007 12:33
Re: nechápu
piestove motori letecke maju vacsie problemi ,--->kontrola ,...udrzba, ........

je to ako caro .. su ludia co davaju special 2t oleje do benzinu, - v podstate si rx strieka sama olej do sania, ma vykonni motocomp........
neregistrovaný "vcvcvcvc"
21. 3. 2007 12:33
Re: nechápu
piestove motori letecke maju vacsie problemi ,--->kontrola ,...udrzba, ........

je to ako caro .. su ludia co davaju special 2t oleje do benzinu, - v podstate si rx strieka sama olej do sania, ma vykonni motocomp........