posobia v reali velmi staromodne, ak si mazda mysli ze tato cesta bude spravna tak neviem neviem, ten koncept nie je nic ine ako terajsia mazda 6 natiahnuta do dlzky s nizsou strechou a imidzovymi zadnymi svetlami - tudy cesta nevede panove , mazda preslapuje uz dlhsi cas.
Ježíš, tyhlety kecy, že je kvalita designu nebo hudby subjektivní a tudíž lze napsat jakoukoli kravinu a nikdo nesmí napsat, že jsi vůl, fakt žeru. To, že je něco tzv. "subjektivního", vůbec neznamená, že všechny názory jsou stejně validní. Například - jestli byl Einstein chytrej nebo blbej, je subjektivní. Ale názor, že byl úplně blbej není validní.
Topper tu castodava na odiv, co se mu libi a co ne, takze me to u nej ani neprekvapuje :-) Tohle je krasa jaka dlouhou dobu predstavena nebyla, kor u "bezneho" vyrobce jako je mazda, krasny propracovany design, ktery (doufam) neni prilis vzdaleny od reality. Soucasna 6 je i po tech letech krasnejsi a krasnejsi, vzdycky se za ni rad otocim a nejsem sam, toto je absolutni vypilovani, palec hore :yes:
Akorat co jsem tak slychaval, interier pokulhava a prece jen, na ten jako majitel koukas casteji, takze tomu bych prikladal velkou vahu. Nicmene clovek kouka na lift i sedan, a nejak si nemuze vybrat, proste krasa, toto ji posune jeste vys :-)
Souhlas... A ten interier by mohli taky pozvednout. Myslim, ze ho vylepsi, drive nekde vysel clanek, ze maji v planu dosahnout kvality interieru nemeckych konkurentu... ;-)
takze oblinky na mazde ee a oblinky na h/k su super? >:D
automobilka co dlhodobo pracuje na vlastnej tvary podla teba preslapuje dlhsi cas na jednom mieste a vcera si sa rozplyval nad nakresom kii, co prekreslila bmw, ktore mimochodom povazujes za obludne :-):-):-)
no právě, jak mám ze současný míchanice křivek a oblin na autech, a to obzvláště korejských, nevolnost, tak tady to u mě funguje pěkně, až na ten přední nárazník jak dole zmiňuju
Myslím si něco jiného, než topper1982. Nový design se mi moc líbí. Sjednocují přední masku, ta asi zůstane. Působivá je boční silueta, i čtyřdvéřové auto vypadá jak kupé. Je jasné, že se zmenší kola, zvětší zrcátka, zvýrazní kliky dveří. Ten interiér asi bude také méně odvážný. Ale pokud na nové Mazdě 6 zůstanou hlavní proporce, včetně světel ( u kterých, bohužel, v případě CX 5 rovněž couvli), pak to je auto dle mého gusta. Trochu mi mě mrzí podobnost s Aston Martin, ale Mazda se k tomu výrazu dostala vlastní cestou, nemyslím si, že je to kopírování.
Už se těším, až dorazí do ČR. Jen doufám, že to nebudou moc měnit a nedají tomu mega plácačky (zrcátka). Bohužel plástve v přední masce asi bude, jako u CX-5. Je fakt nádherná.
CX-5 už je skladem, zamiloval jsem se do ní, ve skutečnosti je nádherná. :yes: Jako příznivec dieselu jsem v šoku z toho dvoulitru, neskutečně tichý, jde za plynem a výborně si rozumí s novým špičkovým automatem, který řadí sametově a při tom rychle, prostě bomba. :yes:
vyzera famozne... dokonca aj taky 4-miestny interier by som bral :-)
ale ako pozeram na zadne svetla, tie utrpia asi najvyraznejsiu zmenu do seriovej produkcie - aby sa dal kufot otvorit :-)
ale v detailoch auto vyzera super, skoro ako produkcny kus
Wow, Takeri vypada naprosto uchvatne! Male vyhrady bych mel k velikosti predni mrizky, ale jinak opravdu skvele. Uz se tesim na na seriovou podobu a verim, ze zustane co nejpodobnejsi konceptu.
Mazda v súčasnosti (nielen) z hľadiska dizajnu medzi šikmookými bezkonkurenčná. CX-5-ka aj pripravovaná 6-ka je stelesnená krása. Dúfam len, že reálna šestka nebude mať až taký extravagantnú palubnú dosku ako Takeri.
Mám teraz šestku prvej generácie, a ak by som kupoval nové auto, tak jedine buď CX-5-ku alebo novú 6-ku - Takeri.
Ja tohle auto proste zeru. Jen bych byl radsi, kdyby realna sestka byla o trochu mensi, tak cca 4,65-4,7 metru. Takhle se to spise zacina vtirat do vyssi stredni (ale to je "problem" vsech vyrobcu). Ale rozmery se bohuzel stale posouvaji.
jojo to zvětšování je obecnej trend, ale já ho nesu poměrně nelibě... hlavně kvůli tomu, že i když nižší střední (např. astra) a střední roste do obludnejch vnějších rozměrů, uvnitř je to stále stejný, i když čest výjimkám (např. Passat - nenasteroidované vnější rozměry, absolutně dostačující prostor)
Ber to z tej lepsej stranky: Mazda sa snazi aspon nezvysovat hmotnost. V takom pripade sa mierny medzigeneracny narast rozmerov da tolerovat...
Inak za dizajn palec hore! Trojka ma trochu sklamala, ale ak takto bude vyzerat nova sestka, bude to silny hrac. Obvykle negativum vidim v klasickej "japonskej" forme predaja: tu mas kombinacie motorov/prevodoviek/vybavy, z toho si vyber co chces, a na dake individualne doladenie zabudni...
S tou hmotnosti mas celkem pravdu, ale mi vadi i ty rozmery a chtel bych opet liftback. Nova M3 asi liftback mit nebude a bude beztak tak velka jako moje nynejsi stredni trida (4,48m, pokud se nepletu).
ani stara M3 nemala verziu liftback, len hatchback a sedan. Skoda, lebo ten sedan bol celkom pozeratelny. Keby ho upravili na liftback, mohol celkom slusne konkurovat Octavii...
Takže nová Mazda3 bude jen sedan? Máš ještě nějaké info? Kdy bude? Bylo by fajn kdyby už příští rok..Současná M3 je jen více faceliftovaná ta minulá což je v podstatě 9 let staré auto..
Pozor, mluvil jsem o liftbacku, ne hatchbacku. To je rozdil. Proste se mi libi auta, ktera vypadaji trochu jako sedan, ale otvira se cela zad. Nemam moc rad dlouhy rovny zadek u sedanu, ale take ne useknutou zad hatchbacku, proste neco mezi. Ted mam Primeru 5D rok 97, a to je presne neco takoveho, jako bych chtel znovu. O pripravovane M3 nevim vubec nic, jen nepredpokladam, ze by tam udelali liftback.
Moc moc podařený design! Kdyby takových aut jezdilo i u nás víc.. Ale nesouhlasím že je bez konkurence. Mně se víc líbí současný Accord než dosavadní Šestka. Takže myslím, že příští Accord bude výrazná konkurence týhle Mazdy.
Pokud to zustane priblizne v tehle podobe, jak exterier, tak interier, tak to bude nejhezci a technicky asi i nejlepsi autak na trhu. Premie nepremie, ale tohle ma jasne premiovy koule. :yes::yes::yes:
nemohl sem přehlídnout tu podivnou věc pro automatickou převodovku u které si neumím ani představit jak pracuje.
Jinak právě vzhled "řadící páky" u CX-5 je utrpení. Prostě se mi naprosto nelíbí, že tam jsou vidět ty "zoubky" pro posun "šartpáky". Nejlépe podle mě vypadá SST od mitsubishi a jsem dost zvědavý co příjde s šestkou?
Bose hraje celkem slusne v CX7 a CX9. Sestka a trojka jsou uz horsi. Ale celkove to neni zadna hitparada, nechapu co na tom lide slysi... Preekvalizovany zvuk, kteremu rychle dojde dech.
Tak v mazdě šest jsem ho slyšel možná jednou, ale v cx-7 si vůbec nestěžuju, obzvláště v porovnání se základním ozvučením. Jinak jsem vážně spokojen co můžu porovnat například s boston acoustics v 300C, příplatkovym škodováckym soundsystémem s 12ti repro nebo LOGIC 7 Surround Sound System v trojkovym bmw
V porovnání se základní ozvučením - o tom není pochyb, to jsou nebe a dudy. :yes: Ještě doposud se mi někde ve sklepě válí krabice s dvěma sadami reproduktorů z mých minulých mazd. :-)
Ad Škoda a BMW, nojo, to je to hraní si na počty reproduktorů.
Já ten přídavný BOSE zesilovač a o něco lepší reproduktory s případným subwooferem beru prostě jako slušný standard, který se dá poslouchat do středních hlasitostí. Vynášet do nebe ovšem nijak netřeba, je to prostě "BOSE zvuk". Ta firma je pověstná tím, že zásadně nikde neuvádí parametry krom nějakých pseudovýkonů a díky několika trikům dělá ten zdánlivě úžasný zvuk.
Pár triků klidně uvedu:
- zesilovač jede do 2 Ohm zátěže, tudíž má zdánlivě větší výkon, vykoupený ovšem vysokým zkreslením v limitaci (při vyšší hlasitosti)
- aby to zkreslení nebylo tak hrozně slyšitelné, používá se proměnlivá ekvalizační křivka, tzn. na malé hlasitosti velký "loudness", zdůrazněné basy a výšky, představte si domácí hifi s ekvalizérem nastaveným jako "U". Při vyšší hlasitosti se křivka obrací a je z ní "n", takže naopak žádné basy a výšky (tam by byly slyšet ty obdelníky, putující v tu chvíli ze zesilovače). Krom toho je tento DSP v každém zesilovači BOSE na míru nastaven interiéru každého auta (což je přínosná činnost). Nedělá se sice rozdíl mezi např. čalounění kůží a výbavou se střešním oknem (což jsou dva největší faktory, které krom obsazení cestujícími ovlivňují akustiku), ale alespoň, že tak. Podobě pracují i DSP i u dalších levnějších OEM systémů.
- samotný zdroj, ze kterého to všechno leze do BOSE zesilovače, rádio FMS (Ford Mazda Sanyo), je pro BOSE i neBOSE prakticky stejné (stejně průměrné).
děkuju za vyčerpávající info, je vidět že se vyznáš, narozdíl ode mě:-):yes: Já jsem pořádně nahluchlej, takže poznám akorát tak rozdíl mezi špatnym a slušnym zvukem, ale to je tak vše >:-[]
pěkný, ale všichni, kromě chronických garážových onanistů vědí, že apoštol byl, je a bude jenom jeden! všichni přece víme, že koncern je chytrý a krásný jako klaus! proto brawo koncern, bravo klaus, brawo vw, bravo gti! a hlavně pamatuj, než se tu začneš ztrapňovat, nejsi víc než tvoje auto!! :yes:
v poslední době začíná být u automobilek zlozvykem, že design konceptu se od série poněkud liší, u některých výrobců i dost zásadně a někdy je dokonce nevyrobí vůbec. Doufám, že to nebude případ tohoto vozu, protože takto vypadá skvěle :yes:
je samostatna dizajnova liga!! toto je sex na kolesach!! ak sa toho ti japonci pred seriovou vyrobou este nejako dotknu, tak si zmaria sancu strcit do vacku vsetky bmw, jaguare, alfy a ine dost podarene dizajny