Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda v USA nabízí nakupování svých vozů on-line

Aleš Jungmann
Diskuze (3)
Koupě nového automobilu nikdy nebyla snazší....stačí spustit chat.

Mazda USA se rozhodla udělat další krok směrem ke svým zákazníkům a nabízí svou asistenční službu při nákupu vozu (Mazda Shopping Assistant, MSA). Konkrétně jde o komunikaci formou živého chatování s pověřenou osobou. S ní má potencionální zákazník možnost probrat nabízené prvky příplatkové výbavy, vybrat si svého dealera, zeptat se na aktuální slevy nebo akce, požádat o informace o nabízených produktech či vyřešit financování koupě nového vozu. Celý proces koupě automobilu se tak může odehrát on-line, operátor následně informuje zvoleného dealera aby vystavil k podpisu listiny. Zákazníkovi už nezbývá nic jiného než se za čas určený prodejcem dostavit pro svůj nový automobil.

Mike Ray z Mazda North American Operations (MNAO) k novému systému dodává: „Chceme nakupování nového vozu zákazníkům usnadnit a zpříjemnit co nejvíce to jde. V průměru stráví každý zákazník čtyři hodiny u prodejce vyřizováním koupě. To v dnešním světě, kde čas jsou peníze, může zákazníky obtěžovat. Program MSA je perfektní nástroj, jak kupujícím dopřát méně času stráveného papírováním a více času za volantem.“ Služba zákazníkům MSA je tedy schopna zastat tři důležité body při koupi vozu: výběr modelu, stanovení ceny a řešení financování. Mazda očekává, že do programu MSA ze přidá naprostá většina dealerů v USA.

Aleš Jungmann
Diskuze (3)