Sám za sebe můžu říct, že přední mlhovky v podstatě nepoužívám. Považuju je leda za designový prvek. Ale jejich absence je zvláštní.
A když jsme u mlhovek, děsně mi pije krev, když ty zadní neumí značná část populace používat a zřejmě nechápe jejich smysl.
Je to děs. Spadnou tři kapky a všichni svítí jako vánoční stromeček. Já jsem pro omezení, zapneš mlhovky, max rychlost 50km/hod. Nakonec je pro to důvod, zapnuté mlhovky avizují mlhu.
Právě že v České republice neexistuje propojka mezi mlhou a rychlosti. V Německu ano, tam je právě propojka - mlhovka je povinná při viditelnosti 50 metrů spolu s max rychlosti 50 km/hod.
Rýchlosť ešte ignorovať, ale v momente ako nastúpi jeseň, tak každý vidlák na vjazde do Bratislavy zabudne tie hmlovky vypnúť. Jazdia s tým v kolónach, cez deň, alebo večer v uliciach normálne osvetlenými verejným osvetlenim. Skrátka stále. Extra vidlák svieti hmlovkami vpredu aj vzadu
prskáte na hmlovky, ale mňa oveľa viac vytáča, že v poslednej dobe všetci stoja po tme na brzdách a vypaľujú oči za nimi denne leto zima, nielen občas keď je horšia viditeľnosť. A nemusíte mi vypisovať, že máte automaty aj automat sa dá fixovať ručkou aspoň klasickou. Malo by sa to nejako riešiť technicky, lebo je to fakt vopruz. Dnešné svetlá svietia jak supernovy.
Hmlovky podľa mňa slúžia viac nato aby som bol videný, ako na to aby som videl.
Je fakt, že na současné Mazdě 3 přední mlhovky svítí na "prd" ;-) Rozdíl ve viditelnosti s a bez není žádný. Přitom na mém starém Focusu 1 byl účinek mlhovek viditelný..... Třeba Mazda integruje přední mlhovky do hlavních světlometů.
Takže, když nebudou přední mlhovky, nebude zaprděné auto >:D
Už se na novou 3 těším, ať už bude, nebo nebude mít přední mlhovky. Za rok by mohla mít moje současná 3 necelých 100 tis. najeto, tak snad bude našetřeno dost na upgrade.
Trochu se bojím toho tlustého C sloupku. Na studii vypadá ten zadek dost mohutně. Jinak studie vypadá dokonale... Tak se snad série moc nezmění. A interiér by mohli nechat tak, jak je ve studii - ten se mi moc líbí.
Na tenhle kompakt, ktery patři k těm zajimavějšim jsem docela zvědavy. Hlavně na interier, ktery se mi u součastne M3 zrovna nezamlouva a předevšim na ten novy motor. Snad to bude vic benzin než diesel.