Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda v Ženevě: Koncept Hazumi a turbodiesel 1.5 Skyactiv-D

Ženevský stánek automobilky Mazda bude ve znamení konceptu Hazumi. Společně s ním se představí také nový maloobjemový agregát Skyactiv-D.
Zpět na článek
21. 2. 2014 09:36
21. 2. 2014 09:41
21. 2. 2014 10:48
21. 2. 2014 13:03
21. 2. 2014 10:07
21. 2. 2014 10:50
21. 2. 2014 18:02
21. 2. 2014 20:30
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 2. 2014 22:01
21. 2. 2014 11:16
21. 2. 2014 11:30
21. 2. 2014 11:34
21. 2. 2014 12:12
21. 2. 2014 18:44
22. 2. 2014 13:15
21. 2. 2014 12:31
21. 2. 2014 16:48
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 2. 2014 18:30
21. 2. 2014 18:42
21. 2. 2014 18:53
21. 2. 2014 18:05
22. 2. 2014 09:48
23. 2. 2014 11:33
21. 2. 2014 12:18
21. 2. 2014 18:27
22. 2. 2014 09:03
22. 2. 2014 09:45
22. 2. 2014 12:43
22. 2. 2014 21:30
22. 2. 2014 13:17
21. 2. 2014 15:04
21. 2. 2014 16:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 2. 2014 18:51
21. 2. 2014 21:49
Avatar - Ada je zase tady
21. 2. 2014 09:36
Hmmm
Auto má mít světla vpředu a ne na boku někde u zrcátek. :no:
Rozbalit vlákno
3
21. 2. 2014 09:41
Re: Hmmm
A právě proto tam taky jsou, jen nějaký trouba jako ty to nevidí a není shopen pochopit zkreslení perspektivy viď.... :-!
Avatar - Choochoo
21. 2. 2014 10:48
Re: Hmmm
Jsou lidi co zamrzli u hranateho designu Sade 120 a Golfa II. Jak to nema jasny predek nepoznaj ze je to auto ;-)
21. 2. 2014 10:07
xicht
Sice je velmi povedený, ale snad to nedopadne jako u audi, kde jsou všechny modely stejné...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Choochoo
21. 2. 2014 10:50
Re: xicht
Taky me to uz prijde ohrany. Uz to neni neco extra zajimaveho, uz je to jen novy model Mazdy. Asi by to chtelo take hodit prvni fotku v jine barve, nez v te ohrane cervene ;-)
Zatim jen prvni fotka, uvidime zbytek. Trochu mi u hatch 3 nesedi zadek, snad bude tohle povedenejsi.
Avatar - standajlk
21. 2. 2014 18:02
Re: xicht
to jako chcete aby kazdy novy model od mazdy mel uplne novy odlisny od jinych styl? to asi tezko, ze. navic sjednoceni designu mezi modely je viditelne u vetsiny znacek, a asi k tomu maji duvody
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 2. 2014 20:30
Re: xicht
Je rozdiel medzi korporatnou identitou a dizajnom, kde sa jednotlive modely odlisuju poctom LEDiek a rozmermi.
21. 2. 2014 22:01
Re: xicht
Ty si strašný Blbcu. >:-[]
21. 2. 2014 11:16
1,5d
Tohle třeba nechápu - když japonské automobilky vyvíjejí diesely jen pro evropský trh,tak rpč se, kruci, nespojí a nevyvinou jednu řadu motorů pro všechny? Hondí 1,6diesel je špička, tak proč ho Mazda nepoužije s nějakou mírnou obměnou výkonu?
Raději narvou do vývoje Skyactive dieselu milióny a pak budou bečet jak želvy, že se jim to neoplatí...
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Choochoo
21. 2. 2014 11:34
Re: 1,5d
To rekni vw, proc nekupuji 1,6 od Renaultu kdyz to neumi udelat
Jinak ta 1,5 je urcena do celeho sveta, Evropa neni pupek. Treba v Indii je 1,5 akorat a 1,6 uz moc kvuli danim ;-)
21. 2. 2014 12:12
Re: 1,5d
na smradlavou a rakovinotvornou naftu se jezdi jen v evrope
všude jinde se jezdi na benzin
takze tyhle motory jsou urceny, az na výjimky, jen pro evropu
21. 2. 2014 18:44
Re: 1,5d
Mazda s novou řadou 6 žádala USA o schválení nových dieselů. Je jasné že diesel nebude v USA žádný velký hit, ale zase to je tak velký trh a může se jich tam prodat tolik co v Evropě.
22. 2. 2014 13:15
Re: 1,5d
Tak tos asi nebyl v Indii :-) tam videt benzinoveho swifta v sedanu je docela rarita, zatimco tech naftovych tam muze byt tak hrubo pres 90%. A jine modely na tom zacinaji byt podobne. To, ze je nafta hodne rozsirena jen v Evrope, je nesmysl.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 2. 2014 16:48
Re: 1,5d
Dieselove motorky nie su v Indii az taka rarita.
Avatar - WinDiesel
21. 2. 2014 18:30
Re: 1,5d
70 % novych aut v nafte. To je dnesni Indie. Pri miliarde lidi si ale koupit auto muze dovolit jen 1/10.
21. 2. 2014 18:42
Re: 1,5d
a 9/10 nemá ani záchod :-!
21. 2. 2014 18:53
Re: 1,5d
Jasně, když ji tam dotujou. A taky tam zvýhodňují zdvihové objemy 1,5 litru a menší, takže proto teď Ford přišel s 1.5 TDCi a Mazda s Skyactiv-D.
Avatar - Ada je zase tady
21. 2. 2014 16:16
Re: 1,5d
VW nekupuje 1,6ku od rendliku právě proto, že to neumí dělat. :-!

Není problém motor vytunit na vyšší výkon, důležitější je zabezpečit, aby po celou dobu životnosti auta byl takový motor bez problémů. To umí VW, ale neumí to ta polostátní francouzská automobilka. Ten rendlíkovský motor 1,6dci mi připomíná experiment, při kterém vytunili v Octavii 1,9 TDI na 300kW... [odkaz]
Avatar - wakantanka
21. 2. 2014 18:05
Re: 1,5d
Nebudem robiť obhájcu iným výrobcom, ale aby boli TDI synonymom kvality a spoľahlivosti po celú dobu životnosti ? To nemôžeš myslieť vážne. Mne pred príchodom CR skôr napadajú slová ako hlučnosť a nekultivovanosť.
22. 2. 2014 09:48
Re: 1,5d
Kvalita a spolehlivost je něco jiného, než hlučnost a nekultivovanost.
Avatar - wakantanka
23. 2. 2014 11:33
Re: 1,5d
Vieš čo znamená slovo synonymum? Lebo ak áno, tak nerozumiem tvojej reakcii.
21. 2. 2014 12:18
Re: 1,5d
Časy se mění a budou je chtít prodávat i jinde než v Evropě. Proto se do toho pouští.
Avatar - WinDiesel
21. 2. 2014 18:27
Re: 1,5d
Protoze motor Mazdy bude samozrejme lepsi !
22. 2. 2014 09:03
Re: 1,5d
A proč to neudělat globálně. Vezmeme pejska a kočičku a uvaříme s nimi auto pro všechny. Všichni si budou pochvalovat jak nový globální vůz jezdí a nikdo si nebude ani nic závidět. Dáme tam motor od ferrari, podvozek od toyoty, interiér od audi, mercedesí hvězdičku, dizajn od alfy, 4X4 od subaru, převodovku z chevroletu a nabarvíme to duhovou barvou, která bude reprezentovat jeho multikulturnost.... ehm takhle svět, ale vlastně nefunguje co ? Spíš by nám asi bylo blivno ...
22. 2. 2014 09:45
Re: 1,5d
Blivno by ti mělo bejt z tebe samého.
Píšu o spolupráci japonských automobilek na dieselech, které se jim - dle zdejší diskusní komunity - nemůžou při prodeji pouze v Evropě vyplácet, ne o nějaké celkové globalizaci všech aut světa, ty kočičko.
22. 2. 2014 12:43
Re: 1,5d
A proč by proboha měli spolupracovat ... na blbý dotaz blbá odpověď ;-)
22. 2. 2014 21:30
Re: 1,5d
Ano, co od tebe čekat jiného, než blbou odpověď...
22. 2. 2014 13:17
Re: 1,5d
Jenze nafta neni popularni jenom v Evrope.
Avatar - Julča
21. 2. 2014 11:51
A co TDI 1,2 55 Kw od Koncernu!
To je přece taky bomba! >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
21. 2. 2014 13:03
Zajímavé Mazda vyvine
pro Evropu 1,5D, jiní to tady balí s celými modely. Ta červená (jediná atraktivní) je mohla nakopnout k tomu, že by ještě dělali další 2 hezké barvy.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2014 15:04
1.5D
Predpokladam, ze to nebude iba pre Europu, ale aj pre Japonsko a ine trhy. Ta mazda 2 s Wankelom bol len marketingovy tah/hudba buducnosti, potrebuju teraz realne predavat cenovo dostupne auta. CX-5 v diesli sa v japonsku osvedcila a 1.5D by sa dalo dat do mazdy 3, mazdy CX-3 a mazdy 2, takze sa im urcite zijde...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 2. 2014 16:49
Re: 1.5D
CX-5 Sky-D ide v Japonsku dost na dracku...
21. 2. 2014 18:51
Kapota
Shinari, Takeri a teď Hazumi. Všechny mají kapotu dotaženou až k(přes) čumáku, ale všechny modely co se prodávají(CX-5, 6, 3) tam mají proužek.
By mě zajímalo proč to neudělají v produkčních autech? Bezpečnost chodců, ....?
Rozbalit vlákno
1
21. 2. 2014 21:49
Re: Kapota
Určitě kvůli chodcům. Ale buďme rádi, že aspoň některé automobilky dotáhnou produkční auto blízko konceptu. Ne jako Subaru, kde koncepty bomba, skutečnost prskavka.