Taky me to uz prijde ohrany. Uz to neni neco extra zajimaveho, uz je to jen novy model Mazdy. Asi by to chtelo take hodit prvni fotku v jine barve, nez v te ohrane cervene ;-)
Zatim jen prvni fotka, uvidime zbytek. Trochu mi u hatch 3 nesedi zadek, snad bude tohle povedenejsi.
to jako chcete aby kazdy novy model od mazdy mel uplne novy odlisny od jinych styl? to asi tezko, ze. navic sjednoceni designu mezi modely je viditelne u vetsiny znacek, a asi k tomu maji duvody
Tohle třeba nechápu - když japonské automobilky vyvíjejí diesely jen pro evropský trh,tak rpč se, kruci, nespojí a nevyvinou jednu řadu motorů pro všechny? Hondí 1,6diesel je špička, tak proč ho Mazda nepoužije s nějakou mírnou obměnou výkonu?
Raději narvou do vývoje Skyactive dieselu milióny a pak budou bečet jak želvy, že se jim to neoplatí...
To rekni vw, proc nekupuji 1,6 od Renaultu kdyz to neumi udelat
Jinak ta 1,5 je urcena do celeho sveta, Evropa neni pupek. Treba v Indii je 1,5 akorat a 1,6 uz moc kvuli danim ;-)
na smradlavou a rakovinotvornou naftu se jezdi jen v evrope
všude jinde se jezdi na benzin
takze tyhle motory jsou urceny, az na výjimky, jen pro evropu
Mazda s novou řadou 6 žádala USA o schválení nových dieselů. Je jasné že diesel nebude v USA žádný velký hit, ale zase to je tak velký trh a může se jich tam prodat tolik co v Evropě.
Tak tos asi nebyl v Indii :-) tam videt benzinoveho swifta v sedanu je docela rarita, zatimco tech naftovych tam muze byt tak hrubo pres 90%. A jine modely na tom zacinaji byt podobne. To, ze je nafta hodne rozsirena jen v Evrope, je nesmysl.
VW nekupuje 1,6ku od rendliku právě proto, že to neumí dělat. :-!
Není problém motor vytunit na vyšší výkon, důležitější je zabezpečit, aby po celou dobu životnosti auta byl takový motor bez problémů. To umí VW, ale neumí to ta polostátní francouzská automobilka. Ten rendlíkovský motor 1,6dci mi připomíná experiment, při kterém vytunili v Octavii 1,9 TDI na 300kW... [odkaz]
Nebudem robiť obhájcu iným výrobcom, ale aby boli TDI synonymom kvality a spoľahlivosti po celú dobu životnosti ? To nemôžeš myslieť vážne. Mne pred príchodom CR skôr napadajú slová ako hlučnosť a nekultivovanosť.
A proč to neudělat globálně. Vezmeme pejska a kočičku a uvaříme s nimi auto pro všechny. Všichni si budou pochvalovat jak nový globální vůz jezdí a nikdo si nebude ani nic závidět. Dáme tam motor od ferrari, podvozek od toyoty, interiér od audi, mercedesí hvězdičku, dizajn od alfy, 4X4 od subaru, převodovku z chevroletu a nabarvíme to duhovou barvou, která bude reprezentovat jeho multikulturnost.... ehm takhle svět, ale vlastně nefunguje co ? Spíš by nám asi bylo blivno ...
Blivno by ti mělo bejt z tebe samého.
Píšu o spolupráci japonských automobilek na dieselech, které se jim - dle zdejší diskusní komunity - nemůžou při prodeji pouze v Evropě vyplácet, ne o nějaké celkové globalizaci všech aut světa, ty kočičko.
Predpokladam, ze to nebude iba pre Europu, ale aj pre Japonsko a ine trhy. Ta mazda 2 s Wankelom bol len marketingovy tah/hudba buducnosti, potrebuju teraz realne predavat cenovo dostupne auta. CX-5 v diesli sa v japonsku osvedcila a 1.5D by sa dalo dat do mazdy 3, mazdy CX-3 a mazdy 2, takze sa im urcite zijde...
Shinari, Takeri a teď Hazumi. Všechny mají kapotu dotaženou až k(přes) čumáku, ale všechny modely co se prodávají(CX-5, 6, 3) tam mají proužek.
By mě zajímalo proč to neudělají v produkčních autech? Bezpečnost chodců, ....?
Určitě kvůli chodcům. Ale buďme rádi, že aspoň některé automobilky dotáhnou produkční auto blízko konceptu. Ne jako Subaru, kde koncepty bomba, skutečnost prskavka.