Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda2 na českém trhu: úplný ceník má 7 stupňů výbav

V minulých dnech odstartovala na českém trhu svou kariéru nová generace Mazdy2. Malý automobil je nabízen se třemi zážehovými čtyřválci, v ceníku budou mít své místo také dva vznětové čtyřválce.
Zpět na článek
15. 10. 2007 12:37
neregistrovaný "chytrak1"
15. 10. 2007 14:42
neregistrovaný "_Teddy_"
15. 10. 2007 20:15
anonym
15. 10. 2007 15:19
neregistrovaný "mig52"
16. 10. 2007 09:23
neregistrovaný "mig52"
15. 10. 2007 13:00
neregistrovaný "A2"
15. 10. 2007 13:30
anonym
16. 10. 2007 19:00
neregistrovaný "exctenar"
15. 10. 2007 14:00
neregistrovaný "Gerrard"
15. 10. 2007 14:45
neregistrovaný "_Teddy_"
15. 10. 2007 20:18
anonym
16. 10. 2007 01:09
anonym
15. 10. 2007 14:01
anonym
15. 10. 2007 14:29
anonym
15. 10. 2007 14:10
neregistrovaný "spokojený"
15. 10. 2007 14:30
neregistrovaný "spokojených"
16. 10. 2007 14:43
neregistrovaný "Fony"
16. 10. 2007 16:48
neregistrovaný "Bru"
15. 10. 2007 14:47
neregistrovaný "FX"
15. 10. 2007 15:07
neregistrovaný "FX"
15. 10. 2007 15:32
anonym
15. 10. 2007 21:23
anonym
16. 10. 2007 01:20
anonym
16. 10. 2007 16:51
neregistrovaný "Bru"
15. 10. 2007 15:18
neregistrovaný "A2"
15. 10. 2007 18:35
neregistrovaný "Deception"
15. 10. 2007 19:19
neregistrovaný "A1"
15. 10. 2007 19:20
neregistrovaný "Deception"
15. 10. 2007 19:30
neregistrovaný "Deception"
16. 10. 2007 07:14
neregistrovaný "A2"
15. 10. 2007 16:25
neregistrovaný "Mazdar"
15. 10. 2007 15:11
anonym
15. 10. 2007 15:35
neregistrovaný "Mazdar"
15. 10. 2007 15:51
anonym
15. 10. 2007 16:18
neregistrovaný "Mazdar"
15. 10. 2007 17:42
anonym
15. 10. 2007 18:25
neregistrovaný "tempe"
15. 10. 2007 18:54
anonym
15. 10. 2007 17:20
neregistrovaný "Alesh"
15. 10. 2007 17:39
anonym
15. 10. 2007 18:37
neregistrovaný "sword2"
15. 10. 2007 20:29
anonym
15. 10. 2007 21:26
anonym
15. 10. 2007 21:56
neregistrovaný "jozef77"
15. 10. 2007 15:28
anonym
15. 10. 2007 17:31
15. 10. 2007 18:11
neregistrovaný "vaclav. s"
15. 10. 2007 18:56
anonym
15. 10. 2007 20:36
15. 10. 2007 21:30
anonym
15. 10. 2007 20:38
15. 10. 2007 22:09
15. 10. 2007 23:53
neregistrovaný "vrkuboy."
16. 10. 2007 09:34
neregistrovaný "TomAnt - neprihlaseny"
16. 10. 2007 11:30
neregistrovaný "Mazdar"
17. 10. 2007 09:18
neregistrovaný "denyyyy"
neregistrovaný "chytrak1"
15. 10. 2007 12:37
Tak to čumim
Tak tohle vypadá na poměrně agresivní cenovou politiku, není-li pravda? V určitých variantách zřejmě nejlepší poměr cena/už. hodnot na trhu.
Rozbalit vlákno
20
15. 10. 2007 12:47
Re: Tak to čumim
Tak ten cenník vyzerá naozaj dobre. Ešte keby sa niekomu chcelo zostaviť porovnávaciu tabuľku novej Mazdy, Fabie II, Corsy a Clia, potom by to bolo ešte zaujímavejšie.
Avatar - Blue Sun
15. 10. 2007 13:10
Re: Tak to čumim
Nemáš ponětí, jak je to u Mazdy s doplňováním výbav? Absence dělených sedadel ve všech stupních výbavy CE mi přijde jako velká chyba, zajímalo by mne, zda to jde řešit za příplatek.
15. 10. 2007 13:44
Re: Tak to čumim
Neviem. Snáď to tu niekto objasní. ;-)
neregistrovaný "_Teddy_"
15. 10. 2007 14:42
Re: Tak to čumim
Nie len u mazdy, ale prakticky vsetci japonski vyrobcovia a predajcovia aut maju rovnaky zvyk: mas dane stupne vybavy, a v ich ramci nemas skoro ziadnu moznost upravit si to. Fakt len minimum veci mozes doplnit alebo odobrat ci zmenit cez priplatok/zlavu. Navyse obcas podivne kombinuju stupne vybavy s motormi a prevodovkami, a tam uz clovek nema inu moznost len si vybrat s ponukanych kombinacii...
16. 10. 2007 06:32
Re: Tak to čumim
To je nevyhoda a zaroven vyhoda pre zakaznika. Znizenie poctu vybav a ich kombinacii v prvom rade setri peniaze.
anonym
15. 10. 2007 20:15
Re: Tak to čumim
Nie nejde to ani objednat :'-( . Od stredy v Bratislave deň otvorených dverí, všetky modely k dispozícii. Pekný deň všetkým.
neregistrovaný "mig52"
15. 10. 2007 15:19
Re: Tak to čumim
A co takhle SX4?
16. 10. 2007 06:29
Re: Tak to čumim
To je trochu mimo misu, nie? Treba porovnávať porovnateľné, nie skrz triedy. :-)
neregistrovaný "mig52"
16. 10. 2007 09:23
Re: Tak to čumim
Tak mi konečně někdo řekněte, kam patří SX4.
Avatar - micaello
16. 10. 2007 11:07
Re: Tak to čumim
Ja bych ho zaradil vedle Fusionu, Roomstera apod...
15. 10. 2007 12:48
Re: Tak to čumim
No jo. konecne cenovo dostupna mazda a navyse konkurencie schopna...
Zrejme ford tlaci nielen na seba, ale aj na zvysok svojich znaciek. a snad aj konecne pochopil ze cena je tiez rozhodujuca(aspon v nasich zemepisnych koncinach)
neregistrovaný "A2"
15. 10. 2007 13:00
Re: Tak to čumim
GP za 265.000,- má navíc el.okna, pal. počítač, samozřejmě prostornější interiér, kufr atd. Ovšem slabší motor 1,25 s menším výkonem. Ale celkově vzato co se týče Mazdy2 určitě velice příjemné ceny i nabízené motorizace. :yes:
anonym
15. 10. 2007 13:30
Re: Tak to čumim
fakt husty......za taku cenu spolahlivu znacku,a este k tomu co vyzera k svetu a nie ako fabia.....myslim ze to bude vazny konkurent najpredavanejsim znackam v tomto segmentu......myslim ze fabia sa moze zacat triast >:D >:D
neregistrovaný "exctenar"
16. 10. 2007 19:00
Re: Tak to čumim
Mně teda ceed vůbec nevadí,asi je to věkem :-!
neregistrovaný "Gerrard"
15. 10. 2007 14:00
Re: Tak to čumim
Jen doufám, že alespoň jedna motorizace bude v automatu (jsem zdravotně postižený), jinak ta cenová politika je opravdu zajímavá, navíc autíčko vypadá moc pěkně. Nerad bych tu rozpoutal válku, ale rozhodně je hezčí než Fobie II.
neregistrovaný "_Teddy_"
15. 10. 2007 14:45
Re: Tak to čumim
Ono ci je "hezci", to je dost subjektivna vec. Ale pripustam ze mnohym sa moze M2 pacit (a mnohym sa zas paci F2). Kazdopadne cena je velmi primerana, a v prospech M2 hovori aj to, ze nie je taka "okoukana", a asi sa nebude tak kradnut ako F2 (co je v nasich koncinach bohuzial tiez dost dolezite kriterium)...
anonym
15. 10. 2007 20:18
Re: Tak to čumim
s automatom sa nepocita, nie je ani v ponuke. :'-(
anonym
16. 10. 2007 01:09
Re: Tak to čumim
automat bude pozdeji jako v Fieste
anonym
15. 10. 2007 14:01
Re: Tak to čumim
Ja nevim, ale kdyz jen zbezne hodim oko na cenik a vybavu, budu chtit postavit auto se 6 airbagy a klimou, tak budu nekde kolem 340t a vys? Stejne jako u Fabie apod.....
anonym
15. 10. 2007 14:29
Re: Tak to čumim
ja taky nechci kazit nadseni, ale zaklad vybava a ceny priplatku za dalsi stupne nevybocuji z rady...spis bych rekl, ze kazdy cekal, ze se budou drzet cenove zase mimo misu a ani naopak slezli ke konkurenci...myslim, ze v tomhle segmentu se mydli kazdy s kazdym Mazda rozhodne neni nic extra, jen dalsi z rady (myslim, ted jen ceny, zbytek neresim)
neregistrovaný "spokojený"
15. 10. 2007 14:10
Šance na úspěch mizivé
Základní model je slušně podseklý vzhledem ke clu, které je nutno platit za Japan import, ale možná do vyrovná dolar za devatenáct. Na tento vůz se chytí se pár japanofilů a vyznavačů ultraspolehlivích vozů. Běžný zákazních zhodnotí nulovou konfigurovatelnost - proč je 1.5 jenom v nejvyšší výbavě(?), podívá se do ceníku náhradních dílů - kolik stojí přední světlo (?), slevu neukecá a nakonec půjde jinam.
Rozbalit vlákno
45
neregistrovaný "spokojených"
15. 10. 2007 14:30
Re: Šance na úspěch mizivé
Asi se budu muset nahlásit administrátorovi. Ultraspolehlivých tam má být, jsem čuně, FUJ :no:
16. 10. 2007 01:29
Re: Šance na úspěch mizivé
Tady mate srovnání nahradních dilů u Fiesty a u Fabie, večina dilů levnejší u Fordu i u Mazdy!!!!!

[odkaz]
neregistrovaný "Fony"
16. 10. 2007 14:43
Re: Šance na úspěch mizivé
Já tam teda žádnou Mazdu nenšel.. :-!
neregistrovaný "Bru"
16. 10. 2007 16:48
Re: Šance na úspěch mizivé
Po provedení opravdu malé rešerše sem došel závěru že suma uváděných náhr. dílů dopadla takto: Fiesta 41 188,- Fabia 37 488,- takže o tom co je levnější nemusíme dále spekulovat. (BTW: vše za předpokladu že byl AutoPalace férový a ceny nehnal nějakým způsobem dolů)
Avatar - micaello
15. 10. 2007 14:44
Re: Šance na úspěch mizivé
S tou cenou svetla jsi to myslel jak? Aneb ozval se Schadefil, vid? Co neni ceske, tak je drahe? Prosim te, ceny uz se davno srovnaly, ne-li v mnoha pripadech poridis na Mazdu dil levneji nez kdejakou Fobii apod... Co se konfigurovatelnosti tyce, je to klasika u Japonskych vozu a kupovidu, prodeje M6, M3 a prekvapive (pro CR urcite) i M5 mluvi za sebe, ze prosazovat tuto cestu se prece jen vyplati...
neregistrovaný "FX"
15. 10. 2007 14:47
Re: Šance na úspěch mizivé
Pokud mluvíš o náhradním dílu typu "voňavý stromeček do interiéru", tak ano. Ale ještě jsem neviděl žádný důležitý (myšleno spotřební) díl levnější u japonce než u škodovky.
Avatar - micaello
15. 10. 2007 14:58
Re: Šance na úspěch mizivé
Mno, tak to bys koukal, staci si vzit cenik Autokelly apod. a srovnat si dily treba na Ochcavku II. v kombajnu a M6 Wagon. Mezi temito dvema auty se totiz rozhodoval tchan. Delali jsme mnohocetna srovnani, chodili po salonech, obtezovali oficialni zastoupeni atd., at nam poslou propocty apod. a reknu ti, ze v 90% pripadu kdyz nebyl dil na M6 o nejakou korunu levnejsi (mnohdy se jednalo i o stovky korun), tak se cenove tem na skodovku vyrovnaly. Snad jen pokud si dobre vzpominam, byl levnejsi zadni naraznik a sada tlumicu.
Kdyz si k tomu pripoctu vybavu, spolehlivost a dobre jmeno znacky,tak jak se rika "nie je o com"
neregistrovaný "FX"
15. 10. 2007 15:07
Re: Šance na úspěch mizivé
Vraťme se k Mazdě 2 a Fabii o kterých si se zmiňoval výše. :-!
Avatar - micaello
15. 10. 2007 15:17
Re: Šance na úspěch mizivé
Tak tezko srovnavat, ze, kdyz fobia II se jeste na trhu ani poradne neohrala (a kupodivu ji docela kvalitne valcuje jeji braska Roomster...kdepak asi panove udelali chybu?) a M2 teprve prijde.
A pokud bys chtel do srovnani predchozi generace, tak nevim, nekoukal jsem, nezjistoval, nicmene predchozi M2 je spis minivan ci miniSUV, takova vetsi Panda, tezko rict. Kazdopadne aspon mohla zaujmout motory, coz se o fobii rict neda.
A jak uz komentoval novou M2 jeden muj kolega: nova M2 neni pro obycejneho Cecha, ten si vzdycky najde duvod, proc mit doma v garazi nakopnutou kozu (tim myslel fabii II). Ja Skodovku jako vyrobce neodsuzuju, napriklad zminovany roomster se mne osobne hodne libi, bral bych ho s motorem 1.6 77kW, i kdyz vic by mu sluselo FSIcko. To aby si tady treba zase nekdo nemyslel, ze automaticky to, co vyrobi Skoda, tak zatracuju...
anonym
15. 10. 2007 15:32
Re: Šance na úspěch mizivé
predchozi M2 je ekvivalent Forda Fusion .. a tady se v posledni dobe docela prodej rozjel (hlavne diky akcnim cenam). nova M2 je z tohoto pohledu jaksi mimo...
Avatar - Charger
15. 10. 2007 20:34
Re: Šance na úspěch mizivé
mazda je v podstatě fiesta a ford má levnější díly než škoda
anonym
15. 10. 2007 21:23
Re: Šance na úspěch mizivé
fiesta levnejsi dily nez fabie nema s tim nic nenadelas. jezdim s fusionem, tata ma fabii.
anonym
16. 10. 2007 01:20
Re: Šance na úspěch mizivé
Ford ma levnejsi dily nez Skodovka to vi dnes kazdy tak nekecej, i s hodinovou sazbu na servise. Mazda na tom je s dily stejne jako Ford mozna v necem malinko drasi.

Fotr asi nakupuje na vrakaci, Fiesta posledni generece ma u nas levnejsi dily nez stara Fobie, to same Fusion.
16. 10. 2007 01:25
Re: Šance na úspěch mizivé
Tady mate srovnání nahradních dilů u Fiesty a u Fabie, večina dilů levnejší u Fordu!!!!!

[odkaz]
neregistrovaný "Bru"
16. 10. 2007 16:51
Re: Šance na úspěch mizivé
Po provedení opravdu malé rešerše sem došel závěru že suma uváděných náhr. dílů dopadla takto: Fiesta 41 188,- Fabia 37 488,- takže o tom co je levnější nemusíme dále spekulovat. (BTW: vše za předpokladu že byl AutoPalace férový a ceny nehnal nějakým způsobem dolů)
neregistrovaný "A2"
15. 10. 2007 15:18
Re: Šance na úspěch mizivé
Dobře, náhradní díly jsou jedna věc, ale co se týče designu, motorizací atd. je na tom Mazda2 mnohem lépe než Fabia, na tom se snad shodneme, ne?
neregistrovaný "Deception"
15. 10. 2007 18:35
Re: Šance na úspěch mizivé
Nevím jestli výběr pohých 3 benzínových motorů u Mazdy je to pravé. Fabia nabízí 1.2, 1.4, 1.6 a také 1.4 a 1.9 naftu.
Avatar - micaello
15. 10. 2007 18:56
Re: Šance na úspěch mizivé
No Mazda nabizi tri benziny a jednu naftu, do toho mozna jeste casem pribyde millercycle 1.4 benzin (coz by byl poradny narez).
A taky si vem, co to jsou za motory, co se do Fabek montuji. Trivalcove HTPcko ktere bych nepral ani nepriteli (meli jsme par let doma...), nenazrana a prd vykonna 1.4. Jediny slusny motor je 1.6 a pro firemni ucely 1.9. Nejde o kvantitu nabidky, ale kvalitu...
neregistrovaný "A1"
15. 10. 2007 19:19
Re: Šance na úspěch mizivé
Přesně.
neregistrovaný "Deception"
15. 10. 2007 19:20
Re: Šance na úspěch mizivé
Osobně myslím, že 1.2 HTP (47 kW), které dobře znám, není špatný motor do toho nejmenšího vozu, který dělá škodovka. Jeho dynamika je pro provoz naprosto dostačující. Nechápu reakce tvého typu, které si myslí, že i malý vůz musí mít velký motor. Nemusí. V tomto případě je to zbytečné.
Avatar - micaello
15. 10. 2007 19:25
Re: Šance na úspěch mizivé
Pripada ti, ze nefandim malym motorum? Sam mam v Puntu 1.2 16ventil. Sam jsem s HTPckem ve Fabii dost dlouho jezdil a ten motor je hlucny, dynamika je relativni, ale rekneme ze v urcitem spektru otacek je slusna, spotreba neni nijak zazracna a na nejake mezimestske silnici s tim predjizdet treba kamion je docela o drzku.
neregistrovaný "Deception"
15. 10. 2007 19:30
Re: Šance na úspěch mizivé
Já mám jiné zkušenosti. Znám dvě verze HTP, ta slabší stojí za prd. Ale ta s "červeným P" jede velmi slušně. O hlučnosti nemůže být ani řeč, motor jenom syčí. Je to sice 3 válec, ale má taky čtyřventilovou techniku a na malou Fabii do města bohatě stačí.
16. 10. 2007 06:37
Re: Šance na úspěch mizivé
Presne o to ide. Do mesta je dobrý. Pretože na to je určený a na ten účel postačujúci. Ale vždy sa nájde exot, čo ho ide naháňať po diaľnici a pindá, že to neťahá... ;-\
neregistrovaný "A2"
16. 10. 2007 07:14
Re: Šance na úspěch mizivé
Tady se ale bavíme o srovnání se základními motorizacemi v nabídce Mazdy2, a tam jaksi HTP šanci nemá.
Avatar - micaello
15. 10. 2007 19:22
Re: Šance na úspěch mizivé
Chci se opravit, ten Miller bude 1.3 :*)
neregistrovaný "Mazdar"
15. 10. 2007 16:25
Re: Šance na úspěch mizivé
Otazkou ale aj tak ostava, kolko tych nahradnych dielov potrebujes pocas X rokov na Mazdu a kolko na skodofku ;-)
Avatar - skejpa
15. 10. 2007 21:50
Re: Šance na úspěch mizivé
to je presny :-) ikdyby mela M2 drazsi nahradni dily nez F2 (treba jen o par korun) tak stejne budes v servise (procentualne) s F2 casteji a zaplatis vic :-)
tak treba my sme byli s M6 na prvni oprave ve 110k km a oprava stala 150,- kč - pojistka. chci videt ochcavky ve 110k se stejnym vyctem zavad >:D
anonym
15. 10. 2007 15:11
Re: Šance na úspěch mizivé
dokazes to nakym cenikem? mam forda a dily jsou drazsi nez na skodu, ze by u mazdy nebyly?
neregistrovaný "Mazdar"
15. 10. 2007 15:35
Re: Šance na úspěch mizivé
Mam Mazdu a nahradne diely nepotrebujem! >:-[] :-!
anonym
15. 10. 2007 15:51
Re: Šance na úspěch mizivé
ehm ... kolega ma mazdu2 predchozi generace, tyhle buliky ves na nos komu chces :-)
neregistrovaný "Mazdar"
15. 10. 2007 16:18
Re: Šance na úspěch mizivé
A kto pise o Mazde2 ... ja mam Mazdu6 :yes: :yes: :yes: :-!
Inak, co za problemy ma kolega? Vad sa rozpis trosku... vlastne vsak, nech priamo on napise. ;-)
anonym
15. 10. 2007 17:42
Re: Šance na úspěch mizivé
Pise se tu o mazde obecne ne, krom toho bych tvoji M6 rad videl, tipuju te na internetovyho kecalka. Na M2 mel problemy s razenim, rozklepanym podvozkem ...
neregistrovaný "tempe"
15. 10. 2007 18:25
Re: Šance na úspěch mizivé
otázka,je,jestli nebyla chyba mezi volantem a sedadlem))Já mám Mazdu už 7 let a nic))Prostě jen jezdí a jezdí a jezdí)
anonym
15. 10. 2007 18:54
Re: Šance na úspěch mizivé
no vidis, tak to ja menim na svym aute aspon olej a desticky.
Avatar - GuitarsHero
15. 10. 2007 20:07
Re: Šance na úspěch mizivé
Tak som sa prihlasil. Moju Mazdicku mozes vidiet v mojej galerii. Vies, u nas je jedno take prislovie: "Podla seba sudim teba!" Rozmyslam, kto je ten internetovy kecalek! Tak teda Mazdar! ;-)
Avatar - skejpa
15. 10. 2007 21:56
Re: Šance na úspěch mizivé
jen mu dej :-) my co mame mazdu tak vime co je to spolehlivost :-) nerikam ze zrovna mazda 2 predchozi generace byl nejaky zarak ale tusim ze ted se to zmeni. tohle je uplne jiny auto...
neregistrovaný "Alesh"
15. 10. 2007 17:20
Re: Šance na úspěch mizivé
Jestli se nepletu, tak 1. generace M2 se vyráběla v Maďarsku, myslím že tohle by mohla být odpověď na to, proč tvůj kolega náhradní díly potřeboval... >:D
anonym
15. 10. 2007 17:39
Re: Šance na úspěch mizivé
no, tuhle urcite kvuli tobe zacnou montovat primo japonci...
neregistrovaný "sword2"
15. 10. 2007 18:37
Re: Šance na úspěch mizivé
mozno sa to nezda ale skutočne sa nová Mazda 2 montuje v Japonsku ;-)
Avatar - micaello
15. 10. 2007 18:53
Re: Šance na úspěch mizivé
Tak tak, tim sice stoupnou krapet cekaci lhuty, ale stoji to za to :-)
anonym
15. 10. 2007 20:29
Re: Šance na úspěch mizivé
Mazda 2 predchádzajúcej generácie sa montovala v Španielsku a vzhľadom k tomu, že kvalita upadala, nová 2 sa vyrába výlučne v Japonsku. Vlastne komplet produkcia je z Japan.
anonym
15. 10. 2007 21:26
Re: Šance na úspěch mizivé
nema se nahodou mala produkce fordu a mazd vyrabet pod Auto Alliance Thailand :-) ? takze rozjezd mozna udelaj japonci, pak to soupnou jinam jako vzdycky kazdej.
neregistrovaný "jozef77"
15. 10. 2007 21:56
Re: Šance na úspěch mizivé
Máš pravdu. :-) :yes:
16. 10. 2007 01:26
Re: Šance na úspěch mizivé
Tady mate srovnání nahradních dilů u Fiesty a u Fabie, večina dilů levnejší u Fordu!!!!!

[odkaz]
16. 10. 2007 01:28
Re: Šance na úspěch mizivé
Tady mate srovnání nahradních dilů u Fiesty a u Fabie, večina dilů levnejší u Fordu a Mazdy!!!!!

[odkaz]
anonym
15. 10. 2007 15:28
vybava
S tema stupnema vybavy je to jasny, Japonci tak nejak nepremysli o CR kde si kazdej koupi to nejlevnejsi co je, pak samo ze nemaj v ceniku konfigurator o 100 polozkach a clovek se rozhoduje jestli chce zapalovac nebo ne:-)))
Rozbalit vlákno
1
15. 10. 2007 17:31
Re: vybava
Ja si osobne myslim, ze prikupovat hlinikova kola a menic na CD pokud chci stabilizacni system a mlhovky je spatne. Kdyby tam ty zbytecne komponenty nebyly, bylo by auto levnejsi a naslo by vzhledem k vybave i vice kupujicich.
neregistrovaný "vaclav. s"
15. 10. 2007 18:11
dotaz
tak panovematka se rozhoduje jstli koupit tu novou mazdu nebo ne... tu za tech 269000 chce ta na jezdeni do prace vetsinou po okreskach a jednou za 14 vylet do tesca... co myslite dela dobre nebo by se dala za stejnou cenu koupit lepsi auto v lepsi vybave?? diky za vase nazory
Rozbalit vlákno
5
anonym
15. 10. 2007 18:56
Re: dotaz
za 269 se u zadnyho auta neda o vybave mluvit .... asi tak.
Avatar - Charger
15. 10. 2007 20:36
Re: dotaz
zase nějaká plácnutá blbost...
anonym
15. 10. 2007 21:30
Re: dotaz
v kazdy znacce ti za tyhle penize bude neco schazet, pokud ovsem nejsi typickej cech co chce hlavne metlu, zbytek uz neni tolik videt....zkus si v tyhle cene namodelovat corsu, fiestu, fabii... skoncis u holaka trosku nad zakladem, nekde bude klima, nekde 4 airbagy, ale ideal to nebude...
Avatar - Charger
15. 10. 2007 20:38
Re: dotaz
tak za ty prachy je to ideální a něco lepšího těžko koupíš (viz. silniční test v posledním carautu) ;-)
Avatar - GuitarsHero
15. 10. 2007 22:09
Re: dotaz
Pozdrav maminku! Super volba! :yes:
Avatar - Well-being
15. 10. 2007 22:21
Další rána pro předraženou Fabii
No, to aby se u škodovky začali obávat. Minimálně na českém trhu to bude pro Fabii velice zdatný konkurent. Navíc to auto působí sportovně, ne krabicoidně jako Fabia.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vrkuboy."
15. 10. 2007 23:53
Re: Další rána pro předraženou Fabii
mas pravdu :yes: navic vyhoda oproti fabii je motor 1,3 je super oproti htp kterej je absolutni kram, zere, nejede.....
navic vybava! o tom si zakladni fabie muzou nechat zdat
neregistrovaný "TomAnt - neprihlaseny"
16. 10. 2007 09:34
Majki, Gib, dobre chuapi
Majki, Gib, dobre chuapi, udelujem pochvalu pred nastartovnaym millerom >:D

K Fobiam a podobne, ved kto chce, nech si kupi no...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - micaello
16. 10. 2007 11:08
Re: Majki, Gib, dobre chuapi
Beriem na vedomi >:D , pripomeniem o najblizsej moznej prilezitosti :-!
neregistrovaný "Mazdar"
16. 10. 2007 11:30
Re: Majki, Gib, dobre chuapi
Bojujeme ako sa da ... a je to docela zabava pan velitel! >:-[] >:D
neregistrovaný "denyyyy"
17. 10. 2007 09:18
krasna!
:yes: :yes: super auticko! Dufam, ze Fobiu si dnes kupi uz len magor. Nie je normalne, aby pri dnesnej konkurencii si este niekto kupil Skodovku! Design humus, 10 rokov pozadu, diely drahsie ako na japoncov, kvalita na poslednom mieste a skladba zakaznikov Skody ju robi nepredajnou. Pardon: CINA a INDIA ju kupuju >:D zosadli z oslov a slonov a sup do Skodoviek. Tak tam ma Skodofka uplatnenie ...to ano! Bravo Mazda! :yes:
Rozbalit vlákno
0