Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda3 MPS: jeden z nejostřejších hatchbacků dorazí již v říjnu

Nejvýkonnější sériový sedan v historii hirošimské automobilky, Mazda6 MPS s přeplňovaným čtyřválcem a pohonem všech kol, který se již nějaký ten pátek prodává, pomalu domácní i na našich silnicích.
Zpět na článek
21. 9. 2006 08:58
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 09:29
neregistrovaný "LS"
21. 9. 2006 09:36
neregistrovaný "Franke"
21. 9. 2006 10:20
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 14:45
neregistrovaný "Skyline"
21. 9. 2006 17:02
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 09:24
neregistrovaný "Skyline"
21. 9. 2006 09:07
neregistrovaný "Mirek"
21. 9. 2006 09:28
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
21. 9. 2006 11:18
neregistrovaný "anonym"
21. 9. 2006 15:32
neregistrovaný "Kermit"
21. 9. 2006 17:03
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 18:11
neregistrovaný "Jarda"
21. 9. 2006 18:31
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 10:24
neregistrovaný "King"
21. 9. 2006 09:23
neregistrovaný "LUKAS"
21. 9. 2006 09:24
neregistrovaný "Mario"
21. 9. 2006 09:31
neregistrovaný "Pierro"
21. 9. 2006 09:53
neregistrovaný "kus"
21. 9. 2006 10:04
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:06
neregistrovaný "bubu"
21. 9. 2006 10:03
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:07
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:39
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:53
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:57
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 12:04
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 12:08
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 13:58
neregistrovaný "empi"
21. 9. 2006 15:04
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:33
neregistrovaný "pipo"
21. 9. 2006 10:37
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 14:32
neregistrovaný "qwert"
21. 9. 2006 15:06
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 18:52
neregistrovaný "pipo"
21. 9. 2006 13:29
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 14:28
neregistrovaný "Coulin"
21. 9. 2006 15:09
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:04
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:10
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 10:20
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:19
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:22
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 10:38
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 10:46
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:48
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 11:04
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 11:13
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 12:18
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 12:42
neregistrovaný "Czierwo"
21. 9. 2006 13:09
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 14:27
neregistrovaný "Pierro"
21. 9. 2006 14:11
neregistrovaný "skejpa"
21. 9. 2006 10:23
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:35
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:49
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:55
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:36
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 10:38
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:50
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 11:12
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 11:14
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 11:37
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 13:11
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 10:56
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 11:57
neregistrovaný "manitou"
21. 9. 2006 17:05
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:29
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 11:05
neregistrovaný "hoborg"
21. 9. 2006 11:36
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 11:51
neregistrovaný "Well"
21. 9. 2006 15:16
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:42
neregistrovaný "Pierro"
21. 9. 2006 15:55
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:51
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 16:26
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:20
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 17:36
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 18:49
neregistrovaný "Jeník"
21. 9. 2006 20:07
22. 9. 2006 10:19
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 08:44
neregistrovaný "cosworth"
21. 9. 2006 18:28
neregistrovaný "petrt"
21. 9. 2006 20:05
21. 9. 2006 20:59
neregistrovaný "Hds"
21. 9. 2006 21:43
21. 9. 2006 23:00
neregistrovaný "petrt"
21. 9. 2006 12:39
neregistrovaný "MPS"
21. 9. 2006 13:05
neregistrovaný "astros"
21. 9. 2006 12:17
neregistrovaný "fxjaro"
21. 9. 2006 12:48
neregistrovaný "Brian"
21. 9. 2006 12:47
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 14:42
neregistrovaný "Pierro"
21. 9. 2006 15:14
neregistrovaný "well"
21. 9. 2006 20:45
neregistrovaný "Marcelino"
22. 9. 2006 10:37
neregistrovaný "King"
21. 9. 2006 13:32
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 14:04
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 13:37
neregistrovaný "p"
21. 9. 2006 14:52
neregistrovaný "Skyline"
21. 9. 2006 14:54
neregistrovaný "bimbo"
21. 9. 2006 15:19
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 15:29
neregistrovaný "Pierro"
21. 9. 2006 15:33
neregistrovaný "Flavio"
21. 9. 2006 15:45
neregistrovaný "sk"
21. 9. 2006 15:00
neregistrovaný "qwert"
21. 9. 2006 15:31
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 15:54
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:33
neregistrovaný "ZZ"
21. 9. 2006 17:47
neregistrovaný "don Pedro"
21. 9. 2006 15:36
neregistrovaný "ZZ"
21. 9. 2006 16:11
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 16:19
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 16:29
neregistrovaný "ZZ"
22. 9. 2006 08:50
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 15:49
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:57
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 16:18
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:23
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 17:33
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 18:02
neregistrovaný "Baca z Liptova"
21. 9. 2006 21:08
neregistrovaný "Dinar"
23. 9. 2006 10:21
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 15:53
neregistrovaný "don Pedro"
21. 9. 2006 15:55
neregistrovaný "don Pedro"
21. 9. 2006 16:14
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:56
neregistrovaný "don Pedro"
21. 9. 2006 21:05
neregistrovaný "Hds"
21. 9. 2006 16:28
neregistrovaný "donald"
21. 9. 2006 16:46
neregistrovaný "ZZ"
21. 9. 2006 17:20
neregistrovaný "assasin-cz"
21. 9. 2006 17:25
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:35
neregistrovaný "assasin-cz"
21. 9. 2006 17:38
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:22
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:54
neregistrovaný "Tomi"
21. 9. 2006 18:46
neregistrovaný "anonym"
21. 9. 2006 19:11
neregistrovaný "vakuz"
22. 9. 2006 22:48
neregistrovaný "JiriM"
21. 9. 2006 19:38
neregistrovaný "sk"
21. 9. 2006 21:27
neregistrovaný "Lancer"
22. 9. 2006 11:02
neregistrovaný "sk"
21. 9. 2006 18:49
neregistrovaný "petrt"
21. 9. 2006 20:01
21. 9. 2006 20:47
neregistrovaný "fxjaro"
21. 9. 2006 23:05
neregistrovaný "petrt"
22. 9. 2006 08:59
neregistrovaný "ZZ"
22. 9. 2006 13:00
neregistrovaný "petrt"
21. 9. 2006 21:22
neregistrovaný "Lancer"
21. 9. 2006 21:27
21. 9. 2006 21:36
neregistrovaný "Rider"
21. 9. 2006 22:05
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 22:11
neregistrovaný "Rider"
21. 9. 2006 21:57
neregistrovaný "don Pedro"
22. 9. 2006 09:28
neregistrovaný "Skyline"
21. 9. 2006 23:11
neregistrovaný "wpr"
21. 9. 2006 23:55
neregistrovaný "Obláček"
21. 9. 2006 23:43
neregistrovaný "Obláček"
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 08:58
Proc
muzou hondisti hlasovat kazdy 10X? >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "LS"
21. 9. 2006 09:29
Re: Proc
A proč může GTI hlasovat 3x ??? >:D >:D
neregistrovaný "Franke"
21. 9. 2006 09:36
Re: Proc
když do nás tady všichni šijou, tak nám redakce povolila machrovat alespoň v anketě >:D
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 10:20
Re: Proc
To zase budete mit kecu, jestli tu anketu vyhraje civava;-) Ale koupit si musite, nejen hlasovat. Je to jako s TTT, samy cisla, orgie s kalkulackou a nikdo s tim tady nejezdi;-)
neregistrovaný "Skyline"
21. 9. 2006 14:45
Re: Proc
Lepsi nez Mondeo, se kterym sice jezdis ty, ale pak uz nikdo jinej ;-)
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 17:02
Re: Proc
To je aspon premiovka, ty Mondeo;-) Ale mainstream, ktery neni nikde videt.... >:-[] Teda kecam, rorejse ted obcas potkam a neni tak strasnej, z venku;-)
neregistrovaný "Skyline"
22. 9. 2006 09:24
Re: Proc
Ted bych mohl byt hooodne zlej a rict neco o premiovkach v servise, ale nereknu ;-) Novyho Yarise vidam casto, az me to prekvapilo, ale ty ted nejezdis, tak holt nemas ten prehled (uz jsem zase zlej >:-[] ). Kazdopadne ted vazne, jsem zvedav, jak to dopadne a co napises, kdyz slysim nadavky na servisy o "normalnich" aut, pripada mi to celkem normalni, ale kdyz ted znamymu ve Volvu tvrdili, ze neumi ridit a proto klekla spojka, premyslim, ze se nam v matrixu objevuje nejaka vetsi dira (kdyz jsem pak videl, ze ani Jaguar na tom neni s ochotou zrovna dobre...). ;-\
neregistrovaný "Mirek"
21. 9. 2006 09:07
chybka?
Proč je tam dvakrát civic?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
21. 9. 2006 09:28
Re: chybka?
opraveno ;-)
neregistrovaný "anonym"
21. 9. 2006 11:18
Re: chybka?
A preco tam neni ani raz ALFA ROMEO 147 GTA?
neregistrovaný "Kermit"
21. 9. 2006 15:32
Re: chybka?
A prečo tam nie je (v ankete) BMW 130i????????????????????????? :-O >:-[]
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 17:03
Re: chybka?
Protoze HH by podle obecneho mineni mel byt predokolka, coz 130i , zaplatbuh, neni;-)
neregistrovaný "Jarda"
21. 9. 2006 18:11
Re: chybka?
Ne vzdy je obecne mineni spravne >:D
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 18:31
Re: chybka?
To jiste. Ale zrovna tohle mineni je podle me celkem spravne. HH je ostra predokolka z nizsi stredni. To nezni nijak odpudive. Navic, co by vsichni ostatni delali, kdyby se zacali srovnavat s 130i?;-) Osobne bych tam necpal ani tu S3. To uz je premiovka a mela by se spis pasovat s tou 130i. Co mi vsak v srovnani chybi jsou frantici. Ti prece taky maji HH ;-\
neregistrovaný "King"
22. 9. 2006 10:24
Re: chybka?
No, jeden ;-)
neregistrovaný "LUKAS"
21. 9. 2006 09:23
206
a co třeba peugeot 206RC
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mario"
21. 9. 2006 09:24
Re: 206
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Pierro"
21. 9. 2006 09:31
bez titulku
No tak na tohodle japonskýho drzka jsem zvědavej ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kus"
21. 9. 2006 09:53
GTI
dal jsem svůj hlas GTI, sice se mi nelibi, ale libi se mi jeho motor :-) snesl bych ho v jiném autu, třeba v hot fabii II(doufám, že mi tam dají aspoň 1,4 TSI >:-[] )
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:04
Re: GTI
:yes: :yes: BRAVO :yes:
neregistrovaný "bubu"
21. 9. 2006 10:06
Re: Mazda MPS
Skoda ze ta mazda 3 MPS je len hatchback, podla mna sedan od mazdy 3 je designovo podarenejsi... Ale inak to je urcite pecka, paradny motor a super fordacky podvozok...
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:03
KLID, KLID, KLID
Jo, klid hoši. Jsou plakátový jezdci... noční masturbátoři formule 2D... onanisti, co maj po nočních rally roztrhaný prostěradla... a pak jsou ovšem praktici silnic. Tvrďáci dlouhejch táhlejch, ošlehaní větrem všech silnic... s horkým srdcem, ostřížím zrakem... a GTIčkem pod kopytem. Hot-Hatch... kdo myslíš, že tohle vykoumal? VW... tvůj stopař, snajpr... tvůj výrobce příštího vozu. Přece víš, co je klasa, tah časem, co je ikona... GTI se vyrábí 30 let... Jistě, GTI byl prvním... je prvním... a prvním i bude. A proč? Protože až ten masturbátor vyroste z dětskejch snů a bude se muset rozhodnout, co koupit... tehdy mu dojde to nejdůležitější - vždycky bude mít o trochu míň, než kolik by na svý vysněný dělo potřeboval. Ovšem, bude-li se snažit, bude mít vždy o trochu víc, než ti ostatní... kteří si auty sny neplní. Tak tehdy, tenhle utajenej prostěradlovej Loeb vyzkouší všechny Hot hatche na světě... aby pak pocholil, že král je jenom jeden - Gé král. Gé, jako GURU. GURU, jako Golf. GOLF, jako GTI. V dvoulitrovým turbu a na DSG... GOLF, kterej tě sejme do kolen, Golf, snímž obletíš Mléčnou dráhu. Golf, co ti serve tanga a pročistí krkavici. Jo... je to tak, hoši. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:07
Re: KLID, KLID, KLID
No a pak tě předjede borec v Civicu type R sice to nebyl první HH ale zadek ti ukáže ,už jen proto že motory vtec jsou best of. Ze jména se žít nedá že a jaké byly modely gti v předchozí generaci? ;-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:39
Re: KLID, KLID, KLID
Pokud něco víš o GTI V., pak nemůžeš mít jedinou připomínku... Co bys mu chtěl vytknout?
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:53
Re: KLID, KLID, KLID
Reknu to tak golf je cladia schifer - krásná žena ,ale něco mi tam chybí.Civic to je catrin zeta jons proste plna emoci jestli mi rozumis. ;-)
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:57
Re: KLID, KLID, KLID
Možná jo... ;-)
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 12:04
Re: KLID, KLID, KLID
No CTR je spíš taková hodně ostrá zmalovaná cikánka od kolotoče. Ale o tom, že umí, nelze pochybovat. >:D ;-)
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 12:08
Re: KLID, KLID, KLID
no tos neutrefil uplne presne , ale neposmivam se ti ze nemas vkus :-)
neregistrovaný "empi"
21. 9. 2006 13:58
Re: KLID, KLID, KLID
:yes: >:-[]
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:04
Re: KLID, KLID, KLID
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "pipo"
21. 9. 2006 10:33
Re: KLID, KLID, KLID
Tebe bych přiřadil k polovičním masturbátorům, protože jediný co jsi vyzkoušel, je to tvoje GTI na auto.cz :-!
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:37
Re: KLID, KLID, KLID
Jak jsi k tomuhle dospěl? To mi vysvětli :-)
neregistrovaný "qwert"
21. 9. 2006 14:32
Re: KLID, KLID, KLID
K tomu lze dospet hrozne jednoduse,uz dost dlouho na tomhle serveru vypravis fanstasmagorie o spouste aut,ktery si mozna ve skutecnosti ani nevidel,natoz abys je ridil.A k tem masturbacim a nocnim snum.....nevim,kdo ma doma oslintanej plakat 911ky....
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:06
Re: KLID, KLID, KLID
Tak teď jsi mě odhalil, Šerloku >:D ... >:-[] :yes: Neviděl, neslyšel, nenapsal... >:-[]
neregistrovaný "pipo"
21. 9. 2006 18:52
Re: KLID, KLID, KLID
tak mně prozraď tvůj nejemocionálnější zážitek z auta... prosím. Jde mně spíš o to z jakýho auta než o ten zážitek ;-) A ne že to bude z GTI, jinak mě jenom utvrdíš, masturbátore >:D
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 13:29
Re: KLID, KLID, KLID
Hele uz ti v ty tvy ode chybi jen dotaz, jestli nekdo ridil FIATa >:-[]
neregistrovaný "Coulin"
21. 9. 2006 14:28
Re: KLID, KLID, KLID
Zase sis šlehnul... Nech toho,úplně zblbneš... >:-[] >:D Ale jako pohádka :yes: :yes: Pak si ale přečti realitu-kdo zvyšuje prodeje v Tvé hájené Evropě už devětlet...Nic pro Véčka >:-[]
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:09
Re: KLID, KLID, KLID
... klid..., ale dobrej sloh, jsi zvolil :yes: ;-)
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:04
Honda
No už se těším na nějaký srovnávací test golfu gti téhle mazdy a nového Civica:-) ;-)
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 10:10
Re: Honda
Jo, to ja taky. A vitez toho testu pak bude jen smutne koukat na zadni lampy ST :yes: >:-[] >:-[]
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:20
Re: Honda
jo to kdyz to ST nestihne na prechodu dobrzdit :-)))
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:19
Re: Honda
Vůbec, ale vůbec nejde o to, kdo vyhraje závod... pokud tedy nepatříš k těm prostěradlovejm Loebům... Jde jen o to, co sejme tebe, tvou hlavu, tvé srdce... tvé tělo. Jde o komplex vlastností, které z vozidla udělaj tvou jediněčnou káru. Nejde o maximálku, do 8 vteřin nejde ani o zrychlení (v nižší střední)... jde jen o to, aby ten vůz byl příjemně uživatelný. Aby měl sílu, aby byl sportovní a trochu luxusní, abys s ním mohl jezdit po okreskách naplno i do divadlo za potěchou ducha... jen o tom to je v reálném životě. Na plejstejšnu... tam, uznávám, jde o to prvenství. Ostatně čerte, kup si takové auto, jaký jsi i sám. Pokud jsi jednička, ber Ferro, Porsche... pokud jsi životní propadák... ber permanentku na metro... a pokud jsi mainstream... vol káru snů... ovšem rozumně.
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 10:22
Re: Honda
Pekne jsi ta napsal! Podle tohodle navodu nikdo nemuze jit koupit Golfa;-) Kara snu = ST, jasna vec :yes: :-!
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 10:38
Re: Honda
Mazda - stejná stáj.. ;-) nicméně to ST obecně asi fakt je v současnosti TOP.. :yes:
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:46
Re: Honda
Pokud nebude v té příšerné oranžové, je jasné, že ST je tahoun doby. Myslím, že to chce černou, ztratí se tý kýče vdechů na spodku nárazníku a to auto se jaksi vizuálně "zatáhne".
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 10:48
Re: Honda
Jo ta Mazda bude taky slusnej konik, toho se nebojim :yes: Ale ST je ST;-)
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 11:04
Re: Honda
ještěže Impreza není hatch-back.. a St 4kolka.. to by se asi kult otočil ve prospšch ST. Musím zcela zodpovědně uznat, že to auto má v sérii mnohdy lepší podvozek a sladění, něž plno upravenejch závodních aut.. jen ta 4 kolka chybí.. :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 11:13
Re: Honda
Ja taky o Impreze nic nepsal!;-) AWD u ST by byla bomba, jenze co by pak delali ostatni?;-) Ja tise doufam, ze se objevi RS a ten bude AWD :yes:
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 12:18
Re: Honda
přesně to jsem psal.. hot hatch je hot hatch ale impreza je pro mnohé naprostej vrchol a kult.. a ta 4 kolka v ST (nebo RS) by překročila i tu imprezu.. :yes: a to je přesný.. co by pak dělali ostatní..?!? >:D jací ostatní.. >:-[]
neregistrovaný "Czierwo"
21. 9. 2006 12:42
Re: Honda
ho ho ho!!!
Kamo sice ST v zrovnavacom testu polozil WRX no dam ruku do ohna ze keby bol ST AWD smutne by prenasledoval...
Zrovnatelny vykon ale nezrovnatelna hmotnost!!! Pridaj 100 kg rotujucej ocele (jeden kardan koli +RWD) a uvidis co sa stane s tvojim ST... Poslusny baranok. Impreza je impreza
HOT-HACK... Chlapci chodte sa hrat inde... Tu kraluje Subaru...
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 13:09
Re: Honda
Nemyslim, ze pokud by existovalo RS, ze by takhle nakynulo a navic by z motoru pozdimali jeste nejakou kobylku navic! Proti Impreze nemam zhola nic, ale RS, jak bych ho videl ja by bylo lepsi;-)
neregistrovaný "Pierro"
21. 9. 2006 14:27
Re: Honda
Matesi, dle neoficiálních infos se právě v novém RS měl objevit motor příbuzný s touto mazdou, jenže samozřejmě 4WD a ještě vyšší výkon. A oproti ST i o něco nižší hmotnost. V tom případě bychom se mohli byvit o kladivu na STi a EVO9. Jenže tenhle projekt je momentálně odložen... :-(
neregistrovaný "skejpa"
21. 9. 2006 14:11
Re: Honda
ja myslim ze ta mazda bude mazec! sem jasnej zastance mazdy takze je to jasny ale golf mi prijde hrozne usedlej a ten interier je hroznej... ale to je otazka vkusu... Mazda 4ever
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:23
Re: Honda
No jsem na tom špatně stavím dům prodal jsem Civica a nechal jen služební Oktávku a pracanta daihatsu aplause ale je to nezmar :-) No ale až budu mít hotovo jdu do civica R nebo clia.Na porsche nemám i když boxter i m3 od Bmw jsou mé srdeční záležitosti:-)
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:35
Re: Honda
Čerte, dům chválím... ovšem ten rozptyl Type-R nebo Clio? Jak se může v jedné hlavě setkat tohle dilema? :-) P.S. Máš dobré srdeční záležitosti. ;-) :yes:
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:49
Re: Honda
no ja chci auto na vyblbnuti se a tam vydim jakou nej alternativu vykon cena požitek z jizdy civic a clio, jinak dik za pochvalu az to bude hotove asi v lete pristi rok tak se tam muze udelat sraz zaparkuji vsichni :-) 3 garaze a pozemek 1500m bude dost :-)
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:55
Re: Honda
:-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 10:36
Re: Honda
no až dostavíš.. zasaď strom a vyprdni se na civica >:-[]
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:38
Re: Honda
>:D >:D
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 10:50
Re: Honda
Taky by mel nejakou trochu "nabourat", teda ne jako auto, ale babu, aby to mel komplet;-) Pak si koupi Tourana a bude vozit deti a v obchode mu budou davat lizatka >:-[]
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 11:12
Re: Honda
no hele... kdoví co je čert zač... znáš ty co jezděj Touranem... >:D >:-[] >:-[]
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 11:14
Re: Honda
No to je fakt. V ty reklame jsou to hosici k pomilovani >:-[] >:-[]
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 11:37
Re: Honda
To vis ze jsem kluk k pomilovani ,ale nedelej si nadeje :-)))) ja radeji holky .-)
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 13:11
Re: Honda
;-) jen jestli nekecas. ZZmije mel taky plnou hubu holek a pak mi na srazu lezl v noci do postele >:-[]
neregistrovaný "čert"
21. 9. 2006 10:56
Re: Honda
stromu mam celou alej :-) ale dobre zasadím .-)
neregistrovaný "manitou"
21. 9. 2006 11:57
Re: Honda
Takže teď jsem domluvil se Sebem a parloval o tom, že se mu nelíbí jak o něm tady parluješ, teda jako o prostěradlovým Loebovi. Říkal, že na ty jeho voyage už má 27 zářezů a ty nic, teda prej jen nějakej táhlej u Loděnic, tak prej máš srazit špičky, kovboji, a dát si pohov ;-)
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:05
Re: Honda
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 10:29
TVARY
GOLF je (možná) střižen konzertvativně, ovšem, pozor - design je první světová liga. Focus je (možná) střižen trochu nudně, ovšem, pozor - design je první světová liga. Type-R je (možná) střížen kosmicky, ovšem pozor, design je pokus o první světovou ligu. Já velmi nevnímám křivky Mazdy 3 - jakoby "nahouklá karoserie, krátká přední kapota, zadní vyosená světla... dodnes jsem vlastně nepochopil to auto... prosím, je někdo, kdo v nižší střední preferuje křivky Mazdy3? Pokud ano, prosil bych o rozbor. V čem je přitažlivější, než Focus, v čem je milejší než GOLF, v čem je odvážnější než Civic. Ostatně, jestli považuji nějaké auto v nižší střední za suoper konzervativní, pak je to Mazda 3. Proti ní je Golf mladý hejsek s překrásnejma očima.
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "hoborg"
21. 9. 2006 11:05
Re: TVARY
zajimavy ze ten "pokus" o prvni ligu dostal svetovou prestizni cenu za design zatimco Golf za design ani tuk.. tyhle nesmyslny ligy designu jsou leda tak v tvy hlave. pokus vydavat to za univerzalni a "vyzralej" pohled je akorat tak smesnej
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 11:36
Re: TVARY
Tak se po dlouhý době zase zúčastním, jelikož jsem majitelem "civilní" Mazdy 3. GTI, nezklamals, klasická propaganda VW v této diskuzi. Fakt nevím, co tě k tomu vede, normální člověk přece nemá zapotřebí tohle dělat. Ale k autu, Mazda 3 má lepší podvozek než Golf, má hezčí interiér než golf a co se týče exteriéru, tak z mýho pohledu byl Golf V designově zastaralej už když ho vydali. Mazda 3 má dynamickej výraz, na kterým zřejmě není nic moc co měnit, soudě dle lehounkýho faceliftu. Záď spolu se zřetelným negativním odklonem zadních kol má agresivní výraz (hatchback). Sečteno a podtrženo, Mazda 3 je ve všech ohledech pro mne lepší auto než Golf. Je samozřejmě třeba si počkat na testy, jak moc je MPS dobře odladěno pro jízdu.
neregistrovaný "Well"
21. 9. 2006 11:51
Re: TVARY
Stačí se podívat na názor čtenářů auto.cz a je jasné jak si Golf GTI vede a kdo je brán jako král HH (a to ještě s Hondou nikdo nejel). Předposlední místo Guru Golfa GTI >:D .
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:16
Re: TVARY
Zásadní rozdíl mezu Golfem a Mazdou tři je ten, že Golf je vizuálně dokonale vyzrálé auto. Je střižené přesně na míru nižší střední. Mazdě 3 se nedostává vizuální dospělosti... nemá linii, nemá střih. Vypouklost zadních lamp... hovoří za vše. Mimo BMW1 nesedí žádné auto (vizuálne) na silnici tak pevně, jako Golf. Žádná propaganda, umění designérů VW...
neregistrovaný "Pierro"
21. 9. 2006 15:42
Re: TVARY
Nesouhlasím. Mazda se mi zdá jako velice vyzrálé auto, a to jak tvarově, tak i kvalitou provedení. :-!
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:55
Re: TVARY
O kvalitě provedení nic nepíši. To je ok.
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 15:51
Re: TVARY
Chjo, GTI, to je jen tvůj názor, jen tvůj názor. Je fakt k smíchu, jak tvrdošijně vyzdvihuješ design Golfu V, určitě budeš zase tvrdit něco o pravidlech designu, ale než začneš, tak si uvědom, co vyhrála Mazda 3 za ceny u nás 1. v Evropě 2. Pak se podívej, jak dopadl Golf V. - porazila ho Octavia, Citroen C4! a BMW 1 (a to vybírali motorističtí novináři!). Takže milý GTI, přestaň už KONEČNĚ oblbovat lidi. To že se ti libí Golf je naprosto v pořádku, nikdo ti to nebere, líbí se i dalším lidem, zrovnatak jako se jiným nelíbí. Ale smiř se s tím, že Golf V není na špičce své třídy, prostě NENÍ (viz. názor odborné i laické veřejnosti v anketách).
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 16:26
Re: TVARY
Pozor na slova o oblbování... musel bych tě žádat o satisfakci... Zasejá, podívej... nejde vůbec o můj pohled. Jde o objektívní hledisko. Nechci sem vrhat těch 25 milionů prodanejch Golfů, ale rád bych, aby sis uvědomil, že v každé společnosti panuje určitá estetická hierarchie... co je ti platný, ža máš doma na zdi drátěnýho Švejka... zklamu tě, nepochybně v museu moderního umění N.Y. neskončí. Skončí tam to, co namaloval Kleee... A to, že ty to nevidíš... to je problém, ovšem tvůj. Tak bys neměl tento problém předhazovat jako argument proti Golfu... kapiš? Mohu ti dát desítky jinejch příkladů... drátěnej Švejk snad stačí.
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 17:20
Re: TVARY
Mluvíš o úplně něčem jiným. Golf V není špička své třídy. (tečka) To že předchozí generace byly povedenější je věc jiná. Svýho času osobní PC byly IBM, dneska je tomu jinak. Časy se holt mění.
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:36
Re: TVARY
Ale VW zůstává. Mainstream není segment supersportů... mainstream není kevlarová šála kolem řadičky :-) , probuď se, Zasejá, mainstream, to je přesně dávkovaná porce kvality za rozumnou cenu... Co se týče estetiky, přečti si prosím ještě jednou, co jsem napsal nahoře...
neregistrovaný "Jeník"
21. 9. 2006 18:49
Re: TVARY
Tohle posuzování designu je striktně individuální, pokud nemáš vystudovanej design, tak se to nesnaž brát jinak než subjektivně, to ti nejde, a co se týče objektivity, Zase já ti vyložil pádný argumenty, ty se oháníš jen 25 letou historií, myslíš, že jsme se proti tobě zpikli, nebo je to opravdu kvůli tomu, co píšeš...co myslíš?
21. 9. 2006 20:07
Re: TVARY
Žádnej komlpot... vím přesně, proč je GTIčko to najlepší volba, kterou můžeš udělat. Vizualitu auta dokážu popsat na 100 stránkách... a vím také co má váhu.
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:19
Re: TVARY
Pochopíš, že v anketě auto roku, kde volilo vítěze uskupení motoristických novinářů skončil Golf V. až na 4. místě??? Dokážeš tohle pochopit? Pokud ano, tak bude všechno v pohodě a přestaneš blouznit o dokonalosti Golfu V, neb byl poražen mj. i Citroenem C4. A motorističtí novináři se živí hodnocením aut, takže to má poněkud větší váhu než názor tvůj. Tak zase někdy...
neregistrovaný "cosworth"
22. 9. 2006 08:44
Re: TVARY
jeste sem videl lezet na silnici krabici od bot a ta teda sedela na silnici jeste o neco lip. problem je ze ten golf sedi jen vizualne
neregistrovaný "petrt"
21. 9. 2006 18:28
Re: TVARY
Předem musim říct že nejsem fanda golfu, ba právě naopak. Ale třeba golf 3 dodnes vypadá docela slušně, stejně stará mazda nebo honda ani náhodou. V tom já vidim hlavní rozdíl a věřím že i golf V a mazda 3 na tom budou za 10 let stejně. Mazda bude mít asi motor v lepšim stavu, ale stejně se bude krčit v koutu nějakého malého bazaru za pár korun. Tak jako je to ted s 323.
neregistrovaný "Hds"
21. 9. 2006 20:59
Re: TVARY
No, hele... a co 5. generace Civica (r.v. 1992-95)? Nadčasový design, ještě dnes zachovalé kousky vypadají naprosto skvěle a když to postavíš vedle Golfa III, tak je to jak srovnávat šlachovitého sprintera (Civic) s nafouknutým vzpěračem (Golf) - oba dva mají něco do sebe, ale říkat, že Golf III byl ve své době bez konkurence co se týče designu, je MIMO. Fakt.
21. 9. 2006 21:43
Re: TVARY
Golf III byl jednak vůz roku 92, jednak nastavil opět laťku kvality materiálů uvnitř (měkčený horní díl přístrojovky...) Tehdejší Civic byl velmi povedený... ostatně Honda již potom nedokázala tu krásu překonat. Oba dva vozy obstojí dodnes v měřítku kvality designu. jen Civic je takový příliš vizuálně "lehký", příliš připlácnutý k zemi. Ale jinak byl velmi povedený.
neregistrovaný "petrt"
21. 9. 2006 23:00
Re: TVARY
Nikdy jsem netvrdil že golf byl v r.92 desingové špička. To ne. V té době se mi líbilo tipo a escort. Ale mrkni dnes na golf 3 a tipo. Co by sis koupil kdybys musel? Ten desing co vyznává VW u golfu se mi nelíbí, ale chápu ho. Ten civic je fajn, ale pouze 3D. Jinak nic moc, oproti tomu golf dnes neurazí ani jako kombi nebo vento. U 3D nebo 5D dokonce když je v dobrém stavu lidi co nedělají do aut myslí že je to nové auto. Fakt, zažil jsem to.
neregistrovaný "MPS"
21. 9. 2006 12:39
Re: TVARY
Tak toto su take pi.oviny ze na to nema zmysel ani reagovat... :no:
neregistrovaný "astros"
21. 9. 2006 13:05
Re: TVARY
IMHO "magda" 3 je najkrajšie auto v triede -- ale iba ak hodnotime sedany (tesne pred Astrou sedan). Hrčbek je :no: ! Ale ostatne na aute je špica.
Dizajn v Hrčbekoch jednoznačne: Astra, Focus, Golf, Mego, c4, civic-- ten dizajn akosi rychlo vysumel, ale HH: No1
neregistrovaný "fxjaro"
21. 9. 2006 12:17
bez titulku
ale pozor. skušal som testovaciu 6mps.Ten motor. ako majitel civilnej 3ky si dovolujem tvrdit ze kral je jasny. uz ten civilny podvozok na 17kach je bomba, proste sa golf nechyta, podla dojmov. ziadne testy, osobna skusenost. a nejak zabudate na alfu 147gta. znamy na nej isiel a tvrdil, ze kto tu tal bestiu neokusi, nepochopiii. a ja viem prečo. Este k tej 3mps. 60koni k dobru proti GTI a lepsi podvozok, neviem o com sa tu vlastne bavite. vsak je to jasne
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Brian"
21. 9. 2006 12:48
Re: bez titulku
No,a pak jednoho dne zapřší, zasněží, přijede Impreza WRX a...
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 12:47
opravdový Performance
Dovolím si přidat své hodnocení, neb jsem měl minulý týden možnost vyzkoušet jeden z prvních exemplářů M3 MPS. Vzhledem k jejímu výkonu a přednímu náhonu po zkušenostech se 147 GTA nebo OPC jsem byl celkem skeptický k tomu co MPS předvede, ale nakonec jediné co můžu říct, pro mě je tohle auto překvapením roku. Neměl jsem bohužel možnost protáhnout ji po cestách s horším povrchem, což bývá prubířský kámen použitelnosti HH v běžném životě, ale to co předvedla na okruhu mě dostalo. Agilita podvozku je nejlepší ve třídě, to auto prostě zatáčí naprosto dokonale, okamžitě reaguje na volant, skvěle drží stopu a přilnavost posunuje limit až za hranici řidičova strachu, a i když se pak projeví nedotáčivost, příchod je nezáludný a lehce korigovatelný plynem. Řízení je sice nezvykle těžší, ale skvěle vyvážené a přesné, převodovka je pod tlakem pomalá, ale řazení naprosto precizní s ideálně tuhým chodem. Brzdy bez výtek, i když dostávaly kouř, citelně nevadly. Celkově podvozek za jedna, snad je to tím, že auto je poměrně lehké, pro mě jen zůstává otázkou, jak se popasuje s horším povrchem českých silnic. Motor nijak zvlášť nepřekvapuje, chová se prostě jako dvoulitr s velkým turbem, navíc dle vyjádření lidí od Mazdy má elektronicky omezený krouťák na první tři kvalty, aby tolik netahal za volant. Takže pocitově, do 2,5 tis. nic extra od 2,5 do cca 6,5 silný a lineární tah, bez špičky. Trochu horší je zvuk, nebo spíš hluk, vytočený nezní moc příjemně plus při sešlápnutí plynu ve vyšších otáčkách je dost slyšet turbo. Celkově si motor s autem rozumí, síla je brutální, ale nemilé efekty přílišného výkonu a krouťáku na přední nápravě, které rozčilují třeba u OPC, jsou skvěle potlačené. Trochu mi vadily krátké sedačky, obecně bolest Mazdy 3, ale jinak je i z hlediska posazu, ergonomie a komfortu MPS podařená, sice ještě nevíme co bude umět CTR, ale pro mě by momentálně mezi HH znamenala M3 MPS číslo 1. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Pierro"
21. 9. 2006 14:42
Re: opravdový Performance
Kamaráde tak to je hodnocení odborníka. Mazda králem HH... To chce jít si otevřít flašku saké.. ;-) Dávám taky za :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "well"
21. 9. 2006 15:14
Re: opravdový Performance
To s tím omezeným krouťákem je zajímavá informace. Designově sice není mazda tak dobrá jako Civic nebo Astra, ale i tak to může být zajímavá alternativa. :yes:
neregistrovaný "Marcelino"
21. 9. 2006 20:45
Re: opravdový Performance
No dizajn je ciste subjektivna zalezitost, Mazda aj Civic su krasne auta, aj ked kazde z opacneho konca barikady co sa tyka efektnosti dizajnu. Mazda ma podobne ako Golf uplne "civilny šat".
A naopak Opel - no fuj, tu sa o dizajne snad ani vobec neda hovorit a to plati pre vsetky nove ople - astra je s prehladom najskaredsia... :no:
neregistrovaný "King"
22. 9. 2006 10:37
Re: opravdový Performance
Zajímavé info, díky za něj. Jsem zvědavý :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
21. 9. 2006 13:32
2Dinar
Dal bych ti pod tvuj prispevek :yes: :yes: :yes: :yes: , ale ten novy web jeste nemaka spravne a u noveho prispevku neni scroll bar, takze neni sance. Tak aspon takhle :yes: :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 14:04
Re: 2Dinar
No, dej :yes: spíš Mazdě než mě, já jsem se jen vezl. :-) ;-)
neregistrovaný "p"
21. 9. 2006 13:37
a co GOLF R32,to neni hot hatch ?
a co GOLF R32,to neni hot hatch ?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Skyline"
21. 9. 2006 14:52
Re: a co GOLF R32,to neni hot hatch ?
Ne, to je fat-hatch.
neregistrovaný "bimbo"
21. 9. 2006 14:54
Re: a co GOLF R32,to neni hot hatch ?
Ne,protoze s puvodni filozofii HH nema spolecnyho snad vubec nic....tezka ne zrovna 2x obratna 4 kolka za na HH dost velky penize ;-)
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 15:19
Re: a co GOLF R32,to neni hot hatch ?
Na takové hodnocení potřebuješ stanovit kriteria, největší problém zdejších diskusí o HH je, že každý si dle svých preferencí tuto kategorii vysvětluje po svém, ale výrobci dnes v nabídce sportovně laděných hatchbacků nabízejí velmi různé přístupy, takže stanovit co ještě je nebo není HH, je problém. R32 je sportovně laděný hatchback, mohl by být označen za HH, na druhou stranu HH jsou obecně dvoukolky, takže je to těžké. Pokud jde o vlastnosti, obratný je R32 dostatečně např. srovnatelně s ST, ale takové Clio je zas něco jiného. Takže co je HH? A co moje oblíbená 130i, je to HH, ha? ;-)
neregistrovaný "Pierro"
21. 9. 2006 15:29
Re: a co GOLF R32,to neni hot hatch ?
a víš že je??? ;-)
neregistrovaný "Flavio"
21. 9. 2006 15:33
Re: hot hatch ?
A co taková Impreza WRX? Sice je to sedan, ale svou kompaktností a svými rozměry (snad až na celkovou délku), hmotností, stejně jako svými výkony a svou obratností, stejně tak i cenou mezi HH patří.
neregistrovaný "sk"
21. 9. 2006 15:45
Re: hot hatch ?
Problem prave je, ze podla testov R32 nie je ani zdaleka taka obratna a zabavna ako ST alebo aj GTI. Je to taky divny model ktory je tazko s niecim porovnavat.. 130i ale rozhodne HH bude :-)
neregistrovaný "qwert"
21. 9. 2006 15:00
Sekec mazec
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 15:31
Re: Sekec mazec
To bude, pěkné je, že hned na první fotce je odpověď těm, kteří na každé prohlášení GTIho, že etalonem HH je stále Golf GTI, reagují jako býk na rudý hadr. Pročpak Subaru porovnává svůj produkt právě s GTI, že by byli chudáci u Subaru tak zblblí marketingovou masáží VW? :-)
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:54
Re: Sekec mazec
:-) :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
21. 9. 2006 15:33
Re: Sekec mazec
Ještě je zabalená v papíru, ale už vypráskala Golfíka (viz. fotky) >:D >:-[]
neregistrovaný "don Pedro"
21. 9. 2006 17:47
Re: Sekec mazec
Tož tohle brko bude huuustý, už ho vidím před sebou, ta správná subaří modř, ty správný disky, plná nárdž, a jedéééém :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
21. 9. 2006 15:36
14:35
A anketu s více než třetinovým náskokem vede CTR :-) Ikona Guru paběrkuje předposlední příčku >:-[] :no: ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ciello"
21. 9. 2006 16:11
Re: 14:35
a myslíš, že hlasujou stejní lidi co hlasovali v anketě: co kdyby stál benzín přes 40Kč... tak by všichni jezdili povozem..?!? >:D nebo jak to znělo přesně... ;-) >:D
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 16:19
Re: 14:35
>:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
21. 9. 2006 16:29
Re: 14:35
Ta mi asi unikla ;-) PS: Těch 40,- tipuju na příští léto ;-)
neregistrovaný "ciello"
22. 9. 2006 08:50
Re: 14:35
asi to nebute tak rychle.. ale pokud mi poroste výplata tak rychle jako cena benzínu, tak mi to je vcelku jedno.. ;-) jen nesmí šlevňovat.. >:D
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 15:49
MÁŠ TO NAHOŘE
Plejstejšnoví kovbojové mačkaj a mačkaj... až si pro CTR vymačkali první místo. Jistě... přece nemůžeš milovat takový dělo, jakým je AUDI S3 :-) Nikdo z těch hlasujících si CTR nekoupí. Jsou to všechno jen sny mladejch bejčků o letu nízko nad déjedna. Velmi dobře napsal Dinar... pokud mu to do péra nenadiktoval Roman Kresta ;-) , dobře si zajezdil. Ale pozor, to není tvůj případ. Ty a dalších 99% řidičů nemá šanci poznat vůbec nic. Sedneš a jedeš... na hraně svejch snů... nikoliv na hraně toho auta. Ty nemáš nikdy šanci vyždímat z auta jeho maximum... Protože, pochop, maximum tvé je tak pět procent toho, co dokáže tvá kára... Musíš vědět, že je vždy někdo nejlepší v něčem... ovšem také vždy je nejlepší v součtu. V tom součtu, tedy nejvhodnější pro tebe je GOLF GTI. To ví každej. Nejrychlejší bude asi MPS. A co jako? O to přece vůbec v životě nejde... tak proto se musíš soustředit ne na toho, kdo má nejsilnější motor, nebo nejtvrdší sedadla, ty musíš hledat toho, kdo tě nejlépe uspokojí ve všem... No, a to je právě ten GTI, už 30 let. Ostatně ví to kolem 7% hlasujících. To jsou nepochhybně rozumní lídé, kteří ví, že život je o radosti, nikoliv o tom, mít nejkřiklavější barvu auta z celé vsi... Dnes si piš a lep na stěnu co tě bere, tak to má být... mladej nadějnej bejček se musí otrkat. Tak až dospěješ, a budeš mít vatu na auto... vzpomeň na mé texty. Neboť všechny cesty vedou do VW... Jsou dvě auta, které mohou oslovit vážného zájemce o hot-hatch v Evropě. GOLF GTI a FOCUS ST. ani na jednom autě prakticky nenajdeš chybu, jde jen o to, že golf je více vyzrálejší esteticky, Focus má zase o 20 koní navíc a vynikající podvozek. Tihle dva jsou promne hto-hatche Evropy. Za nimi letí ASTRA OPC... drak, co ti vykřese duši... pokud tedy chceš. Můžeš ještě zkusit Megane... ovšem vizualita tohoto auta je hodně, jaksi... skromná. Takže, co se týče souboje MPS CTR... zde je to snad jednoznačné už na papíru - jasným vítězem je CTR. Tvým vítězem, nikoliv vítězem soutěžního jezdce. Tedy, nepočítám s tím, žes soutěžní jezdec. Mezi těmi dvěmi totiž rozhoduje image... a tím tedy CTR válcuje MPS dokonale. Z hlediska celého spektra stojí na vrvholu s největším image GTI, dvojkou je FOCUS, trojkou CTR, pak je OPC a MPS. S3 samožřejjě stojí mimo, neboť je to premiovka za lehce jinej peníz. Ale pokud tu chce někdo soutěžit o nejrychlejšího... pak holt VW bude muset do soutěže vrhnout R32... a je vymalováno. MPS si ani neškrtne. To snad chápeš. Protože, když jede R32... bejčkové v empéeskách zastavujou a salutujou. Můžeš salutovat i na chodníku. Věř, je čemu.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 15:57
Re: MÁŠ TO NAHOŘE
No to se ani nedá dočíst, soustavně se tu ztrapňuješ. Je fakt ubohý, že si vůbec dovoluješ tvrdit, co je pro koho nejlepší, nebo který auto je nejlepší, aniž bys je měl možnost srovnat :no: :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 16:18
Re: MÁŠ TO NAHOŘE
Pozor na ty palce... Naznačuješ snad třetí světovou? :-) Klid, kolego. vím přesně, co píši. Jistě, že GTI je nejvyváženější Hothatch. To není názor jen můj. To je názor, který se dozvíš z každého kvalitního testu. Nemusí tě to brát. Vždyť píší, že MPS GTIčko nepochybně předjede, má o 50 koní víc... Přeji ti je... Tak se raduj... ;-) :yes:
neregistrovaný "Zase já"
21. 9. 2006 17:23
Re: MÁŠ TO NAHOŘE
Nejde mi o žádný koně. Jde o princip. A) vnucuješ každýmu Golfa, tvrdíš, že je pro mně nejlepší - není, nekoupím si ho, s největší pravděpodobností ani žádnýho jinýho HH. Ale kdyby jo, tak buď Focuse nebo Mazdu. B) Dokud Mazdu několik na sobě nezávislých zdrojů neodzkouší, je více než úsměvné tvrdit, že nejvyváženější je zrovna Golf.

No nic, všechno při starým, víc k tomu dodávat nebudu.
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:33
Re: MÁŠ TO NAHOŘE
Snad se nedomníváš, že MPS spadne z nebe? Ty neznáš Mazdu 3?.. tu šeď silnic. Je to již v druhé po sobě následující generaci dokonalý vůz pro starší, usedlé pány... Za to Mazdu velmi chválím. Model předchozí tohle dotáhl ještě k větší dokonalosti. Současný model se pokusil jaksi sám sebe omladit... ale výsledek vidíš sám... Mazda má za sebou dokonalá léta... a nyní již několik let prostě zvolila stranu starších občanů. OK. Jaká bude víme již dnes. Jestliže má přední náhon a 250 koní, tak na tu váhu to bude velmi přemotorovaná bestie... Jak se s tímhle vypořádal OPEL snad víš, když tak přečti test... takže tu budeme mít druhé OPC... Od GTIčka vzdálené na světelné roky. P.S. Proč myslíš, že GTI letí na 200 koních... a proč myslíš, že 250 koní v R32 jede na 4x4... :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Baca z Liptova"
21. 9. 2006 18:02
Re: MÁŠ TO NAHOŘE
Hlavne,ze v Rakusku jazdia na Golfoch iba dve skupiny-puberta v siltoveckach s hlasnou muzikou a dochodci!Nik iny (ak neratame firemne vozy,tam si vyberat nemozu).
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 21:08
Re: MÁŠ TO NAHOŘE
V zásadě souhlas, 200 koní pro předokolku stačí, jiný důvod, proč např. GTI nemá více, není (jak dokazuje S3 ten motor umí výrazně víc). Jak jsem psal, MPS mě překvapila nejvíc snad právě tím, jak zvládla kombinaci příliš silného motoru a předního náhonu. Ale tím, že ji teď považuju za No.1 mezi současnými HH, mám na mysli její dynamické schopnosti, tu sportovní stránku hothatche. V případě, že bych si měl mezi HH vybrat auto, které by mi mělo plnit funkci, kterou HH má, tedy auto pro každý den, tedy kloubící v sobě praktický dopravní prostředek s možností, v případě chuti, svižně se projet, pak sáhnu jednoznačně po GTI, protože na normálních silnicích v běžném provozu dokážu i při svižné jízdě využít schopnosti jakéhokoliv současného HH max. na 70%, a pak je právě z hlediska dynamických schopností jedno, který HH si koupím. Pro GTI pak u mě mluví určitá mechanická vytříbenost, bezchybný TFSI, uživatelská přívětivost a nejlepší komfort jízdy, tak dokonale jak jsou tyto věci skloubeny v GTI neumí žádný ze soupeřů. ;-) :yes:
21. 9. 2006 21:36
Re: MÁŠ TO NAHOŘE
:yes: :yes: :yes: Výborně jsi napsal :yes: Škoda, že masturbační jezdci formule postel tohle nechápou... :-) :yes:
neregistrovaný "Zase já"
23. 9. 2006 10:21
Re: MÁŠ TO NAHOŘE
No opět si pobavil, Mazda že je šeď silnic. >:D Dej si vedle sebe fotky Mazdy 3 a Golfu V, pokud budeš i potom tvrdit, že šeď je Mazda, tak doporučuju vyšetření u lékaře. JSEŠ K SMÍCHU >:-[]
neregistrovaný "don Pedro"
21. 9. 2006 15:53
RHCHP
jsou nejen kapela (mimochodem docela dobrá) z Jůesej ale taky tohle japonské žihadlo. Tak velký výkon je na přední kolesa už docela odvaha a adrenalin, škoda že to není 4kolka. Takže se ostatní HH můžete "těšit" až to kolem vás v dlouhým táhlým udělá Zum-Zum a sbohem a šáteček, pokud to tedy bude kočírovat ten správnej bejk. M3 je juž nějaký ten pátek na trhu ale přesto má stále co říci, její HH derivát mohl klidně přijít dříve, za hřích by stál i HH M3 sedan (ten pro změnu v té fantastické modré). Ona Mazda je vůbec můj japonský oblíbenec (k ostatním japaňákům mám spíše vztah chladně rezervovaný) a M3 byla dlouho favoritem mým v mé oblíbené nižší střední (ŇS) - nikdy nevím zda-li je hezčí hatch či sedan (neb ten sedan je jediný, a to hned velmi, povedený sedan v ŇS), jó míti je tak obě. Pak ale přišel FF 2.gen a o prvním místu jest jasno. A tož mé současné pořadí v ŇS jest: FF za ním v závěsu M3, pak delší dobu nic které násludej Leon (jenž se na mém žebříčku propadl níže "díky" rozmělnění Alteou a hlavně Toledem, v Koncernu to asi nemá někdo v makovici ouplně OK), Golf a Astra poslední generace, pak je zas dlouho dlouh nic, násedováno zbytkem vozů o kterých nemá cenu se zde již zmiňovati. Pozn.: toto pořadí jest totožné v běžné masovce i v HH. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
21. 9. 2006 15:55
HH Čivava to válcuje,
a tož poďme ... zabereme hejhou ... vše na ST :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 16:14
VŠEM HOT-HATCH JEZDCŮM
upřímně a vážně ;-) Pokud nemáš za sebou v rukách nejméně 200 tisíc kilometrů, je lepší, než dráždiť hot-hatche, si to fakt odbejvat půlnočníma polucema. Pochop... do deseti tisíc se učíš držet volant a strefuješ se řadičkou do rychlostí. Do padesáti tisíc se učíš číst auto. Do sto tisíc si k tomu přidáváš i čtení silnice. Pokud přežiješ těch prvních stotisíc, máš za sebou i jednu dvě krizovky a pokud jsi trochu talent (důležité) můžeš poměrně dobře jezdit... Ovšem pozor, těch stotisíc nemůžeš najet za deset let. Tu stovku koukej nalítat za dva, nejvíc tři roky. Pokud bys chtěl vést vážnou diskuzi o Hot-hatchi... tak potřebuješ další stovku na to, abys byl tzv. vyjetej (nezaměňuj s olejem). Budeme-li pokračovat, pak asi tak do 400 tisíc se pořád lepšíš (pokud na to máš). Od 500 tisíc srůstáš s autem a díváš se do zpětnýho i když chceš na chodníku předejít penzistu... Hlavně, hlavně, hlavně - si nehraj na Loeba. Zde bych opět doporučoval jistotu masturbačních půlnočních praktik. Ty totiž přežiješ zpravidla vždycky. Zažil jsem tu tvrdou masáž od jednoho kolegy o tom, co je to driftování... koukal jsem jak Hurvínek... pak jsem se dozvěděl, že má nejeto 7,5 tisíce kilometrů... Takže jezdi klidně, nezávoď a uč se. Většina šoférů končí v padesáti tisících a dál se nenaučí nic... Ostatně mrkni na chodník, tak, jak lidi chodí, tak i jezdí. A pozor... to, žes dobrej tenista nebo dobře skáčeš na gumě z tebe talent na řízení nedělá... Ze sta lidí by MPS výborně zvládli tak dva. Celkem pět by ho umělo dobře vodit... zbytek... by se bál i zařadit pětku na plnej... Tak si doma do notesu napiš, kam se řadíš. A buď k sobě upřímnej, je totiž dobrý přežít svý vlastní auto.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "don Pedro"
21. 9. 2006 17:56
Re: VŠEM HOT-HATCH JEZDCŮM
Trefné, přesné, souhlas a GTImu jeden :yes:
21. 9. 2006 20:02
Re: VŠEM HOT-HATCH JEZDCŮM
:-) :yes:
neregistrovaný "Hds"
21. 9. 2006 21:05
Re: VŠEM HOT-HATCH JEZDCŮM
GTI, většinou s tebou nesouhlasím, ale tohle je na tři palce nahoru :yes: :yes: :yes:
21. 9. 2006 21:28
Re: VŠEM HOT-HATCH JEZDCŮM
;-) :yes:
neregistrovaný "donald"
21. 9. 2006 16:28
GTI a emoce a ti ostatní
Na rozdíl od GTIho si nemyslím,že nejde o výkon (ani o noční výron).V kategorii HH,která je a nebo by aspon měla být o zábavné jízdě je výkon dost důležitý.Někdo může namítnout,proč je tedy Civic tak vysoko hodnocen,když má (bude mít) "jen" 200HP.A odpověd je naprosto jednoduchá.Civic prokázal,že dokáže zatopit i výkonově obdařenějším autům a lidi to prostě ví a když vidí Type-R,tak mají jasno a atmosférický motor ten sportovní naturel jen podtrhuje se všemi výhodami i nevýhodami proti konkurenci.Troufnu si říct,že to auto je prostě víc o emocích než GTI.Ano,GTI.Založilo kategorii HH a ve své původní podobě (1. a 2. generace) nemělo příliš konkurenci a je za to také velmi ceněno.Bohužel časem jaksi vyměklo a až V. generace to zachránila.Dobrý motor (vlastně perfektní),velmi dobré jízdní vlastnosti,perfektní zpracování,prostě německy dokonalé auto.A to je taky asi hlavní problém,proč ho tolik lidí nemůže zkousnout.Ta německá dokonalost mi přijde jako mrtvost toho auta.Je rychlé v každé situaci,ale sportovní pocit je v něm dosti utlumen.Prostě je o kompromisech.Třída HH se nám pomalu začíná dělit na 2 podskupiny.Jsou tu HH na denní používání,GTI,ST a pak bestie typu OPC.Kde bude nový Type-R a MPS je otázkou,ale spíš bych si vsadil na to ostřejší zařazení.A R32 králem? Myslim,že S3 by byla proti tomuto odvážnému tvrzení a jestli přijde STI v hatchbacku,tak by si oba měli postavit boudu,aby měli kam zalézt se staženým ocasem a lízat si rány.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
21. 9. 2006 16:46
Jak to asi bude?
Když vezmeme pro porovnání, kolik jezdí ostrých verzí o třídu výš, tak zcela jistě MPS6 válcuje Mondeo ST. Já na našich silnicích rozhodně vídám nejvíce těchto Mazd. Ostatních ostrých modelů tolik nejezdí. V HH je občas vidět Focus ST nebo Golf GTI. Jednou jsem viděl 147 GTA a Megane Sport. Pár jsem viděl i Civiců Type-R. S3 jen starší modely. Myslím, že M3MPS bude vidět docela dost... :-) Každopádně na předních příčkách bude pořádný boj: ST x CTR x MPS3 x GTI >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "assasin-cz"
21. 9. 2006 17:20
GTI už přeháníš
ty a ten tvůj Golf ;-\ už ti to leze na mozek
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:25
Re: GTI už přeháníš
Mne ne, ale koukám, že tebe to provokuje. :-) mimochodem, kdes koupil tu myšlénku "můj Golf"? Pochop. Tohle zde snad je regulerní objektivizovaná diskuze... nikoliv to, co se tobě nebo mně líbí... Golf je ikona třídy a VW definoval pojem Hot-hatch. Definuje to dodnes. Pokud nevěříš, vyzkoušej.
neregistrovaný "assasin-cz"
21. 9. 2006 17:35
Re: GTI už přeháníš
to je furt KLID KLID KLID,ANo tohle je ten pravý a jediný,skutečný a ostatní sou jen plejstejšňácí nebo žabožrouti...to sou kecy po dvou deci ze uz se nad tím ani nepozastavuju 8-s :no:
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:38
Re: GTI už přeháníš
:-) Hezkej slogan... ovšem život, assasine, život je o pravdě... tak mi jednou tu pravdu o HH přivez v MPS ukázat. Všichni jsou dobří, výborní... jen GTIčko však nad nimi trčí komplexem vyvážených vlastností... jednou to možná pochopíš. :yes:
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 17:22
PRESTIŽ
Je nepochybné, že ve FOCUS ST jsi dokonalej evropskej řízek. To samé v GTIčku. Výborný zvuk tu má i CIVIC Type-R... řekl bych možná specifickou motorizací a i tím, že se tu Civic za komoušů párkrát objevil v Tuzexu. Tahle tři auta maj prostě mezi HH zvuk, maj image, maj prestiž. Mazda3 má problém v tom, že neboduje jako mainstreamový model ani v nižší střední. Myslím, že časový předchůdce dokonale vymezil místo tomuhle autu, jako usedlému vozidlu pro starší generaci... a ani aktuální model se netváří jinak. Abys pochopil, tohle není kritika, já to cením, vždyť já často vídám v Mazdě 3 starší pány, jak rozvážně plují krajinou. Chybí image poloviny devadesátých let, chybí prestiž. Bez ní... v tomhle světě... to jde velmi ztuha. Koneckonců, za měsíc se tu s bídou prodá 30 kusů Mazdy 3... smutné...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tomi"
21. 9. 2006 17:54
Re: PRESTIŽ
Mazda 3 nikdy nebola stredobodom pozornosti.Obyc.spolahlive auticko na presuvanie z bodu A do bodu C.Myslim ze sa snazi uputat viac pozornosti.A to sa jej urcite podari s MPS a 191 KW unitom to je naozaj silna kava.6 sa mi paci viac cierna MPS...
neregistrovaný "anonym"
21. 9. 2006 18:46
Re: PRESTIŽ
me taky ;-)
neregistrovaný "vakuz"
21. 9. 2006 19:11
Re: PRESTIŽ
Čtu si tady tak ty přízpěvky a nedá mi tp abych nezareagoval.Já myslím,že se šerdně pleteš.Koupě HH je především a možná jenom o emocích.Je sice pravda,že VW nadefinoval HH,ale to neznamená,že pořád udávají ton.Angličané dali světu fotbal a dneska světovému fotbalu kraluje úplně někdo jiný a snad už ani oni sami si nepamatují,jak je to dlouho,co něco vyhráli.O Wimbledonu se snad ani bavit nebudem,že?S WV je to úplně stejně,dali světu něco,čemu dnes kraluje někdo jiný. Prostě jim uniká,že je to o emocech a jestli to či ono auto má o 20,30 koní více v situaci,kdy se bavíme o autech s výkonem okolo 200 koní a více,je naprosto podružná věc. Nejdříve se to auto musí líbit a to je u GTI dost těžko představitelné,alespoň pro mne. Pro mne má GTI asi tolik šarmu jako Helena Fibingerová. Němci prostě nemají vkus,stačí se podívat na jejich národní kuchyni,která patří mezi nejhorší na světě.Proč? Protože nemají fantazii. Mluvit tady o objektivizaci názorů?? Co to má býti? Koupě auta jako takového a speciálně v této třídě je především o emocích,které dané auto vyvolává.Tedy vysoce subjektivní záležitost. GTI je pro mne taková usedlá, nehezká , v nemoderních šatech oblečená(nicméně z výborných materiálů sešitá) Bavorská Gertrulda.
neregistrovaný "JiriM"
22. 9. 2006 22:48
Re: PRESTIŽ
Mluvíš mi ze srdce. Vždy když dojedu Golfa poslední generace, tak mi připadá jako pytel čehosi polotekutého... Myslím že idea HH je především o emocích a tam je odpovídající design podstatný.
neregistrovaný "sk"
21. 9. 2006 19:38
Re: PRESTIŽ
Focus je europsky? Podla akej logiky?
neregistrovaný "Lancer"
21. 9. 2006 21:27
Re: PRESTIŽ
Tak jaky je teda Focus podle tebe, ty logiku?
neregistrovaný "sk"
22. 9. 2006 11:02
Re: PRESTIŽ
Ja neviem. Typicke globalne auto od americkej firmy. Predavane v rovnakej podobe vsade na svete. Je napr. europsky Accord alebo Civic menej europsky? Taketo nalepkovanie je uplne o nicom.
neregistrovaný "petrt"
21. 9. 2006 18:49
bez titulku
Mazda 3 má hlavní problem že neni důvod ji kupovat. Vzhled? Ani náhodou, ale to je osobní věc každého. Technika? Focus je stejný. Spolehlivost? Ta může zajímat toho komu to po 3 letech prodáš. Image? Neexistuje. A navíc je tu mnohem větší propad cen, to se teda týká všech japonců. Tak proč?
Rozbalit vlákno
5
21. 9. 2006 20:01
Re: bez titulku
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "fxjaro"
21. 9. 2006 20:47
Re: bez titulku
propad cien u mazdy 3a 6???? tak ty urcite vies co hovoris. v uvodzovkach.
:no: :no: :no:
neregistrovaný "petrt"
21. 9. 2006 23:05
Re: bez titulku
Ano, vím co řikám.
neregistrovaný "ZZ"
22. 9. 2006 08:59
Re: bez titulku
Ne, evidentně nevíš!
neregistrovaný "petrt"
22. 9. 2006 13:00
Re: bez titulku
Myslim že na prodeji tříleté mazdy 3 proděláš o dost víc než na prodeji tříletého golfa, focuse. U té 6-tky fakt nevim, to je celkem povedené auto. Možná si cenu drží. Ale celkově mají japonci tu smůlu že se jako ojeté hůř prodávají. A to když víš že máš auto jen na ty 3 roky leasingu je docela znát. Jo, když si ho kupuješ na delší dobu, jako rodiné, to je pak jiná. To preferuješ kvalitu. Ale první tři roky neni ve spolehlivosti moc velký rozdíl. Nejhorší zkušenost mám s Nissanem Vanette a passatem. Passata jsem ale prodal skoro ihned ale nissan to byl problem.
neregistrovaný "Lancer"
21. 9. 2006 21:22
OPC
Tak jeste muj nazor: podle me uz Mazda 3 MPS smeruje na trh az moc dlouho. Mazda 3 se uz prodava spoustu let a az po ni prisla nova astra, novy focus atd. A ti vsichni uz sve ostre verze maji. Zatimco MPS uz nejakej ten rok vyhrozuje, jak bude nejlepsi, nejak to porad trva... To uz tady bude driv snad ten Civic T-R! No ale to je jedno - pokud se mne nekdo zepta na HH mych snu, pak beru okamzite brutalni a nekompromisni OPC. Proste je to muj typ, jiskra preskocila... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Rider"
21. 9. 2006 21:36
Re: OPC
Tohle podepíšu. OPC je taký můj favorit. HH musí být auto, ze kterého máš respekt. A k mazdě jen jednu větu. Chlubit se s nejvýkonnějším motorem, když je to 2,3 a ještě s Turbem, to je dost mimo. Litrový výkon má nejlepší OPC. Počítat snad umí každý. Pak si cením Civiku, skvělý motor bez turba. Takže srovnávat srovnatelné. U mě je HH předokolka s 2 litrovým turbomotorem. A když ostrý HH tak jedině OPC. Bez kompromisní kára. Je to o adrenalinu, ale to se musí zažít. Pokud na to nemáš je tady vynikající astra GTC, to je konkurent Golfa GTI, ne OPC, to je okruhový král. :yes:
neregistrovaný "Dinar"
21. 9. 2006 22:05
Re: OPC
Tos vystihl, OPC je okruhový král...přesné. :yes: Jen je problém v tom, že vlastnosti skvělé pro okruh se se mění při běžném používání ve vlastnosti nepříjemné až otravné. Každý kdo OPC zkusil ti řekne o neurvalých reakcích na plyn, příliš tuhém podvozku, "příjemné" jízdě v kolejích atd. Nevím o nikom (ani to obecně není smyslem HH), kdo by měl astru OPC v garáži pro vyblbnutí a na denní ježdění používal něco jiného. Ne, tohle má být auto pro denní použití a v něm OPC neobstojí tak dobře jako ST nebo GTI. Tyhle auta nejsou na okruhu sice tak účinná jako OPC, ale na to aby si jakýkoliv náruživý řidič dobře zajezdil, mají schopností dostatek. Tedy pokud člověk není testpilotem u Porscheho. Podle mě je OPC je sice velmi rychlé a ostré auto, ale její vlastnictví, tedy pokud tu pouze neteoretizujeme a někdo ji skutečně koupí, je podle mě spíše masírka. Totiž z hlediska uspokojení reálných potřeb řidiče vzhledem k jeho schopnostem (beru běžnou populaci, Playstationoví střelci prominou) je příliš hardcore, a z hlediska místa na trhu hothatchů obecně, je to tak trochu zbytečné auto. ;-)
neregistrovaný "Rider"
21. 9. 2006 22:11
Re: OPC
Souhlas, to byl ale účel OPC. Drsný rychlý HH. Jinač tady je skvělá Astra GTC, a se systémem IDS je vynikající soupeř GTI. A ještě k OPC. Na standartních 18palcových kolech to zase s tou tvrdostí není taková hrůza. Jenže všichni do ní cpou příplatkové 19palce. To je u mne kořen problému. Kdo s OPC jel, ví o čem mluvím. :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
21. 9. 2006 21:57
M3 H/S/HH
Tak tedy pánové, ukažte mně nějakou jinou automobilku která se se ctí vypořádala s tak ožehyvým tématem jako je sedan v nižší střední. Já znám pouze jednu, a tou je Mazda se svým modelem 3. A zkuste mi někdo dokázat opak. A že má delší periodu mezi jednotlivými modely? Ano má, a to proto že si to narozdíl od některých jiných automobilek může dovolit. No a že HH přišel až teď? No tož a co. Mazda jen chtěla dokázat že když si zamane tak ho taky udělá, a že po čertech dobře, není-liž pravda. O tom že to měla (při tak velkém výkonu) býti 4kolka místo jen předokolky, sporu není. A to je asi tak jediná její vada na kráse, aneb: kdo ji chce krotit, tak prosím, má tu možnost. A kdo ne, tož ten ať jezdí třeba trakařem či SUV, hlavně když s ním bude spokojenej. Tož tak.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Skyline"
22. 9. 2006 09:28
Re: M3 H/S/HH
Honda Civic sedan. Fakt se mi libi. Naopak (podle reakci) hodne cenena M3 sedan nepovazuju za takovej zazrak z jednoducheho duvodu - ten kratouckej zadek. Co jim sakra branilo udelat kufr o 10 cm delsi? Rikam si to vzdycky, kdyz ji vidim (driv jedna parkovala hned vedle a vidal jsem cerveny sedan v nejake hodne dobre vybave v podstate denne). /// Na MPS jsem ale hodne zvedavej, o tom zadna. Zvlast, pokud se jim nejak podarilo vyresit premiru kroutaku na kolech to muze byt zajimave.
neregistrovaný "wpr"
21. 9. 2006 23:11
GTI
to by nebola diskusia bez nicku GTI... to pomaly pojem na auto.cz on si dava zalezat na svojich prispevkoch... to ne sranda... sak on po nociach premysla co napise na dalsi den... si da zalezat proste...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Obláček"
21. 9. 2006 23:55
Re: GTI
Ano, mám stejný pocit. Jeho život je "diskusia auto.cz", ale nechcem nikoho urazit.. :yes:
neregistrovaný "Obláček"
21. 9. 2006 23:43
Mám mnoho, chci víc.
Nezajímá mne Mazda MPS, jako hlavně výsledek vaší ankety. Honda CTR je výrazné auto a všichni budoucí majitelé vnesou trochu japonské vegetace na fádní českou cestu. Vypadá trochu jako bonsai, ne? Já hlasoval pro S3, protože se hodlám ztratit v davu a nemám najeto 200 tisíc km. Budu tam pilně bloudit celý rok mezi ženícími se čerty. A ještě vzkaz: jeden zdejší přispěvatel mi dokonale zhnusil mé jinak oblíbené auto. Za R32 (GTI) nikdy nikdo žádné ocenění designu nedostal a nedostane. To je prostě fakt, ale ten šmoula to stejně nepřizná, takže je to jedno... >:-[] :-) :-)
Rozbalit vlákno
0