Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda3 MPS: živá voda pro trojku

Čtyřválcový přeplňovaný motor s přímým vstřikem paliva 2.3 DISI se z Mazdy6 MPS dostává do menší Mazdy3 MPS. Druhý produkt z tzv. Mazda Performance Series má dosahovat nejvyšší rychlosti 250 km/h.
Zpět na článek
14. 2. 2006 06:44
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 08:16
neregistrovaný "ultra"
14. 2. 2006 08:30
neregistrovaný "K2"
14. 2. 2006 08:53
neregistrovaný "hoborg"
14. 2. 2006 09:03
neregistrovaný "superunknown"
14. 2. 2006 09:08
neregistrovaný "misoo"
14. 2. 2006 09:41
neregistrovaný "ultra"
14. 2. 2006 14:00
neregistrovaný "misoo"
14. 2. 2006 18:01
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 08:30
neregistrovaný "Johnie"
14. 2. 2006 09:28
neregistrovaný "empi"
14. 2. 2006 10:03
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 10:05
neregistrovaný "ciello"
14. 2. 2006 10:19
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 10:25
neregistrovaný "hoborg"
14. 2. 2006 10:39
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 10:47
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 10:55
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 11:09
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 11:17
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 11:17
neregistrovaný "ciello"
14. 2. 2006 11:00
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 11:08
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 11:38
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 11:54
neregistrovaný "hoborg"
14. 2. 2006 14:09
neregistrovaný "misoo"
14. 2. 2006 14:52
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 17:36
neregistrovaný "misoo"
14. 2. 2006 19:13
neregistrovaný "xxx"
14. 2. 2006 19:38
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 20:22
neregistrovaný "xxx"
14. 2. 2006 10:05
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 10:08
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 10:54
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 11:06
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 12:18
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 12:26
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 12:52
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 12:59
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 13:01
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 11:06
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 11:52
neregistrovaný "hoborg"
14. 2. 2006 12:17
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 12:45
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 13:07
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 13:17
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 14:10
neregistrovaný "ciello"
14. 2. 2006 14:22
neregistrovaný "misoo"
14. 2. 2006 17:59
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 13:41
neregistrovaný "benQ"
14. 2. 2006 13:42
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2006 22:43
neregistrovaný "benQ"
14. 2. 2006 11:59
neregistrovaný "manitou"
14. 2. 2006 12:20
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 12:39
neregistrovaný "ZZ"
14. 2. 2006 12:45
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 12:39
neregistrovaný "Skyline"
14. 2. 2006 12:47
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 15:13
neregistrovaný "ciello"
14. 2. 2006 12:32
neregistrovaný "Pepík"
14. 2. 2006 12:51
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 12:55
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 13:02
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 13:17
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 13:32
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 13:26
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 13:42
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 13:53
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 13:47
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 13:55
neregistrovaný "benQ"
14. 2. 2006 14:03
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 23:56
neregistrovaný "anonym"
14. 2. 2006 14:13
neregistrovaný "Tom"
14. 2. 2006 14:26
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 18:01
neregistrovaný "Tom"
14. 2. 2006 18:04
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 18:16
neregistrovaný "Tom"
14. 2. 2006 18:21
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 18:07
neregistrovaný "Tom"
14. 2. 2006 18:20
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 18:25
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 18:31
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
15. 2. 2006 12:01
neregistrovaný "Tomáš"
15. 2. 2006 12:42
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2006 14:14
neregistrovaný "Tomáš"
16. 2. 2006 10:08
neregistrovaný "Tomáš"
16. 2. 2006 10:25
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:57
neregistrovaný "Tomáš"
16. 2. 2006 11:17
neregistrovaný "milo"
16. 2. 2006 12:40
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 16:29
neregistrovaný "taito"
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 06:44
WOW
Bude to fakt pecka. Podvozok z focusa2, motor z mps6 a krasny exterier. Som zvedavy ci spravia aj sedan, akosi neviem pochopit tu obsesiu s hatchmi. A keby, nahodou, bola 4x4.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultra"
14. 2. 2006 08:16
To zase bude mela...
Myslim, ze se to Mazde povedlo, otazka je, jestli uz toho vykonu nebude moc, navic jen na predni kola ;-) Hlavne se ale tesim na tu melu, co se tady semele, kdyz "dorazi" zastanci Golfa GTI vcele s GTI a na druhe strane zbytek sveta kde vladne Focus STI :-) Pak zase zapomenou, ze clanek byl o Mazde :-) Co vy na to? Moje poradi hot-hatchu: 1.Focus STI, 2.BMW 130i, 3.Alfa 147 GTA... :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "K2"
14. 2. 2006 08:30
Re: To zase bude mela...
Focus ST, Golf GTI, BMW 130i (bez ohledu na pořadí, bral bych je všechny >:D ). Jinak k tý Mazdě, aut znalí lidi mě asi teď utlučou, ale Focus ST prý nemá, na rozdíl od min Focusu RS, diferenciál a Mazda mít bude. Co vy na to?
neregistrovaný "hoborg"
14. 2. 2006 08:53
Re: To zase bude mela...
ja myslim ze diferencial budou mit oba. ono se bez nej docela blbe jezdi
neregistrovaný "superunknown"
14. 2. 2006 09:03
Re: To zase bude mela...
:-)
neregistrovaný "misoo"
14. 2. 2006 09:08
Re: To zase bude mela...
1.) BMW1 130i 2.) 3.) 4.) 5.) 6.) 7.) Golf V GTI 8.) Focus ST 9.) 10.) 11.) Ostatne hot hatche... :-! ;-) :yes:
neregistrovaný "ultra"
14. 2. 2006 09:41
Re: spriznena duse :)
Konecne jedna spriznena duse, Focus sice radim o trosicku vys hlavne proto, ze stoji trochu min, nez 130i a design se mi libi o trosicku vic, ale ten mnichovsky sestihrnek s pohonem na zadni je naprosto fantastickej, s M-paketem primo kosmickej :-) :yes: jen ta cena... Jeste se muzeme tesit na novej Civic Type-R, to bude taky narez :-)
neregistrovaný "misoo"
14. 2. 2006 14:00
Re: spriznena duse :)
;-) :yes: jasne, na civic sa tesim tiez. dost mi stacila jazda s 1,8 benzinakom, tiez sportovy zazitok :yes: mozno sa potom type-r prehupne nad GTI a ST :yes: golfa som dal pred focusa koli dsg :yes: pri tychto autach cena az tak nevadi, ci das 1,1M alebo 1,2M to je uplne jedno. bmw je ina kategoria uz z principu pohonu a neberem ho ako upravene normalne auto na sportovejsie, ale sportove auto s designom normalneho. ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 18:01
Re: spriznena duse :)
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Johnie"
14. 2. 2006 08:30
bude to asi peklicko
Uz klasicka MAZDA 3 sport v SDN je super auto.Doufejme,ze se k nam zacne brzo dovazet a cena nebude moc premrstena.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "empi"
14. 2. 2006 09:28
184kW
Vedle pisou, ze to bude mit 184kW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 10:03
MÁZDRA
Brácho klid... vždyť ty bys pomalu za HHatch prohlásil i krabičku od sirek... Tak především... proč myslíš, že má Focus ST "jen" 220 mustangů... proč myslíš, že má GTIčko těch koníků "jen" 200... je to proto, že tahle auta musí přinášet radosd z jízdy... jestli víš, co to je... a nejen radost silničářům, že zas po tobě musej zalepovat vyhrabaný díry v asfaltu... A proč myslíš, že má R32 Haldex... no proto, aby si s tím výkonem (250) mustangů to auto poradilo... Nebo ty se snad domníváš, že by Ford neuměl narvat do ST 300 koní? Tohle není problém, ostatně tam můžou narvat motor z Volva 60R... Takže nekoukej jen ne velký čísla... musíš umět porozumět stavbě auta... a tyhle malý káry, pro kluky, co maj horký srdce, tě překrásně povezou na těch cca 200 mustangách... Nakonec, hele, vždyť si to sám zkus... vlez do R 32... ovšem, pokud vlastní šmimo náušnic taky ještě něco jinýho, pořiď před jízdou závěť... P.S. Buď klidnej... Ford i VW... ví přesně, jak na to... Vedle toho... vytvářej ikony... to kolouzání po povrchu přenech neznalejm... Prostě, protrhni tu mázdru nevědomí a vlez do getei. :yes:
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "ciello"
14. 2. 2006 10:05
Re: MÁZDRA
..getei... to je nějakej novej bááár..?? abych tam lezl..? >:D >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 10:19
Re: MÁZDRA
;-) :yes:
neregistrovaný "hoborg"
14. 2. 2006 10:25
Re: MÁZDRA
a proc myslis ze tohle auto radost z jizdy prinaset nebude? co je na "stavbe" tohodle auta spatnyho? Mazda taky vi jak na to a taky vytvari ikony.. rika ti treba neco Wankel? Nebo je to jen dalsi bezobsazny slohovy cviceni a reagovat netreba?
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 10:39
Re: MÁZDRA
Proč nenapíšeš o Wankelu? Proč nenapíšeš o ikonách Mazdy? Proč se navážíš slovy "bezobsažný slohový cvičení" do mého příspěvku? Já jsem tu dostatečně vyjádřil svůj názor. Vyjádři teď ty ten svůj. O Mazdě. Na svou otázku máš ode mě odpověď v prvním příspěvku...
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 10:47
Re: MÁZDRA
Vystihol si to 100% presne. Rozmyslam, ci GTI ma 200 koni lebo je to akurat, alebo je 200 koni akurat len preto ze prave tolko ma GTI. A...myslim...ze je to skor to druhe... Samozrejme, prekvapuje ma absencia haldexu v tomto aute prave kvoli tomu vykonu. PS...myslim ze povodne hot hatche mali prave za ulohu prinisest vykon, zrychlenie, nie spickove okruhove casy ako to robi ST. A prave preto tato mazda JE hot hatch ako sa patri. A, mimochodom, ST-cko ma 220 koni...tak do mazdy dali o 30 viac na rovnakom podvozku..myslim ze zas taky strasny omyl to nebude ;-) ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 10:55
Re: MÁZDRA
Třicet koní... to je takřka absence výkonu jednoho auta... neříkám, že HH, ale většina lídí tu jezdí s výkonem kolem 50ti koní. Takže pokud jsi někdy tato auta řídil, víš, že přes 200 koní už vyžaduje mistra. Navíc s náhonem na předku... Auto tě má bavit... ne tě stresovat... a právě ten haldex u R32 vytváří jistotu na silnici, jinak bys to v té váze v zatáčkách často ustával s odřenejma ušima... Nezapomeň, že jsou to auta za pár šupů a kouopit si je může kdekdo... ovšem kdekdo neumí řídit. Rovně, to ještě jde, jak to zahybá... to už je horší.
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 11:09
Re: MÁZDRA
4x4 v mazda3 'musi' byt. Ked to dali do M6 s rovnakym vykonom, pride mi to prilis divne preco to v m3 nie je. GTI je rychle, obratne. mps3 bude rychlejsie, aj ked mozno nie tak obratne. Nepochybujem ze su ludia ktori preferuju vykon (0-100) nez absolutnu obratnost a vyrovnanost auta. A, ved, nemusis vzdy jazdit na doraz. Ina klientela. To s tymi 200 konmi, mas ciastocnu pravdu. Moderne auta ti ale dovolia jazdit aj so 200 alebo 300 konmi bez toho aby si sa musel bat o zivot. Takze, ano, vyzaduje mistra aby so ho mohol naplno vyuzit. Ale to iste plati aj o 100 konoch.
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 11:17
Re: MÁZDRA
Chyba ve sto koních je jinou chybou než ve třista koních... Na sto koních můžeš jet většinou stále na "plnej" To u 300 koní je cesta jen do pekla...
neregistrovaný "ciello"
14. 2. 2006 11:17
Re: MÁZDRA
nicméně, čím víc koní tím víc elektroniky a omezení.. k čemu to tedy je..?? to pak můžeš jet opravdu jen po rovině...
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 11:00
Re: MÁZDRA
Dovolil bych si s Tebou mírně nesouhlasit ohledně definice hot hatchů ;-) - výkon a zrychlení jsou samozřejmě také podstatné, ale ta hlavní myšlenka je dle mého vynikající ovladatelnost, bezprostřední reakce vozu na pokyny řidiče, jakási naléhavost celého toho auta...Prostě 1000 kg, 150 koní, vynikající podvozek, točivý motor, komunikativní řízení, přesné řazení - a jedemeeeeee... :yes: :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 11:08
Re: MÁZDRA
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 11:38
Re: MÁZDRA
Podla mna na tvoju definicu by skor sedeli veci ako evo alebo sti alebo potom roadstery. Ked si pomyslim hot hatch, vybavia sa mi (v tom najhorsom pripade :-) )vseliaky tuneri, vybavi sa mi hatch ktory ma viac koni ako v civile, je, ako si dobre povedal, naliehavejsi, ma upraveny podvozok, brzdy atd, ale stale je to auto ktore je pomerne blizky pribuzny jeho 'civilnej' verzie...tot moj nazor, samozrejme. S tou chybou som to myslel tak, ze ked vletis do zatacky 100-vkou, do ktorej si mal ist 80-kou, je to jedno ci mas 100 koni alebo 300, skratka si to posr*l. To ze auto s vacsim vykonom je citlivejsie na pohyby pravej nohy je uz ina vec. >:-[]
neregistrovaný "hoborg"
14. 2. 2006 11:54
Re: MÁZDRA
presne tak..
neregistrovaný "misoo"
14. 2. 2006 14:09
Re: MÁZDRA
pridaj pridaj, 1000kg nemaju uz teraz ani zakladne 1,4-ky >:D ale inac suhlas :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 14:52
Re: MÁZDRA
Jasně, jsem si toho vědom - také jsem mluvil o původní myšlence hot hatchů, netvrdím, že takto ty auta dnes vypadají... ;-) Ale rád bych, kdyby se hot hatche velikosti Clia, Fiesty, Pola apod. udržely na nějakých 1150 kg...Mám pocit, že právě kvůli váze a těžkému předku (viz. Focus ST) už auta kategorie nižší střední nejsou čistokrevné HH(trochu ztrácí na obratnosti), ale spíše se blíží rychlým gt-éčkům (s jistou nadsázkou) - turbo, pomalejší reakce na plyn, pak výbuch síly a jedeme(zákazníci prý jsou zmlsaní z pocitu zátahu u turbodieselů a vyžadují obdobné chování i u benzíňáků)...Nejlépe jim je na kvalitní silnici s táhlými zatáčkami, ale na klikatějších silnicích by dle mého třeba Clio Sport s přehledem ukázalo záda Focusu ST i GTI ... ;-)
neregistrovaný "misoo"
14. 2. 2006 17:36
Re: MÁZDRA
hej hej, viem ako to myslis. napriklad podla mna myslienku povodneho Golfu GTI teraz zastupuje Polo GTI... chcelo by sa previezt, asi sa pojdem ;-)
neregistrovaný "xxx"
14. 2. 2006 19:13
Re: MÁZDRA
kdysi, snad v 70. letech 20 stol., se obecně považovala hranice snad 110 k (81 kW) za maximum, jež lze reálně přenášet přes přední poháněná kola... kam jsme se dnes dostali?? 190 kW na přední nápravě? Nebo těch 130 kW a 400 Nm točivýho momentu u Toyoty Avensis se vznětovým motorem... naprostý nesmysl, který vede téměř k neovladatelnosti auta...
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 19:38
Re: MÁZDRA
Tady je ovšem nutné vzít v potaz ještě další faktory - především zatížení přední nápravy, kvalitu pneumatik atd...U dnešních aut je tohle pochopitelně mnohem dál, i proto se posunuje hranice toho, co lze reálně přenést na silnici... ;-)
neregistrovaný "xxx"
14. 2. 2006 20:22
Re: MÁZDRA
to nepochybně, ale třeba Automobil Revue testoval tu Toyotu Avensis a prohlásil, že 400 Nm předními koly lze přenést jen s velkými obtížemi - Mercedes-Benz a BMW vědí, proč dělají auta středních a vyšších tříd tak, jak je dělají:-)
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 10:05
bez titulku
No tak tohle bude pila! Nadupanej motor, hezkej kabát a hejno koní pod kapotou. Jsem zvědavej na testíky! Jinak moje pořadí Hot-hatchů:
1. Audi S3, BMW 130i, Ford Focus ST, Mazda 3 MPS, Alfa Romeo 147 GTA, VW Golf GTI, VW Golf R32, Honda Civic Type-R, Volvo S30, Opel Astra OPC, Renault Mégane Sport, Toyota Corolla Sport 1,8
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 10:08
Re: bez titulku
ořadí bráno hlavně dle designu. Nemůžu si pomoct, ale tahle japonská mrcha je fakt pěkná...
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 10:54
Ta správná hitparáda!
Tak já musím říci, že od Mazdy mě za srdce opravdu chytla 6 MPS, tahle trojka mě naopak nechává poměrně klidným...A jelikož se tu rozjela menší hlasovačka, která se mi vážně líbí ;-), tak přidám i svou trošku do mlýna...Bohužel nekteří mí favorité právě prochází generační výměnou, případně už se možná nebudou vyrábět :-( , ale bez nich by ten můj žebříček prostě nebyl dostatečně vypovídající... ;-) Takže jdeme na to: 1)Focus RS 2)Renault Clio Sport 3)Civic Type-R 4-5)Focus ST + Golf GTI 6)Astra OPC...Úmyslně jsem do žebříčku nezařadil 6-válce (GTA, 130, R32), protože už přeci jen mají milionové cenovky a i původní myšlence HH se trošku vzdalují...Naopak divokou kartu ode mě získává Fiesta ST - i když sice trošku v dnešní době ztrácí výkonem, tak původní filosofii hot hatchů se blíží téměř nejvíce ze všech jmenovaných... :yes: Sakra, jsou to ale krásná auta... :-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 11:06
Re: Ta správná hitparáda!
:-) :yes:
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 12:18
Re: Ta správná hitparáda!
Zdar chlape, dostals ode mně odpověď na e-mail?? posílal jsem ti numero na mobil, brnkni, pokecáme o tom ST ve Fiestě!
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 12:26
Re: Ta správná hitparáda!
No na šestku v MPS jsem taky zvědavej. V březnu jí budem mít na srovnávací test. tak se na to svezeníčko těšim. Jen si nemyslím, že by trojka MPS měla být v čemkoliv horší, než šestka. Dle mého názoru to bude podobně jako u Fordů - Focus v ST je mnohem ostřejší nářadí než Mondeo ST a podobně tomu bude i v případě Mazdy. Trojka bude určitě živější a obratnější. ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 12:52
Re: Ta správná hitparáda!
Ahoj Pierro, promiň, ten mail jsem posledních pár dnů nekontroloval - už jsem s odpovědí příliš nepočítal... ;-) Díky! Takže teď už máš nový mail... :yes:
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 12:59
Re: Ta správná hitparáda!
Mejl mám pořád stejný. Takže pokud chceš napsat, napiš tam kam jsi psal minule. Každopádně mám pro tebe dobrej typ na koupi Fiesty ST. Tak brnkni, pokecáme. ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 2. 2006 13:01
Re: Ta správná hitparáda!
Jasně, já tím novým mailem myslel nový mail poslaný ode mě... ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 11:06
NA 250 NEMÁŠ
ani v rukách, ani v nohách. Pominilu driftovací maniaky, ti to umí a jsou talentovaní, pak se svejma zkušenostma kolem 75ti koní v plý palbě zapomeň na 250 koníků... praskly by ti v zatáčce kšandy. Jen nemnoho lidí umí bezchybně reagovat. Ty koně, ty ti jdou za "plynem" takže pokud považuješ za největší frajeřinku, že umiš v zubama prohodit za jízdy cedečko... na HH zapomeň. Rozsekáš se v první zatáčce... Tohle chce nejméně 200 tisíc kilometrů v rukách, pár horkejch chvil, cos přežil, vidět naživo pár těch, co se jim přežít nepodařilo, a pak teprv se můžeš pokusit si zahrát na Bullitta. Jinak je to zatím jen na trénovaní na autodráze ve Zličíně. Pochop to. Na 250 koníků prostě nemáš.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "hoborg"
14. 2. 2006 11:52
Re: NA 250 NEMÁŠ
haha. no ted vazne pochybuju ze si neco takovyho nekdy ridil. HH nejsou rakety na ktery bys potreboval pilotni prukaz, jsou to obycejny do sportovniho chovani naladeny auta se slusne vykonnym motorem. na rizeni neceho takovyho neni treba mit najeto 200k (nehlede na to ze je to nesmyslny meritko, 200k po praze neni totez jako 200k kdesi na dedine). jo, ty na to asi nemas, ale nevnucuj to ostatnim.. jak tu pise nekdo nahore - je umeni vyuzit vykon auta na 100%, ale to je umeni i se 100 kobylama.
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 12:17
Re: NA 250 NEMÁŠ
:-) Hele, jednou mě zastavila policie, že jsem jel někde na 60ce 90... Říkám - jezdím mimo dálnice 90... všude. >:D Zkus to. >:D Usmáli se, zasalutovali a pustili mě. Na těch 100 koních budeš jen na podlaze... 200... to už musíš mít něco v rukách. Kolik máš najeto?
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 12:45
Re: NA 250 NEMÁŠ
Haha, kde sa ti to stalo? Mna chytili v 60ce ist 91kmh. Stali rovno pri preskrtnutej tabuli s nazvom mesta. Namerali ma asi tak 150-200 metrov pred koncom 60-ky, na rovnej ceste, siroko daleko bola uz len pumpa. Kua, keby som vedel ze to funguje, povedal by som to tiez >:D 8-s
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 12:57
Re: NA 250 NEMÁŠ
...musím lehce upřesnit horní příspěvek... nešlo o to, že jezdím obcí 90... to samozřejmě nejezdím... šlo o to, že jsem kolegovi nahoře psal, ať zkusí jezdit 90kou, ole všude... jako i v zatáčkách :-)
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 13:07
Re: NA 250 NEMÁŠ
hmmm, ja poznam takych co jazdia vsade rovnako. 60. mesto, medzimesto, dialnica. >:D >:-[] :-!
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 13:17
Re: NA 250 NEMÁŠ
>:D
neregistrovaný "ciello"
14. 2. 2006 14:10
Re: NA 250 NEMÁŠ
..neznám, ale viděl jsem... >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "misoo"
14. 2. 2006 14:22
Re: NA 250 NEMÁŠ
zasa si sa trochu poodhalil... neboj, ja na to raz pridem cim jazdis !! >:D len teraz neviem preco ta pustili, ci pri pohlade na auto, alebo zeby ta spoznali z d/h snemovne ?? >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 17:59
Re: NA 250 NEMÁŠ
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "benQ"
14. 2. 2006 13:41
Re: NA 250 NEMÁŠ
hm, tak na co to vyrabaju, ked podla teba na ne nikto nema? pre pilotov F1, ex-majstrov sveta v rally, samovrahov??? 250 som soferoval. a vedel som s tym ist aj slusne a bezpecne a v ramci predpisov...
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 13:42
Re: NA 250 NEMÁŠ
Dělaj to pro ty, co to umí... co maj aspoň 200tisíc najeto... jak píšu nahoře... A je jich strašně málo...
neregistrovaný "benQ"
15. 2. 2006 22:43
Re: NA 250 NEMÁŠ
200tis nemam ani zdaleka a nikto sa na to nepytal, ani to nebolo nikomu cudne ze soferujem auto s takym vykonom. preco aj? a tych 200tis najazdi piemerny obcan od 18 /ked vacsinou ziskava vodicak/ do 35-40 /ked vacsina dosahuje vrchol kariery a tym aj prijmu/ uplne v pohode. takze ja si myslim ze ich na svete docela dost
neregistrovaný "manitou"
14. 2. 2006 11:59
HÓÓÓDNĚ OT: NEW CIVIC
[odkaz] Připadá vám ten design nového civicu opravdu tak novátorský ??? Tahle studie od pininfariny je z roku 1988 ... 17 světelných let >:-[]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 12:20
Re: HÓÓÓDNĚ OT: NEW CIVIC
>:D >:D >:-[] >:-[] Dokonalej zásah. Tohle hoši z klubu těžko vydejchaj >:-[] :yes: Až se tomu ani nechce věřit...
neregistrovaný "ZZ"
14. 2. 2006 12:39
Re: HÓÓÓDNĚ OT: NEW CIVIC
>:D >:D >:D Já to psal, že je to jak koncept auta roku 2000 z půlky 70s!! Takže jsem moc daleko od pravdy nebyl >:-[] :yes: >:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 12:45
Re: HÓÓÓDNĚ OT: NEW CIVIC
Pamatuji si to :-) :yes:
neregistrovaný "Skyline"
14. 2. 2006 12:39
Re: HÓÓÓDNĚ OT: NEW CIVIC
Trochu to vypada jak stara dobra 323F. Ale jinak mas pravdu, 4 kola, volant a dokonce palubka - celej Civic >:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 12:47
Re: HÓÓÓDNĚ OT: NEW CIVIC
Trochu jo... ale jinak je to celá čivava >:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "ciello"
14. 2. 2006 15:13
Re: HÓÓÓDNĚ OT: NEW CIVIC
skoro vypadá líp než ten současnej.... >:-[] ale řekl bych, že ten starej je trochu vyváženější.. :yes: ;-)
neregistrovaný "Pepík"
14. 2. 2006 12:32
Špička
Jak na to koukám, tak se tahle nová mazda se po uvedení na trh stane suvereně nejlepším HH, oproti zde avizovanému GTI bude mít o čtvrtinu vyšší výkon a co se týče podvozku tak je na tom taky o něco lepé než golf. A ti co zde srovnávají GTI, ST, MPS .... se BMW 130 si zjevně neuvědomujou, že ta stojí o třetinu víc a to už je vcelku znát. Já mam A3 1,8T quatro 132kW 3dv 17"x225... mám jí třetím rokem a sem tam už mi to přijde slabý, až jí budu měnit tak bude MPS favoritem (sice není mazda premiová značka, ale zase ušetřim kačky na benzín).
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 12:51
Re: Špička
Premiova znacka, ako by si to definoval? Kvalitou to nebude, aj ked to v minulosti urcite platilo. Vykonom alebo jadnymi vlastnostami uz teraz tiez nie. Ak ma 'mainstreamova' znacka 4x4, ako napr mps, tiez v nicom nezaostava. Jasne, je rozdiel boxster a hyundai coupe. Ale v tom beznom segmente (bmw vs. napr. prave mps) tie rozdiely uz nie su take markantne. Este je tu pocit (z jazdy), ale ten je neuveritelne subjektivny. V niekom tie spravne pocity vyvola nadherny jag s dhlhou historiou, v niekom inom Mitsu EVO navrhnuty japonskymi sialencami.
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 12:55
Re: Špička
Tak takhle jsem se už dlouho nezasmál ;-) Znám lidi, co přešli z Mazdy na BMW, znám lidi, co z Corolly vskočili do Volva... ale ty seš první, co přestupuje z první ligy do masováho spotřebního zboží :-) No, ty vzpomínky... ty budou bolet... :-) P.S. miluju houpačky... k tomuhle by se, Pepíku, na serveru o autech přiznal jeden ze sta a ještě na tortuře :-) Jinak se tomu slangem říká bankrot... a ten ti teda nepřeju. ;-)
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 13:02
Re: Špička
Z audi do mps urcite nie je krok vzad..mozno tak z rs4. Keby som mal, a bol ochotny, minut na bmw m3, tak tak samozrejme urobim. Ale, narovinu, co ak niekto ma priblizne melon. Vyber si mps alebo bmw3 v rovnakej cene. Ja by som, zase, vybral mazdu. A riesil som presne ten isty problem..bmw vs mazda. Ale, jednu vec mi, a pytam sa naozaj, vysvetli. Povedz mi fakty, ze preco by si niekto mal vybrat bmw pred niecim inym, v rovnakej triede, vybave, a mensej cene. Je samozrejme, ze bmw ma vacsi doplnoky cennik. Ale ziadne extra veci z neho som nechcel, teda nie take ktore by mazda neponukla. Je rozdiel v nahone, to beriem, ale 4x4 maju obe znacky. Design je subjektivny. Takze, okrem pocitu, ktory, ako som pisal vyssie, ma kazdy z niecoho ineho, ake su tam rozdiely?
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 13:17
Re: Špička
Zcela upřímně - ani já to nepovažuju za nějakej kiks, anebo krok zpět. Je otázkou, zdali se vyplatí strkat prachy do prémiovky, když při stejné ceně a téměř shodných výkonech dostanu podstatně lépe vybavený mainstreem... Mě osobně se kupříkladu jedničková řada BMW nelíbí. Stejně jako se mi nelíbí celkové pojetí designu v podání Mr. Bangla. Tím rozhodně nechci tvrdit, že BMW jsou špatná. Naopak, ve všech třídách, vyjma té nejvyšší jsou jednoznačnými leadry. Jen ten nešťastný design. Na bangloviny si "zvykám" už čtvrtým rokem a pořád jsem tomu nepřišel na chuť. Takže, pokud si odmyslím značky a postavím vedle sebe BMW 130 a Mazdu 3 MPS, copanáš se mi bude líbit víc... Na druhou stranu, ze stotřicítky jaksi více dýchá síla a sportovní duch. Tak Pepíkovi přeju, ať má při volbě nového auta šťastnou ruku a prožije za volantem spoustu krásnejch zážitků. ;-)
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 13:32
Re: Špička
Ja to beriem takto. Dobre vybaveny mainstream alebo ta najzakladnejsia 'premiovka', tak na 90% idem do mainstreamu. Ako som povedal este davno, za premiovky neberiem znacky, ale konkretne auta. BMW 330ix je jednoznacne premiovka. Ale napr 318 v zaklade...Ja viem ze mozno ma viac elektorniky a vseliake veci v zaklade ktore ani v najlepsie vybavenom mainstreame nenajdes, to vzdy zalezi len na konkretnom modeli a aute. Chcem na aute xenony a v aute dobre radio a kozu, dualna klima a parkovaci asistent mi je uplne ukradnuty...
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 13:26
Re: Špička
Tak především u těchto premiovek všechno - rozumíš, VŠECHNO- funguje lépe. Nejde jen o výkon motoru, jde o celkovou kvalitu auta, materiály, jejich sladění, odpor pohyblivých částí... mimochodem, třeba Mercedes testuje otočné čudlíky, tedy sílu odporu a následné zapadnutí do další polohy velmi pečlivě. To samozřejmě prodražuje auto, ale chceš-li správnej čudlík, kum meďáka :-) Píšu to humorně, ale věř mi. No, takže v té vyšší ceně nemáš jen imidž... jak závistivci rádi říkají. Máš tam právě navíc i v technice... A proto, kdo má prachy kupuje drahá auta s premiového segmentu. Projeď se v tom Audi, nebo BMW nebo Mercedesu, pak je to zřetelné... Dnes je úplně jedno, jestli jedeš v Mondeu, Laguně, nebo Octavii II. Až u premiovek zaznamenáš to "něco" zo z nich dělá ty premiovky... No, a nezapomeň na kvalitu servisu... jestli ti daj při havárce stejný auto, nebo jen lístek na tramvaj... jestli ti pošlou PFko k novýmu roku, jestli, jestli... tohle všechno tam patří.
neregistrovaný "milo"
14. 2. 2006 13:42
Re: Špička
To co popisujes je aj pre mna velmi dolezite, aby vsetko super slapalo a zapadalo a fungovalo. Ale nestretol som sa s rozdielmi. Naozaj. Suhlasim so sladenim materialov, ale co sa tyka kvality, tak: premiovky su vzdy super, ale to neznamena ze nepremiovky su vzdy podradne. Kvalita elektronickych a mechanickych suciastiek .. nemyslim ze by napr. nissan musel za nieco hanbit voci premiovkam. Kvalita servisu. Mas samozrejme pravdu, ale tiez sa najde medzi premiovkami cierna ovca. A zase napr. Mazda USA prikazuje predajcom aby zdarma poskytli nahradne auto. Kazdemu. Pre mna je skratka premiovka len to, comu mainsteam nekonkuruje. Na BMW3 alebo MB C ciha na kazdom rohu konkurencia, a nie vzdy prehrava. 5-ka alebo E-cko uz ma vacsi pokoj. A S-ko uz ma naozaj konkurenciu len v par rivaloch.
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 13:53
Re: Špička
Ale vždyť já běžnou konfekci nezatracuji... je výborná. Premiovky jsou vynikající. No, a tak to má být.
neregistrovaný "Pierro"
14. 2. 2006 13:47
Re: Špička
Bráško, špatně jsi mne pochopil. Já jezdím pracovně main-streemy a doma mám prémiovku (i když jako správnej bazarnickej kovboj - ojetou). Nicméně Audi A4 je prémiový vůz. Je také pravdou, že bude působit honosněji A4 než třeba Mondeo anebo Apoštol. Tady máš pravdu. Značka vypovídá tak trochu o majiteli. Jenže v segmentu HH jsou tyhle kriteria dost silně potlačená. Alespoň tedy v zemích, kde je kupní síla poněkud vyšší jak u nás a malé modely prémiových značek jsou mnohem přístupnější široké zákaznické veřejnosti. Kvalitu zpracování (čudlíky) a poprodejní servis na úrovni očekávám i u mainstreemu. U prémiovek to je snad samozřejmost. Takže shrnuto podtrženo - od střední třídy výše jsou prémiový segment a důvody ke koupi jasné. U nižší střední by tomu tak u mne nebylo. Zde bych se řídil rozumem a pak by u mne jednoznačně zvítězil mainstreem (ST,GTI,R32 anebo Mazda MPS) před A3 anebo BMW 130i.
Pokud bych měl jít za hlasem svého srdíčka a nekoukat na peníze, jednoznačným favoritem by byla budoucí S3, popř. RS3 ;-)
neregistrovaný "benQ"
14. 2. 2006 13:55
Re: Špička
znamy ma MB C200k a hned ako skonci leasing sa ho chce zbavit a nahradit niecim inym. niecim co vyjde v zime aspon maly kopcek, s niecom co nestoji v zaklade 1,2mega Sk a nema 15" disky s puklicami. premia-nepremia. A k tomu servisu - tak napr. MB u nas poskytol za C200k ako nahradu A180 CDI. v pripade poruchy auta v zaruke. a v pripade havarie pochybujem ze vobec nieco poskytnu zadarmo.
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 14:03
Re: Špička
I v premiovkách musíš mít možnost sestavit si vůz. Na disku nezáleží, předpokládám si tam dal poklice... ale jde o to, že tak jako fe fatální rozdíl mezi Fabia 1.2 a Fabie RS... tak je také obdobně fatální rozdíl mezi MB-C v základu a v "naduplé" verzi. Samozřejmě, že asi ten prodejce nemůže držet celej park vozidel a půjčovat ho na poutě... Nejde o to, zda zadarmo, ale o celkový přístup k zákazníkovi... který, dávám ti za pravdu, může být i negativně ovlivněn personálem.
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2006 23:56
Re: Špička
Tak s těma čudlíkama a servisem si GTI dost přestřelil. Jsem si více než stoprocentně jistej, že kdyby se Mazda orientovala na luxusní segment, tak by vyrobila auto, o kterém se nikomu ani nezdálo. Ty tvoje čudlíky by po třech letech ještě fungovaly a v servisu by se na tebe netvářili jak mistři světa. Mazdu, co parkuju v garáži mám mnohem raději než Mercedes, který se minimálně 6x do roka neobejde bez servisu. Ať už se jedná o ty tvoje čudlíky, nebo pošahanej tempomat. Spolehlivost a přístup servisu je nesrovnatelně lepší u Mazdy. Jízdní vlastnosti a image se samozžřejmě porovnat nedají. Srovnávám S-klasse a 626...
neregistrovaný "Tom"
14. 2. 2006 14:13
No tak brácho, už to konečně překousni!
Ještě se rekreuju, ale tohle už nemůžu vydržet.. brácho, já vim, že je to těžký, ale už to konečně překousni! Kdyby to mělo znak VW, tak se tady rozplíváš a zahlcuješ server od rána do večera.. je mi jasný, že se dostaváš do ouzkejch, ale snad to nějak zvládneš. Jistě tušíš, kde bude jeho cena (progresivní cena M6 MPS docela napovídá, že to bude naprostá bomba), a proto máš splín. O jizdních vlastnostech nepochybuj, vždyt bude technicky téméř totožné se skvělým STčkem :yes: Budeš to muset zkousnout - guru GTI dostane od tohohle japíka pořádně na * ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 14:26
Re: No tak brácho, už to konečně překousni!
>:D Zdravím na hory... nejsi na Štrbě :-)... tam je málo kyslíku... možná máš i zamrzlej monitor ;-) Tome - událost roku - manitou našel káru, co si s ní Pininfarna hrál na písku >:D dokonalej CIVIC.... je to z roku 1988. Mrkni na to, a dnes už nelyžuj... ARO je v přízemí. ;-) :-) P.S. tohle je tejden přátelství s japanskejma autama - mrkni na to. Hlavně to Daihatsu... musím uznat... prostě komu není rady, tomu není pomoci... :-) Jo, a schází tu tvé příspěvky, tak se v pořádku vrať :yes:
neregistrovaný "Tom"
14. 2. 2006 18:01
Re: No tak brácho, už to konečně překousni!
Ne, sem v Peci. Kyslíku je dost, vzduch čistej - tak že problém bude spíš u Tebe >:-[] Ten Civic, to je fakt gól - tomu se říká kapitální úlovek. Musim uznat, že kluci z klubu maj problém.. Novej Civic je diskutabilní, taky jsem se s ním ještě nesroval.. je to moc radikální. Ale M3 MPS si obdiv zaslouží, stejně jako M6 MPS. Tyhle auta mě fakt berou a je pravda, že je to přesně to, co do teď Mazdě (jako sportovně orientované značce) v nabídce chybělo. Už od uvedení prvního konceptu M6 MPS sem se modlil, aby se to dostalo do série (koncept se mi líbil více, ale i tak to auto prostě žeru). Tak že na MPSs raději moc nešahej, to bys mě naštval! ;-) Musiš uznat, že STčko docela GTI natrhla zadnici.. už se těším, jak to dopadne s MPS. Mám pocit, že budou mít ve Wolfsburgu docela psycho a že si tenhle políček nenechají dlouho líbít = GTI bude muset na posilovací kůru (R32 prostě není přímou konkurencí pro OPC, ST a MPS, tak že se s tím bude muset něco udělat..), viděl bych to tak na 230-240 koníků..
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 18:04
Re: No tak brácho, už to konečně překousni!
Souhlas. Mazda bude uřčitě moc dobrá. Tady v údolí máme dnes pěknou zimu - -5. :yes:
neregistrovaný "Tom"
14. 2. 2006 18:16
Re: No tak brácho, už to konečně překousni!
Doufám, že se jen upsal a že si chtěl napsat něco ve smyslu "bude určitě lepší než GTI" ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 18:21
Re: No tak brácho, už to konečně překousni!
Tak opravuji - bude určitě lepší než mnohá auta ;-) Víc ze mně nevymáčkneš :-)
neregistrovaný "Tom"
14. 2. 2006 18:07
Re: No tak brácho, už to konečně překousni!
Daihatsu me teda fakt nebere, ale "Evropa" se taky moc neukázala - ještě teďka mě pálí oči a mám husí kuži z toho Roomsteru - ten přechod mezi předním a zadním oknem.. no fuj, hnus, blé :no: pořád doufám, že je to jen nějaká "mula" a že to nakonec v sérii bude jiný. Jestli ne, tak má Multipla konkurenci >:-[] P.S. ještě chvilku si musim odpočinout, abych měl dost sil číst a reagovat na Tvé příspěvky - občas je to dost náročný ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 18:20
Re: No tak brácho, už to konečně překousni!
:-) Jsem tvrdej hráč ;-) Ještě k tomu Civicovi... to je objev století... to snad až vejde v širší známost bude muset Honda i veřejně vysvětlit... :-) Room bude dobrej, počkejme na real. Diahatsu tedy tlačí na zajímavou pilu >:D Jo, byly tady narozeniny geteička - 30 let. Tak mi všichni přáli >:D je to místama dost depresívní čtení... :-) Ale napsal jsem tam - Umění milovat... a to podepisuju ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2006 18:25
Re: No tak brácho, už to konečně překousni!
Jdu do terénu... tak si to pěkně užij a brzy v ringu :-) ;-) :yes:
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
14. 2. 2006 18:31
Octavia RS
Když vyjelo RSko tak sem byl trožku zklamán málo sportovním designem ale pak sem na to přišel že je to krása....ale 2OOkoníku? :-( tak to ne Škoda Auto....sem hrdej na naší světovou značku ale 200k do velkého hatchbacku?....ne..to je málo...250k ja krása...ale tu krásu ted sklízí 3 a Astra OPC, Golf R32...a to sou prckové...ale zase na druhou stranu 200k na konzervativně zaměřenou Škodu a slušná porcička...a souhlas s GTim...na 200k nemá každe a ten kdo si to tady namlouvá je mladej nezkusenej kluk s par najezdenejma km ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomáš"
15. 2. 2006 12:01
Nevypadá to špatně
Koukám, že reakcí je tady dost - akorát tu ještě nikdo nepíše, že nějakou Mazdu3 někdy řídil. Jelikož akorát načínám třetí rok (60tis.km) Mazdou 3 Sport v sedanu (150k), musím si taky přihodit do mlýna. Všude pořád čtu jen o Focusu , ale jelikož jsem měl možnost se s ním svézt (nemyslím ST), tak mi možná subjektivně přišlo, že Mazda má víc komunikace mezi mnou, volantem a vozovkou. Jelikož v téhle motorizaci Mazd moc nejezdí, tak se někdy moc bavím, jak se hodně řidičů-závodníků diví, když jim ať už na rovině nebo po okrsce začíná nějaká Mazda 3 SDN ujíždět (opravdu si to vychutnávám)!!! Ale zpět, jelikož začátkem příštího roku chystám změnu (a souhlasím, že za HH je nesmysl dávat cca.800tis a víc), člověk kouká i na spotřebu (pokud tímto autem jezdí denodenně), také sem moc zvědavý co Mazda 3MPS bude stát. Jelikož třicítka na krku, koukám i na praktičnost - tak mi zatím vychází nejlépe Octavia RS ve žluté barvě 754.900,-Kč (za tu cenu je tam všechno-xenony, duální klimatizace,sedačky, pomocníky jako stabilizace atd. nevyjmenovávám - já bych navíc jen zadní airbagy + repro) a jsem na 772tis.Kč. Chci se poptat u URtuningu, co udělá navíc 29KW +70nM od nich, tzn. výsledně 240k, 350nM (to za 25tis.). Jestli někdo máte s tímhle zkušenost, tak sem s ní!!!!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2006 12:42
Re: Nevypadá to špatně
K ničemu. To auto je komplet odladěné na 200 koní a ty tě maj vozit. RS je dokonalá z továrny. Ruce pryč od domácích kutilů... Ve 200, pokud jsi normální vlastně budeš vždy spokojen. Ti co ladí, naladí 240... a za rohem jim vadí, že soused má 250... to je hra na "blbýho".
neregistrovaný "Tomáš"
15. 2. 2006 14:14
Re: Nevypadá to špatně
Díky za reakci, mám to brát že o tom něco víš konkrétně nebo jen domněnky. U domácích kutilů bych si na to nenechal šáhnout, ale URtuning už tady existují 10let, inzerují celkem často v Carautu, specializují se hlavně na motory TDI (Wolkswagen group. Mně příjde, že nárůst 70nM na 350nM trošku moc jen na přední kola, ty koně navíc zase tolik ne (to má Astra OPC taky). Ale nejsou v tom vůbec žádný znalec, tak se ptám.
15. 2. 2006 21:04
Re: Nevypadá to špatně
Nemá to pro mne žádnou vejšku. Chci auto z továrny, který si vybavím a jezdím. Pokud bych chtěl auto na 250 koních, nepůjdu do Octavie, ale koupim to, co má těch 250. Obráceně bych to také nedělal, jako že bych chtěl 100 koní a koupil si RS a nechal si to seškrtit. Já v tom vidím bohužel tu zoufalost chudejch... nemaj na 250 koní, tak holt to doháněj jinak. A proč? Těch 200 je přenádhernejch. Jsou to tutový koně. Nechat někoho hrabat do auta... to je u mne vyloučené... to ať dělaj jiní. Samozřejmě, že je všechno, zejména spojka je dimenzované na větší zátěž, tak ti ten vyšší výkon asi moc neuškodí, ale přece jen... brzdy, tlumiče, to zůstane... já bych do toho nikdy nešel... neměl bych v to důvěru. Když si uvědomím, jak doladili RSku proti 150 koníkům bez turba... tak zrovna tak by se měl někdo věnovat odladění z 200 na 240... že mi to přečipujou... to není vůbec mé téma. Mimochodem... cesta má stále stoupat vzhůru... tedy auta kupuj silnějsí a silnějsí... někde narazíš na to, co ti vyhovuje... a přitom to ani nebude muset mít 500 koní... Jde prostě i o to "najít se v motoru" a pokud tedy uvažuješ o nižší střední a nechceš bejt současně náhradníkem v F1... pak 200 budeš milovat. No... a po 200 třeba R32... na 250... je lepší končit před důchodem v 911cce naž se vracet do 1.2 l. :-) Držím ti palce. Rozhodni se svobodně a hlavně - dobře :yes: Jestli ti garantujou 350 Nm, tak to budeš akorát hrabat i na dvojku... to pro mne není radost z jízdy... věř, že v továrně to naštelovali optimálně. :yes:
neregistrovaný "Tomáš"
16. 2. 2006 10:08
Re: Nevypadá to špatně
Díky za reakci. V podstatě s tebou souhlasím, určitě se do toho netlačím (hlavně kvůli těm 350Nm a tomu hrabání snad i na trojku)! Ty koníky a krouťák navíc mě zajímají z jednoho prostýho důvodu. Jelikož do 2.0TFSI by se měla dávat Natural 98. Po českém testu Golf GTI v Carautu,kdy nakonec jezdili cca 80%času na 95 a zbytek na 98 z toho vyplynulo, že motoru neudělá nic ani 95, když cca každé páté tankování natankujete 98. Motor si udrží svoje výkonové parametry (jednotka pozná, že jede na 95). Problémem je prý subjektivně plošší výkonová křivka, potažmo i pocit nepatrně menšího výkonu. Tím jsem chtěl tuhle ztrátu vyřešit (u mě by tankování vypadalo stejně jako v testu Golfu GTI).
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:25
Re: Nevypadá to špatně
Jo, souhlas. To víš... je to o penězích... ta 98..., bylo by nepříjemné, aby tě kvůli její absenci v nádrži někdo vyklep v dlouhém táhlém ;-) , ale pokud výrobce umožní i 95... jde to. RSka bude (je) výborné auto :yes:
neregistrovaný "Tomáš"
16. 2. 2006 10:57
Re: Nevypadá to špatně
No právě, ale myslím, že těch aut, co by v dlouhým táhlým RSku vykleply i s 95kou v nádrži, je vzhledem k pravděpodobnosti potkání se na tom samém místě, velmi malá (kolik tady jezdí aut silnějších poměrem výkon/hmotnost) :-) :-) :-)
neregistrovaný "milo"
16. 2. 2006 11:17
Re: Nevypadá to špatně
Este by som dodal, ze v tovarne ti to sice nasteluju optimalne, ale optimalne len pre tu najvacsiu masu potencionalnych zakaznikov. Cize je uplne samozrejme ze niekomu to nastelovanie vyhovovat nebude (aj ked to percento ludi je minimalne) Niektori do techniky ani nesiahnu, iny beru daky upgrade ako samozrejmost. V europe je seriozny upgrade povazovany stale za dake 'domace kutilstvi' ale v usa je 'tuning' velmi podporovany aj samotnymi vyrobcami. Ja by som do toho isiel z toho dovodu, ze sa mi velmi paci urcite auto ale nema motorizaciu ktoru by som chcel. Tj, napr. okravka rs URCITE nebude zla v 240 hp. ALe, samozrejme, otazka je na co? Ked chces jednoducho relativne silne auto, nevidim dovod robit chiptuning. Ked chces mat RS-ko ktore skoro nikto iny nema a prekvapovat ludi zrychlenim, tak samozrejme do toho chod (ten udiveny pohlad z vedlajsieho, oficialne rychlejsieho, auta stoji za to :-).

PS: Ja som jazdil v usa s Mazda3 2.3L. Bolo to velmi velmi dobre auto, ale trosku tazke na predku. Ten vykon tam bol trochu na ukor celkovej ovladatelnosti auta. 2.0 som nejazdil, ale musi to byt tiez super!! :-)
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 12:40
Re: Nevypadá to špatně
Už jsme to tu psali pod článkem o RS... vyklepněš s ní koho budeš chtít :yes: :yes:
neregistrovaný "taito"
16. 2. 2006 16:29
bez titulku
Mam M 3 je to srot. ;-\
Rozbalit vlákno
0