Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda3 - první oficiální fotografie

Mazda Motor Corporation dnes oficiálně představila nástupce oblíbené 323, který se bude na japonském trhu prodávat pod jménem "Axela" a na ostatních kontinentech včetně Evropy pod názvem Mazda3.
Zpět na článek
25. 6. 2003 11:50
neregistrovaný "RENAULT"
25. 6. 2003 12:11
neregistrovaný "anonym"
25. 6. 2003 12:33
neregistrovaný "kárl"
25. 6. 2003 12:36
neregistrovaný "kárl"
25. 6. 2003 14:15
neregistrovaný "Baldi"
25. 6. 2003 15:15
neregistrovaný "RENAULT"
26. 6. 2003 16:58
neregistrovaný "repec"
25. 6. 2003 15:01
neregistrovaný "wilda"
25. 6. 2003 16:50
neregistrovaný "Pepa"
25. 6. 2003 19:32
neregistrovaný "cuisine"
26. 6. 2003 17:01
neregistrovaný "repec"
16. 7. 2003 17:35
neregistrovaný "mazdák"
25. 6. 2003 20:33
neregistrovaný "Scenic"
25. 6. 2003 23:02
neregistrovaný "sl55amg"
26. 6. 2003 08:40
neregistrovaný "carmik"
8. 7. 2003 10:09
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 6. 2003 16:47
neregistrovaný "mardy"
26. 6. 2003 20:12
neregistrovaný "anonym"
16. 7. 2003 17:37
neregistrovaný "mazdák"
26. 6. 2003 06:39
neregistrovaný "Martin"
26. 6. 2003 16:30
neregistrovaný "coolio"
26. 6. 2003 20:18
neregistrovaný "Permon"
26. 6. 2003 23:58
neregistrovaný "joe_st"
27. 6. 2003 15:07
neregistrovaný "Martin"
27. 6. 2003 15:15
neregistrovaný "Martin"
28. 6. 2003 19:53
neregistrovaný "Permon"
27. 6. 2003 09:29
neregistrovaný "Lubo"
29. 6. 2003 14:30
neregistrovaný "M626"
neregistrovaný "RENAULT"
25. 6. 2003 11:50
F
největší chybou Mazdy v nižší střední třídě bylo, že přestala vyrábět čtyřdveřové kupé F. Obě generace, jak ta s mrkačkama, tak ta druhá zakulacená, byly skvělé a byly "něčím jiným" v tomto segmentu. Fakt, že se od nich upustilo a visačku "F" dostal šedivý pětidvéř bez dynamického nádechu, je škoda. Doufám, že se nyní něco jako Mazda3F ukáže.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "anonym"
25. 6. 2003 12:11
Re: F
SOUHLAS
neregistrovaný "kárl"
25. 6. 2003 12:33
Re: F
Moje reč! 323F byla super! Bezrámová okna, 2.0 V6 no prostě něco jiného než všichni ostatní. Napadá mě jen jedna značka, která je také tak trochu odlišná, je to Subaru. Nová Mazda 3 nevypadá špatně, ale jak to bude vypadat, když na tom budou obyčejná plechová kola, toť otázka. Liťáky dělají dost a 17" ještě víc.
neregistrovaný "kárl"
25. 6. 2003 12:36
Re: oprava - upřesnění
1. a 2. generace 323F ta 3. stála už za prd.
neregistrovaný "Baldi"
25. 6. 2003 14:15
Re: oprava - upřesnění
Tak, tak prečo všetko čo je dobré, pekné a navyše dostupné aj pre obyčajného človeka, sa musí zopsuť ?
neregistrovaný "RENAULT"
25. 6. 2003 15:15
Re: oprava - upřesnění
2.0 V6 - to souhlasím. Až na velký volant to byla střela.
neregistrovaný "repec"
26. 6. 2003 16:58
Re: oprava - upřesnění
Absolutně souhlasím. Kdyby se znova začla prodávat, myslím, že by šla zas na dračku (po lehkých úpravách - xenony, resp. čirá optika vzadu). A kdyby ji přidali taky ve 4x4, jak jich kdysi vyrobili pár kusů, myslím, že by byla opravdu hodně konkurenceschopná.
neregistrovaný "wilda"
25. 6. 2003 15:01
prostě nádhera
Mě osobně se mazda líbí opravdu se jí zase povedl vzestup - uvidíme s čim přijde opel a vw..to bude konkurence - ještě by se tam mohl nakvartýrovat bmw řady2 a bude to bomba hihi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepa"
25. 6. 2003 16:50
Je to kus.
No to čučím, prostě to je dělo, opavdu se mi to líbí, aspoň tu bude něco skromnějšího než je Šestka, ale snad tam bude taky nějaký velký výběr u dýzlů. Ať je konkurence i v tomhle. Je to hezké auto, ale Mazďáci nemusí pořád snad myslet sporťácky a myslet jen na výkon.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cuisine"
25. 6. 2003 19:32
bez titulku
no tak poslední modely od mazdy se mi moc nelíbí - přijde mi že jako jsou navrženy tak, aby se líbily za každou cenu. Ale nejsem si jist zda se budou líbit i za pár let.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "repec"
26. 6. 2003 17:01
Re: bez titulku
Mě se sice líbí, nicméně plně s Tebou souhlasím, za pár let to nejspíš bude o něčem jiném. Mají příliš agresivní tvary, které se velmi rychle mohou okoukat.
neregistrovaný "mazdák"
16. 7. 2003 17:35
Re: bez titulku
Tak to ti musím oponovat. Mazda jako jedna z mála automobilek navrhuje modely tak aby po létech nevypadly z rytmu, viz 323F,MX5,MX3,M6,626 ...
Nepočítám roky 1997-2002, ty modely předtím se pořád drží v kurzu .
neregistrovaný "Scenic"
25. 6. 2003 20:33
bez titulku
P

Přístrojovka je ještě lepší než u Audi !!!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "sl55amg"
25. 6. 2003 23:02
Re: bez titulku
vyzera celkom dobre, hlavne iterier je pekny.
a dost sportovo. ale italsky design je italsky design.
alfa romeo 147 to este nie je.
a ked ide niekomu o vykon, tak 147 GTA - 3.2l V6.......
neregistrovaný "carmik"
26. 6. 2003 08:40
Re: bez titulku
představa,že po silnicích jezdí jen samé 147 byť každá s jiným znakem na kapotě je zatraceně smutná. Nechtěj uniformní design, stačí, že se ho drží některé značky u svých modelových řad.
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 7. 2003 10:09
Re: bez titulku
vidis, mne se zase 147 nelibi - a to hlavne celni maska - proste wobludka ... 156 je hodne gut; i kdyz jedinym slabsim mistem je z meho pohledu opet celni maska ... snad to bude po faceliftu uz dokonale - ale na to si pockam, az facelifted 156 potkam v realu
neregistrovaný "mardy"
26. 6. 2003 16:47
Re: bez titulku
jj ale jak bude vypadat přístrojovka seriové Mazdy 3 toť otázka
neregistrovaný "anonym"
26. 6. 2003 20:12
Re: bez titulku
To ruzovy podsviceni teda nemusim...
neregistrovaný "mazdák"
16. 7. 2003 17:37
Re: bez titulku
přístrojovka je taková jako na fotce, podsvícení růžové dělá monitor počítače. Je červené.
neregistrovaný "Martin"
26. 6. 2003 06:39
bez titulku
Zadok a interier je kopia Lexus IS 200 spred 5 rokov, predok je rovnaky , ako vsetky mazdy v sucasnosti. Ked prisla 6, bol to dizajn, za ktorym sa ludia obzreli, uz dnes tieto rekacie absentuju. Je to moderne auto, urcite nie skarede, ale Mazda ide presne tou cestou, ktora je napr. u VW kritizovana. Jedna vyzera ako druha, len velkost sa lisi. Po jednoznacne zlych skusenostiach s touto znackou nie som sice jej priaznivcom a uz urcite nebudem, ale kazdopadne na ceste za uspechom by moha ponuknut viac pestrosti pod kapotou a moznosti vyberu techniky, lebo zatial je to len o karoseriach . Tie su momentalne modnym hitom, co je fajn, ale na to som uz raz naletel. Nech sa nikto neurazi, ale v kazdom clanku o japonskom aute je napisane, ze vyhovuje aj prisnym kriteriam europanov a tym padom je to absolutne super a podobne marketingove tahy. Ked si do nej sadnete, je to bezne auto zodpovedajuce dobe a konkurencii v danom segmente, uprimne povedana, ziadna diera do sveta. No a naozaj sportove jazdne vykony medzi nizsou strednou triedou dnes uz tiez vyzeraju inak ako atmosfericky dvojliter so 150 k. Toto nie je kritika, ale konstatovanie, co Mazda v Europe skutocne ponuka a co z toho mala robi reklama.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "coolio"
26. 6. 2003 16:30
Re: bez titulku
Mně ten předek připadá jako Peugeot 307, když vezmu v úvahu i vystouplé boky...
neregistrovaný "Permon"
26. 6. 2003 20:18
Re: bez titulku
Jsem dlouhodoby fanda a majitel Mazd. Mohl bys popsat Tve negativni zkusenosti s Mazdou??? Ja zadne nemam a myslim, ze za poslednich 11 let uz mohu neco rici, zacal jsem s 626 2,5 V6 (2 roky) , pak XEDOS 6 s V6 2.0 (2 roky), pak XEDOS 2.5 V6 (4 roky) současne s ni 323F 2.0. V6(3 roky) a nyni mam konecne MX-5 (zatim 1,5 roku). A ja jsem NIKDY nemel ZADNOU PORUCHU ani jiny problem, nezmam nic jineho nez jsou pravidlene servisni prohlidky. Takze opravdu nevim jake spatne zkusenosti muzes mit??? Maximalne si nekde koupil poslepovanou ojetinu a ted tu hazes na Mazdu spiinu.
neregistrovaný "joe_st"
26. 6. 2003 23:58
Re: bez titulku
naprosot souhlasim s permonem..mam podobnou zkusenost, ale na nissi tride..zacal jsem 323F BG pak 323F BA..pak 323 BW..pak 323F BJ...nyni MX5 NB (:-) pro permona) a Premacy CP FL...a ruku na srdce jine auto nechci...kdyz to sectu tak jsem na mazdach najel okolo 200.000 km bez nejakych zasadnich probemu...a reknu to takhle pokud nekdo s mazdou probelmy ma tak je to diky spatnemu servisu, neoriginalnim dilum a spatnych opravach po havariich. ... pro permona : koukni na Diskusni forum MAZDA - vidim, ze se urcite zapojis do diskuze...je nas tam par MAzda silencu ;-) Joe
neregistrovaný "Martin"
27. 6. 2003 15:07
Re: bez titulku
626 2,0i Automat, kupena nova 950 tis Sk, 70tis km prevodovka - radila si prevody, ako chcela - to robil aj kamaratov Xedos 9, ma tam tiez uz druhu prevodovku. 102 tis komplentne sa rosypal motor (bol to automat, takza ziadne pretacanie) - vymena, samozrejme po zaruke. Podvozok 70tis - ramena, tlmice. 80tis nove servoriadenie, lebo vytiekol olej. 120 tis vymena tesneni okien, vrzgali, netesnili. To by hadam stacilo nato, aby bol jeden normalny clovek z tohto auta na nervy. Nie je to tak davno , co som skusal xedos 9, 120 tis km, 1.majitel, ale s ojazdenym BMW, AUDI, MB s radovo 300 tis a viac sa to zial neda porovnat (Keby som bolk vyslovene priaznivec nemcov, nekupoval by som predtym Mazdu, takze rakcie tohto typu prosim nepiste...). Znamy kupil pred troma mesiacmi novu 6 2,3 (ten silnejsi motor, asi je to 2,3) a pred mesiacom to predal. Jeho odpoved: reklama je fajn, realita je ina.
neregistrovaný "Martin"
27. 6. 2003 15:15
Re: bez titulku
Naco by som na Mazdu hadzal spinu?Kupil som si ju, lebo som si najprv myslel to, co ty. Je to moja chyba, ktoru som slusne zaplatil a viackrat ju neurobim. Teba to nestalo nic a si spokojny, tak sa raduj, nie vsetci maju to stastie. Auta rad vyskusam a vystriedam a neexistuje znacka, ktora je naj. Su lepsi aj horsi, ale nie su najlepsi ani najhorsi. Z tejto iluzie som uz vonku. Mazda mi z toho rychlo pomohla
neregistrovaný "Permon"
28. 6. 2003 19:53
Re: bez titulku
Verim, ze muze mit nekdo konkretni jednotlive problemy, to se stane vzdy (a co si budem povidat, kolikrat ty problemy zpusobi sam majitel). Ale kdyz se podivam na statistiky TUV, tak jsou japonske vozy (hlavne Subaru, Toyota, Mazdy) vzdy mezi nejlepe hodnocenymi a tedy nejmene poruchove, nechtel bych mit nejakeho VW nebo francouzske auto, to by mi asi jeblo a finacne zruinovalo (kdyz navic uvazime jejich kratsi zaruku). A jak jsem napsal drive - ja za 11 let nemel s Mazdou jediny problem, kdezto moji znami co maji Fiaty, Renaulty, VW atd. jsou porad v servisech. Ale clovek jim to nevymluvi... skoda slov.
neregistrovaný "Lubo"
27. 6. 2003 09:29
Mazda3
Nova Mazda sa dost podoba na Peugeot 307, co nie je na skodu. Mala by mat este dlhsi razvor, takze vzadu bude radost sediet. Som zvedavy na ceny, ak sa udrzia na urovni sucasnej 323, nebudem vahat. Mali by tam byt montovane diesle od PSA/Ford a to pokial viem, tak 1.6 HDI (110k).
Benzinove motory od mazdy nic moc, maju pomerne slaby vykonm napr. 1.8 - 88 kW? Ale mozno budu vylepsene.
Kedy sa ma zacat predavat?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M626"
29. 6. 2003 14:30
Nove Mazdy
Myslim si, ze Mazda novym dizajnom vykrocila spravnym smerom. Od cias 1. a 2. generacie 323F je 6-ka konecne ukazkovym autom, ako ma vyzerat moderne auto. Nie je ani prilis vystredne a nekopiruje bezhlavo velke predne svetla s roznymi bizarnymi tvarmi ako je to dnes oblubene u mnohych vyrobcov. 6-ka ma krasne uhladene tvary, je aj seriozna, sportova a mierne agresivna :) Podobne interier je vyborny. Aj nova 3-ka ma velmi pekne linie a interier je na jednicku. Nove motory su vykonnejsie a aj ked nepatria na spicku svojej triedy, ak budu spolahlive ako doteraz, je to vyborne. Mrzi ma zla skusenost toho prispievatela par riadkov vyssie, ale pravdepodobne islo o neobvyklo "vadny" kus alebo neadekvatne zaobchadzanie s tym autom, inac si to neviem vysvetlit. Ja mam 13 rocnu Mazdu 626 2.0i 16V a neviem co znamena slovko servis. Okrem beznych "oprav" (prevadzkove naplne, bateria, brzdove dosticky, pneumatiky) som na tom aute nic nerobil a to ma uz takmer 180.000km. Pri Mazdach je bezne, ze majitel, ktory nezabuda na ich beznu udrzbu, najazdi na tom aute do 300.000km bez vyraznych vydajov. Tak asi tolko
Rozbalit vlákno
0