Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda5 s faceliftem: mírný pokrok v mezích špičky třídy

Bologna Motor Show uvidí hned několik významných premiér japonských automobilů. V Evropě poprvé se ukáže inovovaná Mazda5. Do České republiky se novinka dostane na přelomu března a dubna.
Zpět na článek
4. 12. 2007 09:02
neregistrovaný "antiVW2"
4. 12. 2007 09:35
4. 12. 2007 10:16
4. 12. 2007 18:29
4. 12. 2007 10:30
neregistrovaný "_Teddy_"
4. 12. 2007 10:50
4. 12. 2007 15:58
4. 12. 2007 16:57
4. 12. 2007 18:25
4. 12. 2007 18:43
4. 12. 2007 19:30
4. 12. 2007 19:47
5. 12. 2007 01:30
4. 12. 2007 19:48
neregistrovaný "PREMDA"
4. 12. 2007 19:53
4. 12. 2007 09:37
neregistrovaný "antiVW2"
4. 12. 2007 10:13
neregistrovaný "antiVW2"
4. 12. 2007 17:04
neregistrovaný "jahonzik"
4. 12. 2007 17:45
neregistrovaný "jahonzik"
9. 12. 2007 22:20
neregistrovaný "maZDAR"
5. 12. 2007 12:30
5. 12. 2007 13:48
neregistrovaný "PREMDA"
5. 12. 2007 14:34
5. 12. 2007 14:46
neregistrovaný "PREMDA"
5. 12. 2007 15:58
5. 12. 2007 16:47
neregistrovaný "antiVW2"
4. 12. 2007 09:02
konecne
konecne je tu clanok o normalnom aute! Redakcia sa asi pomylila, ked tento clanok pustila na plochu. Uz som myslel, ze budem do smrti citat len o koncernovych ***!
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2007 09:35
MPV
Evropa v MPV nezaspala. Jak by také mohla, když tu jede snad 200 let VW na ikoně "malých busů". Navíc, jak koukám na snímek, Evropa opět ukazuje, jak má MPV vypadat. Jistě, Citroen v tomhle vytvořil dva klenoty, dva šperky, Renault také dokonale zapadl do evropské estetiky, o Opelu a o Fordu nemluvě, a tuhle extraligu spoluvytváří ostrý kámoš od VW. Je to rozdíl, co, když si člověk vedle sebe postaví evropskou a japonskou školu MPV. BRAVO EVROPA.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - KANKUNEN
4. 12. 2007 10:16
Re: MPV
Nějak mi nejde do hlavy v čem by měl být lepší Touran než Mazda 5. Stejně nové Picasso je úplně jinde, stačí se do něj posadit a máš dobrou náladu. Důkaz příjemné funkčnosti a dokonalých nápadů. V této kategorii by měl být hodnocen podvozek hlavně z pohledu komfortu a ne náklonu v zatáčkách. Sportovní jízdní vlastnosti v MPV je blbost na entou.
Avatar - skejpa
4. 12. 2007 18:29
Re: MPV
to je vec kazdeho. my meli scenica a trochu víc sportovna by mu neuskodilo. takhle to byl takovy autobus. sice v nem bylo hafo mista apod alei ten volant byl jak z busu :-) ja si myslim ze trocha dynamiky nikdy nemuze uskodit :-)
neregistrovaný "_Teddy_"
4. 12. 2007 10:30
Re: MPV
"...Navíc, jak koukám na snímek, Evropa opět ukazuje, jak má MPV vypadat..."

Ako tak pozeram na snimek, ja tam vidim Mazdu5. Japonca. To je vychod. Daleky vychod. Velmi daleky. Asi ta sklamem a sposobim ti celozivotnu traumu, ale nie je to Europa. Naozaj nie. Mozes mi verit. Ale neber si to tak tragicky. Chapem, ze taketo skvele auto si podvedome zaradil do VW...
;-)
4. 12. 2007 10:50
Re: MPV
Pokud některá z japonských značek je dnes blízko vrcholu nebo na něm dokonce je, je to právě mazda a dokazuje to ve všech třídách, na všech svých produktech, jak z designového hlediska, tak především technického. Citroen s Renaultem se "pětce" mohou opravdu rovnat pouze z hlediska estetiky exteriéru a interiéru (tady už se ani renault nechytá), avšak já od auta očekávám větší komplexnost. Tou se může rovnat jenom tebou zmiňovaný Ford, pokud bereme MPV jako taková, protože ač je C-Max dobrý, je vedle pětky malý a nepropracovaný. Jinak japonci začali s módou ať již menších či větších MPV v 80. letech dříve než evropa, avšak až Renault s Espacem dokázal trochu prorazit a trvalo dalších 10 let, než znovu Renault se Scénicem spustil to šílenství okolo této kategorie aut. Já musím volat BRAVO MAZDA.
Avatar - delphino
4. 12. 2007 15:58
Re: MPV
nemůžu porovnat ani v jednom jsem neseděl (5 vs Picasso), ale mezi Japonci bys neměl zapomínat na Toyotu. Navíc ta je samostatná Mazda přeci jen trošku frčí pod Fordem i když si žijí poměrně svébytně a navzájem propojují systémy a konstrukce jen když se jim to hodí, ale pořád je pod Fordem.
Ale můžu říct že mezi 5 a Picasso bych si asi házel mincí (myšleno bral bych podle cenové nabídky v daném období a ta se díky různým slevovým akcím může přiklánět na jednu či druhou stranu)
Avatar - skejpa
4. 12. 2007 18:25
Re: MPV
ty blbecku, jestli chces srovnavat touran a M5 tak si fakt hod masli. dyt touran (mimoto ze vypada jak krabice) je snad nejnespolehlivejsi VW co bylo a v nicem nema nad M5 navrch. scenic a picasso sou samozrejme take dobre vozy ale vice zamereny na komfort. mazda sazi vic na dynamiku. a hlavne. mazda je nejspolehlivejsi znacka na svete :-) a jestli o tom chces pochybovat tak jediny tvuj argument muze byt ze se o to prvni misto deli s toyotou (podle testu...). ale tak jako tak je to japonec ! BRAVO MAZDA
4. 12. 2007 18:43
Re: MPV
skejpo,brzdi slovník... :no: Touran a Mazda 5 patří do stejné kategorie MPV,takže porovnávání je na místě.Touran je daleko více praktičnější než pětka,která se jako MPV jenom tváří.
Avatar - skejpa
4. 12. 2007 19:30
Re: MPV
touran je hlavne nespolehlivy. a praktictejsi nez M5 teda urcite neni...
4. 12. 2007 19:47
Re: MPV
Měl jsem možnost oba vzájemně porovnat...takže zatímco Touran je ryze praktický,prostorný,Mazda nabízí na svou velikost velmi málo vnitřního prostoru,jak píši v příspěvku dole,místa je tam akorát tak pro 4 osoby,což je neomluvitelné.
Avatar - skejpa
5. 12. 2007 01:30
Re: MPV
jo ale ja beru ze se v MPV stejne nebude vozit vic nez 2 deti popripade jedno male uprostred v sedacce. a na to tam je mista dost...
neregistrovaný "PREMDA"
4. 12. 2007 19:48
Re: MPV
Tak tady jsi mě zaujal. V čem je podle tebe Touran praktičtější než M5?
4. 12. 2007 19:53
Re: MPV
Mrkni na můj příspěvek níže,tam to rozebírám. ;-)
neregistrovaný "antiVW2"
4. 12. 2007 09:37
necitajte deb.lov!
Datum: dnes 09:35Autor: GTI
… skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu …

>:D >:D :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
4. 12. 2007 09:58
Re: necitajte deb.lov!
GTI nie je *, je to priemerne inteligentny automobilovy rasista.
neregistrovaný "antiVW2"
4. 12. 2007 10:13
Re: necitajte deb.lov!
:yes:
4. 12. 2007 16:54
Stvořeno pro prostor
Pokud vyslovíme MPV:představíme si vozidlo vyšší stavby karoserie,která nabízí velký užitný prostor a vysokou variabilitu interiéru.Dávat Mazdu 5 na vrchol této kategorie je nesmysl,neboť jediné co bych na ni ocenil jsou posuvné boční dveře...Mazda 5 má možná sportovní design,ale na toto se tady nehraje.Vnitřek nabízí dostatek místa tak pro 4 osoby,a kufr má výraznou podprůměrnou hodnotu.Pokud hledáte premianty třídy,tak to jsou jednoznačně Opel Zafira a VW Touran.Tyto vozy maximálně splňují to,co se od vozů MPV očekává,navíc bez nějakých kompromisů nebo slabin.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "jahonzik"
4. 12. 2007 17:04
Re: Stvořeno pro prostor
MPV je hlavne rodinnym autem. Jako takovy musi byt i kvalitni. Touran je co do kvality jeste poruchovejsi nez Scenic. Kolega v praci ma Zafiru, je s ni spokojenej, jen nadava, ze mu na kostkach chrasti vsechny plasty. Ford ma vybornou dvojku S-Max/Galaxy.
Citroen uz vylepsil kvalitu, prostor ma vybornej a design jeden z nejlepsich. Takze pokud si nekdo vybira a chce evropsky MPV, radil bych zkusit Citroena. Pro antiCitroenaky jsou tady vyborny japonci M5 a Toyota Corolla Verso.
Hlavne nebrat Sharana/Alhambru.
4. 12. 2007 17:35
Re: Stvořeno pro prostor
Ano,MPV bylo stvořeno pro rodinu.Touran,pokud vím,má problémy pouze s motorem 2.0 Tdi,jinak je to špička třídy.Mé zkušenosti:Touran 1.9 Tdi 77 Kw,k dnešnímu dni najeto 75 000 km a bez problémů(verze Highline má nádherný a luxusně působící interiér).Zafira,myslím nový model,je rovněž kvalitativně na výši,navíc nové dieselové motory jsou výborné.Ford s S-Maxem a Galaxy udělal výrazný pokrok,opravdu se povedly.Citroen Picasso mě vcelku zklamal.Na fotkách jsem byl z něj unešen,ale v reálu na mě působil velmi neosobně a neohrabaně,velké převisy karosérie,taková studená moderna...Toyota...ta mě vůbec nebere a její výsledky ohledně spolehlivosti mě nezejímají,pokud nebude nabízet pohledné vozy.Jinak Sharan a dvojče jsou už za zenitem,tam VW zaspal,a už se čeká na nástupce.Ty bych taky nebral. ;-)
neregistrovaný "jahonzik"
4. 12. 2007 17:45
Re: Stvořeno pro prostor
Mas asi stesti. Ohledne Citroena a Tourana to vidim uplne stejne ale v zrcadlovem obraze (samozrejme ze nemuzeme u Tourana mluvit o moderne). Libi se mne pohodli Citroena a privetivost k ridici.
Corolla Verso u me vede uplne jasne. Vynikajici design, pohodlny luxusni interier a kvalita je videt z kazdyho centimetru. Mazda 5 je n tom podobne a navic ma prakticky posuvny dvere.
TDI v Touranu se nemuze rovnat zadnymu japonskymu dieslu. Jestli jses tak spokojenej jak pises, pak ti preju mnoho spokojenych kilometru.
4. 12. 2007 17:54
Re: Stvořeno pro prostor
Já osobně nemám koncernový vůz.Tourana vlastní můj společník z firmy.Je jasné,že dieselové motory PD už zastraly a dnešní technika je dále.VW také proto pozvolna přechází na CR.
4. 12. 2007 17:08
Re: Stvořeno pro prostor
Přesně. Zafira je již dnes evropskou legendou a Touran předvádí, co je to dokonale obestavěný prostor v segmentu MPV :yes:
4. 12. 2007 17:17
Re: Stvořeno pro prostor
:yes: ;-)
Avatar - skejpa
4. 12. 2007 18:42
Re: Stvořeno pro prostor
me se zda ze snad vynechavas cast diskuze kde se jasne pise a to od vice lidi najednou ze touran rozhodne na zadne prvenstvi nema. znamej se ho dokonce horko tezko zbavoval. kdy uz to pochopis... rozumim scenicu, rozumim picassu. kdyz chces kvalitu tak pak corola verso nebo sportovnejsi M5. ale touran az na konec... :no: to nez tohle, to bych radsi snesl aby si rikal ze je passat nejlepsi ve tride a podobny nesmysly. ale touran to fakt ne...
4. 12. 2007 20:00
Re: Stvořeno pro prostor
Píšeš zde své názory. Já také. Nehodlám nyní s tebou diskutovat o Passatu, nechme to na článek pod Passatem. Mazda 5 byla za loňský rok až osmým nejprodávanějším středním MPV, a to s nezáviděníhodnými 44tisíci prodaných kusů. Předstižena byla dokonce i Alteou (!), a to už je co říci. Touran je čtvrté nejprodávanější evropské MPV za rok 2006. Prodalo se ho 167tisíc kusů, tedy přesně čtyřikrát více, než Mazdy5. Je tomu tak proto, že na rozdíl od pětky, která se tváří jako dokonalý protimluv, totiž sportovní MPV, je Touran klasickým MPV, tedy autem, které dokonale (až absolutně, viz. vizáž) klade důraz na užitné vlastnosti, tedy max možnou míru komfortu a vnitřního prostoru. Prodejně je na tom Touran asi tak jako Picaso. Dvojka Evropy, Zafira, prodává cca 220tisíc a evropská jednička - Scenic 260 tisíc. Věř tomu, že evropští kupci ví přesně co koupit. V tomto kontextu je Mazda na spodních prodejních číslech a zespodu na ni útočí Multipla 8-s a Honda FR-V... A co je velmi zajímavé, že Touran drtí i C-Max, to bych si býval netipnul. No, asi bys měl své empévénázory mírně korigovat. Chceš-li tedy zaujímat realistické postoje. Něco jiného je, jestli se ti to které auto líbí. Ale to je kategorie, která mě nezajímá.
Avatar - skejpa
5. 12. 2007 00:43
Re: Stvořeno pro prostor
a zase sme narazili na stejny problem. pochop konecne ze kdyz das na trabant samolepku VW tak se toho proda proste mraky. ja nerikam ze je prodejne touran neuspesny. rikam ze je M5 lepsim autem ! je nepomerne krasnejsi, ma svou originalitu (viz dvere) a hlavne je nepomerne spolehlivejsi ! vzhledem k tomu ze jsme jiz MPV meli tak vim o cem mluvim. scenic je dobrej ale spolehlivost neni jeho silna stranka. citroen nevim ale bude to obdobne. touran je na tom ale jeste hur nez tyhle dva a to je proste na VW mizerie... M5 ma sportovniho ducha a nezradi te nekde na ceste..
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 07:39
Re: Stvořeno pro prostor
Skejpo, ty se tu odbouráváš úplně neuvěřitelným způsobem. Pokud použiješ větu, "pochop konecne ze kdyz das na trabant samolepku VW tak se toho proda proste mraky", řadíš se do skupinky diskutérů souhrnně zvaných mateřská školka. Mít svou oblíbenou značku a být, tím pádem, mírně zaujatý, to je celkem normální, ale tahle stupidní povýšenost, kterou tu předvádíš ty a někteří další z vaší školkařské skupiny, většinou ještě z podskupiny, japanofilové, to je dost smutná vizitka. Přestaň se povyšovat a používat v každé diskusi standardní argumentační schema ve stylu, tupé stádo kupuje VW... vs. znalec koupí japonce a už nikdy jinak... atd. atp. Klidně si tvrď, že M5 je lepší auto než Touran, (i když seriozní diskuse na toto téma nejsi schopen), ale nedělej z lidí, kteří dají přednost VW, hlupce, odhaluješ tím pouze hloupost vlastní.

A pokud jde o spolehlivost Touranu, kdo z nás tu je, na toto téma, schopen dát čímkoliv podložené tvrzení? Pamatuju se na špatný výsledek testu AutoBildu na 100tis. km, na druhou stranu v loňském TUV reportu byl touran na 4. místě absolutně. Většinou tu čtu věty, jak nějaký servisní technik VW někomu řekl, že touran je nejhorší VW atd. atp., to je k hov.u, možná je na tom zajímavé jen to, kolik VW "odpíračů" tu má známého technika ve Volkswagenu.
Avatar - skejpa
5. 12. 2007 10:21
Re: Stvořeno pro prostor
neni tomu tak. vazne ne. my mame doma v garazi VW polo. myslis ze nesnasim VW ? jen konstatuju fakt. znamy ho mel a jeho spolupracovnik ve firme taky. oba se ho zbavili protoze byl poruchovy. nevim jestli to nejak zlepsili ale driv na tom byl i v testech nejhur ze vsech VW. nadruhou stranu ikdyz sme meli passata, kdyz sme presli na mazdu, je to jako nebe a dudy. auto je mnohem dynamictejsi, hezci a hlavne po 120 tis. sme do auta dali krom beznych veci cca 5000,-. a nechci rikat ze jen japonec je nejlepsi. v tride MPV by se mi treba libil S-max nebo i zafira. osobne mam taky rad BMW/Audi/Mercedes/(dokonce i)Opel. ale VW uz pro me znamena jen smutnou znacku s autama ktery mi designove nic nerikaj. ale budiz i to se muze nekomu libit. ale proc bych nemohl kritizovat auto, ktere proste je jedno z nejhorsich VW, osobni zkusenost je stejna a vy ho stavite pred M5 ? musim se ji zastat uz z principu...
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 10:40
Re: Stvořeno pro prostor
Tohle už je o něco lepší, ale pořád tam máš věty typu, "ikdyz sme meli passata, kdyz sme presli na mazdu, je to jako nebe a dudy. auto je mnohem dynamictejsi, hezci a hlavne po 120 tis. sme do auta dali krom beznych veci cca 5000,-.", tohle je, Skejpo, pořád k ničemu. Co s čím srovnáváš, kterou generaci passatu, s jakým motorem s kterou generací mazdy 6 s jakým motorem? S trochou zkušeností s různými auty bys zjistil, že paušální hodnocení nefungují ani mezi modely růz. značek v jedné třídě . Pokud chceš hodnotit jízdní vlastnosti, motor apod., tedy auto z řidičského hlediska, pak musíš nutně mluvit o porovnání konkrétní motorizace, varianty. Pokud bys chtěl srovnávat třeba passat a M6 obecně, pak to objektivně jde jen z pohledu toho, co daná auta nabízejí za jaké peníze. Tedy, šíři variant, motorizací, výbav, kvalitu a servisní zázemí, případně image, a to vše ve vztahu k cenám. Z toho co tu píšeš, plyne pouze informace o tom, že Skejpovi si koupili Mazdu 6 a vyhovuje jim.
Avatar - skejpa
5. 12. 2007 11:13
Re: Stvořeno pro prostor
s tim ze nam vyhovuje mas pravdu. ale vubec sem to nechtel prevest sem. abych to upresnil. chtel jsem jen rict, ze nejsem zarytej odpurce VW. Podle meho nazoru je mazda5 lepsim autem nez touran. a nema to nic spolecneho s tim, ze jsme s M6 spokojeni. bral jsem to obecne. mazda je spolehliva znacka. kazdemu muze vyhovovat neco jineho. jen me stve ze kdyz v cechach laikovi reknes VW tak ma hned na mysli super auto. ale japonskou konkurenci ani zdaleka neridil. a nejen ji. reaguju protoze me stve jak se ty auta diskriminujou. to ze jich tu je min, nemusi nutne znamenat ze sou horsi. i dobra auta se mohou prodavat hur, nez auta spatna...
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 12:31
Re: Stvořeno pro prostor
Podívej, pokud bych chtěl ukázat, že je jedno auto lepší než druhé, pak v případě srovnání Touran vs. Mazda 5 bych asi hledal odpověď na otázku, které z těchto aut je lepším MPV. Abych na to mohl dát odpověď musel bych nějak nadefinovat svá kriteria pro hodnocení MPV, tohle je totiž, spolu s SUV, kategorie, u které dojít k nějakému obecnému pojmenování vlastností ideálního představitele třídy je velmi obtížné a velmi poplatné subjektivnímu pohledu na věc. Takže co má, např. podle mně, ideální MPV (C segmentu) mít. Má to být primárně rodinné auto, což by mohlo jít převést do kriterií prostornost, počet odvezených osob, pohodlí, v druhém plánu pak výbava ve smyslu rodinného zaměření, tj. odkládací prostory multimed. prvky apod. Někde ve třetím plánu bych se na věc podíval očima řidiče, tj. jízdní vlastnosti, ovladatelnost, výhled, bezpečnost a nakonec přidal obecný pohled při srovnávání jakýchkoliv modelů, tj. nabízená šíře variant, motorizace, kvalita a servis, to vztaženo k cenám. Pokud zhruba podle podobného postupu dokážeš srovnat Tourana a M5, a vyjde ti, že M5 je lepší nabídkou, můžeš si dovolit napsat Mazda 5 je lepší než Touran, nebude to totiž jen výkřik do tmy, ale tvrzení podložené argumenty.
Avatar - skejpa
5. 12. 2007 15:55
Re: Stvořeno pro prostor
zapomnel jsi do tech kriterii pridat neco jako spolehlivost, pro kolika clenou rodinu ma byt vuz urcen a jak velke maji potomky. Protoze pokud bude rodina ctyrclena (2 velke deti) a jedno malo v autosedacce tak M5 v klidu staci. v prakticnosti taktez nijak nezaostava a ma jeste vyhodu posuvnych dveri. spolehlivost je na uplne jine urovni. pak ti tam take chybi design, ktery je u tourana jako vzdy konzervativni, naproti tomu dynamickemu sportovnejsimu u M5. dojmy ridice uz naprosto vyhrava M5. miru odkladacich prostor nehodnotim. to sem fakt nikdy nezkoumal ani u jednoho z obou aut. vykrik do tmy to neni. a ikdyby sme se tu hadali ktery je lepsi. urcite tu nemuze nikdo tvrdit (viz. GTI), ze je touran kralem tridy...
Avatar - Dinar
6. 12. 2007 12:21
Re: Stvořeno pro prostor
Už se to trochu začíná blížit nějakému strukturovanému hodnocení. Sice si pořád neodpouštíš věty typu, "spolehlivost je na uplne jine urovni" (co to je? jaké jsou ty úrovně, co je určuje, odkud máš data?), ale přesto je to posun, to uznávám. ;-)
Avatar - skejpa
6. 12. 2007 16:02
Re: Stvořeno pro prostor
spolehlivost urcuji ze statistik. napriklad tech co tu byly na auto.cz... tak me napada. proc ja bych ti mel ted dokazovat ze mluvim fakta (ikdyz jsem to uz udelal). spis mi tady napis proc je podle tebe lepsi touran ? jen proto ze tam das vedle sebe tri velke deti ? takovych rodin neni mnoho...
neregistrovaný "maZDAR"
9. 12. 2007 22:20
Re: Stvořeno pro prostor
NIKDY nepochopim ludi, co si kupia rodinne auto, ktore ma mozno o 5 litrov priestoru viac ALE stravia viac casu a nervov v servisoch ako na cestach! No ale kazdy mame inu uchylku. Ja od auta chcem aby mi sluzilo a aby mna a moju rodinu vzdy doviezlo bez problemov do ciela. Mazda je kvalitou na samom vrchole, co sa o VW a specialne o Tourane urcite povedat neda. Design je vzdy vecou nazoru, co je uplne v poriadku. Tato mazdicka okrem toho, ze ta kvalitou nesklame, ma ja sexi sporotovy look! Takze tu je volba jednoJEDNOznacna - MAZDA!!! :-!
5. 12. 2007 12:30
Mazda 5
Vcera som bol vyskusat Mazdu 5. Celkovo hodnotim to ako pekne auto,dizajn sportovo ladeny, dostatocne velke auto pre rodinku, v predu dostatok miesta pre vodica a spolujazdca, rozmiestnenie ovladacov tiez slusne, ergonomicke a prakticke, slusny vyhlad dopredu a prehlad o situacii pred prednym naraznikom aj pre zeny, variabilny kufor s dostatocnym objemom, posuvny a dobre skladatelny 2rad sedaciek. V druhom rade tiez dostatok miesta pre dvoch dospelych, 3stredove sedadlo beriem skor ako " zalozne" Co vadi je stredne sedadlo druheho radu a tie "diery" po jeho boku.
Skusal som diesel 105kW a spravil na mna celkom slusny dojem. Pre rodinu a presuny dostatocne vykonny a plynule zrychlenie bez turbokopancov, dobra reakcia na plynovy pedal. A co potesilo, zvuk od diesel motora nebolo takmer pocut, do kabiny takmer neprenikol a ziadne rusive otravujuce dunive pazvuky. Tiez ziadne vibracie. Pri rozbiehani akurat bolo slabsie pocut ze je to diesel a ake take zvuky prenikli do kabiny. Na dvojke sa vsetke zvuky postupne stratili a na trojke a vyssie uz bola zvukova pohoda "hodna" benzinu. Jazdne vlastnosti v pohode, smerova stabilita v pohode, dostatocny vykon ticheho dobre odhlucneneho motora v pohode, brzdy "jedovate" - idealne auticko predovsetkym pre rodinu ale aj beznych riadicov. Auto s 2.0l diesel motorom do koca aj do voza, k tomu ponuknuta zaujimava cena za cisto nove auto, Top Angebot -22000 EUR s DPH (vybava Top :xeony, 16 AL,radio s Cd +6repraciky, dazdovy senzor, tempomat........)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "PREMDA"
5. 12. 2007 13:48
Re: Mazda 5
Mazdu5 mam projetou a souhlsím se vším co jsi napsal. Nahoře ji porovnavaji s Touranem.
Mazda5 s 2litrovým dieselem ukaže skoro ve všem Touranovi záda s podobnou motorizací.
Jde o rodinný auto a označení MVP uz předem znamená, že v něm bude dostatek místa. V porovnání dám na první místo kvalitu. No, co si budeme nalhávat, Mazda tady Volkswagena jasně válcuje. Tohle koresponduje s cenama v servisech. Mazda opravy tak často nepotřebuje. Takže i tady vyhrává Mazda. Porovnání vyspělého CR dieselu u Mazdy a PD u VW ani dělat nemusím. Vítěz je přece jasnej.
Kufr nabízí Touran větší, ale do obou se pohodlně vejdou testovací velký a malý kočárek a cestovni tašky pro 4 osoby. Vítězí Touran pro ty kdo se dívá víc do papírů než na to, co opravdu potřebuje.
Při jízdě je to jasné vítězství pro Mazdu. Touran tvarem špalku se Mazdě rovnat ani nemůže.
Když to shrnu, pro ctyřclenou rodinu je lepším výběrem Mazda.
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 14:34
Re: Mazda 5
Teda Přemdo, to je snad první příspěvek o autech, který od tebe čtu. Nezbývá než tě pochválit, o úrovni tvého "testu" sice lépe nemluvit, ale nějak začít jsi musel. ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
5. 12. 2007 14:46
Re: Mazda 5
Na co se rozepisovat. Zkráceně jsem jen chtěl vystihnout markantní rozdíly mezi omílanými modely.
Dináre, asi nedáváš pozor, já tady písšu většinou o autech.
Hlavně používám praktický zkušenosti, u tebe vidím hlavně teorii.
Avatar - skejpa
5. 12. 2007 15:58
Re: Mazda 5
ja vim dinare... je to jen muuj nazor :-) mozna by to chtelo otevrit oci :-)
5. 12. 2007 16:47
Re: Mazda 5
Ještě jedna věc k porovnávání prodaných kusů - nezapomínejte, že nezanedbatelné procento prodaných nových aut tvoří fleet. Já sám mám Tourana (2.0 FSI, highline + pár extras). Jsem s ním celkem spokojený, ale svých 915 kKč (list price) bych za něj asi nedal...