Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mazda6 2,2 MZR-CD: Technika, první dojmy, české ceny

Místo jediné naftové motorizace nabízí Mazda rovnou tři se stejným zdvihovým objemem. Hmotnost se zvýšila jen o 6 kg, ale teď už máte na výběr mezi dvěma standardními výkony a jedním superdieselem…
Zpět na článek
9. 12. 2008 10:04
9. 12. 2008 10:27
9. 12. 2008 10:36
neregistrovaný "alex038"
9. 12. 2008 11:35
9. 12. 2008 10:44
neregistrovaný "joshuaX"
9. 12. 2008 12:47
9. 12. 2008 17:13
neregistrovaný "Tony84"
9. 12. 2008 10:57
9. 12. 2008 13:46
9. 12. 2008 14:30
9. 12. 2008 15:06
9. 12. 2008 17:18
neregistrovaný "Tony84"
9. 12. 2008 18:16
9. 12. 2008 20:53
10. 12. 2008 01:01
9. 12. 2008 17:15
neregistrovaný "Tony84"
9. 12. 2008 17:30
neregistrovaný "babo"
9. 12. 2008 20:38
neregistrovaný "joshuaX"
10. 12. 2008 13:54
neregistrovaný "babo"
9. 12. 2008 18:13
neregistrovaný "Horways"
Avatar - Cornovova
9. 12. 2008 10:04
Dvoulitr
Cápu to tedy dobře, že dvoulitrový turbodiesel bude nahrazen 2.2? To není moc šťastné řešení, nechápu proč mazda nedá zákazníkům na výběr, proč je nutí kupovat motor s větším objemem, za který musí platit vyšší pojistku.. Škoda o mazdě 6 uvažuji v dieslu, ale tohle se mě teda moc nelíbí :-(
Rozbalit vlákno
6
9. 12. 2008 10:27
Re: Dvoulitr
Chápeš to veľmi dobre, ale nie je predsa 2.2 v rovnakom sadzobníku ako 2.0? Vždy je možnosť poistiť si auto podľa výkonu..
neregistrovaný "alex038"
9. 12. 2008 10:36
Re: Dvoulitr
Povinne ruceni se ve vetsine zemi plati z vykonu a ne z obsahu, takze musis uznat, ze se Mazda nebude ridit tim, co chteji v CR. Ostatne neridi se tim ani domaci Skoda, kdyz misto motoru 1.3 udelali 1.4, cimz prekrocili kategorii do 1350 ccm
9. 12. 2008 11:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "joshuaX"
9. 12. 2008 10:44
Re: Dvoulitr
Precetl sis spravne ten clanek? V zemich, kde by doslo pri prechodu z 2.0 na 2.2 ke zmene sazby PR, tam Mazda nechava nadale i 2.0 verzi. U nas nic takoveho nehrozi, sazba pro 2.0 a 2.2 je naprosto stejna, takze co resis? ;-)
Avatar - Katikakus
9. 12. 2008 12:47
Re: Dvoulitr
Proc by to nebylo stastne reseni? Vzdyt 2.0 i 2.2 spada do stejne kategorie, takze nezaplatis ani korunu navic. ;-\
neregistrovaný "Tony84"
9. 12. 2008 17:13
Re: Dvoulitr
vysvětluj to někomu kdo si zřejmě nepřečte celý článek a už diskutuje... ;-\
9. 12. 2008 10:57
HM
Pri kúpe nového auta za takúto cenu riešiť pár drobných za poistku ? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
7
9. 12. 2008 13:46
Re: HM
No, mali by aj trebars nemci takyto pristup k peniazom, tak by urcite neboli tam kde su. Clovek nemusi byt drzgrosom, ale nemci si dvakrat si premyslia na co daju peniaze...
9. 12. 2008 14:30
Re: HM
Preboha keď kupujem auto do milióna Sk , tak riešim a rozhodujem sa pri výbere , či ročná povinná poistka je drahšia o dve , tri tisícky, t.j. jednu plnú nádrž ?? >:D >:-[] To vážne človek nemusí byť držgrošom, ale ním stopercentne je.
Avatar - Andromeda
9. 12. 2008 15:06
Re: HM
Tady si dovolím alespoň z části oponovat - jako relevantní veličinu (neříkám prioritní) to skutečně část zákazníků bere a zohledňuje...A beru to tak,že k tomu má každý svoje důvody(je to přece nákladová položka) ;-)
neregistrovaný "Tony84"
9. 12. 2008 17:18
Re: HM
PANEBOŽE ale 2litr a 2,2 je STEJNÁ SKUPINA v povinném ručení!!!! co se týká havarijního tam se to dělá hlavně podle ceny (a pak třeba značky vozu v případě bonusu k odcizení. kia = 50% sleva na odcizení ;-) )
Avatar - Andromeda
9. 12. 2008 18:16
Re: HM
Jo,souhlas,mě šlo o fakt,že i při koupi vozu třeba za 750 tyček zákazník na výši pojistky hledí,nic víc,nic míň....
9. 12. 2008 20:53
Re: HM
já si teda taky myslím že na to hledět nejde. Nebudeš se rozmýšlet jestli si do auta za 500+ dáš 2.5 nebo víc, protože ztráta ceny v prvním roce je jednoduše 100-150tis cena havarijka je tak 20k takže jako nějaká trojka na povinným to je fakt na úrovni dvou nádrží, to řeší podle mě málokdo
Avatar - Andromeda
10. 12. 2008 01:01
Re: HM
Myšleni byli někteří zákazníci - na vině moje špatná formulace - a ač bych se osobně určitě staral o "komfort" pojistky,tak jsem byl svědkem takového postoje(prodejcem potvrzeno více případů... :no: )A souhlas,jedná se o minoritu...

PS:Opravový šok z lakoty jsem ovšem zažil před lety v arbaitu(zákazník) a dlouho kroutil hlavou...přičemž se jednalo o částku ve výši tehdejší ceny jednoho lupenu MHD,o níž by se zvýšil pravidelný měsíční paušál ;-) a výdaj se týkal jeho velice blízké osoby...

O sociální případ zrovna nešlo... :-!
neregistrovaný "Tony84"
9. 12. 2008 17:15
stejný motor různý výkon
hmmm jak se tak na to dívám tak je to total stejný motor a výkon se liší pouze nastavením ŘJ. takže doporučuju koupit MID verzi a po zajetí čipnout na HIGH nebo komu stačí méně tak koupit LOW a pak upravit na MID. je totální blbost jim platit ty prachy navíc... když zvýšení výkonu dělá mazda v servisu za 1/3 ceny :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "babo"
9. 12. 2008 17:30
Re: stejný motor různý výkon
takychto chytrakov ako Ty bude spusta... No ver, ze to moc dobre riesenie nie je.

Napodobne to uz bolo u trebars mercedes starsieho 200 CDI vs. 22CDI. Dokonca autorizovane servisy aby zarobili na chipe tvrdili, ze sa motory lisia len software. Lenze chyba lavky, 220 mala tusim pevnejsie ojnice a urcite klukovku. Jeden chlapik si to v Presove dal spravit a musel kupit pol motora noveho, lebo sa poskodil. Proste sa lisi aj mechanicky a u 2.2 mazda to nebude inak.
9. 12. 2008 20:20
Re: stejný motor různý výkon
:yes:
9. 12. 2008 20:49
Re: stejný motor různý výkon
+ spojka + převodovka + brzdy :-! (že by je taky neměl zapomenout chipnout)
Avatar - riderhenry
9. 12. 2008 23:28
Re: stejný motor různý výkon
:yes: krom toho i v clanku je zminka o odlisnostech co se tyce turba, jestli se nepletu...
9. 12. 2008 20:20
Re: stejný motor různý výkon
Tak to je hodně zjednodušený pohled, ale v tomhle ohledu jsou naopak automobilky velmi poctivé. Navyšování výkonu neprobíhá jen úpravou dat v řídící jednotce. V případě Mazdy nárůst výkonu až o 47%, bez žádných mechanických úprav??
Takový motor se může lišit sacím a výfukovým potrubím, větším turbodmychadlem, nebo pro nižší výkon pevné a pro vyšší variabilní naváděcí lopatky. Dále větší mezichladiče, jiné uložení klikového hřídele (vhodně dimenzovaná ložiska), jiná ojnice, tvar pístu...
neregistrovaný "joshuaX"
9. 12. 2008 20:38
Re: stejný motor různý výkon
Zas nekdo necetl cely clanek, ze? Nejvykonnejsi verze ma pozmenenou turbinu!!! Takze tam by to nebylo az tak koser :-|
neregistrovaný "babo"
10. 12. 2008 13:54
Re: stejný motor různý výkon
asi tak a to turbo urcite nebude jedina zmena.
neregistrovaný "Horways"
9. 12. 2008 18:13
.
Perfektní auto. :yes:
Rozbalit vlákno
0