Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 6: Facelift i pro evropskou verzi

Krátce po tom, co přišla z Japonska zpráva o startu prodeje modernizované Atenzy, uvolnila evropská centrála první fotografie vylepšené verze Mazdy 6 pro Evropu. Premiéra je avizována na autosalon do Ženevy.
Zpět na článek
26. 1. 2010 14:22
neregistrovaný "Stillborn"
26. 1. 2010 13:51
26. 1. 2010 16:18
26. 1. 2010 15:44
26. 1. 2010 16:03
26. 1. 2010 16:24
26. 1. 2010 17:28
27. 1. 2010 11:06
27. 1. 2010 14:25
26. 1. 2010 19:36
27. 1. 2010 14:39
26. 1. 2010 16:54
26. 1. 2010 21:45
27. 1. 2010 07:31
neregistrovaný "Mamutko"
27. 1. 2010 11:09
26. 1. 2010 16:42
27. 1. 2010 08:26
Avatar - Katikakus
26. 1. 2010 12:02
Opravdu povedena
Uz aktualni model patri k nekrasnejsim autum stredni tridy, modernizace celkovy dojem upravou detailu jeste vylepsila. Moc pekne auto :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - riderhenry
26. 1. 2010 12:59
Re: Opravdu povedena
souhlasim, pro me by to byla jasna volba, jen interier mi vzdy vadil, coz se faceliftem zmenilo - moc se mi libi. Skoda, ze nejsou fotky zadni casti po faceliftu. K tomu doulitru bude jen ten automat? 8-s To snad ne, to by byla totiz zrovna moje volba, co se tyce motorizace :-)
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2010 17:02
Re: Opravdu povedena
tak se podivej na fotky japonske verze ;-)
Avatar - skejpa
26. 1. 2010 17:24
Re: Opravdu povedena
napadlo me presne to same. dvoulitr jen s automatem ? podme me bude i manual. dvoulitr s manualem bude asi nejlepsi volbou k sestce :-) skoda, ze neuvedli ani vykon motoru...

EDIT: dohledej si sám... :-)
Výkon 153koní (v prepoctu cca 112,5 kW) v 6200ot./min
Točivej moment 189Nm pri 4500ot./min.

fotky zadku:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

O tom, ze by mel byt dvoulitr pouze s automatem sem se nikde nedocetl..
Avatar - riderhenry
26. 1. 2010 18:03
Re: Opravdu povedena
S tim kridlem a v cerne ji to opravdu sekne! Za info diky, samozrejme bych si to zvladl dohledat sam, ale prijde mi, ze by to pod clankem melo byt :-) To ale neznamena, ze prestanu na auto.cz chodit...

Skoda, ze ten dvoulitr nema trochu ostrejsi parametry, snad se alespon bude drzet spotreba pri zemi!
26. 1. 2010 13:01
Predna maska chladica...
... bola krajsia pred faceliftom. Ale aj napriek tomu ostava jednou z najkrajsich vo svojej triede! Keby som isiel kupovat nove, Mazda 6 je jedna z kandidatov! :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Stillborn"
26. 1. 2010 14:22
Re: Predna maska chladica...
Jsem podobného názoru... FL se moc nepovedl, ale i tak je Mazda6 vyjímečné auto :-)
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2010 17:04
Re: Predna maska chladica...
mne se naopak nejak moc nelibila pred liftem, ale tohle vypada dost dobre..ale chce to aspon vic fotek...
Avatar - skejpa
26. 1. 2010 17:24
Re: Predna maska chladica...
:yes:
26. 1. 2010 13:51
Insignizace
Nemuzu si pomoct, ale hlavne u combi vidim jasnou inspiraci Insignii. Protahnute prahy, nizsi naraznik, celkove mohutnejsi dojem. Nerikam, ze je to spatne. Mazdicka byla krasna pred faceliftem, ale oproti Insignii mi u ni chybela prave ta mohutost a majestatnost. Ta se ted dostavila, takze az budu mit za 10 let zbytecny peniz na uctu, bezim do bazaru a bude moje... >:D
Rozbalit vlákno
1
26. 1. 2010 16:18
Re: Insignizace
Nebyla náhodou šestka před insignii? Když sme kupovali nové auto(nakonec právě M6 GTA kombi), tak Insignie k mání ještě nebyla, jestli si dobře pamatuji.

Jinak stále pěkná. Sic se mi taky více líbí starší, ve verzi GTA. Vlastně on ten facelift je verze GTA s kulatýma mlhovkama. V interiéru taky moc novýho nevidím, krom těch tlačítek na volantu.

Ale je dobře, že s tím moc nedělali, šestka je pěkná na zevnějšku skoro dokonalá.
Avatar - micaello
26. 1. 2010 14:26
Krasavice dotazena do dokonalosti
Neni tomu co vytknout...je prefektni... :yes: , bravo Mazda :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2010 15:44
S citem..
.. byl asi dělán tento facelift, který naštestí, dle mého názoru, nijak neuškodil vzhledu této Mazdy, spíše naopak. Ze silné japonské střednětřídní trojky (6, Accord, Avensis) pro mě i nadále zůstává nejhezčí právě Mazda. :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - ZoomZoom
26. 1. 2010 16:03
Re: S citem..
Kdo by před dvaceti roky řekl, že z ošklivého kačátka 626
[odkaz]
vyroste krásná japonská princezna... ;-)

Aáá, jako bych slyšel našeho velkého guru, jak tvrdí něco o jejím prvnoplánovitě šitém designu, jež se nemůže rovnat kráse, eleganci a noblese super-mainstreamového passata >:D
Škoda, že Mazda6,3 je tady v čechách dost nedoceněné auto.
Ale tichá voda břehy mele ;-) Narozdíl od těch Passatů a ostatních, se za Mazdou s radostí otočím.

Jinak rád bych pochválil redakci za dobrý nápad, při představování nových a faceliftovaných modelů, kdy se na přiložené dvojfotografii "podle oka" lehce srovná stará a nová verze :yes:
alespoň to člověk nemusí, když si je chce porovnat, hledat někde na netu, což mě osobně leze krkem...
Avatar - micaello
26. 1. 2010 16:24
Re: S citem..
Ja ti dam osklive kacatko!!! Mazda 626 GD ( [odkaz] ) u nas v rodine stravila krasnych 12 let (96-07), poctive slouzila a mnohym se libila (byl to dovoz z USA, automaticke pasy, uvnitr vinova...). Pak prislo hezke kulate ufoidni GE ( [odkaz] ) az az po nem prislo osklive kacatko GF ;-) ( [odkaz] ) - predni partie jeste jakztakz, ale zadek proste osklivy...
Avatar - skejpa
26. 1. 2010 17:28
Re: S citem..
ja ti dam ufoidni >:D GE byla nejhezci 626ka do dob M6 :-) i ted kdyz ji potkavam, netipoval bych ji uz tolik let..
Avatar - micaello
27. 1. 2010 11:06
Re: S citem..
Ufoidni nebyla urazka, skejpo, ale poklona. Vzdyt kdyz se podivas na UFO v podani Xedos6, neznam hezci auto te doby. Z modernich kousku se mi libi v ufoidnim havu zase Civic ;-)
Avatar - skejpa
27. 1. 2010 14:25
Re: S citem..
jooo xedos 6... to byla kara. a porad je !
28. 1. 2010 12:50
Re: S citem..
Souhlas, 626 GE HB s tím spoilerem integrovaným do kufru víka pátých dveří, to je naprosto jedinečný prvek. Tohle auto je designově číslo jedna ze všech aut té doby. Xedos 6 je taky naprosto dokonalý co se týká designu. Bohužel, dnes už to tak slavné není, nová 6 je moc masivní s těmi ohromnými oblouky blatníků, zmizela klínovitost a placatost předchozích typů. Vím, auta se dnes staví hodně do výšky kvůli kolizi s chodci... :'-(
Avatar - ZoomZoom
26. 1. 2010 19:36
Re: S citem..
majki:
příteli, tak s tím ošklivým kačátkem jsem to pěkně přepísk :no: :-)
samozřejmě s tebou popisovanou Mazdou, jsem měl co dočinění, kdy jsem se ještě za mlada v ní najezdil hezkou řádku tisíců km. Byla tenkrát nová, vlastnila jí teta z Rakouska. Bylo to někdy na počátku 90. let. Abylo to vážně super auto, kvalitní, klimatizace, pohodlný.V 95 si koupila novou 626 a tu současnou dala dědovi.Jediná porucha kdy ny tom byla, tak že odešla klimoška. Samozřejmě to tady nikdo neuměl opravit >:D tak se to vezlo k našim jižním sousedům :-)
Od té doby mi Mazda přirostla k srdci a každou novou generace Mazda dokazuje že dělat auta umí :yes:
Nakonec, jedna Milenka6 :-! mi stojí v garáži :-)
A pročpak jsem si zvolil nick ZoomZoom? :-)

A vůbec pro mě nejkrásnější vůz 90.let a jedno z nejhezčích aut vůbec je
[odkaz]
Avatar - skejpa
27. 1. 2010 14:39
Re: S citem..
jojoo. podobna zkusenost s 626kou a 6kou (oboje dvoulitry benzin). a stejnej nazor na to auto :-) 323F je proste bomba. jen ty zadni svetla bych na prostredku vystrihl :-)
26. 1. 2010 16:54
Re: S citem..
Tak ona je 6ka, dle mého názoru, přeci jen výrazně jinak designově pojata než Passat. Podle mě je M6, co se týká designu, dynamičtější a moderněji působící, na druhou stranu je Passat i přes svůj věk, aspoň podle mého dojmu, stále velmi elegantní a důstojně působící vůz, který opravdu dobře odolává stárnutí a který rozhodně nijak neurazí. :-)
26. 1. 2010 21:45
Re: S citem..
Velmi by som vahal, ci neuprednostnit Accord. Respektive nevahal, a uprednostnil. Aspon v sedan-verzii urcite. Accord kombik ma bohuzial dost maly kufor, navyse podivne zuzeny, takze tam by u mna vyhrala 6. No a liftback sa nerobi, takze dalsi bod pre 6.

Inak osobne si myslim, ze Mazda6 je jedno nedocenene auto. Mam moznost obcas sa v nej viezt, a od zaciatku som bol prijemne prekvapeny. To auto jazdi lepsie, ako vyzera. Podla mna je Mazda6 take typicke auticko pre rodinu, kde si ctihodny tatko chce obcas aj trosku "slapnut na pedal" a odviazat sa. Mazda6 ma na strednu triedu velmi dobre sportovo ladeny podvozok, aj ked je bez kadejakych adaptivnych pomocok. Na horsej ceste je toho komfortu malo, ale take utiahnute zakruty po dialnici na Semmering, to je skoro soferska nirvana.

Jedine co mazde neviem odpustit je ze prestali robit 6-ku vo verzii MPS. Ten podvozok si priam pyta pohon 4x4 a silny motor...
neregistrovaný "Mamutko"
27. 1. 2010 07:31
Re: S citem..
"To auto jazdi lepsie, ako vyzera" - Ja to trošku poupravím. To auto jazdí minimálne tak dobre ako vyzerá :-)
Avatar - micaello
27. 1. 2010 11:09
Re: S citem..
No neviem, Acco sa mi velmi paci v interieri, ale tazko by som mu mohol odpustit, ze vazi o 200kg viac ako M6...
Avatar - Emel
26. 1. 2010 16:42
Hezké
No, není to špatné... ale musím říct, že před faceliftem se mi na fotkách líbila také, naživo už to bylo trošku slabší. Pro mě je nedostižná minulá generace po faceliftu...
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2010 08:26
Své k svému
Možná mě někteří ukamenují, ale jsem rád, že japonské auto vypadá jako japonské a ne jako evropský derivát.
Nechci hodnotit, zda-li je M6 krásná, či ne, ale je svá, asijská a to na ni oceňuji. Žádné plíživé uniformní kroky, ale svébytnost je právě tím, čím zůstane M6 pro mnohé přitažlivá.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Matt26
28. 1. 2010 14:48
Predchodca bol lepší
To bez debaty. Tie hmlovky je..bly hore az skoro ku svetlám a na maske tiež dotr..tkali co mohli. Škoda, teraz už len čakať na nový model. P.S.: Možno športové doplnky verzie GTA to trošku zachránia.
Rozbalit vlákno
1
29. 1. 2010 17:57
Re: Predchodca bol lepší
Fotky, které mazda pustila, tak si myslím, že to jsou verze GTA nebo GT.

Design beru jako subjektivní věc, takže např. mně se jak současná verze či F/L líbí více jak předchozí (a to jsem měl i předchozí model)