Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: MB třídy S nově s pohonem všech kol 4MATIC

Mercedes-Benz třídy S se dočkal pohonu všech kol 4MATIC. Dostupný je pro dva benzínové a jeden naftový motor.
Zpět na článek
12. 9. 2006 13:41
neregistrovaný "CARL"
12. 9. 2006 13:48
neregistrovaný "fan"
12. 9. 2006 14:24
neregistrovaný "Pierro"
12. 9. 2006 15:33
neregistrovaný "GTI"
12. 9. 2006 15:50
neregistrovaný "Coulin"
12. 9. 2006 16:02
neregistrovaný "GTI"
12. 9. 2006 16:34
neregistrovaný "Coulin"
12. 9. 2006 16:39
neregistrovaný "GTI"
12. 9. 2006 17:02
neregistrovaný "Coulin"
12. 9. 2006 20:39
12. 9. 2006 20:48
neregistrovaný "Ozzy"
12. 9. 2006 22:20
neregistrovaný "Honza"
28. 12. 2006 17:11
neregistrovaný "Franta"
12. 9. 2006 21:27
neregistrovaný "smudliky budliky"
12. 9. 2006 16:53
neregistrovaný "Dute"
28. 12. 2006 17:18
neregistrovaný "Franta"
12. 9. 2006 17:06
neregistrovaný "Coulin"
12. 9. 2006 17:43
neregistrovaný "petrt"
12. 9. 2006 17:59
neregistrovaný "Coulin"
12. 9. 2006 18:18
neregistrovaný "petrt"
12. 9. 2006 19:36
neregistrovaný "magus"
12. 9. 2006 19:38
neregistrovaný "xxx"
12. 9. 2006 20:13
neregistrovaný "anonym"
12. 9. 2006 18:11
neregistrovaný "xxx"
12. 9. 2006 18:56
neregistrovaný "Dute"
13. 9. 2006 09:20
neregistrovaný "MrBob"
13. 9. 2006 21:11
neregistrovaný "xxx"
12. 9. 2006 20:44
neregistrovaný "jurgen"
12. 9. 2006 20:48
neregistrovaný "xxx"
12. 9. 2006 21:02
neregistrovaný "Paul"
12. 9. 2006 21:32
neregistrovaný "smudliky budliky"
12. 9. 2006 21:34
neregistrovaný "xxx"
13. 9. 2006 05:31
neregistrovaný "Paja"
13. 9. 2006 08:20
neregistrovaný "Coulin"
13. 9. 2006 08:56
neregistrovaný "Paul"
13. 9. 2006 10:07
neregistrovaný "Coulin"
13. 9. 2006 10:29
neregistrovaný "Paul"
13. 9. 2006 11:20
neregistrovaný "Coulin"
13. 9. 2006 11:28
neregistrovaný "Paul"
13. 9. 2006 12:47
neregistrovaný "Coulin"
13. 9. 2006 16:13
neregistrovaný "Ozzy"
13. 9. 2006 16:15
neregistrovaný "Ozzy"
15. 9. 2006 11:46
neregistrovaný "jazdec"
15. 9. 2006 11:47
neregistrovaný "jazdec"
neregistrovaný "CARL"
12. 9. 2006 13:41
bez titulku
:yes: Super v zime jako v letě. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fan"
12. 9. 2006 13:48
Ted je rada na BMW 7...
No konecne, ted se to auto jevi jako dokonale.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pierro"
12. 9. 2006 14:24
bez titulku
Jo, kdo umí, ten umí. A v mercedesu uměj. S-klasse je král. :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
12. 9. 2006 15:33
STOP ŠVORCÁKŮM
Tohle je extraliga. Liga vyvolených. Něco pro platinové kovboje. Takhle to ovšem je již 100 let. Vždy, když se rozhodneš koupit nové auto a koupíš-li Metrcedes-Benz... dobře uděláš... to uklidní co? S-Klasse je opravdu klasa.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Coulin"
12. 9. 2006 15:50
Uá ,uá
Jen se neu... z těch šupen,kdo si koupí Medvěda zestárne o 15 let... >:D >:-[] A teď do mne... Říká se Medvídci maj v poslední době písečnej efekt... Asi to nebude platit o S ale... :no:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "GTI"
12. 9. 2006 16:02
Re: Uá ,uá
Tohle mi vysvětli...
neregistrovaný "Coulin"
12. 9. 2006 16:34
Re: Uá ,uá
já věděl ,že se chytneš >:-[] >:D Ale, nekecám mámě u nás jednoho maníka ,kterej dloóóuho jezdil Medvědy, ale pak prohlásil že v nich snad shnije a jezdí Audi a má ještě Porsche... Zpětně má názor že už nikdy Mercedes... A k tomu písečnému efektu-sypou se a těžce-mám kámoše -dělá v servisu u Medvídků a doma mu u garáže stává fronta >:D a jezdí Nissana >:-[] >:-[] ta fronta je zákazníků co to chtěj udělat melouchem a nemaj už sílu ani penise na opravy!!! A pres cestu mám borce co MB 2x vracel-mám pokračovat... jeho manželka má ode mne Corollu a nechal se slyšet ,že až bude LEX LS v naftě tak Medvěda pošle do kopřiv... >:D Další borec ,co jezdí po Evropě ozvučovat sály a kostely měl Camry si musel kv;uli Helmut zákazník;um koupit MB a když po třetí využil odtahu zdarma tak ho prodal a teď má Subaru Legacy a Superba,,, Vivat MB >:D
neregistrovaný "GTI"
12. 9. 2006 16:39
Re: Uá ,uá
Couline... >:D ty tam těžce kalíš >:D :yes: Dej si taky jednu na mě... a dvě na meďáka. Prosím tě. ;-)
neregistrovaný "Coulin"
12. 9. 2006 17:02
Re: Uá ,uá
to víš ,že si dám až to dovalim dom... >:D >:-[] Teď nemůžu ,nejsem sběrač bodů >:D >:-[] V sex uhr zavřu haus a tradá domů... >:D
neregistrovaný "Ozzy"
12. 9. 2006 20:48
Re: Lidovej vypravěč a idiot zárověn
to jsou keci!!! znám 20 maníku všem se to sere,jdi do ****!!!
neregistrovaný "Honza"
12. 9. 2006 22:20
Re: Lidovej vypravěč a idiot zárověn
Milý hochu, nejdřív gramatiku, pak trocha vzdělání, pak tvrdá práce - pak si kup co ti vyhovuje, ale nevyzkoušené nekritizuj, nemáš na to. Měl jsem různá auta, jezdil jsem rychle, motory předháněly kastly, pak jsem zklidnil, zkoušel Audiny,BMV - vše čtyřkolky. Musím uznat, že Audi se vyrovnalo MB, ale ne vnitřním designem.Nakonec jsem koupil MB 320 CDI 4 matic sice jen E, ale vůbec nelituji. Poruchy o kterých tak zasvěceně všichni diskutujete jsou pravda, ale z let 2003-2004. Já ani mi známí co jezdíme MB jsme poruchy neměli - pouze já a to bixenon- přestal svítit do zatáčky - oprava trvala cca 10 min. Většinou jsme se shodli, že jiné auto si už nekoupíme. pozn. chápu, že chce být důležitý i maník ze servisu, který tam zametá. Někdy se i zamyslete, než budete vypouštět ty bláboly. Hezké sny . . .
neregistrovaný "Franta"
28. 12. 2006 17:11
Re: Lidovej vypravěč a idiot zárověn
Máš pravdu! Podle statistik ADAC bylo E-čko skutečně velice poruchové: U MB použili mnoho velmi pokrokových technologií, a to se projevilo negativně. Například tzv."elektrické brzdy".
Pokud vím u MB v roce 2004 vyměnili manažera výrobní kvality. Ten zavedl drastická opatření a dnes jsou medvědi zase ve formě.
To říkám jako spokojený řidič A6 3.0TDi.
neregistrovaný "smudliky budliky"
12. 9. 2006 21:27
Re: Lidovej vypravěč a idiot zárověn
Ja jsem mel znamyho ("manika") v servisu a ten mi jednou rikal, ze na internetu lidi pisou hrozny kraviny.
12. 9. 2006 21:28
Re: Lidovej vypravěč a idiot zárověn
:-)
neregistrovaný "Dute"
12. 9. 2006 16:53
Uzasne auto
je fajn ze Medak tak skoro nasadil 4MATIC. Zobral tak Audi aj poslednu vyhodu. Nepoznam dovod pre ktory by som sa rozhodol pre A8, ked mozem mat to najlepsie. S-ko je pre mna kral, nechyba mu nic. Casom hlavne kvoli marketingu a Lexusu isto pribudne aj hybrid. Osobne este dufam ...za par rockov...v maly facelift zadnej casti. Mercedes :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Franta"
28. 12. 2006 17:18
Re: Uzasne auto
Myslím, že A8 má proti MB S-klasse velkou výhodu v nižší hmotnosti. Má "hliníkovou" karoserii. Proto je lépe ovladatelná (cituji z německého AMS). Mercedes je bezesporu pohodlnější, je stavěn pro lidi co sedí vzadu. U A8 je to trochu jinak: je sporovnější. Mezi těmito vozy nejsou velké rozdíly, jedná se spíše o to, komu vyhovuje jaké naladění vozu. Bankéři a právníci budou spíše volit MB S-klasse, Audi volí spíše technici.
neregistrovaný "Coulin"
12. 9. 2006 17:06
bez titulku
To já bych 100pro vzal AUDI A8-jejich pohon 4x4 má historii a říká se že po deseti letech funguje čtyřkolka jen u Subi,Toy a.... Audi :-!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "petrt"
12. 9. 2006 17:43
Re: bez titulku
Ještě starej Fiat Panda, to je držák. Vyjede fšude, a ted mluvim vážně. Nevěřil jsem co italove s tim prckem dokážou, a to jim bylo víc než 10, teda těm pandám. Jinak ten medvěd je fajn, až budu starej a nemocnej bude se mi i líbit. >:-[]
neregistrovaný "Coulin"
12. 9. 2006 17:59
Re: bez titulku
Panda 4x4 Forever :yes: >:D Super auto na blbnutí :yes: Mercedes... >:D starej a nemocnej ...>:-[] >:D to sedí :yes:
neregistrovaný "petrt"
12. 9. 2006 18:18
Re: bez titulku
Ale co, někomu se líbí i lexus. Lidi jsou divný. >:D
neregistrovaný "magus"
12. 9. 2006 19:36
Re: bez titulku
tak zrovna lexus mi přijde jako jedno z nejatraktivnějších luxusních aut... ať je řeč o jakémkoli typu....
neregistrovaný "xxx"
12. 9. 2006 19:38
Re: bez titulku
a čím je atraktivní? vždyť nenabízí nic, ale naprosto nic originálního, co by jiní, klasičtí zástupci luxisních značek neměli... Lexus je bohužel "jen" asijský, sice kvalitní, ale přesto plagiát... nic víc, image nemá a mít nebude ;-\
neregistrovaný "anonym"
12. 9. 2006 20:13
Re: bez titulku
Lexus je atraktivní jen tim že jich jezdí strašně málo. Ale nemyslim že tak to Toyota chtěla >:-[] Ale vzhled je věc každého z nás, takže jestli se ti líbí....nic proti. :yes:
neregistrovaný "xxx"
12. 9. 2006 18:11
Re: bez titulku
Quattro bedeutet dass der Wagen erst dort stecken bleibt wo der Abschleppwagen nicht mehr hinkommt ;-)
neregistrovaný "Dute"
12. 9. 2006 18:56
Re: bez titulku
10 rocny (to ako skoro zanovny?) Mercedes S ...to je u nas auto iba tak pre zberatela...alebo ciganskeho vajdu >:-[]
A teraz vazne. Suraru a Audi ma samozrejme s tymto pohonom nesmiernu tradiciu a tym padom aj skusenosti. Nemam dovod neverit tomu co pises. Mne ide o to, ze som sa casto stretaval s nazormi, ze kvoli zimnym podmienkam je idealne vlastnit popri zadokolke aj stvorkolku. Audi masiruje hlavy predovsetkym cez quattro, pamätam nastup hlinikovej A8 s quattrom, to bolo nieco uzasne. Okamzite bola A8 pasovana za korunneho princa, technologickeho premianta, vtedy si o slogane (ak ho uz vtedy pouzivali)"naskok vdaka technike" nedovolil nahlas zapochybovat nikto. Druha vec je, ze napr. na Slovensku vedeli(a zaroven boli ochotni) dlhu dobu robit klampiarinu na A8 iba 2 servisy. Mercedes zareagoval na fakt, ze existuje nezanedbatelna skupina zakaznikov ktory volia A8 z dovodu pohonu quatro a v roku 2002 nasadila do W220 system 4matic. To, ze zrazu bola aj v tejto triede moznost volby, je pre zakaznika aj Mercedes len a len dobre. Kto stratil vyhodu je nova generacia A8. Uz to nie je ta highend stuka v rybniku, co byvala 1. generacia. Teraz sa ohana imidzom nenapadneho sportovca,chladnej krasky a spolahliveho pracanta v jednom. Snad z toho vo finale nebude schizofrenia. Moje poradie 1.MBS 2.BMW7 3.zbytok.
neregistrovaný "MrBob"
13. 9. 2006 09:20
Re: bez titulku
Audi má históriu? Mercedes má 4x4 oveľa dlhšie. To len marketing Audi je postavený na jedinej veci. BTW vieš o tom že AUTO UNION ktoré je považované za predchodcu Audi bolo dávno kúpené Mercedesom a dokonca prvé Audi boli vyvýjané Mercedesom? Takže Audi tak nejak nemá históriu :-)
neregistrovaný "xxx"
13. 9. 2006 21:11
Re: bez titulku
to se pleteš - 4Matic byl představenej v roce 1985, montovat se začal v roce 1986, Quattro existuje od počátku 80. let
neregistrovaný "jurgen"
12. 9. 2006 20:44
s-tatus & s-uccess
mb-s je STATUS. to neni o kolesach a volante. to je o tom, ze ked si kupi miliardar tmw7, vypada jak idiot, ked si kupi a8, vypada jak sedlak, ked si kupi bentley flying volkswagen vypada jak keby nakupoval podla akcioveho letaku z delvity. ale ked si clovek, co si moze kupit 100 maybachov a rolsov kupi mb-s vypada normalne a s-pravne.

toto auto znamena "ano, moj zivot stal zato, nieco som dosiahol, som uspesny, uz nemusim viacej pracovat, mam vsetko". je jedno ci niekdo chodi eletrickov alebo sa vozi v tmw, oproti mb-s je to jedna a ta ista kategoria. ne-esko.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "xxx"
12. 9. 2006 20:48
Re: s-tatus & s-uccess
:yes:
neregistrovaný "Paul"
12. 9. 2006 21:02
Re: s-tatus & s-uccess
:yes:
neregistrovaný "smudliky budliky"
12. 9. 2006 21:32
Re: s-tatus & s-uccess
Ale prosim tebe, jakejpak status a success. Tady Coulin by ho odmit, i kdyby mu ho davali zadara. Slysel od jednoho manika, co jezdi po Evrope (!) ozvucovat (!) kostely (!), ze prej se medvedi sypou... Tak co s tim. A nezapomen - za cenu tohodle eska by sis mohl koupit cele jedno subaru impreza wrx sti a jeste by ti zbylo na plinky!
neregistrovaný "xxx"
12. 9. 2006 21:34
Re: s-tatus & s-uccess
těch plen by za zbtyek po Subaru do ceny eska bylo tolik, že bys pro*ral 3 životy >:D
12. 9. 2006 21:50
Re: s-tatus & s-uccess
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
13. 9. 2006 05:31
OT: Hyundai FD/Arnejs
[odkaz] panove, to je velmi povedeny koncept! Zakladni struktura ze slovenske Kia Ce'ed, ale navic tvary, ktere bych predpokladal u nastupce Mazdy 3, Korejci do toho zhusta slapou!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Coulin"
13. 9. 2006 08:20
Poterfené husy...
Hned na začátku jsem napsal"A teď do mne" a podívejme jak se to chytlo,i nadávky a urážky tu padaly >:-[] >:D . Pánové,každej kdo v autech nějakou cobu dělá,vám potvrdí ,že kvalita se z aut pomalu vytrácí ať je ta značka nebo ta... Auto je a bude spotřební zboží... Určité značky maj tak trochu opar noblesy a nafoukanosti ,ale po čase zbyde jen světlá popraskaná kuže a díra v masce po znaku, třeba MB >:D skončí někde v rohu bazaru za cenu,která bude jen promile původní ceny... Pak si ho odveze nějaký pán v teplákách a s tlustými řetězi a postaví ho k maringotce...Na auta se nechá dívat mnoha pohledy. Teď tady jste se skoro všichni dívali na auta skrze hvězdu >:-[] , a je to vaše věc...Někdo se na auto zase dívá jinak...Proto je těch aut víc... Nejvíc mi vadí názory typu: Je to Mercedes-je to špička- v čem ? Ano má bohatou historii-to měla třeba Tatra taky :no: Kupovat si auto,jenom proto,aby si mne někdo někam zaškatulkoval třeba mezi Platinový kovboje :yes: >:D -trfné GTI. Ale když někdo chce -prosím proto je tady. A k těm příkladům-jsou jedni z mnoha. Když přijde jeden a ztěžuje si -nic to neznamená... Ale když si na konkrétní auto ztěžuje 5,7 lidí něco to znamená :-O . A myslíte si ,že pán,který jezdí MB nebo Audi nemůže začít přemýšlet o jiné než němacké značce... To byste se divily.Podle některých tady mi připadá,že ten kdo vymění MB třeba za Lexe se zbláznil... Proč -jiná automobilka udělala auto,které mu vyhovuje ,tak ho má...Jsou auta ,která se kupují očima,jsou auta která se kupují rozumem,ale nebudu si přece kupovat auto jen proto ,že si o mne Na růžku budou vyprávět, že mám asi vatu a přitom vědět ,že je psané na tetu aby mi ho při exekuci nevzala. POZOR-neplatí to o všech. Nechci se dotknout starších dobře situovanejch pánů,kteří maj rádi nostalgii,pohodu a klid a MB jim vyhovuje-protu tady přece je >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Paul"
13. 9. 2006 08:56
Re: Poterfené husy...
Jednou, možná, až dozraješ a naučíš se pravopis, pochopíš, co to vlastně Mercedes-Benz je. Přečti si mimochodem test Lexe. Třeba jak zaostává v odvětrávání sedadel oproti S-klasse. Jistě, je to jen detail, ale takovéhle detaily vynesly MB na samotný olymp. Má takřka neotřesitelnou pozici.. Vem si kvalitu zpracování. Každá lišta, každý spínač či čidlo, je uchycené několika šroubky. Ono stačil by jeden, ale radši dáme 4... Výsledkem je fakt, že i po 200 tis. km nic nevrže, nedrnčí... Je to prostě MB... S-klasse je králem. Králem, ke kterému musíš nejprve dozrát, abys ho uměl ocenit.. Není to auto pro vepřový hlavy nebo "teplákové kovboje". Je to pro ty, co vědí, co chtějí. S-klasse. Už přes padesát let :yes:
neregistrovaný "Coulin"
13. 9. 2006 10:07
Re: Poterfené husy...
Ano S -možná,ale MB jako celek určitě Ne
neregistrovaný "Paul"
13. 9. 2006 10:29
Re: Poterfené husy...
Co je podle Tebe dnešní vrchol automobilového průmyslu?
neregistrovaný "Coulin"
13. 9. 2006 11:20
Re: Poterfené husy...
Každá značka hraje v něčem prim. Renault v bezpečnosti,Mercedes v konfortu,Japonci v technologiích a motorech ,italové v designu atd.,ale nedá se říct kdo je vrchol. Každej má na auto jiné nároky a argument, že má MB lépe větrané sedadla je pro něj nepodstatný. Myslím si,ale je to můj názor ,že dnes je vše otázka kooperace a unifikace a hlavně peněz,takže většina značek ztrácí svoji původní tvář a jeden motor najde člověk hned ve třech,čtyřech značkách atd. Dříve býval Mercedes výrobce velmi robustních a luxusních aut,která sloužila ještě mnoha dalším majitelům po tom prvním,ale dnes už to opravdu není pravda . Je to dáno tím ,že život automobilu je čím dál tím kratší-přijde novej model,typ-existují samozřejmě extras,ale myslím tím masovou autmobilovou výrobu -je to spotřební módní věc...
neregistrovaný "Paul"
13. 9. 2006 11:28
Re: Poterfené husy...
Jsi vedle. Renault se sice prezentuje jako výrobce bezpečných aut, ale přitom není žádný Renault bezpečnější než MB S-klasse, možno i E-klasse.. S menší životností automobilů nesouhlasím.. Auta mají mnohem větší kilometrový proběh, nabízejí vyšší komfort a bezpečnost. zatímco před 20-ti lety najel (třeba) Mercedes ročně deset tisíc, dnes to je i šedesát tisíc za rok. Čili: proč by nemohl sloužit Mercedes po generace, když najel za 10 let 100 tisíc km. Dnes: Nereálné. Motory vydrží stejně, ale doba je jiná. Auta se kupujou nová, prakticky po skončení leasingu.. Tedy: Mercedes dodnes hraje prim v automobilovém průmyslu. Třídy E,S určují prakticky směr vývoje a designu.. Vždy za několik let po uvedení nového eSka, Éčka se bezpečnostní, technické a komfortní prvky z těchto automobilů objeví ve vozech nižších tříd... Čili, automobilový olymp existuje i dnes.. Mercedes-Benz. :yes:
neregistrovaný "Coulin"
13. 9. 2006 12:47
Re: Poterfené husy...
Asi máš někde vzadu vytetovanou hvězdu >:D >:-[] . kdo ti tohle nakukal-kdy třeba MB předvedl něco nového v motorech. je to značka ,která těží jen z minulosti a z pověstí a bájí :no: Do budoucnosti toho moc nemá,co by mohla nabídnout... a teď ,když to začnou páchát s Amikama... Koukni se na zpracování MB M-v některých detailech by se i korejec z 80 let červenal... >:D To třeba BMW má opravdu špičkové motory i podvozek-MB je jen velké těžké neohrabané auto,které je pohodlné,tiché komfortní a hlavně má kolem sebe opar image.Kdybych měl vedle sebe MB-AUDI-BMW beru AUDI,BMW a Lexus >:-[] >:D
neregistrovaný "Ozzy"
13. 9. 2006 16:13
Re: S Audi si to trefil ::))
MB je neohrabané?? tak si přečti recenzi na S 500 v Autocaru! bud tak laskav a nežvastej blbosti leze s tebe závist a omezenost.
neregistrovaný "Ozzy"
13. 9. 2006 16:15
CL 63 AMG
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jazdec"
15. 9. 2006 11:46
mb
mb je status.. bez debaty. otazka znie pre koho. Urcite pre nemcov. poznam ich mentalitu. stredna vyssia trieda ma na mb v pohode. manegeri majitelia mensich a sterednych firiem. ludia co maju iste hodnoty. svoje postavenie vydreli v state ktorý po vojne vdaka hitlerovy a ruskym vojskam bol zadupany do zeme. Pre nich je mb smbol uspechu a istej "doverihodnosti"..potom ide bmw audinka a tak dalej.. Ale to je len polovica pravdy.. Nemci pod 40 zacinaju mat ine hodnoty a inak pozeraju na svet. A u nich nie je vlastnictvo mb zase az taky dokaz prestize. A staci sa pozriet na zvysok sveta. to je usa kanada juzna amerika komplet azia.... v globale nemoze image mercedesu zachranit starnuca generacia nemcov ani par tisic manikov s vychodnej eu ktorý kupuju mb.Ano komu sa paci nech si kupi s class. preco nie . je takmer dokonala(v novej som sa neviezol vravim o starej) ale kazova. ako moc neviem ale je.. aj ked asi rekord drzi moja sedma co mam v garazi(okolo 30 poruch) TAkze mb s je dokonaly ale nie je kralom. aspon pre mna. Ja si pockam na ls 600 h a je mi dost jedno co si o tom budu mysliet ludia co tvrtia ze germani su najlepsi. pojdem proste do lepsieho :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jazdec"
15. 9. 2006 11:47
Re: mb
preklep : tvrdia