Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (4)
Porsche 911 patří k oblíbeným vozům řady úpravců. Většina z nich se věnuje motorům, podvozkům a designu, ale u Trinity Motorsports Group nabídli sedadlo řidiče usazené uprostřed vozu.

Porsche 911 Carrera S Cabriolet Centro s volantem, pedály a sedačkou řidiče přesunutými z levé strany do středu vozu sice není žhavou novinkou, vždyť jeho premiéra se odehrála již na podzim roku 2012, ale stále přitahuje pozornost a navíc je nyní na prodej.

Za proměnou kabrioletu generace 997 stojí již zmíněná společnost Trinity Motorsports Group se sídlem v Ohiu, která chtěla výrazně zvýšit zábavnost řízení německého sporťáku s motorem vzadu a inspirovala se u jednomístných monopostů i nezapomenutelné supersportu McLaren F1.

Právě díky tomu vznikl automobil, který je zkráceně označován jako Centro 911. Poměrně zásadní úprava interiéru a především všech ovládacích prvků od přesunutí volantu, pedálu až po řadicí páku je 300 člověkohodin práce.

Automobil po této proměně nabízí údajně výjimečný požitek z řízení, ale i přesto jej nyní jeho současný majitel nabízí k prodeji za 53.491 amerických dolarů (zhruba Kč) v severoamerické Georgii.

Tento kabriolet přitom není jedinou devětsetjedenáctkou, v níž si řidič sedne doprostřed, protože u Trinity Motorsports Group se postarali o stejnou proměnu i v případě minimálně jednoho kupé 911 Carrera S.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (4)
2. 12. 2016 07:59
Re: chápu...
Nevím kdo ten článek opsal od koho, ale konkurenční autoforum tam má víc fotek a vypadá to použitelně.
Avatar - Barry Lyndon
1. 12. 2016 17:00
Re: chápu...
myšlenka je to dobrá, ale podle fotek... neřekl bych...
1. 12. 2016 16:08
Re: chápu...
Tak hlavně si tou jednou sedačkou uprostřed udělal ze dvoumístného auta třímístné.
Avatar - Barry Lyndon
1. 12. 2016 13:55
chápu...
... dvoumístná verze připadala majiteli moc teploušská, tak se to rozhodl řešit.