McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!
Porsche 911 Carrera S Cabriolet Centro s volantem, pedály a sedačkou řidiče přesunutými z levé strany do středu vozu sice není žhavou novinkou, vždyť jeho premiéra se odehrála již na podzim roku 2012, ale stále přitahuje pozornost a navíc je nyní na prodej.
Za proměnou kabrioletu generace 997 stojí již zmíněná společnost Trinity Motorsports Group se sídlem v Ohiu, která chtěla výrazně zvýšit zábavnost řízení německého sporťáku s motorem vzadu a inspirovala se u jednomístných monopostů i nezapomenutelné supersportu McLaren F1.
Právě díky tomu vznikl automobil, který je zkráceně označován jako Centro 911. Poměrně zásadní úprava interiéru a především všech ovládacích prvků od přesunutí volantu, pedálu až po řadicí páku je 300 člověkohodin práce.
Automobil po této proměně nabízí údajně výjimečný požitek z řízení, ale i přesto jej nyní jeho současný majitel nabízí k prodeji za 53.491 amerických dolarů (zhruba Kč) v severoamerické Georgii.
Tento kabriolet přitom není jedinou devětsetjedenáctkou, v níž si řidič sedne doprostřed, protože u Trinity Motorsports Group se postarali o stejnou proměnu i v případě minimálně jednoho kupé 911 Carrera S.