Diskuse

McLaren: Limity pro pohon zadních kol se blíží. Příchod čtyřkolek je nevyhnutelný!

24.7.2017

Britská automobilka považuje pohon všech kol u svých aut za nevyhnutelný, ale nemá v úmyslu to uspěchat, u zadokolek zůstane, jak jen to bude možné.

 

  • 10 Reagovat !

    foto comper

    comper 24.07.  09:29

    Hmm

    No znie to logicky, ale bude to az tak velky prinos? Limit prednej napravy je cca 300 koni, a to pri autach robenych na predok, pri primarnych zadokolkach to bude kolko, 200-250? Nie ze by to bolo malo, ale pri vykonoch bliziacich sa tisicke koni to nebude rozhodujuce.
    • 11 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 24.07.  09:33

      « Re: Hmm

      No...mám 4x4
      A když potkám na světlech Ferrari, vždycky vím, že nemá vůbec šanci. Se zadokolkou je rozjezd okolo 3.0 na 100 jen papírová záležitost. Ale samozřejmě pak váha atd.v jinejch disciplínách je něco jinýho. Vodpal z místa není všechno. btw v tom je nejlepší Demon a to je RWD.
      • 11 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 24.07.  09:50

        « Re: Hmm

        Myslíš na sněhu? Jo to je jediná chvíle kdy 4x4 má určitej vliv = jako majitel 4x4 určitě víš že na vodě to moc vliv nemá ;-)

        Kolikrát si na těch světlech ty Ferrari potkal = a kolikrát jim vůbec nedal šanci?
        Já nedávno ujel s hybridem na světlech Ghibli = ale přednim vs zadnim pohonem to nebude :-)

        Comperova úvaha je vedená správnym směrem. Viz Koenigsegg zatim to s celkově lepšim prémiovym pohonem de. I když v běžnejch karoseriích a obřim nárůstem krouťáku u nejvýkonnějších dieslů nebo naturbovanejch velkejch motorech = jo směřujem k tomu že tu a tam se přenesení části i na přední nápravu hodí. Něco jako maj nejnovější AMG a M časem asi přijde i do toho McL = trvalý 4x4 snad ne.
      • 21 Reagovat !

        foto Futurista

        Futurista 24.07.  10:23

        « Re: Hmm

        >:D Zase mám lepší náladu... "když potkám na světlech Ferrari, vždycky vím, že nemá vůbec šanci."

        Tady na ACZ se člověk fakt nenudí. A těch závodníků, co se vyrojilo. >:D Jeden to natře Ferrari, druhej se Supem s 1,6 TDI nedá šanci Mustangu, třetí bere do serpentin Tourana. >:D
        • 01 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 24.07.  10:37

          « Re: Re: Hmm

          :yes: >:-[]
        • 11 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 24.07.  10:55

          « Re: Re: Hmm

          Pokud si správně pamatuju, má fostek cca 600k. Když k tomu přidáš čtyřkolku, pak nevidím jako úplný nesmysl, že v disciplíně "semafor" to natře Ferrari.
          • 20 Reagovat !

            foto kalousek

            kalousek 24.07.  11:07

            « Re: Re: Re: Hmm

            Nicméně ve výsledku to znamená jen že na dalších semaforech bude čekat o to déle. Ale aspoň se ujistil že má o trochu delšího pindíka :-)
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 24.07.  11:12

              « Re: Re: Re: Re: Hmm

              Já tam taky čtu "vodpal z místa není všechno" a " v jinejch disciplínách je to něco jinýho".
              Takže výjimečně spíš jen konstatování faktu, že při rozjezdu z místa čtyřkolka přenese víc výkonu.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 24.07.  11:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                Nepřenese = když vedle Fosteka bude stát silnější zadokolka a je fuk jestli Koenigsegg, Ferrari atd. prostě mu ujede = takhle je to jednoduchý

                Tebe s tou reklamou na quattro fakt dostali

                Ale jinak nic proti 4kolkám svuj smysl maj [odkaz] :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto fostek

                  fostek 24.07.  12:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                  Vole chodils na fyziku?
                  • 20 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 24.07.  12:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                    Odkedy je na prvom stupni základnej školy fyzika? >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto fostek

                      fostek 24.07.  12:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                      :yes: >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 24.07.  22:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                      Čo ty o tom vieš? >:-[]

                      Jinak viz já 22:17 = sem na tebe zvědavej hrdino :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 24.07.  22:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                    Já jo = ty Karel a Kyklop evidentně ne ;-)

                    A protože já jo = fakt moc rád bych slyšel vysvětlení co to s timhle má společnýho :-)

                    Možnost odpovědět dávám i dalším odborníkum = Karle a kyklope = vzhůru do toho ;-)

                    Všichni víme že zadokolky jako McLaren nebo Ferrari si přes tvou bajku daj 4kolku k svačině = tak kolik si jich kde potkal a jaký to byly >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 24.07.  12:08

              « Re: Re: Re: Re: Hmm

              Já neříkám, že ne.
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 24.07.  11:07

            « Re: Re: Re: Hmm

            Když k tomu přidáš čtyřkolku nic se nestane [odkaz] už to tu bylo probraný tolikrát že bys to moh začít brát v potaz ;-)

            Když bude problémovej povrch nebo ten ve Ferrari nebude narozdíl od něj závodit nebo to nebude 488 ale třeba California nebo něco historickýho = tak jo :-)

            Na sněhu tu 488 dá, na mokru na chvilku [odkaz] = tady 458 novinka roku 2009 na mokru = a zdá se že řidič zdřímnul víc než kníže >:-[]

            Jinak to vystih Futurista :yes:
            A Kalousek :yes: >:D
            • 21 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 24.07.  11:17

              « Re: Re: Re: Re: Hmm

              Tenhle článek je o tom, že McLaren tvrdí, že čtyřkolka přenese víc trakce. Ale samozřejmě, pokud jsi někde četl, že to tak vůbec není, nebo že jen na sněhu, tak jo. Kdo by taky bral vážně McLaren, když hammunasakra tvrdí opak.
              • 01 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 24.07.  11:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                Vtipnej a nepoučitelnej jako vwždy = prostě Karel :yes: :-)

                Viz ty Koenigseggy atd. = záleží jak auto postavíš. Velmi dobře vymyšlená konstrukce McL má maličko limit v malym zadnim převisu = kde musíš ten výkon rsp. strašně rychle rostoucí nárůst krouťáku u silně naturbovanejch motorů přenýst
                Naopak velkej přední převis McL umožní trochu zadku odlehčit = ve výsledku to bude maličký kurvítko do řízení bude to mít trochu vliv na rozložení hmotnosti ale pro lidi jako ty ten čtvrtina - třetina vteřiny nebo nějaká taková zásadní hodnota změny ve zrychlení bude nejspíš zajímavá. Bacha fór je že to o část sekundy lepší zrychlení platí jen do nějakejch 100 km/h prostě obecně nižších rychlosti = viz odkaz v minulym příspěvku ve vyšších nebo na delší trati to už nemá vliv ;-)
                Proto sem hned v 1. svym příspěvku zmiňoval současný řešení AMG a M nebo GTS4Lusso = v tom typu Ferrari mi to dává smysl = a i supersportu typu 812 [odkaz] se zrychlenim 2,9 s = V12 6,5 800 koní se o pohon stará zadní náprava
                • 01 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 24.07.  11:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                  Nepoučitelnej jsem hlavně proto, že se s trubkou jako ty bavím.
                  "kalousek to vystihl dobře" - fakt? Kalousek jen píše, že mu to zrychlení na semaforu k ničemu není, ale nijak nepopírá přínos čtyřkolky na rychlejší odlepení z místa. Takže co vystihl dobře?
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 24.07.  11:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                    A drzej k tomu :yes: ;-)

                    Ale s kalouskem jako obvykle = vtipnej :-)

                    Tak zkus míso kalouska Brumbála = nebo mě ;-)
                    • 11 Reagovat !

                      foto fostek

                      fostek 24.07.  12:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                      Promiň kámo. Dneska meleš ho...na. Je vidět, že kafráš vo tom, vo čem víš kulový. Je to krutá pravda.
                      A prosímtě nezačínej s tím, že tvoje teta, známej nebo tak...nikoho to nezajímá :no:
                      Na první vodškrab to RWD prostě nepřenese. Jen v ideálních podmínkách. Neříkám, že koenigseg nebo LaFerrari nejedou stejně, na 200m mě dojedou a předjedou, nebo i dřív, ale prostě tenhle článek je o přenosu výkonu a největší problém je právě z klidu. Koneckonců ve článku tiu to napsal inženýr vod McLarenu, ale asi je to zbytečný.
                      • 10 Reagovat !

                        foto comper

                        comper 24.07.  12:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                        Ved hej, pri vykonoch cez 500 koni je pri pevnom starte zadna naprava ozaj na pokraji moznosti a 4x4 pomoze, ale vo vyssich rychlostiach, ked ides na 3ku a viac uz je to jedno, vtedy je zas vyhodou lahkost zadokolky. Kazdemu vyhovuje nieco ine, ale nepausalizoval by som to ze vsetky sportaky musia casom prejst na 4x4, to je kravina.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 24.07.  16:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                        To by si musel farebne zvyraznit, aby si vsimol, co si napisal. :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 24.07.  23:01

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                        Krutá pravda je že si taháš triko = asi proto si napsal kravinu a od tý doby odmítáš říct jaký Ferrari a kde to bylo ;-)

                        Na první jo = pak viz nezávisle naměřený všem dostupný data na osminu čtvrt půl míle a furt dál = je to jinak :-)

                        Sám sem dal odkaz na video který to potvrzuje. Ten první vodškrab ne za ideálních podmínek ale normálních = vidíš jak to zní jinak? ;-) je fakt = a kdykoli furt dál a dál a dál = je to obráceně = 4x4 je přítěž

                        Já se narozdíl od tebe na první na semaforech vedle zajímavýho auta nedostanu často = a to jezdim po Praze denně = asi seš fakt klikař potkávat tam další a další Ferrari :-)
                        Ale letos sem tam s levnym hybridem potkal Maserati Ghibli. A protože [odkaz] tak na první vodškrab jak tomu řikáš sem mu samozřejmě ujel = a to je narozdíl od tvý bajky že takhle dáváš Ferrari pravidelně = fakt a pravda :-)

                        Takže kterejm Ferrari a kde sis dal k svačině = a jak si vysvětluješ ty naměřený hodnoty = co řikaj opak než ty ;-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 24.07.  12:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                      Co do toho pleteš Brumbála, proboha? Umíš číst? Umíš chápat psanej text? Brumbál píše, že čtyřkolka ne - protože jízdní vlastnosti.O čemž tu nikdo ani vteřinu nepolemizoval. Ani tečka o tom, o čem se bavíme. Ani písmenko o rychlejším nebo pomalejším odlepení z místa. Ty seš neskutečnej exot.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 24.07.  22:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                        Hele potom co si tu x krát zpochybnil Vaculíka vysmál ses Hawkingovi a vlastně všem = nenapadla tě verze že ten kdo možná umí číst ale fakt ne chápat = by moh bejt někdo jinej? Než ten Hawking a Vaculík a ... :-)

                        I já píšu že čtyřkolka ne protože jízdní vlastnosti atd. = ale asi si to nečet. Nebo nepochopil ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 25.07.  09:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                          Není důležitý, co mě napadá. Tvrdí to výše v článku chlápek od McLarenu, tvrdí to tu všichni v diskuzi (vč. Brumbála, kterým si se snažil argumentovat), tvrdí to úplně všichni kromě tebe.
                          Líbí se mi tvůj styl - nenecháš ze sebe od ostatních dělat i.diota, radši to za ně uděláš sám. Tak buď svůj i nadále!
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 25.07.  22:36

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                            Sorry duplicitní příspěvek = to je tady k nas... příspěvek nejde odeslat nejde odeslat = a pak sou z toho 2 ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 25.07.  22:37

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                            Dík budu >:-[]

                            Smutný že seš si jako obvykle jistej = furt jen sám sebou :-)

                            Že by sis jednou k tématu něco přečet = to asi nehrozí žejo = pak bys třeba nedělal takovýhle závěry: Kde jedinej cíl je diskuzně zvítězit ;-)

                            Mike Flewitt nic nevysvětlil = to čteš co číst chceš = odkaz na násobně silnější Ferrari nebo Koenigsegg sem dal zmínil. Důvod proč tuhle možnost u McL zvažujou taky = jejich auta maj skvělou základní koncepci ale ostře naturbovanej malej motor a zřejmě dál stejná stavba jejich vozů = pak jednou může přijít to co šéf McL jako jednou budoucí variantu zmiňuje. Proč je řešení Ferrari Koenigseggu Lotusu GT430 [odkaz] atd. lepší tu vysvětlilo z víc pohledů víc lidí
                            Kdybys chtěl = jistě bys to dal. Kdybys chtěl

                            Ale když už na hybrid přešla kompletní nabídka verzí nový A8 = možná začnou zajímat i tebe = a jeho použití v McL neni možná úplně hloupý řešení. P1, 918 a LaF sou prostě náskokem díky technice = tohle řešení který přináší okamžitý reakce se časem určitě posune i do levnějších modelů. A tady bych se soustředil na přesnej citát šéfa McL = bude to až časem a snad co nejdýl zůstanou supersporty s klasickou koncepcí = velkej benzín a pohon zadní zadní nápravy

                            Kdybys to nepochopil = shrnul si to jako vždycky po svym = úplně blbě :-)

                            Což mi připomnělo jak začíná bejt na ACZ standardem = bulvárně střiženej titulek

                            Jo a všim sis že i přes opakovaný urgence = sme se těch případů kdy fostek rozdrtil Ferrari nedočkali? ;-)
                            Co řikáš na ty naměřený časy? Na osminu, čtvrtinu polovinu atd. míle? :-)
                            Asi holt neřídil fostek = tim to bude ;-)

                            Když neřídí fostek [odkaz] :yes: :-)
            • 01 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 24.07.  12:06

              « Re: Re: Re: Re: Hmm

              Tady to máš, chytráku
              huracán je R8 V10 plus. Stejný zrychlení z 0-200 i stejnej výkon, motor. Všechno. Levnějíbrand.
              A tady vidíš, jak na startu získá. nemel kraviny.
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 24.07.  22:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                Sympatický že mi řikáš chytrák = jak mám řikat tobě? ;-)

                Takže si vzal srovnání Ferrari rok 2009 570 koní a Lambo rok 2014 610 koní a ohromuješ svět že je rychlejší? Tak to gratuluju :-)

                A teď srovnej Gallardo rok 2009 570 koní a Ferrari stejnej rok stejnej výkon = 4x4 vs RWD
                Člověče na 1/4 míle na půl míle i na míli je v nezávisle měřenejch časech rychlejší 458 [odkaz] [odkaz] jak si to vysvětluješ? :-|

                Člověče a platí to i současný modely 488 a Huracan = čtyřkolky maj smysl [odkaz] ale vocamcaď pocamcaď :-)

                Když si dohledáš = rychlejší je i další zadokolka McLaren = člověka co trochu vzdáleně rozumí autum = to nepřekvapí. Co tebe? ;-)

                Už sis vymyslel který Ferrari a kde si porážel? Hodně mě to zajímá :-)
          • 10 Reagovat !

            foto figurka

            figurka 24.07.  16:33

            « Re: Re: Re: Hmm

            edit: napsal jsem trošičku blbost.
        • 01 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 24.07.  11:56

          « Re: Re: Hmm

          Ano, trvám na svým, že se svým autem 610PS 4x4 ujedu na světlech většině Ferrari. Díky rolloutu. Jenom tomu prvnímu vodškrabu. teď jsme to zkoušeli i s AMG GTR - to samý. Jestli tomu nevěříš, nebo prostě nemůžeš to posoudit. protože si v těchhle autech nikdy neseděl, je to tvůj problém. Tak se vyslintej na webu, to pomůže. Chudáčku.
          • 11 Reagovat !

            foto Joab

            Joab 24.07.  12:01

            « Re: Re: Re: Hmm

            To muselo bejt hrozný, vydržet skoro celý ráno nenapsat sem, jak máš silný auto a koho natíráš na semaforech. Tak už je konečně dobře, ne.
            • 11 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 24.07.  12:10

              « Re: Re: Re: Re: Hmm

              Ne, můj příspěvek byl k věci ze článku, o přenosu výkonu. Pokud se do mě pak někdo naveze kafráním vo závodníkách v 1.6TDI, prostě se jenom bráním. neztrácej důstojnost a neřaď se na jeho úroveń.
              • 10 Reagovat !

                foto Joab

                Joab 24.07.  13:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                S tebou je taky prd zábava, cafra.
                • 01 Reagovat !

                  foto fostek

                  fostek 24.07.  14:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                  Sorry, jsem byl rozjetej. Se nediv, vzdyt vidis ty slinty. >:-[]
          • 10 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 24.07.  12:12

            « Re: Re: Re: Hmm

            pri odpaloch z miesta to nehávaš iba na 4x4 ,ale máš zapnutú aj LC ?
            • 01 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 24.07.  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Hmm

              Ne, má to spešl program na rozjezd. Prostě ho aktivuješ. Překvapivě antiprokluz je při něm vypnutej.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 24.07.  22:43

            « Re: Re: Hmm

            Tak už přestaň teoretizovat o většině a řekni který konkrétně :-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 26.07.  00:16

      « Re: Hmm

      Jako, že limit u předokolky je cca 300 koní a u zadolkolky jen 200-250 koní???
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 26.07.  12:12

        « Re: Re: Hmm

        Vtipně si to nepochopil :-)

        Na druhou stranu i 6 kW elektromotor nebo kolik to má výkon mild-hybrid kterej budou mít všechny verze nový A8 = pomůže ;-)

        Pro připomenutí Auris hybrid má 60 kW :yes: :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Brumbal

    Brumbal 24.07.  11:46

    4 AWD zabiji mrstnost auta

    Pravy sportak ma byt zadokolka. V pripade supersportu s AWD predni nahon otupuje reakce auta nejen hmotnosti ale hlavne se strati predvidatelnost a mrstnost sportaku jako ciste zadokolky (RWD). Tady McLaren uprednostnuje prakticnost AWD nad zabavou a vetsi propojenim z ridicem (RWD), auto bude vic pro holky a suchary ktery chteji pocit bezpecnosti pred zabavou. Snad McLaren s AWD zustane jen u zakladniho modelu a to nastupce 570s.
    • 01 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 24.07.  11:53

      « Re: 4 AWD zabiji mrstnost auta

      :yes: :yes: :-!
      • 01 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 24.07.  12:16

        « Re: Re: 4 AWD zabiji mrstnost auta

        a žer dál
        [odkaz]
        • 10 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 24.07.  15:42

          « Re: Re: Re: 4 AWD zabiji mrstnost auta

          ja aj keď F-fan, tak náter dostalo slušný. Ako si ale písal vyššie ,šprinty ale nie sú vsio
        • 10 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 24.07.  16:50

          « Re: Re: Re: 4 AWD zabiji mrstnost auta

          Ta R8 je fakt pekelny stroj a o dizajne ani nevravim.
          Mne sa pacilo toto , kedze islo o uz zrovnatelne auta.
          [odkaz]
          Tam dokonca ten start mal trochu lepsi Nissan, ale hruba sila nakoniec zvitazila.
    • 01 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 24.07.  12:03

      « 4 AWD zabiji mrstnost auta

      JJ, to je pravda. S tím nepolemizuju.
      Ale nevylučuje se to s tím, že v některých situacích je přenos ýkonu prostě lepší, když je styčná plocha pneu, které ji přenášejí větší. Typicky při zhoršených adhezních podmínkách nebo při rozjezdu z klidu či nízké rychlosti. To nechápe snad jen Hammunasakra.
      • 10 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 24.07.  12:10

        « Re: 4 AWD zabiji mrstnost auta

        nejaké elektromotory vpredu by mohli pomáhať na výjazdoch z nejakých vracákov čí prevýšení ako su napr na NS.
      • 10 Reagovat !

        foto Brumbal

        Brumbal 24.07.  13:03

        « Re: 4 AWD zabiji mrstnost auta

        Nj pri rozjezdu ma AWD lepsi trakci ale kdo vyzkousi na okruhu vykone RWD zapomene na umele pomahani predni napravy AWD ktere je nekdy nepredvidatelne jestli predek ve stredne rychle zatacce nezabere moc nebo malo. AWD mimo okruh je praktictejsi na celorocni jizdu treba na snehu ale kdo by jezdil ze supersportem celorocne >:D
        • 10 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 24.07.  13:09

          « Re: Re: 4 AWD zabiji mrstnost auta

          :yes:
          exatly.
        • 10 Reagovat !

          foto figurka

          figurka 24.07.  16:42

          « Re: Re: 4 AWD zabiji mrstnost auta

          Ještě by se dalo doplnit uváha nad tím, kolik zákazníků supersportů opravdu umí ty auta ovládat a využít potenciál. Při honbách za hodnotou výkonu, kdy dnes 500k není nic výjimečného je i možná logištější nabídnout zákazníkovi auto "jednodušší" na řízení, resp. zvládnutí a ovládnutí.
        • 10 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 24.07.  16:52

          « Re: Re: 4 AWD zabiji mrstnost auta

          Vsetko ok, az na "AWD ktere je nekdy nepredvidatelne jestli predek ve stredne rychle zatacce nezabere moc nebo malo. " . Naozaj si myslis, ze vyrobcovia supersportov nedokazu toto naladit ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Severní Korea se otřásla: Způsobila to exploze, míní Čína. Norové nesouhlasí

Severní Korea se otřásla: Způsobila to exploze, míní…

V Severní Koreji bylo v sobotu zaznamenáno zemětřesení o síle 3,4 stupně, které mělo ohnisko nepříliš daleko od…

Na novém iPadu Pro konečně můžete sledovat i HDR filmy, má to ale háček

Na novém iPadu Pro konečně můžete sledovat i HDR…

Apple na zářijové konferenci kladl velký důraz na technologickou vlnu 4K a HDR, kterou začíná aktivně chytat a…

 

iSport.cz

Zasloužil jsem si vyhrát, litoval Berdych. Kyrgios mlátil raketou, Federerovy rady nestačily

Zasloužil jsem si vyhrát, litoval Berdych. Kyrgios…

Večerní předehra velké čtyřhry, do které poprvé společně zasáhli Roger Federer s Rafaelem Nadalem, dostávala…

SESTŘIHY: Výhru slaví Plzeň i Olomouc, Slavia remizovala ve Zlíně

SESTŘIHY: Výhru slaví Plzeň i Olomouc, Slavia…

Fotbalisté Slavie získali ligový rekord v neporazitelnosti, ve Zlíně ale brali jen bod za remízu 1:1. Další…

 

Reflex.cz

Sex, drogy a peep show: Slavné Times Square v New Yorku 80. let

Sex, drogy a peep show: Slavné Times Square v New…

V dnešní době navštíví nejproslulejší náměstí New Yorku přes 130 milionů turistů ročně. Stojí tu obří obchod s…

Za poznáním Ruska a pochopením ruské duše: Domov pravé víry

Za poznáním Ruska a pochopením ruské duše: Domov pravé víry

„Marino, slyšíte mne? Přijedete pro nás?“ snažím se z Moskvy dovolat do kláštera na Solovecké ostrovy…