No znie to logicky, ale bude to az tak velky prinos? Limit prednej napravy je cca 300 koni, a to pri autach robenych na predok, pri primarnych zadokolkach to bude kolko, 200-250? Nie ze by to bolo malo, ale pri vykonoch bliziacich sa tisicke koni to nebude rozhodujuce.
No...mám 4x4
A když potkám na světlech Ferrari, vždycky vím, že nemá vůbec šanci. Se zadokolkou je rozjezd okolo 3.0 na 100 jen papírová záležitost. Ale samozřejmě pak váha atd.v jinejch disciplínách je něco jinýho. Vodpal z místa není všechno. btw v tom je nejlepší Demon a to je RWD.
Myslíš na sněhu? Jo to je jediná chvíle kdy 4x4 má určitej vliv = jako majitel 4x4 určitě víš že na vodě to moc vliv nemá ;-)
Kolikrát si na těch světlech ty Ferrari potkal = a kolikrát jim vůbec nedal šanci?
Já nedávno ujel s hybridem na světlech Ghibli = ale přednim vs zadnim pohonem to nebude :-)
Comperova úvaha je vedená správnym směrem. Viz Koenigsegg zatim to s celkově lepšim prémiovym pohonem de. I když v běžnejch karoseriích a obřim nárůstem krouťáku u nejvýkonnějších dieslů nebo naturbovanejch velkejch motorech = jo směřujem k tomu že tu a tam se přenesení části i na přední nápravu hodí. Něco jako maj nejnovější AMG a M časem asi přijde i do toho McL = trvalý 4x4 snad ne.
>:D Zase mám lepší náladu... "když potkám na světlech Ferrari, vždycky vím, že nemá vůbec šanci."
Tady na ACZ se člověk fakt nenudí. A těch závodníků, co se vyrojilo. >:D Jeden to natře Ferrari, druhej se Supem s 1,6 TDI nedá šanci Mustangu, třetí bere do serpentin Tourana. >:D
Pokud si správně pamatuju, má fostek cca 600k. Když k tomu přidáš čtyřkolku, pak nevidím jako úplný nesmysl, že v disciplíně "semafor" to natře Ferrari.
Já tam taky čtu "vodpal z místa není všechno" a " v jinejch disciplínách je to něco jinýho".
Takže výjimečně spíš jen konstatování faktu, že při rozjezdu z místa čtyřkolka přenese víc výkonu.
Když k tomu přidáš čtyřkolku nic se nestane [odkaz] už to tu bylo probraný tolikrát že bys to moh začít brát v potaz ;-)
Když bude problémovej povrch nebo ten ve Ferrari nebude narozdíl od něj závodit nebo to nebude 488 ale třeba California nebo něco historickýho = tak jo :-)
Na sněhu tu 488 dá, na mokru na chvilku [odkaz] = tady 458 novinka roku 2009 na mokru = a zdá se že řidič zdřímnul víc než kníže >:-[]
Jinak to vystih Futurista :yes:
A Kalousek :yes: >:D
Tenhle článek je o tom, že McLaren tvrdí, že čtyřkolka přenese víc trakce. Ale samozřejmě, pokud jsi někde četl, že to tak vůbec není, nebo že jen na sněhu, tak jo. Kdo by taky bral vážně McLaren, když hammunasakra tvrdí opak.
Vtipnej a nepoučitelnej jako vwždy = prostě Karel :yes::-)
Viz ty Koenigseggy atd. = záleží jak auto postavíš. Velmi dobře vymyšlená konstrukce McL má maličko limit v malym zadnim převisu = kde musíš ten výkon rsp. strašně rychle rostoucí nárůst krouťáku u silně naturbovanejch motorů přenýst
Naopak velkej přední převis McL umožní trochu zadku odlehčit = ve výsledku to bude maličký kurvítko do řízení bude to mít trochu vliv na rozložení hmotnosti ale pro lidi jako ty ten čtvrtina - třetina vteřiny nebo nějaká taková zásadní hodnota změny ve zrychlení bude nejspíš zajímavá. Bacha fór je že to o část sekundy lepší zrychlení platí jen do nějakejch 100 km/h prostě obecně nižších rychlosti = viz odkaz v minulym příspěvku ve vyšších nebo na delší trati to už nemá vliv ;-)
Proto sem hned v 1. svym příspěvku zmiňoval současný řešení AMG a M nebo GTS4Lusso = v tom typu Ferrari mi to dává smysl = a i supersportu typu 812 [odkaz] se zrychlenim 2,9 s = V12 6,5 800 koní se o pohon stará zadní náprava
Nepoučitelnej jsem hlavně proto, že se s trubkou jako ty bavím.
"kalousek to vystihl dobře" - fakt? Kalousek jen píše, že mu to zrychlení na semaforu k ničemu není, ale nijak nepopírá přínos čtyřkolky na rychlejší odlepení z místa. Takže co vystihl dobře?
Promiň kámo. Dneska meleš ho...na. Je vidět, že kafráš vo tom, vo čem víš kulový. Je to krutá pravda.
A prosímtě nezačínej s tím, že tvoje teta, známej nebo tak...nikoho to nezajímá :no:
Na první vodškrab to RWD prostě nepřenese. Jen v ideálních podmínkách. Neříkám, že koenigseg nebo LaFerrari nejedou stejně, na 200m mě dojedou a předjedou, nebo i dřív, ale prostě tenhle článek je o přenosu výkonu a největší problém je právě z klidu. Koneckonců ve článku tiu to napsal inženýr vod McLarenu, ale asi je to zbytečný.
Ved hej, pri vykonoch cez 500 koni je pri pevnom starte zadna naprava ozaj na pokraji moznosti a 4x4 pomoze, ale vo vyssich rychlostiach, ked ides na 3ku a viac uz je to jedno, vtedy je zas vyhodou lahkost zadokolky. Kazdemu vyhovuje nieco ine, ale nepausalizoval by som to ze vsetky sportaky musia casom prejst na 4x4, to je kravina.
Krutá pravda je že si taháš triko = asi proto si napsal kravinu a od tý doby odmítáš říct jaký Ferrari a kde to bylo ;-)
Na první jo = pak viz nezávisle naměřený všem dostupný data na osminu čtvrt půl míle a furt dál = je to jinak :-)
Sám sem dal odkaz na video který to potvrzuje. Ten první vodškrab ne za ideálních podmínek ale normálních = vidíš jak to zní jinak? ;-) je fakt = a kdykoli furt dál a dál a dál = je to obráceně = 4x4 je přítěž
Já se narozdíl od tebe na první na semaforech vedle zajímavýho auta nedostanu často = a to jezdim po Praze denně = asi seš fakt klikař potkávat tam další a další Ferrari :-)
Ale letos sem tam s levnym hybridem potkal Maserati Ghibli. A protože [odkaz] tak na první vodškrab jak tomu řikáš sem mu samozřejmě ujel = a to je narozdíl od tvý bajky že takhle dáváš Ferrari pravidelně = fakt a pravda :-)
Takže kterejm Ferrari a kde sis dal k svačině = a jak si vysvětluješ ty naměřený hodnoty = co řikaj opak než ty ;-)
Co do toho pleteš Brumbála, proboha? Umíš číst? Umíš chápat psanej text? Brumbál píše, že čtyřkolka ne - protože jízdní vlastnosti.O čemž tu nikdo ani vteřinu nepolemizoval. Ani tečka o tom, o čem se bavíme. Ani písmenko o rychlejším nebo pomalejším odlepení z místa. Ty seš neskutečnej exot.
Hele potom co si tu x krát zpochybnil Vaculíka vysmál ses Hawkingovi a vlastně všem = nenapadla tě verze že ten kdo možná umí číst ale fakt ne chápat = by moh bejt někdo jinej? Než ten Hawking a Vaculík a ... :-)
I já píšu že čtyřkolka ne protože jízdní vlastnosti atd. = ale asi si to nečet. Nebo nepochopil ;-)
Není důležitý, co mě napadá. Tvrdí to výše v článku chlápek od McLarenu, tvrdí to tu všichni v diskuzi (vč. Brumbála, kterým si se snažil argumentovat), tvrdí to úplně všichni kromě tebe.
Líbí se mi tvůj styl - nenecháš ze sebe od ostatních dělat i.diota, radši to za ně uděláš sám. Tak buď svůj i nadále!
Smutný že seš si jako obvykle jistej = furt jen sám sebou :-)
Že by sis jednou k tématu něco přečet = to asi nehrozí žejo = pak bys třeba nedělal takovýhle závěry: Kde jedinej cíl je diskuzně zvítězit ;-)
Mike Flewitt nic nevysvětlil = to čteš co číst chceš = odkaz na násobně silnější Ferrari nebo Koenigsegg sem dal zmínil. Důvod proč tuhle možnost u McL zvažujou taky = jejich auta maj skvělou základní koncepci ale ostře naturbovanej malej motor a zřejmě dál stejná stavba jejich vozů = pak jednou může přijít to co šéf McL jako jednou budoucí variantu zmiňuje. Proč je řešení Ferrari Koenigseggu Lotusu GT430 [odkaz] atd. lepší tu vysvětlilo z víc pohledů víc lidí
Kdybys chtěl = jistě bys to dal. Kdybys chtěl
Ale když už na hybrid přešla kompletní nabídka verzí nový A8 = možná začnou zajímat i tebe = a jeho použití v McL neni možná úplně hloupý řešení. P1, 918 a LaF sou prostě náskokem díky technice = tohle řešení který přináší okamžitý reakce se časem určitě posune i do levnějších modelů. A tady bych se soustředil na přesnej citát šéfa McL = bude to až časem a snad co nejdýl zůstanou supersporty s klasickou koncepcí = velkej benzín a pohon zadní zadní nápravy
Kdybys to nepochopil = shrnul si to jako vždycky po svym = úplně blbě :-)
Což mi připomnělo jak začíná bejt na ACZ standardem = bulvárně střiženej titulek
Jo a všim sis že i přes opakovaný urgence = sme se těch případů kdy fostek rozdrtil Ferrari nedočkali? ;-)
Co řikáš na ty naměřený časy? Na osminu, čtvrtinu polovinu atd. míle? :-)
Asi holt neřídil fostek = tim to bude ;-)
Tady to máš, chytráku
huracán je R8 V10 plus. Stejný zrychlení z 0-200 i stejnej výkon, motor. Všechno. Levnějíbrand.
A tady vidíš, jak na startu získá. nemel kraviny.
[odkaz]
Sympatický že mi řikáš chytrák = jak mám řikat tobě? ;-)
Takže si vzal srovnání Ferrari rok 2009 570 koní a Lambo rok 2014 610 koní a ohromuješ svět že je rychlejší? Tak to gratuluju :-)
A teď srovnej Gallardo rok 2009 570 koní a Ferrari stejnej rok stejnej výkon = 4x4 vs RWD
Člověče na 1/4 míle na půl míle i na míli je v nezávisle měřenejch časech rychlejší 458 [odkaz] [odkaz] jak si to vysvětluješ? :-|
Člověče a platí to i současný modely 488 a Huracan = čtyřkolky maj smysl [odkaz] ale vocamcaď pocamcaď :-)
Když si dohledáš = rychlejší je i další zadokolka McLaren = člověka co trochu vzdáleně rozumí autum = to nepřekvapí. Co tebe? ;-)
Už sis vymyslel který Ferrari a kde si porážel? Hodně mě to zajímá :-)
Ano, trvám na svým, že se svým autem 610PS 4x4 ujedu na světlech většině Ferrari. Díky rolloutu. Jenom tomu prvnímu vodškrabu. teď jsme to zkoušeli i s AMG GTR - to samý. Jestli tomu nevěříš, nebo prostě nemůžeš to posoudit. protože si v těchhle autech nikdy neseděl, je to tvůj problém. Tak se vyslintej na webu, to pomůže. Chudáčku.
Ne, můj příspěvek byl k věci ze článku, o přenosu výkonu. Pokud se do mě pak někdo naveze kafráním vo závodníkách v 1.6TDI, prostě se jenom bráním. neztrácej důstojnost a neřaď se na jeho úroveń.
Pravy sportak ma byt zadokolka. V pripade supersportu s AWD predni nahon otupuje reakce auta nejen hmotnosti ale hlavne se strati predvidatelnost a mrstnost sportaku jako ciste zadokolky (RWD). Tady McLaren uprednostnuje prakticnost AWD nad zabavou a vetsi propojenim z ridicem (RWD), auto bude vic pro holky a suchary ktery chteji pocit bezpecnosti pred zabavou. Snad McLaren s AWD zustane jen u zakladniho modelu a to nastupce 570s.
Ta R8 je fakt pekelny stroj a o dizajne ani nevravim.
Mne sa pacilo toto , kedze islo o uz zrovnatelne auta.
[odkaz]
Tam dokonca ten start mal trochu lepsi Nissan, ale hruba sila nakoniec zvitazila.
JJ, to je pravda. S tím nepolemizuju.
Ale nevylučuje se to s tím, že v některých situacích je přenos ýkonu prostě lepší, když je styčná plocha pneu, které ji přenášejí větší. Typicky při zhoršených adhezních podmínkách nebo při rozjezdu z klidu či nízké rychlosti. To nechápe snad jen Hammunasakra.
Nj pri rozjezdu ma AWD lepsi trakci ale kdo vyzkousi na okruhu vykone RWD zapomene na umele pomahani predni napravy AWD ktere je nekdy nepredvidatelne jestli predek ve stredne rychle zatacce nezabere moc nebo malo. AWD mimo okruh je praktictejsi na celorocni jizdu treba na snehu ale kdo by jezdil ze supersportem celorocne >:D
Ještě by se dalo doplnit uváha nad tím, kolik zákazníků supersportů opravdu umí ty auta ovládat a využít potenciál. Při honbách za hodnotou výkonu, kdy dnes 500k není nic výjimečného je i možná logištější nabídnout zákazníkovi auto "jednodušší" na řízení, resp. zvládnutí a ovládnutí.
Vsetko ok, az na "AWD ktere je nekdy nepredvidatelne jestli predek ve stredne rychle zatacce nezabere moc nebo malo. " . Naozaj si myslis, ze vyrobcovia supersportov nedokazu toto naladit ?