ja naopak cakam prave u 650S vacsi predajny uspech ako u mp4 12C ... mne sa ten face paci [odkaz] :yes: a perfektne mi pasuje k siluete celeho auta... ale samozrejme tvoj nazor akceptujem..... kazdy mame iny pohlad ;-)
hodne som zvedavy aj na ten slabsi mclaren P13 .... prave ten by totiz mohol znacku uz trosku viac nakopnut do povedomia motoristickej verejnosti aj kvoli nizsej cene, vacsim vyrobnym poctom a v neposlednom rade aj praktickejsim vyuzitim v praxi..... osobne si myslim ze nejaky takyto model mal mclaren uz mat davno ...
R8 je auto vyvojove 10 let stare koncipovane aby udelalo 300 coz neho dela auto pro rovinkare a v zatackach je to tragedie u V10 je to jeste horsi ale furt se ridi lepe nez gallardo
je mi jasne ze sucasna R8 nie je ziadna technologicka novinka preto som sa to aj pytal ;-) ... hodne mi totiz propomina stary koncept od VW a bez pochyby vw ako ho pozname dokaze zarobit prave na starej technike ktoru vyuziva neskor v inych novych autach... ved to pozname napriklad z rapidu kde mame napravu vpredu z pola a vzadu este z prastarej O1.... vw tomu vravi ze nie stara ale ... vraj osvedcena technika ;-)
R8 som ani omylom neriadil a v zivote asi ani nikdy nebudem takze neviem aka u nej bude ovladatelnost ale predpokladam ze to auto bude slusne ovladatelne nakolko vyzera o dost civilnejsie ako supersporty od lamba alebo ferrari
Ano je to auto se kterym se da denne jezdit do tesca pro mliko a o vikendu i na lyze coz maloktere podobne koncipovane auto denne zvladne a udela to paradu ale to co dokazi dnesni nove hothache je o stupen vic a tak jsem zvedavy jak velky to bude pristi rok skok a kam se nova r8 posune
Golf je auto pro hlupáky a nemám to auto rád, Nabušenej Golf na sprintu klidně i vyhraje ale jakmile příjdou zatáčky nemá šanci, nehledě na stability při vysokých rychlostech musí být Golf hodně nestabilní
to je jako kdyby si řekl že vytuněný starý polský fiat dá na sprintu Ferrari 458, ale na okruhu už se ten Fiatek moc chytat nebude no a Golf a R8 je ta stejná písnička
Bavim se o zatackach a prave jsem to uvadel ze auto bylo koncipovano pro dosazeni rychlosti 300 a proto mu chybi pritlak coz je faktor pro stabilitu a rychlost v zatackach nejdulezitejsi a od rychlosti 240 je silne nestabilni naopak golf pri 260 ani nepoznam navic je o 100kg lehci o sprintu nepadlo ani slovo
NS Full Audi R8 4.2 FSI quattro 8:01.9 (-5 sekund za full okruh) tj cca 7:57
Seat Leon Cupra 280 DSG 7:58.40
No nevim, ale neprijde mi ta R8 jako nejaka okruhova bomba na zatacky. Nekde musi ztracet a kdyz udela tech 300 na rovinkach, tak to ztraceni pada na zatacky ;-)
Tak jestli ma V10 cas cca 7:45 s jezdcem co tam neco najezdil, tak ta R8 V8 se zda ze casove odpovida. Nebudem si nalhavat ze je to nejaky zazrak. Auto za 3mega pomalu nestaci na HH za 700tis ;-) Coze si to audi rika, premie, naskok diky technice ???
Kamarade....ty jsi tezkej frajer. Ukaz mi ty zatacky, ktere projizdis 250, at uz s R8 nebo Golfem, rad se podivam. Pokud tady opravdu chces tvrdit, ze Golf R je lepsi ridicske auto, pak pls bez, dej si nejaky kurzik a nauc se ridit, ocividne nevis podle ceho se pozna ovladatelnost auta.
Ale mozna vim kde bude problem - neumis ovladat zadni nahon (a R8 se tak chova), apex Ti nerika uz vubec nic, takze jezdis do zatacek po svym a ono Ti tam blika takove oranzove svetylko - je to stabilizace - a pribrzduje Ti kola a cele auto se pak zpomali a chova se "divne". Je to ono? :-)
Mimohcodem, R8 je koncipovano take na okruh, kde Golf bude tak v polovine po prejeti R8 cilove pasky. Na okruhu v Brne se udrzim bezproblemu Ferrari 458 Italia a prave v zatackach dokazu dohnat pripadnou ztratu z (delsich) rovinek. Kde bych si dokazal predstavit kapku lepsi chovani R8 je pri extremnim brzdeni po serii zatacek z kopce, ale jedna se o jemne nuance, ktere dobrym ovladanim pedalu a volantu jdou lehce korigovat.
A kolik jsi jich ridil? A tech Gallard pro srovnani (byt v tomhle souhlasim)? Pokud z nejakeho auta dela rychlost 300 "auto pro rovinkare", mame tady spoustu rovinkarskych aut a zadna sportovni - Ferrari, Porsche, McLaren a dalsi, vsechno to jezdi 3 kila, samy rovinky, zadny zatacky.
Tvrdit, ze R8 je tragedie v zatackach, svedci pouze o tom, ze nevis o cem mluvis, sorry. Srovnavat jej s hot-hatchem uz chce hodne zaslepenosti....
ty seš kolosální tupec, duníš jako hrom seš úplně mimo, nejsrandovnější na tom je to že si to neuvědomuješ jak seš mimo, myslíš si ,že si sežral celej rozum vesmíru a přitom ničemu nerozumíš
Už několik let McLaren ohlašuje tisíce aut a pořád nic...Bohužel někdo musí z kola ven. Vidím místo jen pro dvě automobilky s supersporty co se uživí. A obě jsou z Itálie. Stejně tak růžově to nevidím ani u Astonu.
Koho to překvapuje, když se moderování diskuse ujal primitiv "Já mám motor uprostřed"?
Mimochodem dnes jsem se rád kouknul na MP4-12C v brčálově zelené, barva strašná, auto pěkné, zvuk parádní (u Rudolfina se to slušně rozléhá:-) ).
Tahle modelová škatulata u McLarenu na mě působí dojmem chybné původní úvahy, kdy nakonec MP4-12C zavázela modelu nad ním i (připravovaným) pod ním. Jo hoši anglický, arogance vám nechybí (viz. prohlášení "budeme ve všem lepší než taloši a nebudeme s nimi mít nic společného" anebo sebevědomé prezentační akce), ale prozatím s těmi zatracenými Italy sdílíte servis (nikoliv plošně, ale existují případy) a Italové narozdíl od vás vědí, s čím chtějí na trh přijít (nemluvě o větším výběru modelů a hlavně motorů...). Takže je zapotřebí chytit se za nos, filtrovat slova a makat - auta děláte moooc dobrá, jenom to nepokálet.