Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: McLaren testuje elektrický hypersport. Má to však své ale…

Ani britský výrobce sporťáků nechce zůstat v oblasti elektromobility pozadu, k prvnímu produkčnímu McLarenu na baterky ale vede ještě dlouhá cesta.
Zpět na článek
22. 12. 2017 11:21
22. 12. 2017 11:38
22. 12. 2017 11:41
22. 12. 2017 11:58
22. 12. 2017 12:00
22. 12. 2017 15:21
22. 12. 2017 15:33
22. 12. 2017 17:01
22. 12. 2017 18:05
22. 12. 2017 18:56
22. 12. 2017 17:08
22. 12. 2017 21:58
22. 12. 2017 11:21
zajimave
Teslarati ma na Americkych tratich s P85+ zavodni casy okolo 25 minut, a silne pochybuju ze ma certifikovanydojezd 650km >:D nebo ze by v McLarenu meli as tak horsi efektivitu vyuziti elektriny v BEV?

u Roadsteru 2 tusim Tesla slibuje dojezd 1000km a tedy zrejme 200kWh baterii, to by McLarenu nestacilo? mimochodem takova baterie by zrejme mela stat vyrobne cca $26000, coz jiz neni zas tak moc
Rozbalit vlákno
11
22. 12. 2017 11:38
Re: zajimave
A není to že jedou a počítají s tím? Něco jako současná F1 kde místo tvrdýho závodění se spíš četří gumy ? Ptám se, nevím. není v tom ironie nebo tak.
Jinak vidíš? Supersporty...:)
22. 12. 2017 11:41
Re: zajimave
Len ci to nebude tym, ze McLaren ma trochu inu predstavu o dynamika ako Tesla. Plati, ze rychlejsie auta maju vyssiu spotrebu (ak zachovame hmotnost) a McLaren by musel pohladat okruhovy model, ktory je tak pomaly ako tebou spominana Tesla >:D

Len aby si mal prestavu - porovnanie najsilnejsej Tesly sucasnosti a akutalneho McLarenu a to radsej vynecham P1.
[odkaz]

Aby som bol k Tesle mily, tak pridam aj cenovo porovnatelny model McLarenu - 570S
[odkaz]

pekny je rozdiel casov na Hokenheime, 68 vs 76s. Uplne porovnatelne ;-)
22. 12. 2017 11:58
Re: zajimave
Jsi tady asi novej
Budeš se hodně divit
je tu elektropatra
A znaj jen videa z rozjezdama na dragstripu. Autama stejně nejezděj.
SamanAr je z nich jeste jeden nejrozumejsich. I kdyz si obcas vjedeme do vlasu :-)
22. 12. 2017 12:00
Re: zajimave
Tak sorry , koukjal jsem, že novej nejsi...
NSX kvůli Ayrtonovi? Nebo jen tak?
22. 12. 2017 15:21
Re: zajimave
Sledujem tu to uz roky a v poslednom case viac diskusie ako clanky samotne, takze poznam miestne pomery a do elektro party rypem skor zo srandy. Je to taka moderna sekta.
Pritom je mi myslienka elektro pohonu v mnohych aplikaciach simpaticka, len ten fanatizmus okolo Tesly je az fascinujuci ;-)

@NSX: je to stary profil, takze samozrejme povodna Honda NSX a viac menej kvoli jej jazdnym vykonom a charakteru, kedy v 90. rokoch tazko hladala konkurenciu. Aj ked realne sa mi ziadna nedostala do ruky a asi sa to uz ani nestane ako casom ubudaju. :'-(
Avatar - praděda7
22. 12. 2017 15:33
Re: zajimave
Mě se zase líbí, jak se stále řeší dojezd zkratoaut a velmi málo se píše o tom, odkud se vezme potřebná elektřina k jejich provozu až jich budou řádově miliony.... :-!
22. 12. 2017 17:01
Re: zajimave
tam kde se bere elektrina pro rafinaci paliv? instalovany vykon elektraren v CR stoupa rychleji nez spotreba, navic pokud CEZ do vyrocni zpravy napise ze jiz dnes je pripraven na priblizne 1 milion elektrickych aut, tak to asi bude relevantnejsi informace nez od pradedy7 kdesi na foru ;-)
Avatar - praděda7
22. 12. 2017 18:05
Re: zajimave
Neodpovídáš na moji otázku tak zklapni.......... :-!
22. 12. 2017 18:56
Re: zajimave
sam si zklapni :-!

az tu budou radove miliony BEV, tak vsichni budem nekde v hrobce bud ozirany cervikama a nebo v urne ;-)
22. 12. 2017 17:08
Re: zajimave
pripravovany elektrycky McLaren ktery by mel bejt nekdy v budoucnu, takze proc to srovnavat se sedanama ktere ted Tesla dela? v te dobe zrejme bude jiz delsi dobu na trhu Tesla Roadster 2 generace, tedy auto u ktereho slibujou parametry jako 2 sekundy na 100km/h, maximalka prez 400km/h a dojezd dalnicnima rychlostma (118km/h) okolo 1000 kilometru, baterii 200kWh, navic precijen Tesla Roadster bude mit k supersportum krapet blize nez soucasne sedany, to je jak srovnavat McLaren treba s SR5, M5 nebo E-AMG [odkaz]
22. 12. 2017 21:58
Re: zajimave
Jasne suhlasim, ale ja som zrovnanim len pokracoval v tvojej myslienke, kde si pisal o tom ako dlho vydrzi model S P85+ na okruhu a riesil dojazd resp. kapacitu baterii.

Chcel som ti tym ukazat, ze to porovnanie nema ziaden zmysel, pretoze sucasne McLareny su proste vykonovo a jazdne uplne inde ako cokolvek od Tesly (existujuce), takze logicky aj ich predpoklady budu ine - z kategorie supersportov cim su :-)

Buducu Teslu Roadster by som rad bral vazne, ale vzhladom k ich novej obsesii v predaji ideii jej zacnem verit az ju vyrobia a niekto realne otestuje. Papier znesie vela, aj cisla, ktore by fyzikalne nemali byt uplne mozne :-)