Jestli jsem na něco zvědavej, pak je to prodejní úspěch pětistovky... Vím, že se nemůže nelíbit, to je jasné. Že to má našlápnuto na styl pětiletky, je jasné také... ale, kdo jsou ti zájemci o berušku? Studentky? Nebo snad ty? To jako si doma ráno zařízneš Machem 3 kotlety, levačku zatížíš Tissotama, sepneš opasek a... vlezeš do berušky?
na to auto vlastně nemůžu říct nic špatnýho... protože jsem stále v post-traumatickým stavu... :no: >:-[] Ale to auto má jednu obrovskou výhodu, - je lehký... ale to je opravdu a skromně asi tak všechno... ;-\ ;-)
nic moc... jen volant byl dobrej.. byl "příplatkovej"... řazení jaksi "široký"... ale k dané třídě OK.. prostě obyčejný auto.. a ten motor.. kdyby to mělo aspoň ty 4 válce a stejnej výkon.. ;-\
do berusky nez do prassata. V Cechach mozna nebude mit velky uspech. Ale v precpanych metropolich se to petistovkama bude jen hemzit, tomu ver. Jako 2. nebo 3. auto do rodiny je do mesta idealni, krasne a stylove. Samozrejme na dlouhe cestovani to neni, ale to by od 500 cekal snad jen blazen. Nejlevnejsi verze budou odkazovat na puvodni jednoduchost 500 a i s 1,2l motorem pojedou hezky, vrcholove verze zase budou nejstylovejsi mala auta na trhu. Oproti nejvetsimu konkurentu Smart For Two bude mit velkou vyhodu ve slusne cene a zadnim sedadlum (porad lepsi 3+1 nez dvoumistne usporadani) Takze suma sumarum ma uspech zaruceny. Namachrovany hejsek z Praglu co si potrebuje dokazovat svoji prislusnost k "dokonalemu" deutchlandu si to samozrejme nekoupi, ale po svete beha spousta lidi co po nem skoci. Mozna ne v CR. V Ita bude prodavanejsi nez Panda :-!
Essesante, co ti mám napsat na nesmysl roku, že bys raději jezdil v Berušce, než v Apoštolovi... na to se nedá napsat nic, jen zakroutit hlavou... Já nahoře píši, že to vypadá na styl pětiletky... jen mám lehkou obavu, aby tu bylo dnes hodně těch, co ten styl podpoří...
Ver tomu, ze europske velkomesta su mnohomilionovy trh a ze je obrovske mnozstvo ludi, ktore ma peniaze aj na 20 passatov ale jazdi radsej v Mini, P206 alebo v Yarise.
Jo to je fakt. Budou se mydlit hlava nehlava... Lancia je o kousek luxusnejsi a drazsi, ale 500 ma takovy kult osobnosti, ze predci Y. S tim se holt neda nic delat. Na druhou stranu oba dohromady vykryji cely subsegment... Fiat tyhle auta umel a umi a tak to neni na skodu. Navic to budou modely s vyssi marzi, takze se urcite vyplati spustit je oba.
Tak jsem hodil mejlík starší dceři do Prahy,co ona na to a názor je: jako auto do města bezva,na ježdění po D1 asi méně,ale když to trochu pojede,jako že asi jo,tak proč ne.Teď má Fabii,odmítla Swifta.Takže GTI: máš pravdu,studentky to berou jako auto na každodenní ježdění do školy,práce za zábavou. :yes:
ne dám šunku s vejci, připnu na krk Nokii 5110, hodím kšiltovku kšiltem dozadu nazuju Nike a začnu honit dálniční policii svojí "třívalcovou Haťapkou" >:-[]
No tak tohle je možná auto co dostane fiat z krize. je to plné emocí a cena nebude nikterak vysoká, ideální městský povoz a o tohle tu jde.No držím palce fiatu!!!
GTI, že ty máš hrůzu, aby Fiat už do dvou let nesesunul VW z pomyslného evropského piedestálu? Ono k tomu jednou dojde... Ale nechtěl bys jistě aby tomu bylo tak brzy... viď ty kluku...? >:D
Možná... až Fiat vyrobí Phaetona, Eose, Touarega atd. Ne Fiat patří do malých vozů, tam to umí a tam ho zákazníci chtějí, když má co nabídnout ;-):yes:
Jo, koukal jsem... až k hořkému konci... Ovšem, Wolffe, Itálii v souvislosti s druhou válkou bych raději být tebou nepřípomínal... Jinak, VW bude za deset let přesně tam, kde je dnes - bude jedničkou Evropy. Fiat v tomhle nemá šanci... tu propásl. To neznamená, že nebude vyrábět auta. Beruška to ale nevytrhne. Už to nebude jako na přelomu 50/60 let, kdy to byl hlavní motorizační prostředek. Nová Beruška bude jen rozmar pro pracháče...
je to velmi milá vzpomínka na doby kdy Fiat vládl Evropě - v roce 1955 udělal Fiat 600,auto se samonosnou karoserii,něco přes 3 metry,4 lidi,spotřeba do 6 litrů - nechci říkat kde byl v tu dobu VW se svým roztomilým,nicméně předválečným broukem...o Škodovce ani nemluvím-v roce 1955 jsme slavnostně uvedli Spartaka s předválečným rámem a těsně poválečným motorem.Motor z 600 po padesáti letech žije v Seicentu-samozřejmě řádně převrtaný a s hydraulickými zdvihátky...Tehdejší úspěch Fiatu je vidět i na spoustě licenci (Zastava,Seat,VAZ,Jagst,...)Jenom škoda že už není Fiat to co býval.... :-( nechal se převálcovat továrnou která se dostala do popředí díky 40ti milionům brouků a golfů...třeba se stane zázrak a Fiat bude opět učit ostatní... ;-) Ano,uhodli jste, jsem silně zaujatý,protože mám tři Fiaty doma - Fiat 600D ,Fiat 850 sport coupé a skorofiat Vaz 2103.. :-)
Mazec, 600 je krutý!!! Kámoš má na horách starý dobrý 500 - nasadil řetězy a stíhali jsme na sněhu s prstem v prd--- H3 (!) ... Teda než si nás pán všimnul, pak naložil a byl fuč - ale trvalo mu to, musel se podivat v zatáčce, jinak by vo nás neměl tucha, jak je beruška mrňavá >:D !!! A 850 Ti taky závidim - je krásná!!!
Kde byl brouk v padesátých létech ví kdekdo - motorizoval poválečné Německo, tak jako Fiat s Topolino a 500/600 motorizoval Itálii. Ten brouk se ještě nedávno vyráběl... Jen tvá slepota ti může dovolit tu napsat ten nesmysl o Spartaku... zapomněl jsi, že tu byl komunismus... Píšeš to správně - třeba se stane zázrak. Nestane wlkene, ani nemůže. To, co Fiat znamenal v těch 50/60 létech je pryč... on "obul" poválečnou Itálii... dnes už jen prodává auta... jako ostatní. Dnes, v době počítačů a globalizace se nemůže takový gigant nikam utrhnout směrem nahoru... to mu ostatní nedovolí... může jen padnout... což zase nedovolí italská vláda. Takže je fajn, že máš ty Fiatky :yes: 850 sport coupe bylo neskutečný dělo... Pár se jich tu prodalo přes Tuzex.
s tím Spartakem máš pravdu,ideologie znemožňovala jakýkoliv vývoj,a ačkoliv Itálie na tom nebyla po válce vůbec dobře,tak svobodný přístup k myšlení tuto zemi posunul na přední místa automobilového průmyslu..My jsme tam byli sice také,ovšem jenom díky tomu že jsme sytili nenasytný sovětský trh náklaďákama a motorkama- někde jsem četl že v 60. letech bylo 60% všech náklaďáků na světě značky Tatra..Jo a hrozně mě potěšilo že jsi mi pochválil to kupéčko - od tebe bych to nečekal! >:-[] je to bohužel zatím jenom žalostný vrak,ale časem z něho bude opět šperk.. ;-)
Citroen potrebuje krome 7-mi mistneho Picassa, popsaneho redakci jeste uvest primeho nastupce predchoziho "vajicka", jenz se vejde do budgetu neprilis movite rodiny, proto s pravdepodobnou cenovkou okolo 25EUR uvede mensi, zkraceny model, jez bude rozmerove odpovidat predchudci. Rekl bych, ze vypada jeste lepe nez dlouha verze, co vy na to? [odkaz]
Zpět k tématu... Hele nevím už kdo tady jmenoval Phaeton, Eos... Jako vtip dobrý,ale když pominu, že jsou to nic moc auta (teda Eos je asi nejlepší počin VW, ten bych tam nepletl, ale prodejní trhák nebude), tak určitě nepominu, že to nejsou prodejní trháky...
GTI v jedné věci tě obdivuji... Jak bezmezně věříš... Je to neuvěřitelné... Já s tebou naprosto souhlasím, ty máš pravdu... Jenže ty svoje vědomosti špatně aplikuješ... Nejhorší je, že vím, že jsi celkem "chytrý" a že máš pravdu... Ano koncern může spíše padnout na hubu. Problém je v tom, že Fiat na tu hubu už padl. Fiat už má za sebou podstatnou část restruktualizace a dále generační výměnu vedení firmy. Co udělal VW? NIC... Dožívá... VW tenhle pád na hubu čeká... A věř, že bude hodně tvrdý... Bude tak tvrdý, že už dnes si dovolím říct, že do 5 let VW přijde o Bugatti, o Lambo, o Seat, O Bentleye. Přežije to pouze VW s odřenýma ušima, Audi a Škodovka (její pevnou vazbou na domácí vedení a geografickou blízkost a směr na východ. Seat to už teď zcela jistě neustojí. Má to spočítaný. Bohužel.
P.S: Fiat s italskou vládou nemá nic společného, narozdíl od vztahu VW a bundes republik Deutschland... Ale to je věčně polemické téma... Já úpřímně přeji VW zánik, který je ovšem vzhledem na vazbu státních ozganizací nemyslitelný, tak aspoň budu doufat v jeho velké problémy a oslabení. A ty přijdou velmi brzy... To je jasné každému při pohledu an produktivitu práce v souvislosti s kvalitou produktů a výslednou cenou, přičemž poměr mezi těmito ukazateli je asi nejhorší možný v Evropě...
Takže výsledek je? O 500 se nebojím, prodá se jich určitě víc než všech škodovek dohromady a to je dobrý počin... :yes:
FIAT musí na něco vsadit, aby se vrátil zpět mezi velké hráče. Sázka na nostalgii je asi dobrá, bohužel to na celkové oživení nemůže absolutně stačit. Doby, kdy fiat sockoval po Evropě, jsou pryč. Jeho pozici zaujali korejci, kterým se navíc překvapivě daří. Fiatu neujel jeden, ale hned dva vlaky. Cesta zpět bude trnitá, beruška jako retro vypadá dobře, ale další eso v rukávu v podobě retra už fiat nemá. Nebo jo? Snad ne 124? Multipla? Croma? Tipo? >:-[] Nemá :no:
Prosím tě? Ten směr vzhůru vidíš v čem? V tom Phaetonu, jehož výrobu utlumili na minimum? Nevím, že by měl VW nějaký model extra vzhůru s jedinou výjimkou, která trochu VW popostrčila a tou byl Touareg... Jinak bída a slabota... Golfů se pomalu ale jistě rok od roku prodává mí%ň, konkurence je stále tvrdší.... Spousta VW se prodává už jen ze setrvačnosti... Myslíš, že to bude trvat věčně? Nebude...
Co bude až nebude Touareg...? Nebude se tak dobře prodávat věčně... Trh už teď je celkem nasycený...
jinak pro tvé info... Jediné dvě automobilky vykazují na Německém trhu stabilní 30% růst... A to Fiat a Škoda.. Tak ta Panda a GP asi nebude úplná slabota
Zatím co fiat roky spal, VW vesele prodával, stoupal, dělal kvalitu a posunul se mezi značková auta. Nejsem zaslepený fanda VW, jen popisuji skutečnost - zatímco fiat padal, VW stoupal. Nikde nepíšu, že se nemůže stát opak. Jo a punťa a panda - no podle mně to nejsou kultovní nostalgická auta, jen tupá bouchárna. Nic proti nim. Určitě mají své zákazníky, ale podle mého názoru je to slabota. Tak asi tak.
To bych jako nemajitel Fiata potřeboval vysvětlit, co to je "tupá bouchárna". Fiat 500 je prostě kultovní auto. Realita,stejně jako F600.To,že momentálně nejsou tam kde např. VW neznamená,že tam nemohou být.Pamatuji dobu,počátek 70.let,kdy VW či Audi měly neskutečné problémy,o jakých se dnes Fiatu ani nesní a nebýt Golfa I tak VW krachlo,k tomu přišel rychle první Passat a je jedno,jestli jej můžeme,nebo nesmí do domu.Jen fakta.Občas je to houpačka.To,že se Fiat v ČR neprodává neznamená,že se neprodává jinde.Ono to naše malé česko,je něco jako ta "vesnička středisková". Nikdo o ní-něm nic moc neví.Česko není světový trh či zákazník.Moc se tu přeceňujeme.Klidně napíši,že i Škodu daleko víc zajímají světové trhy +Rusko a Čína.Realita.Škoda bude svůj nový návrh sondovat v Paříži,nikoliv v Brně.Čím dříve to pochopíme,tím rychleji dospějeme.Takhle:dcera si pamatuje,že jsme 2 roky měli Malucha 126P a tohle auto,bez šíleného křídla a v decentní barvě si klidně do pražského provozu pořídí.Nemá s tím problém coby studentka,nebude s tím mít problém jako právník,seč na delší cesty bude mít auto třídy M6 atd.Ještě něco:nikdy nikoho nepodceňujme,ať se pak nedivíme. ;-)
Faktem je, že Fiat roky spal, s tím souhlasím... (a bylo to dané jeho zdánlivou nezranitelností a také tím, že zachrupkal trošku globalizaci) Ale nechápu, jak někdo prakticky jeden z největších strojírenských gigantů, s kterým se VW měřit ani nemůže) může takhle podceňovat, zvlášť když tradice a současný vývoj zcela zjevně hrají v jeho prospěch. Nechápu to. :yes:
Bude šleha, je to vidět na první pohled. Bude to dokonalý styl zvenčí a zevnitř, studie napovídají, ohlasy také. Určitě to nedopadne jako New Beetle, kterej je sice zvenčí docela pohlednej, ale vevnitř a taky pod kapotou dokonalý průšvih (krom 1.8T). Mini je výš, to nebude soupeř. Myslím, že to bude pro fiat trefa. ;-)
Jsem přesvědčen, žes teď jsi neodhadl věrně. Tedy šleha v podobě vizáže to bude... je to krásné, problém ovšem je, že tu nejsou zástupy nemajetnejch lidí, které potřebují jezdit a Fiat jim to nabídne... Někdo nahoře trefně poznamenal, že v dolním pásmu dokonale vykrejvá pole Korea... (důsledně pro čtyři místa) Takže podle mého to půjde směrem jako Brouk... ikonka pro znuděný práchače. Tak uvidíme. Rád se zmýlím...
Při rozhovoru s italkou co má ten projekt na starosti uvedla, že cena bude velmi příznivá, ovšem nebude to základ a základní ceny. Mluvila o tom, že to nebude jako u Pandy a GP, kde mají levný základ a různé stupně výbav a motorizací. Cena by se měla pohybovati na úrovni 300 - 330 za 1,2 se slušnou výbavou. Takže nic pro boháče, ti už raději pustí prachy do Mini. Korea to sice v segmentu vykrejvá Picantem, Atosem, Sparkem, Japonci Aygem, Coltem, Microu, ale ten styl v daný třídě, to je jasný - EVROPA a její Panda, 107, C1, C2, Ka. Takže věř, že tady se mýlit budeš, rád si vyslechnu pochvalu po zkušební jízdě ;-)
stačí si pozrieť posledné štatistiky predaja a tie vyvracajú všetky pseudoargumenty odborníkov made in germany /FSI.../ kto ide hore a kto padá...lebo Fiat nepadá...a príchod nového Brava otrase nižšou strednou....ako príchod novej 500 otrase segmentom malých aút..samozrejme asi nie u nás..tu kralujú "emocie a dokonalosť plastov" made in Germany.... >:-[]