Melandri se hrozně chtěl rozloučit vítězstvím

 

Letošní šampión Marco Melandri předvedl v závěrečném závodu ve Valencii suverénní výkon a později přiznal, že i přes jistý titul hrozně moc toužil po vítězství.

Letošní šampión Marco Melandri předvedl v závěrečném závodu ve Valencii suverénní výkon a později přiznal, že i přes jistý titul hrozně moc toužil po vítězství. Macio totiž příští rok pojede třídu MotoGP a s Aprilií se chtěl rozloučit ve velkém stylu.

Dvacetiletý Melandri neměl mít ve Valencii snadnou úlohu, protože zuby na vítězství si brousili zejména domácí Fonsi Nieto a Toni Elias. Zvláště Neito po prohraném boji o titul chtěl skalp čerstvého šampióna. ´Macio´ však již od pátečních tréninků dal najevo, že nehodlá nic ponechat náhodě a zajistil si nejlepší postavení na startu nedělního závodu. V tom vedl od startu až do cíle, když žádný z jeho soupeřů neudržel jeho tempo, Nieto v zoufalé snaze upadnul. Přestože od té chvíle již Melandri neměl přímého soupeře, nebyl to pro něj snadný závod. „Sice to nebyl těsný souboj jako na Phillip Island, přesto dnešní závod nebyl žádnou procházkou. Dvacet sedm kol na takovémto okruhu je dost náročných. V úvodu závodu jsem s plnou nádrží hodně opotřebil přední pneumatiku, ale pořád jsem v závěru mohl zvýšit tempo, pokud by to bylo zapotřebí,“ říkal šťastný Melandri, který devíti vítězstvími v sezoně vyrovnal počin svých krajanů Biaggiho a Rossiho z let minulých. Po závodu mladík z Raveny přiznal, jak po vítězství moc toužil: „Tento závod jsem chtěl vyhrát za každou cenu: chtěl jsem odejít z třídy 250cc co nejlepším způsobem a jsem hrozně rád, že se mi to podařilo. Samozřejmě bych se rád utkal ve stejně vzrušujícím souboji jako tomu bylo s Neitem na Phillip Islandu, ale dnes k tomu nebyla příležitost..“

„Byl to divný víkend – v pátek jsem byl podstatně napnutější než před závodem v Austrálii, kde jsem si zajistil titul. Nicméně podařilo se mi uvolnit a přestože jsem v minulém týdnu nevěnoval největší úsilí fyzičce, rozhodnul jsem se, že se v trénincích i závodu budu co nejvíce bavit. Můj čas v 250cc po dvou tvrdých letech (Melandri jel v 250cc ve skutečnosti tři sezony) skončil, ale naučil jsem se neuvěřitelně mnoho a nakonec jsem získal fantastický titul. A měl jsem stroj, který mě nechal dělat to, co jsem chtěl. Rád bych poděkoval celému týmu za neuvěřitelnou dobrou práci, kterou odvedl.“ /

Spolupracujeme s TipCars.com
Těžařům ropy pomáhají přežít digitální technologie Těžařům ropy pomáhají přežít digitální technologie

Nízká cena ropy nutí ropné firmy k nasazování nových…

Zápisník Dušana Kütnera: Není kniha jako kniha Zápisník Dušana Kütnera: Není kniha jako kniha

Předvolební bible Andreje Babiše s názvem O čem sním,…

Britové míří k největšímu poklesu životní úrovně za posledních 60 let Britové míří k největšímu poklesu životní úrovně za posledních 60 let

Británie směřuje k nejdelšímu propadu životní úrovně od…

Exředitel Pražské strojírny bral deset let plat na neplatnou smlouvu Exředitel Pražské strojírny bral deset let plat na neplatnou smlouvu

Bývalý ředitel městské firmy Pražská strojírna Vladimír…

 
 






Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii

Minulý týden se vůz začal vyrábět, dnes známe jeho…

Těchto aut z Německa se nebojte. Vykazují naprosté minimum závad Těchto aut z Německa se nebojte. Vykazují naprosté minimum závad

Na základě výsledků aut prověřovaných v Německu na…

 





 
Poprvé za volantem Opelu Insignia Country Tourer: Vypadá jako drsňák, jezdí jako baletka

Poprvé za volantem Opelu Insignia Country Tourer: Vypadá jako drsňák, jezdí jako baletka

Dnes 08:00

Ani druhá generace Insignie nezapomíná na dobrodruhy. Má zvýšený podvozek, nelakované plasty a nepostrádá ani chytrý pohon všech kol.




Blesk.cz

Horká linka slaví úspěch: Odborníci Blesku pomohli 850 čtenářům

Horká linka slaví úspěch: Odborníci Blesku pomohli…

Hloupá otázka je jen ta, kterou nepoložíte. To se stalo mottem projektu Blesku, jehož cílem bylo poradit…

Trojnásobný otec Tomáš Klus: Kvůli domu snů splácí dluhy!

Trojnásobný otec Tomáš Klus: Kvůli domu snů splácí dluhy!

Tomáš Klus (31) má nyní starostí nad hlavu. Nejenže mají s manželkou Tamarou (29) na starosti hned tři malé…

 

iSport.cz

Slavia se dívala na Astanu! Měl jsem strach, co to udělá, přiznal Šilhavý

Slavia se dívala na Astanu! Měl jsem strach, co to…

V prvním poločase občas, zakroutil hlavou, hodil rukama, ale nakonec je zvednul šťastně k nebi. Trenér Jaroslav…

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k olympijské sezoně!

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k…

Kalendář všech akcí sezony, reportáž ze supermoderního servisního kamionu i detailní představení všech…

 

Reflex.cz

#MeToo ponižuje ženy. Aktivistky by si měly místo zbytečných kampaní najít chlapce

#MeToo ponižuje ženy. Aktivistky by si měly místo…

Ženy tak dlouho bojovaly za svou rovnoprávnost, až jí dosáhly. A v momentě, kdy dosáhly uznání, že jsou stejně…

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…