Cenově nejdostupnějším AMG se stal podle očekávání kompaktní hatchback A 45 AMG. U nás je levnější, než v Německu, i tak ale stojí v základní verzi bezmála 1,2 milionu korun.
K textu - Subaru WRX STI není konkurentem. Není ani tak kvalitní a všechny jeho generace jsou fakt ošklivé... i když je to skvělé auto. A 45 AMG... stylový král hot hatchů. Parádní...
S tou ošklivostí brzdi, já třeba s STI takový problém nemám, hlavně tedy sedan je "kus". Vlastně se design ani jednoho z těchto HH nepovedl úplně dle mých představ, ale něco mi říká, že zrovna tomuto druhu aut by to snad i šlo odpustit. :-)
Ještě mu teče mlíko po bradě a už je to "král hot hatchů"? Snad dopadne ve srovnávačkách podstatně lépe, než A 250 Sport. Samotný max. výkon motoru není zdaleka všechno, co takový král nutně potřebuje umět. ;-)
Jistě, ani v kosmickém programu nejsou nic moc. A co to má společného s A45AMG a M135i, kterou mám v kontextu této debaty logicky na mysli?
Touhle logikou by nejlepší silniční hatche dělal dlouhodobě Citroen, přijde ti to tak?
A já o tom, že u Citroenu nebo třeba Chevroletu, chceš-li být nutně silniční, taky. A co? Má to nějaký vztah ke sport verzím konfekčních modelů? Nemá, tvoje argumentace tím, že M divize nemá sportovní úspěchy je v kontextu debaty A45 vs. M135i prostě mimo. Anebo začneme v diskusích o HH argumentovat pořadím v DTM, Le Mans a podobně? Trochu soudnosti! :-O
Byl jste v Affalterbachu? Já jo... přímo u linek a při testování motorů. Má to společného dost. Jsou to jedni technici. Začínají u nejmenších AMG motorů a když mají nejmenší chybovost postupují dál... k větším a do závodních center. Je to jedno velké středisko a díly a materiály ze závodních postupně jdou k těm sportovním AMG verzím. Nejdříve přechodným - Black series a pak "běžným" AMG.
Je zážitek vidět jak to tam vše klape a funguje. A dobrá zkušenost, měl jsem štěstí, že jsem se tam dostal.
Pokud jsi tam nabyl dojmu, že při koupi "běžné" verze AMG dostáváš rovnou "polo-závodní" Mercedes, tak ty "exkurze" dělají hodně promyšleně, zřejmě mají dobrého hlavního psychologa. >:-[] >:D;-)
No hlavně ty šílený prolisy na bočních dveřích jsou opravdu stylový. Ale na druhou stranu, Áčko ukazuje, že i "korejský" design může být z některých úhlů i docela pohledný >:D
A ohledně té kvality oproti STI. Uvídíme co vydrží, pokud někdo nalezne odvahu ho vzít na rozbitou okresku a nebudou ho jen "pozérsky" testovat na okruzích;-)
komu sa nieco nepaci nech si pozrie slovensky cennik octavie a lahko zisti ze pri 1.8TSI octavii kombi sa nie je problem dostat na 26 a s priplatkami aj na 30 tisic eur ... co je 900 000 slovenskych korun.. v porovnani s touto nehoraznou cenou skodovky je medak doslova jak zadarmo :yes:
som zvedavy na cenu RS octavie.... ta bude pre slovaka asi tak draha ako tento medak pre cecha...
Ked som sa pozrel na zoznam vybavy AMG verzie triedy A, tak som zaplakal. Ak sa nemylim, tak este aj elektricky sklopne predne zrkadla su za priplatok.
Auto, ktore stoji viac ako 50-tisic eur, chcem nalozene, nie barebone.
Prepac, ale tvoje rozmyslanie je dost malomestske: uspokojim sa s barebone vybavou, ale mam premiu. Mam Mercedes, kto je viac.
Redukujes slovo premia na cenu a znacku... A zo slova premia vytahujes veci ako value-for-money, kvalita, spolahlivost...
Z miesta, kde stojim ja, je ponuknut auto s monikerom AMG nenalozene, devalvaciou znacky.
Nepojdem do Kia, ak zatuzim po premii, pojdem k Lexusu. Ale uz ja taky Prius je viac premiovejsi ako Acko. Sorry. Mam ine hodnoty a svoje peniaze si vazim a chcem za ne kvalitu.
Ale ak uz sme pri Korei... Genesis (sedan) je pre ponuku Mercedesu porovnatelnou konkurenciou, ale to nesmies citat len miestne platky.
Každý má možnost volby, deset deka šunky od kosti nebo půl kila junioru, MB nebo Hyundai/Lexus, prvorepubliková vila na Hauspalce nebo dřevostavba v Jesenici, víkend v Thermia Palace nebo půl roku v chatce na šíravě. Život je plný takovýchto voleb. Někdo raději tu šunku, někdo junior. Dokážeš vysvětlit, co je maloměstského na tom, když někdo volí ty první možnosti? .
Třeba myslí že "do těla" bude krom motoru dostávat i ten HALDEX ;-)
No a tyhle "povzdechy" nad životností tu byly "odvždy" - když se zmenšil objem a snížil počet válců ke stejnému výkonu (i když se trochu obávám, že teď už možná MAJÍ trošičku "opodstnění" :-)
Ale ne u zrovna tohoto motoru - spíš si NEumím představit statisícové nájezdy u takových těch 1.0 nebo 1.2 motůrků ;-)
Vždyť je to pořád dokola. když něco napíšu, okamžite následuje odpověď "držte se ode mně na sto metrů daleko, už vám neřeknu nic". má cenu něco psát? jste světová mistryně v uhýbání, překrucování a lhaní. Před nedávnem jste tady všem psala, jak jste budoucí majitelka Range Roveru /můžu dohledat/ jak Vás zvali na testování a že se jim to vyplatí, že se jenom nemůžete rozhodnout který motor vybrat... hrajete si na hogo fogo a nic z toho. S tím popleteným vstřikováním a přeplňováním to viděli úplně všichni, všichni z toho měli prču a Vy budete tvrdit, že jsme si to vymysleli... Nejdřív vykládáte, jaké auta, hadry, kabelky a když napíšu, že si hrajete na horních deset tisíc, tak to zase není pravda...
prostě Vaše diskusní úroveň je taková jaká je :-( a hodně vypovídá o tom, co byste hrozně ráda byla, ale nikdy nebudete...
Nebuďte "pako"! ;-)
Zkoušíte jestli "100krát opakovaná lež se stane pravdou"? :-)
Už v té diskuzi jsem OKAMŽITĚ chtěla ať mi "ukážete" kde jako jsem něco takového napsala - a "VYHOŘEL" jste = NEvymýšlejte si žádné "všichni" - to jste "viděl" JEN VY (a od té první chvíle NEjste schopen "ukázat" ten (jako)příspěvek! ;-)
A téma "horních deset tisíc" to je stejná ABSURDNOST - ano (ráda) nosím oblečení od H-I-G-H a mám pár kabelek Prada - no a?!? To je NORMÁLNÍ! Takových lidí jsou.... To NENÍ žádných "horních ...". Leda že to NE"hrajete" a (absolutně) NEmáte představu co to znamená "horních deset tisíc" - to by pak "smysl" DÁVALO :-)
PS: NEzapomněl jste že jezdím v C5 V6? Je to sice povedené auto (daleko lepší než si zřejmě většina kteří NE"ozkoušeli" dovede představit (včetně materiálů v interiéru), ale (jak vám to jen sdělit) NENí to (přes veškeré své PLUSy) vůz "horních deseti tisíc" (nejspíš v ŽÁDNÉM státě - a rozhodně ne v Rakousku ;-)
PPS: Když tak čtu vaše (rádoby)"závěry" - přikláním se k tomu "že to NEhrajete - že OPRAVDU NEtušíte... jak je to s těmi "horními sta-tisíci"
PPPS: a ANO - po tom co jste udělal, jaký HRUBÝ FAUL spáchal, byste se MĚL držet "dál" - a mělo by to být i BEZ toho abych vám to říkala
1) NE :-)
2) už jste POCHOPIL rozdíl mezi "horními 10 tisíci" a "horním milionem"? ;-)
3) CO jste udělal a ŽE a hlavně PROČ se máte držet "na 100 metrů daleko" jste ale EVIDENTNĚ NEpochopil - velmi smutné :-|
jste si mně asi spletla s tím svojím Buřtem. Ten asi dělá, co se mu řekne, já si dělám, co chci já. To vaše jednou - odpovězte, teď můžete a příště - držte se ode mně na sto metrů - to si strčte - do ledvinky ;-)
Co jsem udělal? Vyšťoural jsem na vás exekuční výměr. Hrozně se dožadujete toho, aby se na auto.cz dalo přispívat jen pod svým vlastním jménem a teď vám zase vadí, že jsem to vaše jméno dal do vyhledávače? Trochu schýza, ne?
A rozdíl mezi lidma co mají a lidma si hrajou na to, že mají, je mi znám už dávno. Hádejte, kam patříte vy s těma vašima báchorkama o RR?
Jábych se tech 1,0 moturku nebal...kdyz muze 2,0 vydrzet takovou naloz...jako je 360 koni...co je pak nejakych 125 z 1,0 :D:D:D a sam mam EB a najeto pres 126tis , bez "ztraty kyticky" :D:D
Vůbec nic. Asi jsem to měl vynechat, aby se toho někdo hned nechytnul. Správně tam mělo být jenom: 360 koní z dvoulitru. A to je sakra dost. Tolik mají vyhoněné Eva. Pro běžné ježdění se mi to zdá hodně.
Počet koní a technické řešení shrnutá do pár slov nejsou relevantní informace, jaké by si to auto zasloužilo. Ono udělat opravdu dobré auto, zejména sportovnější není jen věcí malých tabulek, ale taky know how, zkušeností, naladění, umění číst techniku mezi řádky. Domnívám se, že to auto by si to zasloužilo. Druhá věc je, kdo je to tady schopen adekvátně popsat njn. Jinak zajímavý malý dáblík, proč ne, už se docela těším až ochutnám. Nějaký Focus ( oranžový a pětiválec - víte co myslím) nebo Bmw M1 dostanou docela za uši >:D
Nevím, jestli je to tu někdo schopen zcela adekvátně popsat, ale asi by to měl být někdo, kdo má trochu za ušima a ví, že ten pětiválec od Volva se do toho oranžového Focusu už nějaký pátek nedává.... a pak taky třeba tuší, jaký je rozdíl mezi BMW M1 a BMW 1(er)M. ;-)
Které se ostatně už také nevyrábí, ale v této třídě je vrcholem jediný RWD hatch (navrch se šestiválcem), a to M135i, čtyřkolky u HH střílejí mimo terč a je to vidět i na samotném M135i, v xdrive verzi je to poloviční auto. ;-)
Nechápu :-). Infantilní... většinou platí, že aktuální model od D3 je nejlepší. Než udělali tohle A45 AMG nepochybuju, že bavoráka rozebrali do šroubku. :-) Příští BMW bude zas krok před nima... snad i designově.
M135i je starší jen o pár měsíců, nesni! ;-) Navíc od dob compactu 3er přes geniální 130i až po 1M je to už několikáté "malé" ostré auto, které u BMW, potažmo M divize udělali, mají náskok.
Osobně ale ani nevidím moc velký průsečík reálných kupců, turbem (v tomto případě doslova) vyhoněný čtyřválec proti šestiválci se soft turbem a rwd vs. awd, tahle auta si kupují lidé s rozdílnými prioritami, A45 AMG vidím mnohem více jako soupeře pro RS3, bavor je v této třídě svou koncepcí solitér.
Souhlas, osobně bych v této různorodější skupině vybíral spíš mezi R6 RWD a R5 AWD. Jde hodně o charakter, tedy zdaleka nejen o absolutní výkon motoru, který je v konfiguraci R4 logicky podstatně "tuctovější".
Jasně, nemluvě o M1. A kdybychom šli do důsledku, tak i kdyby se dvojkový Focus s R5T ještě nabízel, tak by pro tohle AMG nebylo (nepřímou) konkurencí (oranžové) ST, ale RS.
Jo, zrovna teď byla srovnávačka M135i xDrive s novou S3 (německý AMuS) a S3 celkově uspěla víc, s verzi s M135i RWD by to měla mnohem těžší, takže samozřejmě souhlas.
No to už jsem dlóóóuho NEslyšela... :-)
..ne, je to stejná bubost klišé jako MB pro důchodce atd. (těžko říct proč se těchto "zobecňovacích blábolů" lidé TAK DRŽÍ