Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-AMG GLC 43 4Matic: Rychlé SUV dostalo třílitrové biturbo

SUV GLC bylo dosud dostupné výhradně se čtyřválcovými motory, zájemci o šestiválec musí sáhnout po verzi od AMG.
Zpět na článek
17. 3. 2016 13:15
17. 3. 2016 15:43
17. 3. 2016 16:15
17. 3. 2016 21:03
17. 3. 2016 20:17
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2016 11:02
Tak nějak mi to spojení nesedí
Gazík a k tomu motor pro radost. Tak za kolik to bude jezdit 12-15???
Nepředpokládám, že si někdo bude chtít koupit AMG a pak se bál na to šlápnout. Naopak do zadokolního E nebo C to vidím jako vytříbený motor.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Magister
17. 3. 2016 11:22
Re: Tak nějak mi to spojení nesedí
Tak v GLC 6 válec chyběl. A když jezdíš delší cesty je tu určitě kultivovanější společník. Myslím, že to bude pěkný vrchol nabídky. V E Klasse bude jistě výborný, ale pojí se jen s pohonem 4x4... což zase není na škodu, není to driftovací kára. Podobně je tomu bohužel i v C Klasse nebo cupé....ale co, to jsou dost těžké mašinyna svou třídu.
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2016 11:31
Re: Tak nějak mi to spojení nesedí
Jenže zadokolka splňuje moje nároky. Malá čelní plocha a pohon jedné nápravy = netřeba diesel. Mám to tak teď a jsem spokojen, že si nesmradím v garáži.
17. 3. 2016 16:06
Re: Tak nějak mi to spojení nesedí
jenze tento sestivalcovy motor - 450amg/43amg je jen jako 4matic, zadny zadokolky!
Avatar - AUDIRS6
17. 3. 2016 13:26
Re: Tak nějak mi to spojení nesedí
Lenze toto nieje vrchol ponuky - vrcholom by bola verzia 63 AMG s 4-litrom biturbo, ktora este ma prist. Toto ma byt konkurencia nejakej "SQ5" - benzinovej, ktora pre min. US trh bude ( ako bola ) a pre X3 M340i x-drive.
BMW sa chysta na X3M, Audi na RS Q5 a proti nim isto prijde GLC 63 AMG. ;-)
Takato verzia bude ale isto dostojna motorizacia pre tych, ktorym ale bude stacit 6 valec na slusne dynamicke presuny so slusnym optickym odlisenim sa od standardnych GLC-ciek.
Avatar - CHerokee
17. 3. 2016 15:41
Re: Tak nějak mi to spojení nesedí
63 AMG je u SUV kravina. :-) ...a to mám 8 válce opravdu rád.
Avatar - AUDIRS6
17. 3. 2016 15:47
Re: Tak nějak mi to spojení nesedí
Chces se vsadit ? >:D
Po 8 valcovej C-klasse, mi prave v SUV-cku na jej baze prijde ako jasna zalezitost, pokial budu chciet konkurenciu pre Audi a BMW. A kedze si ani MB nechce dovolit byt v niecom pozadu, berem to ako 100%-nu zalezitost. ;-)
17. 3. 2016 15:53
Re: Tak nějak mi to spojení nesedí
RSQ5, GLC AMG a X3M su len take ceresnicky a vacsina si ich kupi len ocami na svojom oblubenom news portali. Cisla dnes robia 4 valce :-(
Avatar - Dinar
17. 3. 2016 13:35
Re: Tak nějak mi to spojení nesedí
Tohle je zcela jistě na pochvalu, je to MB probůh, musí mít i šestiválec. A spotřeba nebude takové drama, za 11 v průměru, počítám, v éčku možná o litr míň, to už moc není argument. S větší X5 35i svého času jsem měl 13,5 dlouhodobou.
Avatar - fOE
17. 3. 2016 16:01
Re: Tak nějak mi to spojení nesedí
S tema jedenasti nevim. Vsude kde se s C450 projeli spotrebu (prave v kontextu 35i) zrovna nechvalili. Nevim jestli je to motor sam kdo je zravejsi, nebo za to muze combo prevodovka + vnuceny 4*4 + ne uplne nejlehci auto.
Za 11 to bude tak v tom Cecku, v E nebo SUV bych tipnul min. litr vic.
Avatar - happy_driver
17. 3. 2016 13:15
***
Super, mal som obavy, že by tam mohli narvať dvojliter. Šesťvalec biturbo je pecka. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
17. 3. 2016 15:43
Re: ***
Tak což o to, s 45 AMG a 380 kobylami by to jelo ještě lépe a bylo lehčí, ale 6 álec k této velikosti vozu lépe pasuje.
Avatar - Ham.
17. 3. 2016 16:15
Re: ***
Čtyřválec s 475 Nm by jel lépe než šestiválec s 520 Nm v SUV? To těžko, šestiválec bude daleko nenucenější svezení bez potřeby rvát to někam k vyšším otáčkám.
Avatar - CHerokee
17. 3. 2016 21:03
Re: ***
On je velký rozdíl mezi továrními motory a AMG. Však GLA s 45 udělá stovku za 4,5 sekundy. Ale jak jsem psal, tady se hodí spíše 6 válec pseudoamg.
Avatar - AUDIRS6
17. 3. 2016 19:50
Tak som sa pozrel do vesteckej gule...
...a co vidim ?
Nasledujuce riadky povazujte len ako moju uvahu na temu MB vs. konkurencia... ;-)
Kedze Audi ma vdaka FCA po "problemoch" s oznacovanim mensich SUV-ciek ( Q2 a Q4 ) a celkovo celu ponuku ma prehladne oznacenu, BMW ma tiez svoje modely logicky roztriedene a oznacene, MB sa prednedavnom tiez pustilo do zlogictenia oznaceni svojich modelov.
Za mna - uspesne :yes:
A kedze Audi a BMW uspesne bojuju na poli "polo-sportovych" alebo "light-sportovych" verzii a MB tam mal nieco ako C450 AMG v podobe C-klasy, ktora konkurovala S4 a M335 ci M340 (?), a popri tom mal C400, rozhodli sa, ze daju aj tu veci do poriadku:
Takze od strednej triedy hore su "light" sportove verzie "43 AMG" a "hard" sportove verzie 63 AMG. No a ako ich bonusove verzie sluzia verzie "S" ( napr. E63 AMG S )
Jasneee, je tu este S65 AMG s V12...noooo :-)

Prepacte za tento uvod, ale uz to prichadza...:
Ako BMW, tak aj Audi ale zacalo "vážnejšie športovať" aj s naftou... :-!
Áno - mam na mysli BMW verzie M-"rada"-50d x-drive ( M550d x-drive, X5 M50d x-drive... ) a ich ekvivalenty, ktore mozeme cakat u Audi - zacalo to SQ5 TDi, pokracuje to SQ7 TDi...a bude podla mna pokracovat aj do beznych modelov ( S4 TDi, S6 TDi...)
A co na to MB ?
Vraj sa pracuje na novom R6 "x"-turbodízli, s výkonom odpovedajúcim nástupcovi 3-turbodízla od BMW - teda +/- 400 PS je to spekulovane cislo, ine zdroje spekuluju o 300 kW ( 409 PS ), proste prašť jak uhoď...
A co som teda videl v tej vesteckej guli ?
Napriklad Mercedes-AMG GLC 53 CDi 4Matic :-!
Proste silne naftove verzie modelov od strednej triedy vyssie oznacene ako " Mercedes-AMG /model/ 53 CDi 4Matic"... :-O
Dufam, ze ak sa mi toto potvrdi, nebudete chciet po mne cisla na Sazku-Sportku / Lotto... >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - fOE
18. 3. 2016 06:48
Re: Tak som sa pozrel do vesteckej gule...
MB AMG se k dieslum stavi vicemene odmitave. Ano, nejspis proto ze nemaj co nabidnout, i tak si ale nemyslim ze by se zrovna u MB mohlo stat ze v jednom modelu uvidime poloAMG diesel silnejsi nez poloAMG benzin. Proto si ja osobne na GLC AMG s CDI nevsadim. V tomto duchu jede hlavne audi, ani BMW tohle nedela (tam kde je nejvyssi motorizace 35i nebo nove 40i, tam 50d nenajdes. Nenajdes ho ani v 3er, ani v X3 ikdyz by se tam urcite vesli).

Btw. nic jako M335i nebo M340i neexistuje. ;-) Muzes si na trojku dokoupit dily z M performance divize, ale jako celistvy model a primou konkurenci S4 / C43 AMG BMW nic nestavi.
Avatar - AUDIRS6
18. 3. 2016 09:55
Re: Tak som sa pozrel do vesteckej gule...
k BMW - tam som asi zase predbehol buducnost - M340i sa vraj naozaj chysta...:
[odkaz]
No a MB a naftove AMG ? Aj to tu uz bolo :-) napriklad...:
[odkaz]

BMW 50d - je otazka casu, kedy sa ten motor presunie nizsie z 5er-u.
A silne naftove medvede su vraj na ceste, otazka je len, ci na to hodia nejaky ten stitok AMG, alebo ich nechaju ako obycajne silne naftove modely. Ale kedze byt sportovy je "in" a za stitok AMG je mozne si v cenniku vypytat nejake to ojro navyse, tak ho tam proste cakam.
Ci bude takyto naftak silnejsi ako porovnatelny benzinak ? No asi aj bude. Vid tie spekulacie o 400/409 PS a aktualna E klassa 43 AMG ma "iba" 295 kW / 401 PS... ;-)
Ale je dost mozne, ze tak ako tu je to "43 AMG" slabsie ako v E-klasse, bude mozno aj pre "C-ckove" modely slabsi a pre "E-ckove" modely silnejsi. ;-)
Avatar - nardoxx
17. 3. 2016 20:17
palec hore
Jeden z mála Mercedesov čo sa mi ako tak páči dostal celkom slušný motor...za mňa palec hore :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
18. 3. 2016 19:02
tak GLC 63 AMG sa uz testuje
[odkaz]
:-)
Rozbalit vlákno
0