Cesta za novým modelem do zámoří je pro mě sama o sobě obrovskou událostí. Když k tomu ale připočtu porci kol na okruhu formule 1, stává se z toho zážitek na celý život.
whiskey jsem si teda dal no, sice obyč, ale zahřála:) mě se tyhle auta vždycky hrozně líbily, ale poslední dobou mě trochu uniká smysl, na okruh přece patří něco jiného, nemusí to být hned pajův a dinarův radical, ale takovej motor by měl být prostě v něčem menším, lehčím, nevím, jen můj postřeh, zajímavý jsou kupci těchhle autíček, nějakej fotbalista je v poho, ale jinak je to dost na východ anebo do podsvětí ;-) když už AMG [odkaz]
Verze 43 jinych MB modelu bezne (nejen) po Praze potkavam a jedna mi stoji v garazi. Vzhledem k cenam, nevidim duvod, aby se verze 43 a 53 neprodavaly dobre. Stinger ma problem s logem na kapote, kdo chce MB, o korejce nezavadi. Ale to asi vyleci cas.
jo Praha je ale trošku jinej svět, ted jsem se od tama přestěhoval a jinde moc tyhle káry nepotkávám, uznávám, že dobrý auto to je, kdo má třeba 1,5mio na auto Stingera s šestiválcem stejně nekoupí, ikdyby jelo líp než celá premie dohromady,to už víme..
teda ty časy příspěvku jsou čím dál brutálnější :-) nemám nic proti si s tím trochu zablbnout na okruhu, třeba jako rs6 apod., ale na normální použití je to mimo, alespon z mého pohledu, cena no jak se to vezme :-)