Jo to jo a je to dobře. Ale kdyby toho bylo více, bylo by to jen a jen dobře. Za mě 6,2 V8 atmo od AMG byl jejich nejcharakternější motor, nejlépe dávkovatelný, předvídatelný s krásným zvukem. Dal bych mu přednost před 5,5 i 4,0 biturbo.
S 5.5 souhlas.... to je takovej all in brutal motor..... ale nová 4.0 V8 je pecka, má krásnej točivej charakter a skoro 0 turbolag. Každopádně 6.2 je u mě stejná legenda jako 5.0 V10 BMW.......dodnes se mi ježí chlupy, když si vzpomenu jak jsem ho vodil v SLSech na okruhu, jak na volnoběh "hýbal" s kabinou.
V SLS jsem jel jen kousek, ale najezdil jsem s ním něco v E 63 ...a to byla zkrátka paráda. Je ho opravdu škoda a teď ho už vidíme jen v závodních speciálech. Škoda přeškoda.