Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz A 200 CDI a A 220 CDI nově s pohonem všech kol

Třída A je prvním z kompaktních Mercedesů, který dostane kombinaci turbodieselu s pohonem všech kol.
Zpět na článek
12. 2. 2014 23:44
Avatar - Merrill
8. 2. 2014 21:39
tuhle nádheru..
jsem si byl vyzkoušet ve verzi 180 cdi aut. a nikomu bych nepřál ten pocit, když sedíte v mercedesu s plynem na podlaze a auto se rozjíždí dynamikou nákladního vozu.. jedním slovem tragédie. Silnější motory už sou zase s nesmyslnou cenou.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - happy_driver
8. 2. 2014 23:12
Re: tuhle nádheru..
631 tis za 180CDI je OK a 685 tis. za 200CDI so solidnym motorom je uz nezmysel?! Divne uvazovanie, ale budiz.... Okrem toho, dynamika 180CDI je na mestsku a primestsku prevadzku dostatocna. Ak nemas prostriedky na silnejsiu motorizaciu, riesenie je lahke - nekupuj si Mercedes. :-!
Avatar - CHerokee
9. 2. 2014 09:56
Re: tuhle nádheru..
Souhlasím. Spotřeba dieselů u Mercedesu není jen na papíře. Po městě jezdím s A 220 CDI... včera jsem kolem půlnoci po Ostravě najezdil 50 km se spotřebou 4,8 a to jsem nejel žádný eco závod.
Avatar - WinDiesel
9. 2. 2014 11:42
Re: tuhle nádheru..
Já máme výborné reference o třídě "B" c CDI 200. Také kolem 5 litrů. Také je jisté, že motor 1,8, odvozený od 2,1, doplatí na spolupráci s Renault-Nissan group. Na druhou stranu, Mercedes dodá nemalé množství dieselů o objemu 2,1 do Infiniti, kde je tato motorizace jasně nejdostupnější, prodeje tedy budou dobré a vyplatí se to.
No a protože 2,1 v Euro 6 díky SCR bere cca o 10% méně paliva, a je dělaný jak na příčnou tak na podélnou zástavbu, menší odvozený motor ztrácí smysl.
Navíc Mercedes bere od Renaultu i 1,6 a tím je to zabitou úplně. Nu což, je to pragmatické řešení. Co je pod kapotou řešíme pouze u nás.
9. 2. 2014 11:27
Re: tuhle nádheru..
Mercedes se vrací ke kořenům. :-)

Chápu o čem mluvíš, protože v roce 1982 jsem si přivezl MB 240 D (W115 - tedy žraloka) s divokými 65ti PS, takže prázdnou Avii a dokonce i embéčko jsem dokázal hravě předjet. Hůř na tom byli tenkrát ti, kteří sehnali jen 200 D. 55 koní v autě se zhruba 1400 kg opravdu dlažební kostky nevytrhávalo.

No a je to tady zpátky. :-) Historie se opakuje.
Avatar - WinDiesel
9. 2. 2014 11:33
Re: tuhle nádheru..
Mám pár známých, kteří těmito vozidly stále jezdí ............ A pořád dobrá důstojná přeprava z bodu "A" do bodu "B".
9. 2. 2014 11:45
Re: tuhle nádheru..
Ano.
I přes neohromující výkon to pokládám za nejlepší auto, z těch asi 40ti, co jsem kdy měl. (A byly tam třeba Integrála, Sierra Cosworth, Fiat 500F, Citroën 11BL, Mirafiori, Uno fire i D nebo teď, na stará kolena, BMW 545i)
Avatar - WinDiesel
9. 2. 2014 11:32
Re: tuhle nádheru..
Pokud nemáš na 220 CDI nebo na 200 CDI, nemáš ani na 180 CDI a lžeš si z kapsy.
Avatar - C30AMG
12. 2. 2014 23:44
Komfort
Komfortni podvozek je to, co nevycvalane CLA postradalo. Ze by se z neho stal klasicky Meda?
Rozbalit vlákno
0