Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz A E-Cell, B F-Cell, Vito E-Cell: První jízdní dojmy

Ve sluncem zalitém Španělsku jsme vyzkoušeli čtyři zelené Mercedesy, městskou třídou A počínaje a elektrickým supersportem SLS AMG konče.
Zpět na článek
4. 1. 2011 10:28
Spotreba audiosoustavy
Nechci autora chytat za slovo, ale audiosoustava se nemuze citelne podilet na snizeni dojezdu o "desitky km". 10km predstavuje asi 1 - 2 kWh a tolik energie spotrebuje audio za vic nez tyden nepretrziteho provozu. Klimatizaci v elektromobilu je treba resit od zakladu jinak nez v obycejnem aute, kde jsou konstrukteri zvykli na dostatek odpadniho tepla motoru a prebytek vykonu. Je potreba auto lepe izolovat a topit nezavislym topenim, jako to maji norske elektromobily. Spotreba paliva takoveho topeni se neda srovnat se spotrebou auta (je velmi mala), takze neni potreba bit na poplach, ze to auto stejne nakonec bude zrat plyn nebo naftu. Chladit je mozne solarnimi clanky na strese. Vsechny tyto technologie jsou uz na svete a je to jen otazkou casu. Nicmene, co jsem chtel svym prispevkem sdelit je toto: dojezd 200km a vice je bez obav fyzikalne realny i jakemkoliv pocasi a i se zapnutym prehravacem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - niko78
4. 1. 2011 12:10
Re: Spotreba audiosoustavy
suhlasim s tebou iked pravdu ukaze az realita tj. test "se vsim vsudy" ;-)