Mercedes a i BMW válí a Audina ztrácí. A teď zas čekám výklad od některých diskutujících, jak je CLA škaredé, nepovedené nebo dokonce s Hujdaj designem >:D ...
Fajn, z hatchů třeba pro mě lepší A3 než A. BMW1 spíš kvůli zadnímu náhonu. A4 i přes věk stále velmi dobrá volba. A6 bezvýhradně lepší než aktuální E, v Quattru pak příjemnější než F10. A8 před FL výtečný auto… Co je na nich špatně?
7 i S vzydycky lepsi nez A8, A4 strasnej kepl celou dobu na C a 3 si to muze jenom zdat.. A6 prvni verze dobra na tu dobu peknej desing. Ale cim novejsi tim horsi, byt tou uplne nejnovejsi sem nejel tak pochybuju ze to je super skok dopredu Motory vzdycky horsi nez konkurence. A jizdni vlastnosti to sami. Kdyz ridim audi pride mi to jako drazsi passat to sami jako A3 takovej jinej Golf. Q7 taky takova nemastna neslana nevim co se na tom lidem libi. Ostatni Q sem neridil ale asi to bude stejny jako tiguan a toureg. A nejvic mi na Audi vadi ty interiery. tvuj ale to je vec nazoru. A nejvic mi vadi ten hype okolo koncernu u nas a podplaceny recenze a fanboyove koncernu. Ale to se tyka hlavne VW a Skody a je to tak trochu OT.
Hmmm, takže starší modely. S A4 jsi vedle jak ta jedle, nová A6 je výborně vyvážená jako čtyřkolka, předokolku snad nekupuje nikdo, její naftový motory jsou vynikající a BiTDI naprosto fantastický, tam umí zakonkurovat až triturbo BMW, M-B zcela bez odpovědi. Benzínovej V6 s kompresorem sice jezdí pěkně, ale konkurence umí to samý, jen přitom nemusí žrát i trávu u silnice. Říct, že A4 jezdí jako Passat minimálně pro nynější generaci absolutně neplatí. A8 je velmi pohodlná a vjem z interiéru má i přes nedávný představení S-Klasse podle mě stále nejlepší.
Jsem srdcem bavoráckej, ale to neznamená neumět posoudit reálně konkurenci.
Myslím, že Audi nepředčí BMW a Mercedes v ani jedné třídě. Její auta jsou studená. V technice už taky nemají náskok. A na prodejích se to odráží. Mi osobně se nejvíce líbí A5.
Porovnal jsi jízdu E-Klasse 4Matic a A6 Q se sportovním dif? Umím pochopit náklonnost ke značce, můžeme si tu dávat spousty příkladů o tom, kdo je v čem lepší. Mercedes zvysoka převyšuje nabídkou taxikářských verzí…to souhlas. ;-)
Hm, jako obvykle, spousta klišé balastu, relevantní zkušenost s akt. modely nula. Ostatní viz. webpaja.
Co se us trhu týká mb jede díky novinkám, esko je stálice a v nové generaci nabízí vlastnosti, které se naprosto přesně trefují do způsobu používání full size premiových sedanů v USA. Dtto CLA ve své třidě, právě tím, že je to sedan.
Příchod novinek BMW v letošním a příštím roce poměry prodejů zcela jistě změní.
A ostatní, problém Audi je, že chce v USA prodávat za ceny srovnatelné s BMW a MB, jenže jí na tomto trhu k tomu chybí image, a to se odráží v menších prodejích. Lexus je na tom podobně, s image, ale jde cestou nižších cen, proto prodává, otázkou je, která strategie je výhodnější.
Když odhlídnu od preferencí pár nadšenců, pak A6 asi splní nejuniverzálněji požadavky běžnýho uživatele, kterj potřebuje jen auto. Nechce závodit, nechce řadit, říkali, že potřebuje pohon všech kol atd…
Pak je tu skupina lidí, který chtějí něco víc vyhraněnýho, tam už může ztrácet. Ano může bejt pro někoho šedivější, ale obecně špatná? Těžko, perfektně rozkročená v limitech konkurence.
Všechno vím, všechno znám, a pak z tebe vylezou moudra o tom, že jsi v tom sice neseděl, ale to nevadí, protože Audi je přece stejně vždy nejhorší...A nakonec tradiční dovětek o tom, jak ti nejvíc vadí koncernfans, jako bys zde nepředváděl to samé v bledě modrém.
Tož nevím, s aktuální A4 mám něco najeto a nevidím jedinou věc, v které by překonávala například soušasný Passat... To vše při vnitřní prostornosti Fabie...
Jen se ti slejzají spíš fanoušci BMW, než které jiné značky (bez urážky, pánové). Očividně máš úplně jiná měřítka a jiné oko než my, když podle tebe interiéry stojí za prd a A6 je generaci od generace horší a horší.
Tak srovnání interiéru A8 a S Klasse je nebe a dudy. To je jako Octavia a Rolls. A ani to není správné, jelikož S Klasse šla hodně dál... je to jako luxusní vesmírná loď skoro :-)
ano protoze mi pride ze A6 jede na vlne jenom toho ze je to A6 takze se bude prodavat protoze je to a6. I kdyz musim konstatovat ze je to nejlepsi a nejhezci auto od audi.
Vidíš a já s tebou nesouhlasím. Dokáži pochopit, že se někomu nelíbí, nebo že nechce Audi. Ale podle mne to není ani nejhezčí, ani nejlepší (i když tady záleží na tom, co vůbec hodnotíš) Audi.
Ve všem vyjma prostoru na zadních sedačkách a kufru je A4 lepší než Passat. Jediná otázka je, zda vyšší cena A4 je adekvátní tomu, o kolik je A4 lepší auto než passat. Pro někoho ano, pro někoho ne. Vzhledem k prodejům v EU kdy A4+A5 se loni prodávala lépe než passat+cc je jasné, že A4 dokáže i přes svou vyšší cenu svou pozici ustát.
to je těžký, pro něj bude vždycky auto typu Logan uvnitř prostornější, protože ergonomie, odhlučnění, bezpečnost apod. jsou cizí slova...
Aktuální A4 je dobré auto, které díky CR a podvozku udělalo docela velký krok vpřed vůči minulé generaci
V roce 2009 jsem kupoval A4 Avant 2,0TDI a Passat Variant se stejnou motorizací, srovnání:
A4 ospravedlňuje vyšší cenu už jen vzhledem a provedením interiéru. S-Line interiér obsahoval příjemnej sportovní multifunkční volant, ve spojení se Servotronicem neporovnatelně lepší než řízení Passatu. Sportovní sedadla kůže/alcantara jsou nejen výrazněji tvarovaný, ale o mnoho pohodlnější na delší cesty. Grafika všeho na palubě neporovnatelně lepší než u Passatu, jednodušší ovládání infotainmentu, podstatně lepší ozvučení. Lepší odhlučnění motoru opět A4, naopak ztrácí v přesnosti vedení řadící páky přes její lepší tvar. Nicméně vykazovala od začátku viditelné vůle v daných pozicích kvaltů (i při přidání plynu). Zrychlení porovnatelný, těžko posoudit co je lepší…
Kde Passat padá na hubu jsou jízdní vlastnosti od 80% schopností podvozku výše. Tam je již patrný kolíbání přídě a měkčeji (užitkověji) odladěná zadní část, celkově při zatlačení na pilu je oproti A4 zjevná nestabilita. I když se jedná až o hodně vysoký rychlosti, rozdíl pozná i trouba jako jsem já. Passat byl nepatrně komfortnější, ale zřetelně nestabilnější, celkový naladění odpovídá spíš rodinnýmu kočáru s velkou užitečnou hmotností.
Bez diskuze nabídne větší prostor pro zadní cestující a v kufru. Svítivost xenonů byla větší taky u A4.
Finále…obě auta se prodávala loni. Passat s cca 200kkm a viditelným opotřebením, A4 s 300kkm a v kondici interiéru jako Passat do 100kkm. Navíc s původními tlumiči pánové ! Nic podobnýho jsem dopoud nezažil. Passat měnil jednou.
Ale CLA se líbí i v Evropě. A troufnu si říct, že se v Evropě líbí víc než třeba v Číně. Na Čínu je spíš cílený design VW a Audi, pro které je tento trh zdaleka nejdůležitější. A pokud pochybuješ o tom, že se CLA líbí i v Evropě, tak se podívej na aktuální evropskou anketu o nejkrásnější auto roku. Mezi finalisty je MB CLA, Renault Captur, Alfa Romeo 4C, BMW 4, Mazda 3. To jsou auta, která se líbí Evropanům.
[odkaz]
Tady funguje totiž docela zvláštní klaka, nejspíše prodejců od audi, jejichž A3 sedan vedle CLA vypadá jak chudý příbuzný. Takže si vymysleli tu o neevropském designu a ono to auto zatím za design a prodeje sbírá vavříny. Právě v Evropě a rodném Německu.
Já nikoho nenapadám, když má jinej vkus ;-) Jen na hrubej pytel, hrubá záplata. Zrovna s designem se tu hádat nemíním, je to mlácení prázdný slámy. Každej má jinej pohled.
Článok neuvádza podiel jednotlivých modelov, ale domnievam sa, že za úspech v USA vďačí Mercedes hlavne faceliftovanému Éčku. Dizajn Éčka pred faceliftom bol asi moc radikálny aj na Amíkov.
Ale môžem sa aj mýliť...
Zajímalo by mě, jak je na tom Cadillac? Jestli se ani doma, v USA, nedostane do TOP 3, tak už je to s americkým automobilovým průmyslem opravdu špatný. :-O
Cadillac uz dlouha leta neni relevantnim prednim soutezicim v luxusnim segmentu. Realne jeho prodejni cisla jsou nekde na polovine cisel nemeckych vitezu ci Lexusu.
Obrovskej nárůst prodejů zaznamenalo Maserati, když meziročně zvýšilo o 75% na téměř 4800ks (a to se Ghibli prodává velmi krátce) a dařilo se i Jagu s +41% na bezmála 17tis ks.
Navíc u Mase se dá očekávat ještě další růst prodejů, Jag podle mě do představení malýho sedanu dosáhl vrcholu.
Tak až ti jmenovaní začnou vyrábět auta v prémiové třídě (o tom je totiž to srovnání článku, jinak přes všechny kategorie je to v USA 1. Ford F-series, 2. Chevrolet Silverado, 3. Toyota Camry, 4. Honda Accord, 5. RAM pickup ), třeba se s nimi Lexus v té tabulce potká a potom se uvidí. ;-)