Mercedes-Benz Arocs: Další varianty
24
/
35
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Arocs: Další varianty
Mercedes-Benz Arocs: Další varianty
|
acz
Ikona natočených kol ukazuje aktivaci HAD
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Činnost turbo-spojky-retardéru signalizovala ikonka s kapkou
|
acz
Aktivace hydraulického pohonu předních kol se děje pouhým stiskem tlačítka
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Se zalomeným návěsem a pohonem pouze zadních kol jsme se na pískovém podloží zastavili
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
S dvaatřiceti tunami jsme si mohli díky TRC pohrávat, aniž by došlo k opotřebení spojkového talíře
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Extrémní sjíždění svahu podobnému červené sjezdovce dokazovalo sílu retardéru a pohonu 8x8
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Vozidlo před zapojením HAD stálo s prokluzujícími koly
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Pohonný řetězec obdržel posílené motory. Převodovky a zadní náprava mají díky jemnějšímu opracování ozubených kol a řidšímu oleji menší odpory.
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Větší kompresní poměr a písty s povrchem s nižším třením přinesly vyšší výkon a nižší spotřebu paliva
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz