Mercedes-Benz Arocs: Pomocná hydraulika
2
/
22
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Arocs: Pomocná hydraulika
Mercedes-Benz Arocs: Pomocná hydraulika
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Levé zmáčknuté tlačítko uzavřelo mezinápravový diferenciál, kontrolka u pravého tlačítka značí aktivaci pomocného pohonu předních kol
|
acz
V době záběru HAD svítila na přístrojové desce bílá ikona předního pohonu
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Součást testovacího okruhu tvořilo cca čtyřicet kilometrů po silnici. Zde jsme HAD měli zcela vypnuté.
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Speciální zkušební úsek byl pokrytý hlubokou drtí. Pokud řidič nešikovně nezahrabal zadní kola příliš, pomocí přídavného předního pohonu se z těžké situace vyhoupal
|
acz
Speciální zkušební úsek byl pokrytý hlubokou drtí. Pokud řidič nešikovně nezahrabal zadní kola příliš, pomocí přídavného předního pohonu se z těžké situace vyhoupal
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Přívod tlakového oleje se nachází v kolmé ose, aby natáčení ani výškový zdvih předního kola nepůsobily negativně na připojení
|
acz
Chladič oleje umístěný za jednotkou filtru a SCR dostal výkonný ventilátor
|
acz
Ventilový rozvod tlakového oleje našel místo nad převodovkou
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Zásobník oleje není velký, celková náplň činí 32 litrů. Výrobce neomezuje jeho životnost.
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Nad motorem se nachází olejové čerpadlo o výkonu až 112kW a ventilový rozvod, v pravé části podvozku najdeme zásobník oleje
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků