Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
1
/
10
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
|
acz
Turbo-retardér-spojka nevyžaduje od řidiče nic navíc, naopak mu dopřává komfortní manévrování při nízké rychlosti bez ohrožení životnosti spojky
|
acz
Po rozsvícení ikony TRC jsme mohli s plně naloženým vozidlem pomalu manévrovat nahoru či dolů nebo se s maximální intenzitou rozjíždět
|
acz
Postupné uzamykání diferenciálů mělo jednoduché ovládání
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
TRC má obrovský smysl i v prudkých klesáních, ve kterých dokáže bez zvýšených otáček motoru mařit 350 kW
|
acz
Demonstrace citlivého ovládání a extrémní životnosti hydrospojky probíhala po zastavení v prudkém stoupání
|
acz
Absence velkého chladiče za kabinou šetří místo pro nástavbu
|
acz
Hydraulickou spojku jsme nejvíce vyzkoušeli ve verzi 8x4, u které byla trakce na kluzkém terénu kritická
|
acz
TRC pracuje na bázi proudu oleje působícího na lopatky turbíny. Po deaktivaci dojde k vypuštění oleje do zásobníku, aby retardér nezvyšoval spotřebu nafty.
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?