Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
6
/
10
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
|
acz
Turbo-retardér-spojka nevyžaduje od řidiče nic navíc, naopak mu dopřává komfortní manévrování při nízké rychlosti bez ohrožení životnosti spojky
|
acz
Po rozsvícení ikony TRC jsme mohli s plně naloženým vozidlem pomalu manévrovat nahoru či dolů nebo se s maximální intenzitou rozjíždět
|
acz
Postupné uzamykání diferenciálů mělo jednoduché ovládání
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
TRC má obrovský smysl i v prudkých klesáních, ve kterých dokáže bez zvýšených otáček motoru mařit 350 kW
|
acz
Demonstrace citlivého ovládání a extrémní životnosti hydrospojky probíhala po zastavení v prudkém stoupání
|
acz
Absence velkého chladiče za kabinou šetří místo pro nástavbu
|
acz
Hydraulickou spojku jsme nejvíce vyzkoušeli ve verzi 8x4, u které byla trakce na kluzkém terénu kritická
|
acz
TRC pracuje na bázi proudu oleje působícího na lopatky turbíny. Po deaktivaci dojde k vypuštění oleje do zásobníku, aby retardér nezvyšoval spotřebu nafty.
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků