Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C 180 a C 200 BlueTec mají motor od Renaultu, spotřebují 4 litry na 100 km

Na jaře se rozšíří nabídka nové třídy C o dva základní turbodiesely. Mají objem 1,6 litru a jsou dalším výsledkem spolupráce Mercedes-Benzu s Renaultem.
Zpět na článek
30. 1. 2014 17:15
30. 1. 2014 18:24
30. 1. 2014 17:45
30. 1. 2014 19:24
30. 1. 2014 19:35
31. 1. 2014 08:49
30. 1. 2014 18:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 1. 2014 18:26
30. 1. 2014 19:32
30. 1. 2014 19:54
30. 1. 2014 21:53
30. 1. 2014 22:02
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 1. 2014 22:10
30. 1. 2014 22:28
31. 1. 2014 07:39
30. 1. 2014 18:27
30. 1. 2014 19:20
30. 1. 2014 19:38
31. 1. 2014 07:41
30. 1. 2014 18:59
30. 1. 2014 22:04
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 1. 2014 23:58
31. 1. 2014 07:39
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 1. 2014 19:07
30. 1. 2014 19:21
30. 1. 2014 19:26
30. 1. 2014 19:32
30. 1. 2014 19:48
30. 1. 2014 22:12
30. 1. 2014 23:31
30. 1. 2014 22:58
30. 1. 2014 22:05
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 1. 2014 07:44
31. 1. 2014 00:12
31. 1. 2014 11:44
31. 1. 2014 13:53
31. 1. 2014 13:20
Avatar - BruceWayne
30. 1. 2014 17:15
Turbodíra
Motor 1,6 dci patří mezi nejlepší motory a dokonce pan Vaverka o něm napsal tohle [odkaz] Pak Mercedes použije stejný i možná vylepšený motor od Renaultu a najednou tam mají díru a dokonce turbo ;-) Nejsou to u Mercedesu jelita ?? >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
30. 1. 2014 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 1. 2014 19:05
Re: Turbodíra
Tak 1,6 dCi má turbodíru - ta se projevu při přeřazení na vyšší stupeň před 2 tis. otáček. Jinak ten, kdo jezdí podle toho, jak mu auto doporučuje řadit, turbodíru nepozná.

M-B moc dobře ví, proč šahá po tomto motoru. Osobně jsem velkým fandou malých motorů a jsem velice zvědav na Renault, který má přijít s 1,6 dCi biturbo a 1,6 TCe biturbo.
30. 1. 2014 17:45
Šestiválce
Hlavně doufám, že bude i C300 a C350 CDI. Čyřválce se do mercedesu moc nehodí. Jezdil jsem s pofaceliftovým C220, C250 a C300 CDI 4matic a hlavně to odhlučnění je úplně někde jinde. 250 CDI už sice jede slušně, ale zvukový projev je dost špatný...
Rozbalit vlákno
18
Avatar - petrumr
30. 1. 2014 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
31. 1. 2014 07:37
Re: Šestiválce
Asi tak jako se do fábie nehodí plastové zahradní židličky... :no:
Avatar - CHerokee
31. 1. 2014 08:23
Re: Šestiválce
Nesmysl. Je jiná doba. 95 % prodejů budou 4válce.
Avatar - Hittman
31. 1. 2014 08:43
Re: Šestiválce
Nesmysl. Zlato zůstane zlatem a měď bude pořád měď..
Avatar - Johny.Rico
31. 1. 2014 10:09
Re: Šestiválce
Ale na venek zlato bude vypadat jak zlato, uvnitr to bude med... viz kabelky "Luj Viton" ;-)
Avatar - CHerokee
31. 1. 2014 11:31
Re: Šestiválce
Už v minulé generaci byl jasně dominantní prodej 4válců - nejvíce 200 a 220 CDI. Tyto soudy o 4 a 6 válcích tvrdí často ti, kteří s podobným autem ještě ani nejeli. 6válce tvoří vrchol nabídky, třešnička na dortu. Pro Mercedes věc prestiže. Sám jsme měl předfaceliftované C 350 CDI.
31. 1. 2014 19:45
Re: Šestiválce
Já právě s Mercedesy jezdil hodně s mnoha motory a modely. Od áčka po S600, takže si myslím, že to můžu dobře porovnat. Chápu, že je někdo rád, že si za nějakých 900k Kč koupí céčko v základní výbavě, ale na druhou stranu to pak zevnitř moc dojem prémie nedělá. Osobně zastávám názor, že když nemám na to, abych si do prémiové značky koupil pořádný motor a výbavu, radši si pořídím Něco levnějšího v plné palbě.

Pokud bych řešil auto lehce přes mega, nekoupím si "sociální" éčko, ale radši plně vybaveného superba nebo passata se silným motorem.
30. 1. 2014 19:24
Re: Šestiválce
"M-B moc dobře ví, proč šahá po tomto motoru"

To vieme vsetci - nizsia cena.
Len si na to nemuseli vybrat motor od jednej z najnespolahlivejsich automobiliek v Europe... chudak ten co to nevie a kupi si to ako Mercedes... ;-\
30. 1. 2014 19:27
Re: Šestiválce
Ano, proto Renault poskytuje 5-ti letou záruku. Vyhledej si statistiky poruchovosti za posledních 5 let a poznáš, že Renault je na tom dokonce lépe jak VW.
30. 1. 2014 19:35
Re: Šestiválce
Statistiku mas nizsie, ziadne nenemecke auto nie je v strednej triede spolahlivejsie nez Mercedes C.
30. 1. 2014 23:29
Re: Šestiválce
To je asi tím, že jde o statistiku, kde jsou kvůli limitu minimálního počtu prodaných kusů v podstatě jen německá auta (kromě jedné Mazdy, Toyoty a Hyundaie). :-)
30. 1. 2014 19:29
Re: Šestiválce
Asi mají pocit, že berou motor od jedné z NEJSPOLEHLIVĚJŠÍCH automobilek. Asi o tom vědí trochu víc než ty. Koneckonců už to vědí skoro všichni. :-)
Avatar - Ada je zase tady
31. 1. 2014 13:34
Re: Šestiválce
No je to trochu jinak. Můžeš si snít své sny jak chceš, ale remdlík stejně zůstane remdlíkem :no:
Avatar - Hittman
31. 1. 2014 07:38
Re: Šestiválce
Na to, kolik stálo "překopání" motoru 1,6 DCI pro účely MB si mohli ten motor vyvinout sami... >:-[]
Avatar - iudex
31. 1. 2014 08:49
Re: Šestiválce
To, že štvorvalce sa do Mercedesu C nehodia, choď povedať tým 90% majiteľom Céčiek, ktorí majú práve ten štvorvalec (Podľa mojich pozorovaní tak 90% Céčiek sú dízle 200 alebo 220 CDI). V6 je v Céčku taká zriedkavosť, ako nestočené auto v AAA. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
31. 1. 2014 13:35
Re: Šestiválce
štvorvalec v Mercedesu až do této doby ovšem nebyl francouzský :no:
31. 1. 2014 19:46
Re: Šestiválce
Jo, docela mě to štve, snažím se právě sehnat slušné C320 CDI, a nabídka ojetin je v ČR mizerná. Jediné řešení bude dotáhnout z Německa...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 1. 2014 18:15
Lame
Sorry, ale ak si kupujem premiu, tak tam urcite nechcem mat motor, ktory bude o rok pohanat Daciu Sandero.

Chapem zdielanie motorov, v ramci aj mimo koncernov.

Ale Mercedes ide s prenalepkovanim modelov a motorov prilis daleko. Nikdy som automobilku nepokladal za vykladnu skrinu automobilizmu, ale cost-cutting cez paberkovanie vo vodach lowendovych dielcov (sorry, Renault JE low-end) je pre znacku, ktora dnes zije vyhradne z davnej povesti trosku silna kava.

Pri tychto dvoch modeloch je Prius super-premia.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - petrumr
30. 1. 2014 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 1. 2014 19:32
Re: Lame
Napriklad umiestnenim v statistike spolahlivosti.
Tu mas strednu triedu za rok 2013:

1 Audi Q5
2 BMW X3
3 Audi A5
4 BMW 3er
5 Audi A4
6 Mercedes GLK
7 Mercedes C-Klasse
8 VW Passat
9 VW Tiguan
10 Skoda Octavia

Prvych 9 miest nemecke auta, Mercedes C na 7. mieste, a oni do toho naj*bu francuzsky motor... 8-s :no:
30. 1. 2014 19:54
Re: Lame
Pokud by se v Německu prodalo Lagun trochu víc, tak jsi mohl mít v TOP3 i francouzský mainstream. ;-)
Avatar - _Karel_
30. 1. 2014 21:53
Re: Lame
to musel počítat adac, ne? kde je Toyota,honda,mazda?Passat je ve většině tabulek co jsem viděl +- okolo středu.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 1. 2014 22:02
Re: Lame
A tu statistiku si kde nasiel? ;-)
Avatar - _Karel_
30. 1. 2014 22:28
Re: Lame
rád bych věřil, ale nevěřím. a) ADACu b) tomu,že náhle japonci staví méně kvalitní auta.Pokud já vím, doteď neměli příliš konkurence.
Avatar - Hittman
31. 1. 2014 07:39
Re: Lame
Sedni do A6 a pak do Superbu, třeba to poznáš... >:-[]
30. 1. 2014 18:27
Re: Lame
Ano, toto může napsat pouze a jen ČECH. Ačkoliv auto s tímto motorem nejel, tak rovnou napíše, že Renault je low-end a tím to je dané, tím pádem M-B musí stát za * .

M-B ti ovšem nenabízí pouze tento motor, ale nabízí ti paletu motorů svých. Doporučuji všem takto vyzrálým jedincům srovnat tyto motory, aniž by ovšem věděli, který konkrétně jedou. Třeba budou velice překvapeni.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 1. 2014 19:20
Re: Lame
z uvedeného nesouhlasím s jediným: není pravda, že tohle může říct jen Čech.
;-)
Avatar - Hittman
31. 1. 2014 07:41
Re: Lame
Nemusíš frčet s MB, stačí frčet s Renaultem či Dacii a nebo Nissanem...tam ten motor je také, ne?
30. 1. 2014 18:59
Re: Lame
Tak, tak, prémiové auto s prémiovým motorom, prémiovými sedačkami, prémiovým volantom, prémiovými pedálmi...a potom sa chce do toho posadiť také neprémiové jelito kdesi zo zaostalého ostbloku ako ty.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 1. 2014 22:04
Re: Lame
Uboziak.
30. 1. 2014 23:58
Re: Lame
Ak chceš vidieť úbožiaka, pozri sa do zrkadla. Uvidíš tam jelito s "low-endovou" logikou, čo posudzuje veci podľa pôvodu a dáva nálepky typu "prémia" alebo "low-end".
Ale najhoršie na tom je, že tu kvičíš zbytočne, lebo v tom céčku tak skoro sedieť nebudeš, či už bude mať motor z Ren alebo z MB. Takže zbytočná hystéria.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 1. 2014 07:39
Re: Lame
Pocuj, nevies kto som.

Ale robis tu zavery ako keby si byval v susednom dome.

Urazas ludi. Robi ti to dobre? Nenapisal si ani jedno slovo o autach.

Takze si horsi ako GTI, ktoreho tu maju za blba.
30. 1. 2014 19:07
Re: Lame
A u Audi ti nevadí, že to dávají do VW nebo do Škodovky. A to nemluvím o tom, že ty motory, co od Renaultu Mercedes bere, jsou na trochu vyšší úrovni než ty od VW.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 1. 2014 19:21
Re: Lame
fí ha!
Teď Tě tady sežerou.. to se nesmí říkat!!
VW je zázrak.. auto všech aut - motory všech motorů!
;-)
30. 1. 2014 19:26
Re: Lame
VW ani Skoda nepatria na rozdiel od Renaultu medzi najmenej spolahlive auta v Europe.
Do cohokolvek co je vyrobene vo Francuzsku by som nesadol ani za trest, radsej by som jazdil na bicykli.
Avatar - Kolouš
30. 1. 2014 19:32
Re: Lame
vyborne. Tak nasedni na bicykel a jed dopr***
30. 1. 2014 19:48
Re: Lame
Nebudu ti sem dávat aktuální statistiky (DEKRA, ADAC,...). jen ti sem dám poslední dvě ankety spolehlivosti, které jsem během posledního měsíce četl. V Německé anketě Autobildu byl VW Scirocco označen jako nejméně spolehlivé auto (Yeti byl třetí od konce). Škodovka byla mezi třemi nejhoršími značkami. Renault byl v této anketě třetí nejlepší hned za Land Roverem a Nissanem. V další anketě spolehlivosti (AutoPlus), kterou jsem asi před týdnem četl byl Renault na druhém místě. VW byl na desátém místě, Škoda byla na 17. místě. Teď si čtu výsledky spolehlivosti dle Automobile Magazine a mohu se o ně s tebou taky podělit:
Subkompakty:
1. Clio
2. Yaris
3. Mazda 2
10. Polo
Škoda, že Auto.cz vyzobává z jiných zdrojů jen to, co se hodí.
30. 1. 2014 22:12
Re: Lame
Clanok je o Mercedese C, ne o subkompaktoch. Naco sem davas statistuku kategorie v ktorej Mercedes ziadne auto nevyraba?
30. 1. 2014 23:31
Re: Lame
Člověče přečti si na co reaguješ. Snad nejseš tak pomatenej, že už ani nevíš, co jsi napsal.
30. 1. 2014 22:58
Re: Lame
Já bych třeba takový Bugatti bral radši než ten tvůj bicykel :-)
Jen jsi tím ukázal jakej máš asi přehled o autech, když píšeš takový nesmysly :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 1. 2014 22:05
Re: Lame
V zasade je mi to jedno - Audi nie je premia - ak nieco pouziva rovnaku techniku ako Skoda, nemoze to byt premia.
Avatar - Hittman
31. 1. 2014 07:44
Re: Lame
a na to jsi přišel jak a nebo čím, že Renault má motory na vyšší úrovni než VW?? Nesoudím, kdo má co lepší, ale zajímá mne, kde jsi to vyčetl a nebo kde jsi to slyšel?
Avatar - Jenik3
30. 1. 2014 20:15
A je to tady, překvapení roku
I když se to již loni nakouslo, nikdo tomu moc nevěřil nebo nechtěl věřit. Osobně si myslím, že to bude MB držet pod pokličkou a o rendlíkovi nebude vidu ani slechu. Takže rendlikovský motor v Céčkovým MB...no to je tedy velký převpaení.
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2014 21:28
Dnešní doba je nevídaná.
Člověk může mít v Dacii stejný motor, jako má MB. Není to skvělé?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2014 21:34
Re: Dnešní doba je nevídaná.
a potom ze dacia je lowend a medak premia, je nacase sa zmierit s tym ze ziadny lowend ani ziadna premia realne neexistuje ;-)

kazde auto je len skladackou milionov komponentov od roznych dodavatelov a vyrobcov, ten akoze premiovy mercedes sa moze pokazit rovnako ako dacia, dokonca sa pokazi urcite aj skor lebo ma tolko nezmyselnej elektroniky a blbosti ze bude v servise castejsie ako bezne lacne auta ktorym sa tak radi vsetci posmievaju.

je na case uvedomit si ze ziadna premia neexistuje, su len drahe poruchove auta a lacne poruchove auta, vsetko co sa moze pokazit sa pokazi a je jedno ci to stoji 300 tisic alebo 3 miliony.
Avatar - Hittman
31. 1. 2014 07:47
Re: Dnešní doba je nevídaná.
Ty jsi jaksi mimo, ne? Prémie není o tom, co se pose... dříve či později, ale je to z širšího hlediska. Srovnávat Dacii s MB či Jaguarem, to jsi se asi práskl do hlavy, ne? Určitě asi MB nebere stejné plasty na palubku jako daciaa, nehledě na brzdy, tlumiče, barvy - nátěry, anitkorozní ochrana, složení světlometů, sedaček, atd atd atd.
31. 1. 2014 08:39
Re: Dnešní doba je nevídaná.
No musím, sorry...

Ale..
Tak dneska už bude mít Mercedes stejné (podobné) motory jako ta Dacia... Plasty teda nevím, tam asi rozdíly mezi céčkem a Dusterem budou, nicméně na plast auto dneska ještě nejezdí, leda by si z něj dělal zpět naftu (taky by asi šlo)...

Co se týká barev, tak tam s výjimkou speciálních laků zásadní rozdíly taky nečekám, v zásadě všem automobilkám dneska dodává barvy BASF (ano to je ta firma co mordovala za války židy), případně možná (ale asi ne v Evropě) Dupont. No to je jedno...

Ale... co se týká antikorozní ochrany, řekl bych, že tam si Mercedes a Dacia nemá co vytýkat. Renault jako takový je na tom s antikorozní ochranou o světelné roky dál než Mercedes, u Dacie se to snažili odrbat technologicky jak mohli a maximálně tak tu výrobu zlevnit, takže je to tak nějak na úrovni toho Mercedesu. Neznám jinou značku (ještě mimo mazdy), která by v posledních deseti letech měla takové problémy s korozí jako Mercedes. Předchozí generace éčka rezla jak namydlený blesk o Vitu a Sprinteru (které by jinak byly výborné dodávky) je škoda vůbec mluvit. Jsou to snad jediná auta v současné době na silnici, kde prostě po pěti letech po malém ťuknutí uvidíš skrz... U těch nejnovějších modelů se teprve uvidí, jestli se v této oblasti doučili a své produkty vylepšili.

Takže... jako zaškatulkováno to máš pěkně, ale to je asi tak to jediné co se k tomu co si naspal dá ještě dodat...
Avatar - Hittman
31. 1. 2014 08:45
Re: Dnešní doba je nevídaná.
Prosím tě sedni do BMW, Audi či MB nebo Jagu a pak do Dacie, a jestli nepoznáš rozdíl a řekneš, že auto je stejné či stejně se ti s tím jede, tak už nevím..
31. 1. 2014 09:35
Re: Dnešní doba je nevídaná.
ale ten rozdiel nie je ani tak medzi automobilkami ako medzi triedami áut. Keď si zoberieme strednú triedu: Mazda6, P508, C5, MB C, Passat,... tak medzi nimi v podstate rozdiel nie je.
Je to len o preferenciách automobilky či sa auto tvári viac komfortné, alebo športové. Nehovorím o príplatkovej výbave, tam sa nemci dokážu spraviť na 25 strán A4 a až na pár výnimiek majú funkčne podobné systémy ako konkurencia (radarový tempomat, auto parkovanie, sledovanie mŕtveho uhla,...)

Takže ak chceme porovnávať tak v rovnakej triede.
To ale zistíme, že "prémia" s +50% príplatkom pridáva čojaviem +10% až 20% na pocite kvality (zámerne hovorím o pocite, lebo nič iné to nie je a autá nejazdia na mäkčenú palubovku a žuchnutie pri zatváraní dverí) a darmo budem mať kráásne, pohodlné, plné makkých plastov auto keď bude stáť ob mesiac v servise (áno narážam na reťazové 1.2 , 1.4 TSi)
Avatar - Hittman
31. 1. 2014 10:28
Re: Dnešní doba je nevídaná.
Takže např. srovnání nová třída C s novou mazdou 6 je bez rozdílu, prostě jsou to stejná auta, podobná jízda a tím pádem je jedno, co si vlastně koupím, nic prémiového a odlišného prostě není? Jak v jízde, podvozku, čalounění, sedadla, ovladače, atd, prostě je jedno, zda Citroen, Reanult a nebo BMW či MB?
31. 1. 2014 00:12
Potes koste
No tak jo, pristi Ecko bude 300cdi minimalne, spis 350 nechci francouzskej motor....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
31. 1. 2014 11:44
RENAULT & MB
Vy všichni, kteří tady haníte RENAULT a snižujete rozhodnutí MB, nejste nic jiného než banda českých křoupků bez znalostí a rozhledu. Nasedněte vy zadlužení ubožáci z upatlaných domácností ve svých sandáloponožkách do svých 15 let starých křápů VW Group a nechte si zdát jací jste fajnoví borci...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VL4D
31. 1. 2014 13:53
Re: RENAULT & MB
Tak ty budeš opravdový vševěd..
Avatar - CommonUser
31. 1. 2014 13:20
Merenault
Je uplne jedno ci je motor od Renaultu 4 valec alebo 8 valec, dobry, zly, spolahlivy, zravy ci akykolvek.
Ak premiovy vyrobca s hitstoriou setri za kazdu cenu na vyvoji vlastnej pohonnej jednotky v najpredavanejsie triede, tak je obycajna stetka, ktora kuuurviii znacku a ztensuje konkurecnu vyhodu.
Kupec Medura s Renault motorom vsak potrebuje lestit ego, nic viac a na to sa dnes hra najviac.
Ti co to nemaju problem pochopit si kupia Renault rovno a za usetrene prachy vybavu ci aj napr. lepsi motor (GT) a utru si s "premiovym mainstemom" prrrddelll na kazdej ceste.

BTW 80% kupcov BMW 1 netusi aky maju nahon. Tak preco by mali tusit aky je motor v A,B,C.
Rozbalit vlákno
0